Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

djbroertje

TEST: BADBOY T5

Recommended Posts

vanavond toch maar de luchtbevochtiger erbij gezet, aan het eind van de lichtperiode zakt de LV toch naar een bedenkelijke 28%

 

nu staat het op 44 of 45% met een temp van 25,7 graden.

 

even afwachten of het zo blijft, is in elk geval beter zo.

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel heel erg laag 28%

de meeste moeten daar moeite voor doen om die zo laag te krijgen dacht ik zo :D

maar dat zal natuurlijk ook 'n beetje afhankelijk zijn van de LV in de ruimte buiten de kweekruimte

als daar al 'n droge lucht hangt trekt dat denk ik van alle kanten vocht weg :lol:

of......... heb ik nu teveel fantasie ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

vond ik ook dus moest er wat gebeuren, en de LV in de ruimte waar het hokie staat, ligt nu rond de 33% en met een raam op een kier komt er meer koude lucht binnen en ik denk dat de buitenlucht nu ook een lage LV heeft.

 

en ik hoop op het eind dat ik dan weer naar de 30% kan gaan dan is het wel weer interessant.

 

wat ook nog negatief heeft bijgedragen is dat ik de potten nu heb afgedekt, bedenk ik me nu terwijl ik aan het typen ben. misschien moet ik dat maar weer weghalen. ik ben alleen bang dat het medium dan te droog wordt aan de bovenkant. maar of dit echt kwaad kan? ik ga toch van onder water geven.

 

nou ja even over nadenken.

 

en of je teveel fantasie hebt is lastig te beoordelen voor mij ;) maar als je zelf daaraan twijfelt wil ik je wel gelijk geven hoor.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van de lage LV klopt wel wat je zegt, s'winters is de buiten LV aardig lager.... merk het ook in mijn schuurtje, vooral als er noordooster-wind is ;)

Gewoon regelmatig sproeien of een lucht bevochtiger kopen, ik hou het ook altijd simpel.... pak gewoon de sproeier en spuit alles, met name de wanden en langs de potten en soms ook eventjes de plantjes.

 

Mooie setup trouwens en gefeliciteerd met je mooie Badboy installatie :lol:

veel succes deze ronde, Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks smokeyB, ik heb al een luchtbevochtiger erbij staan en sinds vanavond weer 2 buisjes extra aan. even snel gemeten en de groei zit er nu in de hoogte goed in. op 1 na deze lijkt toch wat minder.

 

ik heb net ook wat voeding aangemaakt voor de humboldpotten. en wil deze een uurtje laten staan. de bovenlaag van de pot is al aardig droog geworden en na een week zullen ze vast ook wel een beetje dorst hebben.

 

na wat graven heb ik toch nog mijn EC en PH meter gevonden. was toch wel eens benieuwd, ik lees er zoveel over maar heb in het verleden niets gemeten. de PH meter kon ik calibreren maar of en hoe dat met mijn EC meter moet ???? I don't know.

 

net na het gifmengen gaf de PH meter aan dat de gieter voor de eigen grond 7,2 aan en de EC 0.5 hier zat in water en wortelstimulator

 

de gieter voor de specialmix PH 6,7 en de EC 0,9 hier zat in water, Myco Madnes en Honey ES en wortelstim. Ik laat het nu even een uurtje staan en wil dan nog eens meten. dan zijn ook mijn meters op temperatuur gekomen. deze lagen in de schuur en daar is het iets van 8 graden.

 

ik ga zeker niet elke dag meten maar zo af en toe eens zien wat alles doet.

 

morgen avond weer plaatjes.

 

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste WF-ers

 

als beloofd weer wat om naar te kijken. er zijn in elk geval 3 mooi aangeslagen stekken en 1 wat mindere.

Nou ja eigenlijk 2 maar JB no5 telt eiegenlijk niet meer mee, maar ik kan er nog geen afscheid van nemen. :lol:

 

Daarom haar toch maar overgepot naar een iets groter potje, met specialix. laatste kans, anders gaat ze misschien in de vensterbank en als ze het dan toch nog red mag ze buiten spelen als de tijd rijp is.

