Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Osmose, dank je, ikzelf heb aan het begin van de kweek even getwijfeld, ze blaakten geen vertrouwen uit, nu zie ik dat ze wel gaan knallen B)

 

Prettig, thanks man, die tip is geen slechte, eerder tijdens m`n KF ronde kreeg ik een tip van Torsti om met veiligheidsspelden en touw de takken direct aan de Smartpotten te bevestigen en zo de planten open te trekken, dit was goed gelukt, die zaailingen waren btw zo sterk dat ze zichzelf soms kapot trokken, en idd veel vertakkingen, en veel mooie toppen had ik toen, met knakken is een soortgelijk resultaat te behalen, bij soortjes die het knakken niet dulden is het DE alternatieve methode :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de klok al omgezet?

 

Anders groeien ze straks door het dak!

 

Btw, die klauwbladeren had ik ook... nacht temp op 21.5 a 22 gebracht en weg klauwbladeren B)

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, ik zet de klok van het weekend om, ik weet enkele kneepjes om ze te remmen, de klauwbladeren worden al minder, het duurt niet lang of ze zijn vertrokken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ouwe baas!

Zijn erg mooi vertakt.. door je knak werk zie je egt goed dat elke tak tot zijn recht komt.. geen enkele zit meer verscholen B)

Een vraagje.. ik zag dat ze nu idd die vermicrop in kleine verpakking hebben bij PUK.. die vermicrop kit.. is dat voldoende voor een ronden met mijn opstelling?

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osmose, dank je, ikzelf heb aan het begin van de kweek even getwijfeld, ze blaakten geen vertrouwen uit, nu zie ik dat ze wel gaan knallen :lol:

 

Die krijgen genoeg liefde van jou kerel :lol:

Daarom staan ze er zo mooi bij B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiva, thanks dude, klopt, knakken is erg effectief in mijn opstelling, wanneer er genoeg breedte is laat ik alle takken omhoog groeien, alleen de strekkers remmen met een plet, dan moeten er weer veel mooie toppen te zien zijn straks.

Klopt, ik zag de kit staan, wanneer je ongeveer zoals mij te werk gaat heb je zeker genoeg, ik maak van 1ltr thee 10ltr voedingswater, moet je wel Buffertabs gebruiken voor in de groei, dan 1xper week thee, en vanaf week 3 bloei 2xper week thee :lol:

 

Blowke, haha ik stop er iig genoeg effort in, wanneer we naar de dames kijken/luisteren en goed inspringen is van de lelijkste stek nog wat te makken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updateje,

 

Ik ben eruit, morgen zet ik de klok om, dus dan ook dag 1 van het 12/12 cyclus.

Ik heb de meiden vanochtend besproeid met teatree-olie, er zullen nog zo`n 4 spuitbeurten plaats vinden vermoedt ik, echt nodig is het niet, geen bug gezien tot nu toe, al hebben de oliën meer bijkomende eigenscappen, zoals ontsmetten (antibacterieel), schimmelwerend, en rustgevend (meer voor mezelf B) ).

Qua gezondheid geen klagen, minimum nachttemperatuur rond de 19C, deze gaat straks in de bloei omhoog naar 22C+, maximum temperatuur rond de 29C.

 

Foto`s.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_6035942.jpg

 

gallery_30844_15162_3991061.jpg

 

gallery_30844_15162_1050191.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_965372.jpg

 

gallery_30844_15162_2166943.jpg

 

gallery_30844_15162_2071752.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd mooi van die natgespoten meiden. B)

wettshirt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn aardig door gegroeid in die paar dagen.

Morgen de klok om en je krijgt een mooie volle tent 😉

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er weer super uit Krasi.

 

Nog een vraagje over de olieën. Vanaf wanneer kan je hiermee beginnen met zaailingen?

 

Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie buksusjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, haha jij weet wat die vrouwtjes lekker vinden :lol:

 

Greenstuff, yes, tomorow is day one.....tijd voor bloemen!!!! ;)

 

Tim, thank u, zodra je ze in de pot zet kan je al spuiten, ik zou 2x en max 3x per week spuiten, om wortel luiheid te voorkomen :rofl

 

Watzeggie, ofnieh....strak in de lak B)

 

Secret Jardin, yeah baby :lol:

 

Jeice, dank je, ze worden steeds mooier, drinken steeds beter, gister waren er 2 s5 dames die 3ltr lustte, vandaag willen ze er weer 2 :rofl

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die dames zijn er klaar voor, ze blaken van gezondheid.

 

Laat ze maar knallen op 12/12, dat kon wel weer eens heel hard gaan.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, dankje, idd, ze zijn klaar voor de bloei, ik zal ze proberen te temmen de aankomende 3 tot 4 weken :lol:

 

Watzeggie, haha dierenthuis?......gekkenhuis :lol: ....maar `t lijkt me wel weer erg tof idd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voorzie hier een trend in het modelknippen, Krasi. Misschien zelfs prijzen voor de mooist geknipte modellen B)

Zeepaarden zijn ook leuk :lol:

En je vergroot er tevens het oppervlak van de plant mee waar licht op valt :lol:

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow Krasi groene baas!

 

Ik ben erg benieuwd hoe ze er bij staan na 3 dagen 12/12... wanneer drop je weer s pica's? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutsertje, haha thanks man, nu nog even de ruimte vullen en Krasi is een tevreden man ;)

 

Watzeggie, wie weet wordt het een wereldwijde trend :vape:

 

Shiva, ouwe knotsenkweker, vanavond is het weer update tijd, ze hebben vandaag weer eens aromatherapie gehad, sweet rosemary, vanavond ga ik weer aan het knakken na een dag knakontzegging ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niks gebroken Krasi?

 

Ik durf mn planten niet meer aan te kijken. Doe de rits een klein stukje open zodat de slang erin kan om te vloeden ;) :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik heb intussen twee takjes gebroken van de meer dan 1000 knakplekjes, gelukkig niet afgebroken, ze gaan vrolijk verder, wel heb ik overbelaste vingertoppen :vape: ;)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow Krasi groene modelkapper..

 

Thnx for my new haircut!

Je bent een baas! :vape:

 

gallery_35970_14795_26308.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...