Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

.....

 

Het lijkt mij wel mooi als de lampen precies boven de dalen (tussen de buitenste 2 rijen potten) hangen.

 

nog meer lichtverlies, niet te veel roken jij joh B)

 

Liever licht- dan balverlies, Jeice ;) Het geschreven woord is niet duidelijk genoeg in deze, vermoed ik :)

 

Grts,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shining is nieuwschieriggggg :) B) je houd het spannend he kwil foto's zien van die dames ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....

 

Het lijkt mij wel mooi als de lampen precies boven de dalen (tussen de buitenste 2 rijen potten) hangen.

 

nog meer lichtverlies, niet te veel roken jij joh ;)

 

Liever licht- dan balverlies, Jeice :P Het geschreven woord is niet duidelijk genoeg in deze, vermoed ik :)

 

Grts,

 

WZ

 

 

Het geschreven woord is duidelijk hoor. kweken onder hoog micromol is niet voor beginners B)

 

Als je bewust licht gaat weggooien heb je de verkeerde lampen gekozen, that's what i mean.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, yess, het wordt steeds voller, nog een weekje, dan moet het dicht zitten ;)

 

ShiningSilverHaze, stop met nagelbijten, druk die zoveelste sigaret uit, houdt je knieën stil, het is zover B)

 

 

Update:

 

12/12 dag 14, zichtbare bloei dag 5.

Max temp 29C, min temp 20,5C.

Max lv 45%, min lv 31%.

Tensio`s tussen de 150 en 270Mbar.

 

Ze worden dorstiger, de dagelijkse watergiften zitten tussen de 1,5 en de ruim 3ltr pp per dag.

De ruimten raken steeds meer gevuld, nog steeds weinig strek en weinig spurt.

Morgenavond ga ik de lampen iets hoger hangen, ook gaan de Flowertabs de grond in, nemen we afscheid van de nr.2 wortelstimulator en ga ik de thee opzetten die ik vandaag geprept heb.

De laatste week van de pre-bloei en normaal gesproken groeispurt laat ik de dames zoveel mogelijk de lucht in gaan, alleen diegene die overdrijven en strekgedrag vertonen geef ik een waarschuwings plet.....daar ben ik niet van gediend :)

 

Pica`s....

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_6747722.jpg

 

gallery_30844_15162_6630754.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_6100395.jpg

 

gallery_30844_15162_5691468.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn dat groeit wel snel he kerel geef je der hormonen fzo :) kdenk als die in bloei staan iedereen nog gaat schrikken als je ze zo mooi houd !

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh, lekker zeg! Ik mocht er speciaal langer voor opblijven, maar het was de moeite waard.

 

Grts,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik nu zie wat er anders is bij mij;)

Jullie zeggen wel langer voorgroeien.

Maar ik heb geen 1000 watt op die s5 staan en ook geen plasma in de groei.

Niet eerlijk :)

Maar evengoed heb ik super mooie toppen en trichomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ShiningSilverHaze, ze krijgen liefde, dazz het beste hormoon, ik hoop ze mooi te houden tot week 7 bloei en dan de herfst in te vloeien :P

 

Ink, cheers mate B)

 

Watzeggie, thanks, wat een mazzel heb jij toch :D mocht je zomaar langer opblijven ;)

 

Don Lorro, thanks gozer :)

 

Nighthaunter, haha, ik had op m`n KF`s destijds ook geen 1000watters en plasma, je hebt zeker mooie witte toppen, dat wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al die wijsheid en verstand zie je terug in je planten!

 

Ik vind ze helemaal "de shit"!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks sSin, meer gevoel dan verstand echter B)

 

 

Topic:

 

Vandaag heb ik dus de lampen bovenin de tent gehangen, een krappe 90cm van de hoogste dame af, verder heb ik toch wel het een en ander onderin de plant weg gedieft, echt de kansloze takken.

Kijken hoe de dames me dit gaan aanrekenen :)

Ook heb ik de Flowertabs in de grond gestoken, en de thee opgezet.

Vanavond krijgen ze weer van onder water en morgen de thee van boven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat synchroon-kweken :)

 

Als iedere internode een centimetertje strekt, staat morgen heel je tent bol. Heb je ze daarom voorzichtig wat hoger gehangen?