 

verder gaat het met de jongste spruit erg goed.

 

ik heb het idee dat de verschillende kleuren buisjes in elk geval geen slechte invloed heeft er wordt lekker gegroeid. en het lijken ook nog erg compacte dames te worden.

 

verder is de LV van ca. 45% /48% met lamp afzuiger en bevochtiger aan. en oplopend naar 65% met al de hulp-apparatuur uit.

 

De temp is van 19,4 lamp en alles uit, en 26 27 graden met lamp en alles aan. afzuiger op ca. 20 %.

 

Na de watergift van gisteren waren de potten van de dames met de speicialmix weer een stuk lichter. dit viel op omdat ik alle dames even lekker op de gevoelige plaat heb gezet en dus allemaal in mijn handjes heb gehad. daarom deze beide dames een half litertje vocht toegedient zonder toevoegingen.

ik ben benieuwd of dat verschil zo blijft.

 

Misschien is het nu al diuidelijk dat deze dames harder groeien en dus meer nodig hebben. Wie zal het zeggen. ;)

 

hier de plaatjes:

 

JB no 1, in diverse poses. nu 23 CM hoog.

 

gallery_19177_9482_1647929.jpg

 

gallery_19177_9482_940619.jpg

 

gallery_19177_9482_168847.jpg

 

JB no 2. lekker ding :D 21 CM hoog

 

gallery_19177_9482_511008.jpg

 

gallery_19177_9482_690589.jpg

 

gallery_19177_9482_1117505.jpg

 

gallery_19177_9482_840094.jpg

 

gallery_19177_9482_766615.jpg

 

JB no 3, minder en ik krijg het idee dat ze wat te vochtig heeft gestaan, 18 CM.

 

gallery_19177_9482_316974.jpg

 

gallery_19177_9482_17605.jpg

 

gallery_19177_9482_239870.jpg

 

JB 4, ook erg lekker so far, 23 CM hoog. gaat ook mooi gelijk op met 2 topjes.

 

gallery_19177_9482_487486.jpg

 

gallery_19177_9482_675836.jpg

 

gallery_19177_9482_643578.jpg

 

gallery_19177_9482_70939.jpg

 

JB 5 no comment,

 

gallery_19177_9482_748121.jpg

 

en hier wat babypica's, ca 5 CM hoog

 

gallery_19177_9482_568255.jpg

 

gallery_19177_9482_152040.jpg

 

gallery_19177_9482_1524379.jpg

 

gallery_19177_9482_463267.jpg

 

hopelijk trekt JB 3 wat bij er moeten tenslotte wel 5 knappe dames komen te staan, die erg hun best gaan doen.

En ik wil eigenlijk niet nog een zaadje planten en weer wachten, maar dat zien we wel, als het niet goed gaat.

 

volgend weekend wil ik eigenlijk een kant opgaan. dan moet ik kiezen of er wel of niet gescrogd gaat worden. als de groei lekker doorzet, zal ik kijken of ik ze al wat een richting op kan sturen.

 

misschien wordt er ook nog een keer getopt, maar dat zal wel lastig worden als ze zo compact zijn. En ik weet ook niet af de WW een goede scrogdame is. eerst maar even afwachten of xe een groeispurt gaat geven om de rest iets in te halen.

 

zo weer even genoeg getypt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonzai kweken ;)

En anders doe je het met 4 planten.

Een beetje toppen en buigen en dan krijg je het hokje wel vol. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het dan maar hele brede bonzai's worden, ;)

 

En met 4 planten moet het inderdaad ook wel lukken, iets langer voorgroeien zal het wel worden maar komt vast goed.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numertje 5 is idd maar een zielig hoopje..... wel vreemd.

Bij jou zijn ze ook een stuk paarser dan hier, terwijl de temperaturen ongeveer het zelfde zijn als hier. Het is hier alleen droger, want ik heb geen zin om met bevochtigers te gaan rommelen.

