Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

djbroertje

TEST: BADBOY T5

Recommended Posts

@ Torsten,

zeker een mooi veldje. ik was inderdaad van plan om weer een weekje of zo over te stappen naar de 865. maar waarschijnlijk zaterdag of zondag. En als ik er 1 verhuis komt het veldje in de laatste 2 weken groei ook wel weer vol. :)

 

ik zat anders te denken om afwisselend beide te plaatsen, 840 en 865 om en om. maar weet niet wat dat brengt. Ik krijg het idee dat de 865 dominerend is zo leek het in elk geval. maar ze mogen inderdaad nog wel wat minder hoog worden.

 

ik heb nu een bladerdek van ca 120 MM hoog, moet ik nog even nameten, en ik zou graag een dekje willen hebben van ca 200 / 250 MM hoogte, om te kijken wat de dieptestraling is op die afstand.

 

we shall see.

 

Hopelijk krijg je de adoptiekids morgen, kun je ook aan de slag. wordt wel tijd dacht ik zo.

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

ik bedoelde hetzelfde! :)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als ik er 1 verhuis komt het veldje in de laatste 2 weken groei ook wel weer vol.

 

Vergis jij je maar niet in je laaggehouden Jack Berry's ;)

Hun mamma werd in twee weken tijd ruim twee keer zo groot als ze al was :)

Jouw hokje is straks propvol! Met toppen wel te verstaa!

 

Hoest nu met nummertje 6? Wat is de diameter van die rondjes?

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zijn we weer, beetje druk gehad dus nu pas weer iets te vertellen.

 

na precies een week 12/12 voor de meeste dames, gaat het nog steeds lekker. er zijn een paar kleine gele blaadjes te zien gek genoeg op de special mixers. niet heel veel maar toch.

 

vandaag ook de eerste keer met de humbold toevoegingen Natural bloom, myco madness, honey es en nog even wortelsimulator. dit volgens het schema. de enige overgebleven eigen mixer JB 1 heeft alleen kraantjeswater gehad, ongeveer 1 1/2 liter.

 

de EC van de humold was 0,6 en afgezuurd naar 6,0. volgende week eens kijken, dan moet ook de deuce deuce erbij en dan is dat de laatste week dat er wortelstim bij moet.

 

de eerlijkheid gebied met vertellen dat door luiigheid de eigenmixers nu 2 of 3 keer ook gevoed zijn zoals de specialmixers. maar het verschil in kleur valt wel een beetje op. op de JB 1 is geen enkel geel blaadje te bekennen. Ik weet uiteraard niet wat er exact in mijn eigen grondje zit maar misschien heb ik stiekum bij elkaar toch veel voedingsstoffen toegevoegd.

 

verder zaterdagmorgen de definitieve samenstelling gekozen en zijn er nog maar 5 dames in het hokje. het zijn geworden de JB 1, JB 2, JB 4, WW en de JB 6. de Wonder Women omdat deze geprobeerd gaat worden op werking, en de JB 6 omdat ik wil zien wat een scrog doet. de beide laatste dames staan vanaf zaterdag ook op het 12/12 regime dus die mogen nog 3 weken groeien. Al naar gelang de behoefte.

 

ik heb in totaal nu 5 x 6500 K en 3 x 840 in de Bad Boy hangen. de groei ging toch behoorlijk hard, en wilde kijken of deze samenstelling de rem er een beetje op gooide.

 

ik heb nu een totale hoogte tot aan de bovenkant van de BadBoy van 62 CM. en de lamp hangt nu ongeveer 8 of 10 CM vanaf de buisjes tot aan de topjes. volgens onze metingen zou dit een mooi egale verdeling van het licht zijn. ook omdat de fannetjes dan mooi de warmte weg kan blazen onder de kap door.

 

zo nu wat om naar te kijken.

 

eerst de 2 tuinbewoonsters. ze zullen wel niet erg hard gaan groein maar als de zomer goed inzet zal het wel beter gaan.

 

JB 5,

 

gallery_19177_9482_497901.jpg

 

JB 3,

 

gallery_19177_9482_2352688.jpg

 

vanavond voor het werk.

