Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

En het gaat weer volgas in huize krasi :lol:

 

Die bril daar heb ik nog niet van gehoord, wel tof hoor, soort van lasbril dan ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bril he,heb je de Resistance+?

Ik heb hem gezien,is nog weer een tikkeltje helderder dan de Operator+ die ik heb :D

 

Werkt ook lekker buiten nu in de sneeuw,echt super helder zicht :lol:

Edited by Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze foto is in Nederland gemaakt.

Mooi plafond vol met Gavita's. :lol:

MoneyShot2013.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art, ja klopt, die heb ik, ik heb geen last meer van m`n ogen door de 1000wattres en hun lichtgeweld, het is idd nog een goede en mooie zonnebril ook :lol:

 

Doc, zonder overdrijven, het werkt gewoon zoals op de foto, kraakhelder en natuurlijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat duur die brillen zeg....

 

Moet toch ook wel goedkoper kunnen.

 

Op zich wel handig, merk als ik lang in mijn hok bezig ben geweest dat ik last krijg van uitgedroogde ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johhny, eens, de prijs moet omlaag kunnen, maar goed, het zijn de eerste exemplaren, pioniers, er zullen natuurlijk varianten volgen die goedkoper zijn, beter is alleen de vraag.

Wat je zegt, hoe je het ook went of keert, door regelmatig in de lampen te kijken breng je schade toe aan je ogen, dit merk je vaak pas te laat of wanneer je ouder wordt, Jeice zei al dat een lasbril een goedkoop alternatief is, qua oogschade zeker waar en zelfs de moeite waard.

Qua natuurlijk beeld is deze bril echt (nog) uniek, geen enkele vertekening in beeld en kleur door licht, heel erg rustgevend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hadden er alleen wel een beetje mooie bril van kunnen maken maar goed in je hok hoef je niet sexy te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

een lasbril idd, heb ik hier ook liggen

 

tip kwam van racker

 

maar denk dat je dat brilletje wel wat sneller opzet

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd long time bro :-D!

maar ik ben er weer haha

 

ze hebben er zin in kras!

 

Beauty's :lol:

 

 

Grtz P

Edited by pablo187

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje, jonguh....ik ben overal sexy...ook onder HPS licht :lol:

 

Jeice, haha idd, lasbril vergt tijd om op te zetten, maar werkt wel tegen oog-lijden :D

 

Pablo, super man, `t gaat aardig, ik ga vandaag weer eens wat water serveren, ik heb ze ff laten snakken, vanaf nu ga ik waarden van 150mbar hanteren, later in de bloei ga ik die naar beneden afstellen :D

 

Running Water, yep, die zag ik ook al op de site, blijft een geheimzinnige lijn :D als het maar werkt toch :D

 

Topic:

 

Zappie en Pietje Wiet gaven het al eens aan, een dame had 2 wat gelere blaadjes onderin, nu is dit ook het geval geworden bij enkele anderen, de aarde gaat nu z`n 3e rondje in, echt opgewaardeerd heb ik het niet, wat wormenmest en maerl, en natuurlijk 5 Buffertabs per pot.

Ook hebben ze ook al een beetje thee gehad, je raad het al, ik zit aan de aarde en haar buffer te twijfelen, vorige ronde heb ik bijna 3 weken alleen water en nr3 Afharder gegeven aan het einde van de kweek, ook om een herfst te forceren, wat gelukt was.

Ik kijk het nog een weekje aan, wordt het erger, ga ik wat Bac bio groei meegeven, kijken wat dat doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAC groei mee gaan geven, 1ml->ltr dan zie je ze bij trekken, de ph wordt er ook wat stabieler door, kan zijn dat je door de MAerl wat aan de hoge kant zit en daar houdt de s5 echt niet van.

Wel de waterhuishoduing goed op peil houden dan want van nat met BAC naar droog met BAC is nieh goeh :lol:

 

Ziet er verder weer goed uit en ben ik blij met mijn t5.. geen lasbril meer nodig hier :D

 

Blijf topic volgen al reply ik amper, valt ook niks op te merken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi LC, thanks voor je comment, dat hoopte ik dus al, zeg jij vandaag al meegeven, of die week wachten?

Onder T-5 geen bril nodig nee, ik vindt btw dat de topvorming bij je goed doorzet ondanks het aanhoudende bladprobleem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op zich zouden de buffertabs i.c.m. GL wortelstimulator voldoende moeten zijn,ik kweek natter in het begin,tensio 90.

Ik zie ze vooral na wateren omhoog schieten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog in de groei staan kan 1ml->ltr makkelijk, helemaal als je niet elke dag wat geeft.

 

s5 kan flink wat verstouwen, helemaal in de groei tv een Amnees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art, dat dacht ik dus ook, alleen m`n aarde is volgens mij de vorige ronde leeg gegeten door die dames, ik begon de vorige ronde ook met 8 buffertabs per pot, deze keer 5, alleen de 5cm bovenlaag is ververst en opgewaardeerd , nu de wortels al een weekje door de pot hebben kunnen wroeten ga ik langzaam aan de watergiften opschroeven :D

 

Lostchild, ik heb net eenmalig 1ml per ltr Bac bio groei meegegeven, vanaf nu zal ik gewoon eens per week de thee mee gaan geven, de rest van de dagen alleen nr2 wortelstimulator, ik vindt btw dat beide strains best wat voeding kunnen hebben tijdens de groei, in de bloei, vooral late bloei waarderen ze een wat lichter voedingsregime :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Art, ja klopt, die heb ik, ik heb geen last meer van m`n ogen door de 1000wattres en hun lichtgeweld, het is idd nog een goede en mooie zonnebril ook :D

 

Doc, zonder overdrijven, het werkt gewoon zoals op de foto, kraakhelder en natuurlijk :D

 

Boh, wat een uitvinding :D Ik heb al vaker mn gewone zonnebril opgedaan omdat ik er gek van werd om iedere x nadat ik in mn kast geweest was vlekken op mijn ogen te krijgen, vooral als ik erna meteen de 'donkere' woonkamer weer inloop..

 

Wat is het verschil tussen de Resistance en Resistance + ?

 

Krasi en Art, hebben jullie deze besteld via die website? Zoja hoelang duurde het verzenden?

 

Wel mooi als je ook nog foto's door je bril kan maken en alles helder ziet terwijl de lamp aan is.. vraagt om een nieuwe camera en wat testshots!

 

I'm sold :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMJ, op de website staat een beschrijving van beide brillen, ik heb hem viavia geregeld, maar via Ebay zijn ze gewoon te bestellen.

Morgen doe ik een foto update, zal ik gelijk met m`n ook nieuwe cam een foto door de bril heen schieten :)

 

Topic:

 

Best snel resultaat, ik heb dus gisteren wat bijgevoed en weer gewaterd na 10 dagen wachten, alle planten laten waardering zien, en sommige uitslovers zijn zelfs gaan groeien....toppie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man! Hehe ik zit nu al vol spanning te wachten op je update B)

 

Dikke cam gehaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMJ, ik heb een Sony Cybershot DSC-HX200V hybride camera gekocht, erg mooi spul, zeker voor z`n prijsklasse :)

 

Secret Jardin, morgen ochtend schiet ik wat plaatjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...