Ik heb als je wilt wel een vervangend plantje voor je. Ik wil er toch max 3 in de tuin en heb nu 4 prima kandidaten.

De stekken hebben hier in de eerste instantie nog even HPS / CDM gehad, maar sinds de CBH's op 12/12 staan heb ik ze weer onder 2 simpele 18 W T8 buisjes, kleurtje 33. De grootste was ook een hele grote stek, die bijna een week eerder wortelde dan de rest. Het kleintje op aarde is misschien een mooie vervanger voor jou?

 

de twee aarde stekjes:

gallery_18008_9580_30906.jpg

 

De twee die ik in de Seramis heb gezet gaan ook prima:

gallery_18008_9580_117171.jpg

 

De vervangings kandidaat is ongeveer even groot als jouw dames..

gallery_18008_9580_252170.jpg

 

En om de topicvervuiling compleet maximaal te maken ook nog even hoe ze hier hun tijd doorbrengen:

gallery_18008_9580_22554.jpg

 

Jouw plantjes stonden in stekgrond.... wat heb je ze tot nog toe te eten gegeven? Hier dompel ik ze zo nu in dan in een badje met pH 6,4 en EC 1,0.....

 

Succes,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is misschien wel een idee een vervangster, als deze bij jouw toch niet in de tuin komt? maar dat betwijfel ik een beetje :wub:

 

en wat hebben ze te eten gekregen?

 

In de kleine potjes hebben ze alleen water in wortelstim gekregen, dit was toch zaai en stekgrond? Dan met het overpotten heb ik de grond goed ingewaterd, voorzien van wortelstim en Myco Madness. En tot eergisteren was er nog geen vocht nodig. althans dat vond ik. gezien het gewicht en gevoel van de potten.

 

toen hebben de specilalmixers de humbold met wortelstim. gekregen, en de eigengrondjes alleen water met wortelstim.

 

het vreemde verschil vind ik no. 1 en 3, deze staan op hetzelfde allesie, en ook de watergift. daar zit erg veel verschil in. no 5 ;) ;) misschien had no.3 een beetje heimwee. :D

 

En de vervanger zal dan wellicht voor no 3 in de plaats kunnen komen. de 5e dame is toch een wonder women, en deze wil ik er wel erg graag bij houden dus uiteindelijk 4 keer JB en 1 x Wonder women zal het gaan worden.

en als No.5 het gaat redden gaat ze toch ergens de tuin in.

 

ook wel bijzonder de kleurverschil in de stammetjes, zou de 6500 kleur daar ook een verschil in kunnen zijn?

nu lijkt het erop dat dat ook wat minder aan het worden is.

 

nou ja ik heb nog wel wat tijd voor het hokie zo vol is dat het bloeitijd wordt dus heb er alle vertrouwen in dat het goed en vol gaat worden.

 

heel misschien ben ik morgen een beetje in de buurt eind van de dag ben je dan thuis?

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag omdat de zon zo lekker scheen ;) toch weer even met de dames bezig geweest. ik dacht kan maar beter een begin maken met buigen. ze zijn nog zo lekker soepel.

 

zo kan ik ook weer alles op de zelfde hoogte krijgen. het lijkt ook wel of er voorbloei in de dames zit, heb ik nog niet eerder gehad. ben vergeten een duidelijke foto te maken.

 

zie hier wat het geworden is.

 

no 1 en 2 tesamen.

 

gallery_19177_9482_640583.jpg

 

no 1

 

gallery_19177_9482_79027.jpg

 

en no2,

 

gallery_19177_9482_719862.jpg

 

en hoe het buigen gedaan is, ook kun je een beetje zien dat het paarse een beetje wegtrekt.

 

gallery_19177_9482_364128.jpg

 

en no3, lijkt een beetje beter te gaan.