 

gallery_19177_9482_2092424.jpg

 

en zo ziet de emmer voeding eruit.

 

gallery_19177_9482_73549.jpg

 

JB 1,

 

gallery_19177_9482_1302345.jpg

 

gallery_19177_9482_2236475.jpg

 

JB 2,

 

gallery_19177_9482_1786048.jpg

 

gallery_19177_9482_946405.jpg

 

gallery_19177_9482_183056.jpg

 

gallery_19177_9482_1619214.jpg

 

JB 4,

 

gallery_19177_9482_682112.jpg

 

gallery_19177_9482_796060.jpg

 

gallery_19177_9482_789050.jpg

 

JB 6,

 

gallery_19177_9482_789050.jpg

 

gallery_19177_9482_2318984.jpg

 

de WW,

 

gallery_19177_9482_2333046.jpg

 

gallery_19177_9482_1594464.jpg

 

links hokje,

 

gallery_19177_9482_1922933.jpg

 

rechts hokje,

 

gallery_19177_9482_996415.jpg

 

en alles,

 

gallery_19177_9482_2358219.jpg

 

en wat topjes random volgorde, been echte bloeiverschijnselen maar zullen wel snel verschijnen.

 

gallery_19177_9482_545501.jpg

 

gallery_19177_9482_658408.jpg

 

gallery_19177_9482_487565.jpg

 

gallery_19177_9482_845503.jpg

 

gallery_19177_9482_92263.jpg

 

zo weer even genoeg voor nu.

 

oh ja Koi, de ringen hebben een doorsnede van 300 MM. dus als deze nog vol komen nog best behoorlijk oppervlakte.

 

verder duidelijk de zwavelsporen te zien, volgende week nogmaals spuiten, ik wil wel van de meeldauw af. ik heb verder tot nu toe niets meer gvonden, of het moet onder de zwavelresten zitten. ik houd het wel goed in de gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eerst de 2 tuinbewoonsters. ze zullen wel niet erg hard gaan groein maar als de zomer goed inzet zal het wel beter gaan.

Het zou me niks verbazen als ze spntaan gaan bloeien.... het is best nog wel lang donker...

Als ze gaan bloeien, ga je ze dan weer reveggen of verduisteren en afbloeien?

 

Wat de kasplantjes aangaat.... je hebt gewoon een geweldig goed grondje gemaakt! Ik had altijd al wat wantrouwen tegen die commercieele mixjes, en wat er nu gebeurt vind ik wel geinig.

Heb je de pH van de grond in de diverse potten al gemeten?

 

Grtz en plezier,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De JB 5, staat nu al eerst een week in de vensterbank en daarna in de tuin. als ze in de bloei gaan denk ik dat ze mogen reveggen, we zien wel. voorlopig vind ik het wel prettig niet altijd vroeg opstaan.

en er is een hoop extra licht in mijn tuin, de vorige ronde gingen de dames ook niet in bloei, dus misschien nu ook niet. ;)

 

en wat betreft het verschil in grond, tja vond het wel speciaal om te ontdekken. ben benieuwd wat de rest van de kweek gaat worden. nu vind ik eigenlijk no1 denk ik wel de mooiste. als JB1 wat nodig heeft in de bloei laat ze dit wel zien, en denk ik dat ik hier de Canna bloeivoeding ga gebruiken, heb ik toch nog staan.

 

ik heb nog nooit zoveel geprutst met voeding, ook nog nooit afgezuurd. :)

 

en ik heb geen grondmetingen gedaan, zal eens lezen hoe dat gaat, misschien wel eens leuk om te zien.

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

het is altijd leuk om hier effe binnen te vallen!

Jouw planten zijn prachtig.

 

De tuinplanten: Wij krijgen nog volle maan, dus er is nog kans op nachtvorst.

Ik ben met Koi eens, volgens mij ben je te vroeg.

Wij hebben maar net 12 1/2 uur licht.

