Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

nog een paar dagen zou ik zeggen. (ik... tegen krasi) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze ook nog aan de kleine kant Krasi, vooral voor een haze.

 

 

zien er wel heel mooi uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativied, :wave:

 

Johnny_Sack, thanks, ik heb de link bekeken, en idd erg mooi resultaat, Aptus heeft mooie toevoegingen, die snel opneembaar zijn, ik heb zelf de N-Boost en de Ca-Mg-Boost liggen voor het geval dat.

We zijn inmiddels weer 3 dagen verder, vanavond maak ik weer een foto, ik wil eigenlijk morgen omschakelen, maar foto`s en wellicht inbreng kan dat enkele daagjes verlengen.

Wat wel opvalt op de foto`s is dat de dames van de vorige ronde er rustiger, voller, en beter vertakt uitzien dan die van de huidige ronde, die waren onder alleen 2xPlasma voorgegroeid (2x300watt) en deze ronde even onder 1xPlasma en nu dus 2x1000watt, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft, het zet me wel aan het denken ;)

 

Markie, vanavond pics, dan gaan we aan de hand daarvan weer bepalen hoelang nog nodig is :wub:

 

Jeice, ze hadden idd wat achterstand opgelopen, zijn aardig opgeknapt, wel heb ik ze zelf nog wat geremd door knakken, waardoor ze wel weer lekker de breedte in gingen, en meer vertakkingen creëerden, zullen we vanavond weer met z`n allen oordelen? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd ons niet langer in spanning ajb. Zit al twee dagen op het puntje van mijn stoel of die Bio-Char boost begonnen is.

 

Grt,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, de update dan, zijn ze zover om donderdag de eerste dag 12/12 in te luiden?

Ze drinken nog steeds goed, 1 tot 1,5 en 2ltr per dag, ze hebben op Miss Treuzel na allen lekker breedte gepakt.

De kleur is diepgroen, de bladeren klauwen nog wel wat.

 

 

S5 Haze.

 

gallery_30844_15162_3510219.jpg

 

gallery_30844_15162_6188650.jpg

 

gallery_30844_15162_3910059.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_4307893.jpg

 

gallery_30844_15162_3680548.jpg

 

gallery_30844_15162_2260925.jpg

 

Miss Treuzel Amnees.

 

gallery_30844_15162_7524971.jpg

 

Watzeggie.....@ ur service ;)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, 3 minuten.

 

Begint er eindelijk op te lijken dat ze volgens schema gaan, toch nog B)

Beetje wortels door de potten heen ook?

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien out of the blue maar waarom maak je er geen verticale scrog van?

 

Je hebt de hoogte en breedte waarom zou je je kweekoppervlakte niet vergroten?

Alles in een rondje en de lamp in het midden.

 

Ze drink ook behoorlijk voortplanten die nog groei zijn, komt natuurlijk ook door de potten bedenk ik me net...

 

Wat je ook doet, jij doet het vast goed!

 

Succes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, je maakt er weer een feest van. Ik wil volgende ronde ook drainage toepassen. Zijn dat PP450 drains? Welke diameter gebruik je?

Het gaat lekker vol worden gabber. Nog ff flink knakken en buigen en je hokkie zal vol zijn in no-time. Ik blijf aandachtig meekijken en leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doorkweker, thanks, ik wordt wekelijks wat meer tevreden :lol:

 

Watzeggie, klopt, ze gaan nu beginnen lijkt het, werd al eens tijd ook, wortels kwamen al vrij vroeg tot bovenin de potten door de afdekzeilen, vanaf volgende week wil ik gaan om en ommen, van boven en dan weer van onder wateren, dan zit de pot zo vol met wortels :lol:

 

Renessy, ik heb het veel gezien op Amerikaanse fora, dat is idd een mooie en zeer interessante optie, alleen m`n onkunde op dat gebied houdt me nog tegen, wellicht in de toekomst.

Drinken gaat goed, de potten verdampen nog niet zo heel veel, dat merk ik aan de lv, die niet aan de hoge kant is, rond de 30%.

Ik ben van plan om ze donderdag in bloei te zetten, dus morgen gaat dan de klok om :rofl

 

Don Lorro, klopt pp450, en de 100mm diameter, voor grote potten of aardebakken een prima maat.

Na 12/12 worden de planten meestal 3x zo groot/vol, dus waarschijnlijk komt het wel vol ja, tijdens de strek kan ik de ruimtes volknakken.

Thanks for the positives B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi, je planten zien er mooi uit man, vooral die s5 B)

Ik denk dat de klok donderdag wel omkan.