 

gallery_19177_9482_27994.jpg

 

no4 de favoriet, voorlopig

 

gallery_19177_9482_990994.jpg

 

gallery_19177_9482_799451.jpg

 

gallery_19177_9482_825092.jpg

 

en ons kropje sla,

 

gallery_19177_9482_1093930.jpg

 

en tenslotte hoe ze nu in het hokkie staan.

 

vanavond ook de laatste buisjes gemonteerd om een zo optimaal mogelijk lichtoppervlakte te maken. zo kan ik ze gaan rangschikken om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de ruimte.

 

de temp en de LV zijn stabiel. dus van mij mogen ze gaan knallen. als het lekker blijft gaan zal ik ze waarschijnlijk nog een keer toppen, in elk geval de 3 beste dames om zo ook de rest een kans te geven een inhaalslag te maken.

 

no5 lijkt ook wat beter in haar vel te zitten, even afwachten wat er van gaat komen. nu hier even geen plaatje van geschoten.

 

de afstand van de topjes naar de buisjes is nu ongeveer 7 CM. ik ben bang dat als de topjes zich weer oprichten dat ze anders tegen de buizen aangroeien en dat wordt vast niet als prettig ervaren. en uit onze meting bleek dat de laatste CM's ook geen wereld van verschil brachten.

 

tot zo ver.

 

grtz,

 

en tot de volgende keer.

 

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whip those bitches in to shape ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

YIPPIEKAJEE net zo lang tot ze ervan genieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee djzusie

 

de sm studio is geopend zie ik :wub:

volop bondage materiaal ;)

wat zullen de dames genieten van de volle zon op hun borst ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Yes SM it is, en ze werkten zo goed mee volgens hebben ze genoten.

 

verder zag ik dat er nog 1 pica niet was doorgekomen dus hier nog maar eens een keer het overzichtje in het hokkie.

 

gallery_19177_9482_64670.jpg

 

 

voor de volledigheid.

 

hopelijk zorgt het volle zonnetje dat hun Borst(en) mooi en groot wordt ;)

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da gaat mooi worden!

 

het lijkt ook wel of er voorbloei in de dames zit, heb ik nog niet eerder gehad.
Sinds de 2de keer reveg voor deze plant blijven er steeds een paar haren inkomen. Mamma in het bloeihokje laat nu na 7 dagen 12/12 al bergen bloemetjes zien.... ze wil best wel ;)

Morgen eerst ff bellen....geen idee hoe laat ik terug ben.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

als ik jouw topic zo volg, komt in mij de reclame van de Gamma omhoog ;) :

"Jij bent zo lekker bezig, Dj"

 

Helaas zijn de stekken voor mij afgekeurd. Ik was van plan om gisteren met de kweekverslag te beginnen, maar ik moet

het helaas een week uitstellen.

Vrijdag zijn de 6500°K-buizen afgeleverd worden.

De verlichting is al gemodificeerd, en het hok is ook al bijna af.

Dus, ik ben er klaar voor!

Ik heb inmiddels ruim 50 buizen T5 54 watt HO rondvliegen, alle kleuren inmiddels (865, 840, 833, 830 en 827).

Ik heb nu besloten om alle T8-buizen en armaturen op te ruimen (nog een ca 60 buizen en 20 armaturen),

ik gebruik deze toch niet meer.

Vanaf volgende week hoop ik dan eindelijk met mijn kweekverslag te kunnen beginnen.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@koi, als ik er aan toe kom bel ik eerst wel even. en na 7 dagen 12/12 al bloemetjes, ik kan bijna niet wachten. ;)

 

@ Torsten, thanks. en wat betreft de Gamma, je kunt zelf wel een afdeling beginnen met TL-etjes. ;)

 

en zonde dat je stekken zijn afgekeurd, maar een weekje later kan ook wel toch? ben benieuwd wat je aangepast hebt.

nog even geduld en je kunt van start.

 

verder is de Temp de hele avond al rond de 28 graden, het lijkt er nu op dat de luchtbevochtiger voor voldoende afkoeling zorgt zelfs nu alle lampen aanstaan. wel zitten er nog 2 x 2900K buisjes in. hopelijk dat de Baby daardoor iets sneller hoger wordt.