 

@Koi,

Ik denk eerder, dat het licht de oorzaak is :)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Torsten,

 

fun een virtueel bezoekje, en ik ben blij dat je het leuk vind. :)

 

en ja de tuinplanten he. ik had ze ook weg kunnen gooien maar dat willen we niet dus de natuur mag beslissen wat er mee gebeurd. als ik er aan denk zal ik ze wel binnen halen met een beetje nachtvorst maar aan de andere kant, als ze het overleven en aalleen een beetje heel langzaam groeien kan ik aan het verduisteren na de BadBoy test. als dat nog kan en geen bomen geworden zijn.

 

verder lijkt het erop dat de JB 5 niet doet wat er verwacht wordt. ze is nog zo klein gebleven. een mini en een maxi zusje.

 

en wat betreft het licht, wat bedoel je daarmee. beide dames hebben hetzelfde regime gehad, alleen hebben de Specialmixers vaker water gehad en veel meer met voeding. hoe kan dan een verschil optreden zoals ik nu zie door licht of bedoel je wat anders?

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

Oh. Shit! :)

Daar heb ik overheen gelezen. Ik wist niet dat jij verschillende gronden gebruikt.

Dan is het verschil zeker an de grond en de voeding te verwijten.

 

Maar, ik blijf erbij:

De planten zijn mooi!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de plantjes zijn zeker mooi, dus ik heb geen reden tot klagen. :)

 

ik had tot nu toe altijd alleen maar bij elkaar geraaapte grond gebruikt, wel een beetje over na laten denken. Voor de prijs hoef je het niet te laten maar ik heb in huis iemand wonen die vroeger op school heel veel heeft geleerd over planten en zo.

 

Toen dacht ik als ik toch ga testen ben ik wel erg nieuwsgierig naar de speciaal bemestte mixen daarom heb ik nu in totaal 2 keer JB, (no2 en 4) en de WW op de Specialmix staan. de JB 6 staat op een algehele mix, een beetje eigen, een beetje specialmix en daardoorheen de rest wat er nodig was cocopeat.

 

de verschillen die ik tot nu toe gemerkt heb is dat de dames in de specialmix vaker water nodig hebben, maar dat wel de wortels sneller de bodem van de pot bereikten.

 

mijn gevoel is dat het met de luchtigheid van de specialmix te maken heeft dat er meer water verdampt wordt, maar dat de wortels makkelijker door het medium hun weg kunnen vinden.

voor of nadeel is niets van te zeggen, maar wel opvallend dat de specialmixers iets van een tekort laten zien. Al is het maar erg weinig.

 

ik weet ook niet allemaal wat er in de eigen grond zit, het zijn resten van de vorige kweek, met magnesiumhoudende kalk, beendermeel, vinakalise (ofzo, heb geen zin op te gaan lezen) en nog een toevoeging van het tuincentrum erbij. wel nog Myco Madness toegevoegd voor het overpotten en wortelstimulator.

 

anyway, we zullen wel zien wat het in de bloei gaat betekenen, misschien is het dan weer allemaal anders,

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

net even wezen kijken naar de dames maar er zitten nog meer gele blaadjes aan. en als ik zo eens om me heen lees, Kramer en nog een paar, melden niet heel veel goede ervaringen met de humbold dus ben ik aan het denken wat te doen.

 

of het schema opschroeven of wat anders gaan proberen, de EC tot nu toe was lager dan ik had verwacht, maar ik heb nog nooit gemeten dus ik heb zelf geen vergelijk. ik zal ook eens snel kijken of ik de grond eens kan meten, misschien dat daar iets uitkomt.

 

misschien dat ik 1 van de specialmixers op een ander dieet zet om te zien of er verschillen merkbaar zijn. alleen heb ik nog canna bioflores of zo, dus misschien dat ik deze ga proberen.

weet het even niet, ik wil wel een leuke ronde.

 

laterz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, lang leve Humbold :)

Is er al ergens een reactie van de Humbold heren zelf? Hoe verklaren zij dit, en Kramer's probleem etc? Email?

Reactie van Sannie? Of wie het nog meer verkoopt?

Getest in Humboldt county, garanderen we dat deze producten uw opbrengst en kwaliteit vebeteren.

Letterlijk op zijn site....GARANTIE dus!

 

Misschien één van de plantjes een keer doorspoelen met schoon afgezuurd water en dan normale dosis Canna?

Ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt...

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is misschien wel iets te vroeg om humbold de schuld te geven maar de andere meldingen geven niet veel hoop.

 

vanavond de dames weer vocht toegedient maar ze zien er niet allemaal even fris uit, :) no4 ziet er een beetje verdroogt uit en No1 is nu zeker veruit de mooiste.

 

ik heb nu de hoeveelheid verhoogt naar een EC van 1,8 en de No4 hiermee gevoed, verder heb ik de rest gevoed met Canna. wel met een hogere dosis want ik heb het idee dat alle voeding uit de grond is opgebruikt.

 

zal straks nog even wat pica's maken, en dan weer een paar dagen wachten, om te zien of er iets verschil is te merken.

 

tot straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

en nu?

Wordt de ene test kapotgemaakt door de andere test?

Dat is balen! (heel erg vriendelijk uitgedrukt!) ;)

Mijn mening:

Ik verwacht, dat als deze kunst-mest-mixers hun spul op de markt brengen,

er toch zeker sprake moet zij n van een vooruitgang en dat niet alleen in hun portemonnee!

Naja, ik gebruik nu ook een andere voeding, maar zien, waar onze schepen stranden. :)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat nu,

 

weet niet :) eerst maar even afwachten wat de gewijzigde voeding teweeg brengt, en dan maar verder kijken.

 

in elk geval gaat de bloei er wel goed inkomen, in elk geval bij No 1, maar er komt wel een enorm kleurverschil in mijn hokje. Ik hoop dat het wat uitmaakt dat ik er redelijk vroeg bij ben en nog een flink aantal weken te gaan heb. Dus hoop ik dat de EC-verhoging iets uitgemaakt heeft.

 

de dames hebben ook aanmerkelijk minder dorst, ca. 3 liter water tot zich genomen. Vanavond ook voor het eerst Deuce Deuce erbij gedaan. en alle dosisissen bijna verdubbeld, om nu tot de hogere Ec waarde te komen, misschien is de voeding gewoon ver onder niveau.

 

wat ook opvalt is dat deze zaken pas zichtbaar werden na het omgaan van de klok, alhoewel ik niet zou weten wat dit ermee te maken zou kunnen hebben.

 

bloei,

 

gallery_19177_9482_847721.jpg

 

gallery_19177_9482_199136.jpg

 

JB 1,

 

gallery_19177_9482_127216.jpg

 

JB 2,

 

gallery_19177_9482_1967528.jpg

 

JB 4,

 

gallery_19177_9482_855286.jpg

 

WW, wel een beetje licht van kleur maar wel een mooie dame.

 

gallery_19177_9482_1626251.jpg

 

Hokje overzicht, waar het kleurverschil duidelijk te zien is. JB 1, en JB 6 zijn de donkerste.

 

gallery_19177_9482_1113063.jpg

 

gallery_19177_9482_1876677.jpg

 

zoals je kunt zien is er veel verschil in kleur, en hopelijk trekt dat snel weer een beetje bij. ook lijkt er behoorlijk verschil in de bloei bij de 1 en de rest, No4 lijkt gewoon stil te staan.

 

Grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He DJ

 

Jammer dat het bij jou nu ook niet zo lekker gaat. Ik hoop dat je het nog recht kan trekken. Je hebt nu een beetje voorkennis.

Misschien één van de plantjes een keer doorspoelen met schoon afgezuurd water en dan normale dosis Canna?

Ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt...

 

Grtz,

Koi.

 

Als ik terug kon dan had ik dit zeker met 2 planten geprobeerd. Gewoon met voeding die je kent.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kramer,

 

bij jouw gaat het ook niet prettig kl@te, en je bent niet de enige dacht ik. Heb jij toevallig nog iemand benaderd voor advies?

 

ja niet lekker IID, maar heb vanavond niet veel tijd gehad om te spoelen.

 

Ik ga wel goed kijken wat er gebeurd, en als het binnen enkele dagen iet verbeterd denk ik dat ik stop met de humbold.