 

Grts,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi WZ, ofnietdan? :) ...ik heb de lampen iets hoger gehangen om zonder probz 1150watt te kunnen blijven knallen, ik wil daar iets meer dan 80cm voor hanteren, later tijdens het afbloeien schakel ik terug naar 1000watt, ze gaan nog wel even de lucht in, ik blijf ze daar wel de baas in overigens B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd,

 

12/12 dag 18, zichtbare bloei dag 9.

Max temp 29C, min temp 19,5C.

Max lv 45%, min lv 39%.

Tensio`s tussen de 180 en 280Mbar.

 

Ik ga de watergiften van de dames verhogen met een halve liter per plant, dus dan worden de giften tussen de 2 en de 3,5ltr pp.

Ik heb een net gespannen om perikelen uit de vorige ronde te voorkomen, waarbij enkele toppen omvielen van gewicht en tegen de wanden en elkaar aan leunden waardoor rot ontstond.

Verder gaan de dames heerlijk en karakteristiek ruiken, de Amnees iets kruidiger, de s5 wat zuurder, erg lekker iig.

Ik zie dat de planten iets minder donkergroen zijn dan de vorige ronde, waarschijnlijk door de kleinere aantal Buffer/Flowertabs die in de grond zitten.

 

Pics, vers van der pers.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_4827588.jpg

 

Van boven.

 

gallery_30844_15162_1087406.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_6559279.jpg

 

gallery_30844_15162_6838118.jpg

 

Ter vergelijking een foto van een Amnees van de vorige ronde op 12/12 dag 18

 

gallery_30844_14668_1712539.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig man! ik zat heel ff te twijfelen of je het vol ging krijgen... maar das duidelijk geuktzo te zien!

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er weer zeer indrukwekkend uit! Netjes dat net er overheen.

Nog een paar kleine gaten te vullen. Hopelijk zien we die gore kleur van die smartpots dan niet meer.

Ze doen me denken aan één van mijn eerste eerste vriendinnetjes. Die had ik na heel veel gedoe mee naar huis genomen.

Toen haar bloesje uitging kwam er een BH in deze kleur tevoorschijn. Die deed me aan die van mijn moeder denken. Man, wat een drame :verrygood :verrygood :) B)

Maar goed, deze staan wel te springen!

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm wat ziet het er weer gruwelijk uit :verrygood

Volgens mij wordt het een mooi egaal veld, dat knakke is echt kunst :verrygood

 

Nog een vraagje over die smartpot.., het zijn 60 liters maar er gaat tog wel meer in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je destijds niet eerder omgeschakeld was naar 12-12 mooi veldje zo, nog een paar dagen groeien.

Monster plants.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouwe Ketser, thanks Kets, die twijfel had ik ook hoor, door de slechte start met de stekken en wortelen, later het Biochar foutje kwam alles wat langzamer op gang, het zit toch aardig vol nu, ze zijn wel ietsje kleiner als de vorige ronde B)

 

Watzeggie, dank je, ja ik was te laat (lui) met stokken :verrygood hahaha het is idd wel een gore kleur ja, van die ouwe omaatjes bh kleur, had ze wel een leuke bumper B)

 

Miami, thanks, knakken is een mooi kunstje idd, de smartpots zijn 60ltrs idd, en er gaat idd ook meer in :)

 

Jeice, klopt man dan waren ze op zeker wat tekort gekomen aan groei, hopelijk gaan ze nog een klein weekje door met groeien, thanks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog goed vol geworden en een mooie kleur.

Go Krasi!

Op naar een goed einde. :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie dat de planten iets minder donkergroen zijn dan de vorige ronde,

 

En bloeiverschil?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ krasi : zo zeg dat gaat snel daar bij jou he haha knalleuuuh met die knuppeelsssssssssss !!!!!!! :verrygood

 

wel 1 tip : gewoon zo blijven kweken B) meer raad kan ik je niet geven :verrygood

 

groetjes

 

ssh.

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heaven, dankjewel, ik ben benieuwd wat de 1000watters gaan brengen vergeleken bij het vorige rondje :verrygood

 

PH Donner, wat zeg jij, ik zeg dat ze ietsje voor lopen qua bloei, kan ook de lamp zijn, kan ook de kleur zijn, hoe dan ook deze ronde gaat het duidelijk worden B)

 

ShiningSilverHaze, haha bedankt, ik hou het in m`n achterhoofd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe check je je tensiowaardes achterin nu? Oo de knieen en als je weer weggaat heb je een mooi geurtje

Cannabis for men eau de toilette :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...