Vorlopig lijkt dit niet zo, ze zit nu op het begin van de 4e internode en is nog maar 5 CM hoog.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dj,

het blauwe licht, met de 6500°K-buizen ga je geen hoogte halen.

In ieder geval te weinig om te scroggen.

Heb je nu al alle 8 buizen aanstaan?

Dan is de temp echt prima!

Hoe groter de planten worden om zo beter wordt het klimaat, dus lijkt het goed te komen.

Ik ben benieuwd!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Torsten,

 

ik heb inderdaad alle buisjes aan, en het klimaat is goed stabiel dus lijkt geen probleem te worden. ;)

 

verder heb ik vandaag nog even overdacht en bij thuiskomst even de dames gedag gezegd en meteen de helft van de BadBoy nu voorzien van de 2900 K buisjes.

Daaronder staan nu de baby en no3, eens kijken hoe deze gaan groeien. dan kan ik deze gaan gebruiken om een scrog te maken, als ze tenminste de lucht in gaan.

 

we shall see.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier weer een paar plaatjes, niet te veel tekst.

 

3 zien er IIG goed uit en kijken allen weer naar het licht.

 

no3 gaat wel lekker maar is wel lichtergroen. ;)

 

no5 uit het hok verplaatst en staat nu in de vensterbank, kijk wel wat het wordt.

 

de Humbold gevoed en na de toevoegingen had ik een ec van 0,6. De Ph is nu 6,7, de rest gewoon water. No. 1, 2 en 3 elk ca 1 liter water. 0,8 opgezogen en de rest bovenop de grond droogt anders te veel uit.

 

no 3, ca 1/2 liter water. is minder groot dus lust een stuk minder.

 

de kleine gaat ook lekker maar is wel erg compact nog, ben benieuwd wanneer ze de hoogte ingaat onder de 2900K. Ook even voorzichtig gekeken en de worteltjes beginnen al lekker te groeien. zal van het weekend wel overpotten worden. :wub:

 

hier zijn ze dan.

 

no1

 

gallery_19177_9482_809873.jpg

 

2

 

gallery_19177_9482_967714.jpg

 

3

 

gallery_19177_9482_229811.jpg

 

4, en ook wortels onderin de pot. ;)

 

gallery_19177_9482_224223.jpg

 

gallery_19177_9482_1262825.jpg

 

gallery_19177_9482_425754.jpg

 

en de WW

 

gallery_19177_9482_252108.jpg

 

gallery_19177_9482_968013.jpg

ze zien er misschien wat vochtig uit, maar dat klopt net water gegeven en ook nog een lekkere douche

 

nu ik weer de plaatjes terug zie van 2 dagen geleden zit de groei er toch wel lekker in lijkt het.

 

zit nog wel te twijfelen of ik no3 nog wil vervangen voor een donkergroen stek. snap nog steeds niet waar het verschil vandaan komt. maar goed verder niet veel te klagen.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@De Ph is nu 6,7

 

djzusie

welk deel heb ik gemist ;)

is dat niet wat erg hoog die ph?

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt vast niets gemist, maar ik heb al heel lang een PH en EC meter, maar ik heb nog nooit wat hiermee gedaan.

 

Ook heb ik geen PH + of PH-, dus deze ronde was ik gewoon een beetje nieuwsgierig wat mijn waardes waren. Ik weet ook niet of de meter goed is. heb hem wel ge-eikt maar met eikvloeistof die niet heel nieuw meer is.

 

Aangezien ik hier voor nooit wat gemeten of aangepast heb moet ik er even over nadenken of ik het nu wel wil?

 

misschien als ik een keer bij de GS ben zal ik wel kijken wat dat soort zaken kosten, misschien ga ik er toch wat mee doen.

 

Zou de hoge PH dan iets te maken kunnen hebben met die ene lichtgroen dame? en zo ja waarom heeft de rest het dan niet.

