Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

woma nr 3 gaat 1 ml per liter vanaf week 5, dus dat is zo op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt aan je kweekoppervlakte jeice niet hoeveel ml :lol:

Ik heb geeneens een meter zoals je gezien heb.

Auxine is ook 1 ml per liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi Life, thanks :lol:

 

Nighthaunter, nee, heb ik niet, deze zijn niet openbaar geloof ik.

De nr3 Afharder kan je niet vergelijken met de Auxine qua gebruikshoeveelheden, ook 1ml per ltr ja, maar m`n planten drinken meer dan dat ik erover heen spuit :D

De Biovin is idd een mooi product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen ervaring met die Woma afharder,volg het uiteraard wel :lol:

Edited by Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

 

Laat ronde 2 maar komen (ookal ben je alweer een tijdje bezig) :lol:

Ik blijf je volgen hoor maatje, maar ik doe ff een stappie terug want we zijn in huis bezig met vernieuwen van meubels kasten en laminaat enz....

Dus ik heb nog ff geen tijd om te beginnen, hoewel mijn handen erg jeuken .... :D

 

Ps je had gelijk.... Die shiva haze is een pareltje om te roken zeg!

Alleen het gewicht kon beter vond ik, ik had iets meer dan 3 ons :D

 

 

Ik ga voor de volgende ronde 25ltr potten pakken ipv 18, kijken of dat wat loont :D

Dus ik zou zeggen .....

 

 

gallery_27271_12488_70513.jpg

 

 

 

Peace!!

 

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, dat loont zeker wel.

 

Gaat lekker krasi. Mijn baarvader is geijkt hoor. loopt helemaal gelijk met de NASA baarvader ijkings atoomklok toestand. Dus goed.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art, m`n eerste impressie was zeer positief, vooral omdat er geen verbranding door optreed, in mijn opstelling gaat de fles 2 rondes mee :nerd

 

Boefje, same old same old :D

 

Critical Widow, thanks kerel, we waren al gestart ja, ik ken dat verbouwing, en jeuk, vorig jaar was ik die man :D

Jammer van de tegenvallende oogst, je neus erbovenop houden, dan worden die oogsten steeds mooier.

Grotere pot, meer buffer, vaak vollere planten, ik zeg doen :lol:

 

Markie, dat is goed nieuws, je mannelijke uterus lijkt zeer betrouwbaar, al dan niet genetisch gemanipuleerd :lol:

Morgen weer wat foto`s.

Even een vreemd iets wat me is opgevallen, de temperatuur in m`n tent heeft alles met de windrichting van buiten te maken :D

De afgelopen week had ik temperaturen van tegen de 30C en soms 31C, met de lampen op 1000watt en op volle afzuig/inblaas capaciteit, nu de wind is gedraaid wordt er meer koude lucht in de kamer waar de tent staat geblazen en staat de lamp op 1150watt met een temperatuur van 26C op halve afzuig/inblaas capaciteit, dus hier bepaalt de windrichting de temperatuur :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je tent met de wind mee draaien heb je nergens last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, haha dat is DE manier idd :lol:

 

070Wiet, thanks man, groeien moeten ze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook last van de windrichting,zowel winter of zomer :lol:

Beginnen ze al lekker aan te slaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanatos, kom d`r bij man :D

 

Art, haha, vreemd hè, vannacht ging de wind draaien, en ben ik terug naar 1000watt gegaan, op 1 Amnees na, die meer tijd nodig heeft gaat de rest vrij lekker, de grootste s5 dame krijgt morgen na 9 dagen weer voor het eerst water, zij heeft een tensiowaarde van boven de 200Mbar, de rest tussen de 100 en 130, de treuzelaar staat op 80Mbar.

Wanneer ze eenmaal wat droger heeft gestaan, moet ze wel op zoek naar water, daarna verwacht ik dat ook zij goed aanslaat.

 

Foto update(tje)

 

De dames hebben nog wel 1,5 weken groei nodig, ik had de grotere al een knakje gegeven om de kleinste tijd te geven ze bij te houden, nu laat ik ze even gaan om ze vervolgens weer te knakken, er ontstaat iig groei in de vertakkingen eronder.

Ze hebben net een spuitbeurtje gehad met deze keer Rozemarijn-olie.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_2344388.jpg

 

gallery_30844_15162_1836623.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_6212764.jpg

 

gallery_30844_15162_991282.jpg

 

Pietje Wiet.....een verzoeknummertje :lol:

 

gallery_30844_15162_4650760.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasji...

 

 

 

Je weet ik kom en ga en ben er weer :D

 

Mooi man,dat beloofd weer een mooi rondje te worden...