 

en overstappen naar mijn vaste voeding is wat lastig want die heb ik niet, voorheen heb ik nauwelijks gevoed en bij de laatste ronde poas voor de eerste keer Canna aangeschaft. dus dan ga ik wel kiezen wat te doen.

 

verder lijkt het me een combinatie te zijn met de Specialmix die niet meewerkt, No1 is nu de mooiste en dat is de eigen mix. Deze heeft heel weinig Humbold gekregen, wel een beetje tussendoor maar vertoont nog geen gebreken. hopelijk blijft dit zo.

 

we zullen wel zien,

 

jij ook nog sterkte gewenst met de dames.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat ook opvalt is dat deze zaken pas zichtbaar werden na het omgaan van de klok, alhoewel ik niet zou weten wat dit ermee te maken zou kunnen hebben.

 

Grtz.

Djzusie

 

Hoi Dj,

met het overschakelen van de klok en het inzetten van de bloei heeft de plant andere voedingstoffen / verhoudingen nodig.

Tijdens de groei ligt de zwaartepunt op stikstof. Zodra de bloei inzet verandert het in fosfor.

Je ziet het ook met het afzuren, tijdens de groei gebruikt men ph- groei ( Salpeterzuur) tijdens de bloei ph- bloei (Fosforzuur).

 

Misschien ligt hier het verschil.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zit wel een verschil in, maar ik volg het schema van Humbold, maar daar staan meerdere additieven op die ik niet heb. Wel in de bleoiperiode staan de meeste zaken op die ik gebruik vanaf vandaag, dus misschien treed er verbetering op.

 

verder heb ik net een mailtje gezonden naar Humbold, met een omschrijving van mijn probleem en een link naar mijn topic. Ik weet niet of de anderen met problemen dit ook hebben gedaan.

 

Helllo,

 

i am growing on Humbold and since the bloom has started 1 1/2 week ago the plants start to get much yellow leaves. And seems to stop growing. i am using Myco Madness, Bloom natural, Deuce Deuce, Honey ES and Hypro rootstim.

are the results known with you what can be the problem?

I have a Topic on Wietforum.nl and the nutricient is reccomenden to me by KJ. i did not visit the seminar in Holland. And i am using the scedule for heavy

 

there are more people that post problems during the flowering period, that are using Humbold, allso people that showing beter results, but not on the organic way.

 

even afwachten wat voor reactie er komt. Ik neem aan dat ze mijn engels wel snappen.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

net weer even gekeken, maar nu lijkt er nog geen verschil in te zijn. Ik weet niet of dit snel zou kunnen gaan met andere voeding en/of hogere EC.

 

net ook de JB 4, gespoeld en van elke pot een grondmonster genomen. Deze grond vermengd met ongeveer evenveel demi-water. dit staat nu te wachten tot ik verder ga. Wat ik er van heb gelezen is dat ik het nu na een tijdje (dag?) moet filteren en dan kan ik het water meten.

 

als ik nu even snel meet, zit er erg veel EC verschil in de humbold (0,5) en de andere JB 1 (2,2 :) ) en JB 6 (1,8) maar dit is vast niet DE methode.

 

ik zal nog eens verder lezen hoe de grondwaardes te meten maar de enorme lage EC die ik nu meet is wel extreem dacht ik.

 

verder zit de PH nu wel op een gemiddelde van 6,4 +- dus lijkt me wel oké, alleen afwachten wat het gaat worden als ik gewacht heb.

 

wel moet ik hier en daar wat grond aanvullen, want er ontstaan toch wel wat gaatjes die ik te groot vind.

 

vanavond maar weer eens kijken of er wat zichtbaars anders wordt.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Kramer,

 

bij jouw gaat het ook niet prettig kl@te, en je bent niet de enige dacht ik. Heb jij toevallig nog iemand benaderd voor advies?

 

 

 

Grtz,

Djzusie

 

He Dj

 

Nee ik heb verder niemand benaderd. Dat is nog wel een idee.

 

Ik doe mijn grondmetingen net zo. Ik meet eigenlijk ook dan altijd al na een uur of 2. Ongeduldig he :) . Maar dan is die de volgende dag vaak niet absurd veel hoger.

Maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat je metingen kloppen. Het is wel de methode zoals die in de growguide staat. Maar morgen weet je het natuurlijk pas zeker.

Ik had zelf ook van die lage waardes met humboldt, maar ik heb wel later mijn metingen pas gedaan. Ik doe het nl niet standaard. Iets wat ik in de toekomst dus wel ga doen.

 

Succes

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik heb begrepen is het hele Humbolt verhaal een organisch verhaal (ik lees hierin: voedingstoffen komen langzaam vrij op een natuurlijke weg).

Als dat zo is, dan zou dat direct verklaren waarom de "Humbolt EC" een stuk lager ligt.

 

DJ, heb je nu nog twee plantjes volledig op Humbolt staan? Dan eentje een paar dagen bladvoeding geven! (afgezuurd water +/- 6.0 met 1/4 dosis Canna?)

ff kijken wat dat doet. Daar reageren de plantjes toch het snelste op, en als ze daarmee groener worden hebben ze dus een voedingsgebrek! Tot zover mijn bescheiden amateur mening.....

 

Wanneer gaan we vissen?

 

Grt,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kramer997,

 

ik heb voor deze kweek nog nooit wat gemeten, behalve toen ik de metertjes gekregen heb. :) en ook eigenlijk nog nooit echt met voeding gewerkt dus heb ik ook nog nooit de grond echt gemeten. en of dit ga blijven doen? er gaat best een aardig beetje grond verloren in een 11 literpot en er beschadigen best wel wat worteltjes denk ik.

 

en net nog even gekeken maar nog geen reactie van Humbold.

 

@ Koi, wat betreft het langzaam vrij komen, zit wel wat in in de gedachte maar dan lijkt het me dat ik na een dagje wachten wel veel hogere EC moet meten. ik ga er dan vanuit dat het versnelt oplost in volle vocht. dus even afwachten.

Maar als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit zo een slechte plant heb gehad die eerst zo mooi was.

En nog even verder denkend is die lage EC wel op de specialmix, en die zou eigenlijk met het bufferen met de Humbold al uit z'n eigen een hogere EC moeten hebben. Maar wie ben ik, om dat te denken.

 

wel ben ik langer aan het voorgroeien dan de meesten onder ons dus kan er best veel voeding gebruikt zijn. En heb ik in mijn eigen grondje wellicht veel meer voeding gestopt dan normaal.

 

Maar dan heb ik mijn twijfels over het schema, of moet je echt alle ingredienten gebruiken die men voorschrijft.

Dat is natuurlijk iets wat we moeten ondervinden. Maar is dan best wel een kostbaar iets zeker met een relatief klein kweekje, want dan mis ik nog een stuk of 4 of 5 ingredienten.

 

Verder heb ik nu nog 1 dame alleen op Humbold staan, de 2e heb ik vandaag gespoeld. Ik zou de humbold-dame dus wel nog bladvoeding kunnen geven. maar misschien wacht ik tot morgen, gisteren heb namelijk een hoge dosis voeding toegevoegd, en als er dan wat verbeterd weet ik nog niet waar het aan ligt.

 

Grtz.

Djzusie

 

ps Vissen? roep eens wat en waar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie

 

Heb de meeldauw een beetje onder controle nu?? klote joh! :)

 

Hoor ik daar vissen?? Lijkt me leuk, kan pas alleen na 17 april ivm een examen...

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja was ik de meeldauw effe vergeten maar er was ook niets opgevallen, dus is positief. ;)

 

net voor de zekerheid even gekeken maar ik kan niets meer vinden, wel wil ik de behandeling herhalen zoal het hoort, om er redelijk zeker van te zijn dat het weg is.

 

effe een meet-update. De lage Ec metingen zijn u opgelopen tot 0,6-0,8 dus loopt nog op, ik denk dat ik morgen maar echt ga meten en zien wat het dan geworden is.

 

En Vissen kan vast na 17 April, als we voor die tijd gaan doe je maar examen bij ons, ik denk dat je geslaagd bent :).

 

even vooruit lopend op een datum, de eerste zaterdag na de 17e? een idee? Koi come in, en weer in de polder?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...