Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Skunkmonster, haha ja man, ik ben super allergisch, jeukbultjes, hooikoorts en zelfs astmatische benauwdheid bij een piek, maar ik trotseer het allemaal :vape:

 

Sativied, thanks gozer, handschoenen heb ik, lange mouwen zijn straks ook weer een pre en met het knippen (vooral droog) is een stofmasker onmisbaar, ik zal morgenavond eens zo`n foto schieten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het roken/verdampen gaat wel zonder ellende?

of ga je nu ook nog vertellen dat je wiet maar vies vind? :vape: ;)

haha

ik mag natuurlijk niemand beoordelen, de een heeft deze hobby natuurlijk voor zijn eigen rokertje

en de ander voor een extra centje :j

al heb ik altijd het gevoel dat de mensen die het voor de centjes doen en niet zoveel liefde in steken als jou

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kweker die allergisch is voor wiet, dat is toch wel een beetje humor. :vape:

 

Ze groeien mooi Krasi, komt wel vol zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, al zou ik de jackpot van de loterij winnen, ik moet gewoon kweken, i love those plants allright :lol:

Ik rook wel, maar sporadisch, alleen eigenkweek of een andere bijzondere creatie, en ik ben er wel heel gevoelig voor, 2 trekies en.....lift off :P

 

Johnny_Sack, haha idd, ze nemen me af en toe flink te grazen :rofl

Vol komen, ik denk het wel ja, ze gaan nu, ik geef ze steeds een dag rust en dan een dag knakken, totdat de ruimten gevuld zijn, dan even minimaal dieven, alleen al om makkelijker te wateren, en dan laten we de bloemen groeien :)

 

Update:

 

12/12 dag 7.

Max temp 29C, min temp 20,5C

Max lv 47%, min lv 39%.

Tensio`s, tussen de 100 en 220Mbar.

 

Zoals eerder gezegd zijn we al lichtelijk in de groeispurt beland, ik zie dat aankomende week versterken.

Ook zal de zichtbare bloei nu elke dag aanbreken, de krengen steken me nu al :lol:

Voeding zit goed, ik heb weer een thee ter pre-fermentatie staan zodat ze er zondag allen 2,5ltr van kunnen verteren.

De lampen zal ik aankomende week steeds een stukje hoger moeten hangen, ik laat ze tot week 6 op 1150 staan en ga dan terug naar 1000watt per.

Verder heb ik alleen pics.....dus dat B)

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_4514267.jpg

 

gallery_30844_15162_6124245.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_1346807.jpg

 

gallery_30844_15162_3205597.jpg

 

En dan de verzoekplaatjes, vanaf de zijkant, ik vindt zelf dat de plant iets meer zal moeten strekken om goed het effect van het knakken bloot te leggen, dus met 1,5 weken is het beter zichtbaar, desalniettemin ......... :lol:

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_1130326.jpg

 

Anesia Haze.

 

gallery_30844_15162_2603521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige diep groene struikjes heb je daar krasi :rofl

het ziet er allemaal weer super uit man

succes en ik blijf je update's volgen.

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feest als je weet dat je nog dik 2 weken te gaan hebt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk! Eigenlijk vind ik dit het leukste stadium. Niet meer de vraag of, maar wanneer het vol staat.

Ze zien er ook steeds frisser uit :rofl Leuk dat je die verkreukelde stekjes nog liet zien ter vergelijking.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er super uit kraaz :)

 

Enkelt hoop ik wel dat je allergie stabiel blijft.

Iemand die ik ken begon het ook met bultjes.

Dat werd op een gegeven moment zo erg dat die bloed ging hoesten geen lucht meer kreeg en de rest :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo krasi, nu mogen ze laten zien wat ze kunnen

Hoeveel hoogte heb je nog over? En afstand plant/lamp?

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooi man...

 

goed knakwerk ook!

 

ja mooi man...