 

Die woma produkten zie ik steeds meer in de gs liggen...

JE blijft proberen en testen tot het ultiem recept zich naar voren zal brengen...

 

Wie zoekt zal vinden,wie doet of ze neus bloed neemt genoegen met minder.n :lol:

 

Hahahaha

 

 

In ieder geval Kgggt HOuston ready for take off.......BombaCloaud Nigga!

 

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D nice.... :D

 

Is dat een slang die witte buis, de inlaat zeg maar ( :lol: ), zo ja waar is die te koop??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Krasi..

 

Ik las in je topic over die afharder nr3 van Woma.. nu las ik dit:

 

Nr 3 AFHARDER

 

De nummer 3 is een bloeistimulator die vanaf de 5e week bloei meegegeven mag worden.

 

Het middel kan op alle mediums meegegeven worden.

•Duidelijke verhoging van de opbrengst

• Zichtbare sterkere plant

•De plant is resistenter tegen ziektes en plagen

•Het heeft een nawerking in de aarde.

 

Die nawerking in de aarde waar ze t over hebben.. is dat in positieve of negatieve zin als je je aarde hergebruikt?

 

@topic

 

Gaat weer erg hard bij kamp krasi! :lol:

Als je die 1,5 week nog voorgroeid.. hoelang hebben ze dan in totaal 18/6 gehad?

 

shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bubble Cheese, thanks dude, Woma heeft mooie producten, voor mij is de nr3 Afharder een hartenwinner.

We zoeken allemaal het ei van Colombus, en sommige producten sluiten perfect aan bij mij manier van kweken, `t zou zomaar kunnen dat het bij iemand anders minder goed aansluit, uiteindelijk moet iedereen zijn eigen draai vinden........green lights for take off :D

 

Secret Jardin, haha ja toch, special request filming :D

 

Doorkweker, thanks, dat is idd een LVS, van A&T, deze koppel je aan je inblas, voor een gelijke verdeling van verse/koele lucht, hier verkrijgbaar

http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttechniek-...200-mm-x-3-mtr/ :lol:

 

Shiva2013, thanks, in totaal dan 4 en 5 weken, vanaf prille worteling van de stekken.

De nawerking wat betreft de nr3 Afharder wordt idd bij hergebruik mee bedoeld, en dan wel positief, sneller aanslaan en wortelen van het nieuwe gewas. :D

 

Topic:

 

Ik heb heugelijk nieuws voor de belangstellenden voor de Vermicrop producten, vanaf morgen bij PUK-support ook de klein verpakkingen verkrijgbaar, zodat ook de kleine kweker kan genieten van de mooie 3-componenten thee. :lol:

 

Verder heb ik via via een mooie Method Seven bril geregeld, en de mooiste versie, ik heb hem geprobeerd, en het werkt gewoon echt....en dan bedoel ik niet alleen dat ik vol in m`n 1000watter kan kijken...no probz btw, maar echt de natuurlijke kleuren van de planten zie onder vol hps geweld...het is btw ook een mooie zonnebril :nerd

Ik zal v/d week eens een plaatje Method Seven view foto in m`n topic knallen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

es geht los bei Krasi. :lol: Ga jij terug met de wattage in bepaalde week van de bloei?

Overigens zag ik wat vergeelde delen op blad. Is dat vrij normaal?

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is idd goed nieuws over die kleine verpakkingen.. ik vind dit erg intressant maar vond die emmers wat overdreven.. Dus maybe iets voor de volgende run! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zappie, jetzt geht los :lol: ...., ergens in week 6 bloei zou ik van 1150watt terug naar 1000watt gaan, klopt, 1 plantje heeft onderin wat geel blad, ik kijk in de groei vaker naar het nieuwe blad, enkele bladeren waren al geel als stek zijnde, maar ik zit er bovenop, jij gelukkig ook :D

 

Edit: Shiva :D

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet.....een verzoeknummertje :D

 

gallery_30844_15162_4650760.jpg

 

 

het blijft mooi speelgoed he!! :D

ik had me filter gewoon over dwars erin gehangen.

dit was echter geen succes,hij drukte daar me hele tentdoek naar buiten :lol:

 

je planten gaan weer als een speer man!!

alleen wat is dat bij die 2e foto van de s5??

die ziet er niet helemaal fris uit....

gallery_30844_15162_1836623.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
, klopt, 1 plantje heeft onderin wat geel blad, ik kijk in de groei vaker naar het nieuwe blad, enkele bladeren waren al geel als stek zijnde, maar ik zit er bovenop, jij gelukkig ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...