Over dat klauwen.. hoe zou dat komen? Heb het zelf ook bij 1 van me dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, thanks gast, ze worden idd steeds mooier, dat klauwblad schijnt al minder te worden, maar hoe komt het, ik denk bij mij een combi van factoren, iig de lampen, die hebben er een tijdje te dicht op gezeten, koude lucht die via de LVS`en op de planten geblazen werd, aan het begin heb ik redelijk droog gekweekt, maar ik denk ook door veel wortelactiviteit, hoe dan ook, ik zie het de aankomende weken verdwijnen, ik heb het vaker gehad en toen verdween het ook B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er weer prima uit krasi B)

alleen word donderdag niet te vroeg om de klok om te gooien?

persoonlijk zou ik wachten tot zaterdag om ze net iets voller de bloei in te laten gaan.

 

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites
koude lucht die via de LVS`en op de planten geblazen werd, aan het begin heb ik redelijk droog gekweekt

 

Hierdoor zijn ze iets meer gedrongen gebleven in combi met je knakken.

Ik zou pas op 12/12 gaan als alle planten minimaal breedte pot bereikt hebben, een paar lopen wat achter wat dat betreft.

 

Bij eerder op 12/12 gaan degenen die niet de pot bedekken meer de lucht in (de s5), kun j enatuurlijk flink knakken of met de Woma aan de gang maar je mist wel wat zo en ook minder kans op het omvallen topppen later omdat de bekende vertikale takken steviger zijn.

 

Klauwblad kan van alles zijn, ik heb 2 s5 mamma's met klauwblad waar er geen fan op staat, temperatuur is ok en 110W TL hing er ook niet te dicht op, verpotten, voeding geven, douchen het blijft zo.

Ook 2 somaxnycd zijn net slakroppen wat dat aangaat in de DR60 waar alles wel in orde is omdat die in de huiskamer staat en amper wisselingen temperatuur/RV staat.

 

Zelf wijt ik het aan de aangevoerde lucht die afgelopen weken door gebruik CV in huis anders was en de sneeuw buiten maakte het er niet beter op.

 

Zien er vd rest mooi groen uit

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenstuff, dank je, ze zijn idd goed opgeknapt, 2 weken geleden maakte ik me een beetje zorgen, wat vergeling onderin, groeistagnatie, door een over het hoofd gezien detail.

Ik ben nu (en was al) gaan twijfelen, wanneer om te schakelen, ik moet vroeg in april klaar zijn, dus zondag op z`n laatst omschakelen, ik ga het iig per dag bekijken nu :lol:

 

Lostchild, dat zou idd medeplichtig kunnen zijn aan de gedrongenheid, ook aan het klauwblad, het waren zowiezo al moeilijke stekken, vanaf het begin, jullie hebben me doen beslissen het dagelijks te bekijken met als deadline zondag omschakelen, ik zit btw al 4 dagen op 16/8 qua lichtregime.

Amnees en s5 hebben bij mij tot nu toe altijd wel even geklauwd, het verdween meestal later in de grow, idd meerdere factoren mogelijk.

Groen zijn ze idd wel, aanstaande zondag ga ik ook de eerste thee met sea-90 en Azomite als extra toevoeging serveren en dus waarschijnlijk de bloei inluiden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik zeker wachten tot het weekend. zat knakruimte!

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waaachten, en neem eerst zelf een bakkie thee, voordat die krengen wat krijgen joh.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice & Secret jardin, ga ik doen, die paar dagen kunnen er wel bij B)

 

Zappie, heb je die thee wel eens gezien, niks voor mij joh VomitEmoticon-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 2 dagen van rust ben ik vandaag weer aan het knakken geweest, mooi om te zien is dat de open structuur die ik in de plant knak, wordt opgevuld door nieuwe kleine vertakkingen, die kleine vertakkingen worden steeds groter en dikker en uiteindelijk dragen ook zei mooie toppen.

Een ander mooi gegeven wat betreft de "battle" is, dat de Amnezen, op Mien Treuzel na, qua drinkgedrag de s5 dames voorbij gaan, steevast 2ltr per dag, tussen de s5 dames zit er maar 1 die dat doet, terwijl zij de betere papieren hadden aan het begin van de ronde.......het zij wel speciale Amneesjes...dat wel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt goed!

en indd wat zuipen die beesten als ze al op 2 ltr zitten!

t zal wel weer een tentje vol worden :lol:

t speciale aan de amnees is me ff ontgaan is het de PH donner amnees ofz?

 

Greetz Skunkmonster

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmoster, ze drinken idd al goed, vorige ronde in volle bloei dronken ze 4,5ltr pp per dag, dat gaan ze wel weer redden denk ik, die tent MOET vol B)

Het is DE Amnees idd :lol:

 

zODd, the silent wonderer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo krasie.

 

dat ziet er weer mooi groen uit.

 

weet niet of je er wat aan heb. en of je het eens wil uitproberen.

maar wat ik altijd deed, wel met moederplanten die stonden ook

in zo een grote bak. ik nam een spanbandje, zo een goedkope van 5 euro.

die spande ik om de bak. en aan de zij taken. maakte ik dan weer touwtjes

die ik naar het spanbandje toe trok. en trok zo de hele plant open.

je wil niet weten hoe snel en hoe vol dan zo een plant word.

is maar een tip.

 

veel succes weer

 

groetjes prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...