 

goed knakwerk ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi het ziet er wederom fantastisch uit pik. Het is mooi te zien hoe docht je struiken 'bebost' zijn. Nu hopen op veel dikke toppen man. Let de games begin!!! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenstuff, dank je, ze zitten goed in de kleur, dazz niet slecht voor een 3e rondje op deze aarde :)

 

Jeice, idd, daar wordt ik blij van....binnenkort leuk feestje van Doc :lol:

 

Watzeggie, bedankt, tja het is om te laten zien dat het aller lelijkste stekkie, en ik sta er ook van te kijken, een mooi plant wordt, ik had natuurlijk de tijd om haar te laten opknappen, in een sog was ze kansloos geweest :P

 

Osmose, thanks maestro, m`n allergie is redelijk stabiel gebleven de afgelopen jaren, bloedhoesten lijkt me iig geen pretje :lol:

 

Secret Jardin, het is de tijd van knallen, ik heb nog wel 20cm voor 1150watt en 30cm voor 1000watt B)

 

Miss Mary Jane, dankjewel, we gaan de goede richting op :)

 

MRT, thanks gabber......thanks dude......thanks gozer.....thanks kerel :P

 

Johnny_Sack, jawel afgestudeerd aan de hoge school van knakwetenswaardigheden :lol: zolang ze niet door het dak gaan :rofl

 

Don Lorro, thank you, game on, vanavond weer wat knakwerk, nog een week om de strektakken te knakken, en dan laat ik ze de lucht in gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high krasi lang geleden dat ik je is ben wezen checken. ziet er erg goed uit houd ze groen. kan niet wachten tot die haze slungels mooie knuppels hebben.

 

erg mooi verslag.

 

ken ook iemand met een allergie die kweekt. hij heeft dat erg goed opgelost. wij mogen dagen voor em knippen :) :rofl

 

maar ja worden we niet slechter van

 

hahaha

 

hou t vol man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Hempy, hopelijk met een week of 4 beginnende gummybats, dat is idd de beste remedie, een t-shirt met lange mouwen, latex handschoenen en een stofkapje is die van mij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben visueel ingesteld.

Zoiets bedoel je??

 

A019_1_20120731_15506421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He krasi je plantjes zijn echt prachtig gewoon

vind het wel grappig dat je alergisch bent haha

Ik zie je al staan in de tent maar je bent een echte die hard

keep them green :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, echt weer eentje voor jou :lol: ....maar je komt idd in de buurt.

 

Buzz, thanks makker, ja, ik heb er iig niet voor gekozen, maar idd, ik trotseer die shit gewoon :lol:

 

Shiva dank je, heugelijk nieuws, vandaag dag 1 zichtbare bloei, ow en ook dag 1 zwaar ruikbare bloei :lol: jezus wat ruiken ze ineens sterk, ik heb de lamp ook weer 5cm hoger gehangen, aankomende week de s-haken tevoorschijn halen, ook weer aan het knakken geweest, aan de tensio`s te zien lusten ze weer 2ltr pp, morgen 2,5ltr thee pp, die staat nu te pruttelen :)

 

Dus dag 8 12/12, dag 1 zichtbare bloei. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

het ziet er alweer heel mooi uit bij jouw! :rofl

 

Heel veel succes ook deze ronde!

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er inderdaad prachtig uit krasi heel mooi ! nog veel suc6 he alsk dat zo zie wilk ook wel haze gaan kweken =D Maar in belgielandje vind je alleen mer troep

 

haha

 

grtjs ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, :rofl

 

Torsti, dank je, tot nu toe weinig problemen, ze gaan bijna vanzelf :lol:

 

ShinigSilverHaze, bedankt, waarom neem je geen zaadje dan?, van een bekende zaadbank, een mooie Soma Amnees, een Sannie`s Jack, er zijn heel veel keuzes, vooral op de manier hoe jij kweekt, 1 plant monster is een haze natuurlijk een bewerkelijke keuze. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...