 

we zoen wel.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor weer een update, vanavond ook weer even lekker aan het binden geweest en ook hier en daar getopt.

 

het toppen valt niet mee, als de internodes zo dicht op elkaar zitten, zal hier en daar ook wel gefimd zijn. :wub:

 

verder alles weer geprobeerd op dezelfde hoogte te krijgen is aardig gelukt.

 

de Dames op de eigen grond waren nog zwaar genoeg dus geen vocht toegediend, maar de specialmixers waren lekker licht dus deze weer voorzien van vers voedsel. ook even lekker allen een douche gegeven. Ik ben wel benieuwd of de specialmixers gewoon meer gebruiken of dat onze eigen grond beter vocht vasthoud. of zou het kunnen zijn dat door de luchtigheid van de specialmix dat er gewoon meer verdampt. aan het groeiverschil is nog niet te merken dat no2 en 4 beter groeien dan no1. no3 gaat wel beter maar is niet echt te vergelijken.

 

verder ook de spruit overgepot, gisteren een pot met specialmix ingewaterd met wortelstim en myco madness toegevoegd. Hier een leeg potje ingezet (had ik afgekeken van een ander topic. ;) ) werkt goed. daarna in de precies passende sparing de baby gezet en licht aangedrukt. rondom het "oude" grondje extra vocht toegedient.

 

Als ik bezig ben lijken ze niet echt gegroeid maar als ik dan de foto's weer plaats zie ik toch wel dat er wat gebeurd is. ;), ook worden de paarse stengeltjes duidelijk minder, wat vast een goed teken is.

 

na heel goed kijken lijken er kleine puntjes aan het eind van de blaadjes te zitten dus licht voedingsoverschot.

 

Ook eens gelezen over het aan/ afzuren van de grond daar de PH hoog was, dit nu gedaan met een paar druppels citroensap. de PH was nu 5,8 ongeveer. zou goed moeten zijn.

 

zo nu weer wat om naar te kijken.

 

JB 1,

gallery_19177_9482_296763.jpg

 

gallery_19177_9482_500448.jpg

 

JB 2,

 

gallery_19177_9482_1441184.jpg

 

gallery_19177_9482_890541.jpg

 

JB 3, beetje kleiner maar wel weer beter.

 

gallery_19177_9482_951471.jpg

 

gallery_19177_9482_833924.jpg

 

en na extra binden.

 

gallery_19177_9482_378527.jpg

 

JB 4, foto te licht maar erg mooi. :D

 

gallery_19177_9482_767786.jpg

 

gallery_19177_9482_362814.jpg

 

en hier hele compacte plantjes

 

gallery_19177_9482_747732.jpg

 

gallery_19177_9482_46922.jpg

 

en na het binden en topppen.

 

gallery_19177_9482_1251463.jpg

 

hier de oogst van het toppen, ook een per ongeluk afgebroken blad.

 

gallery_19177_9482_1360364.jpg

 

de afstand tot de lamp nu.

 

gallery_19177_9482_931723.jpg

 

Wonder Women, voor huisje en nieuwe plaats.

 

gallery_19177_9482_402277.jpg

 

gallery_19177_9482_1717511.jpg

 

gallery_19177_9482_850509.jpg

 

en last but not least het overzicht, gaat vast nog wel volkomen de ruimte.

 

gallery_19177_9482_1580554.jpg

 

ik vind dat het nu echt ergens op gaat lijken en ondanks dat de dames niet echt heel hoog worden, wat natuurlijk de bedoeling is, gaan ze erg hard.

 

na het hokkie veel open en dicht gehad te hebben staat de Temp nu op 24,8 graden en de LV is 56%.

na een volle lichtperiode is dat meestal 28,9 graden en 36%. en na de donkere periode is dat 19,8 graden en 60%.

 

Zo weer even klaar, even verder lezen hier en daar om de vingers weer even rust te geven.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee djzusie

 

ziet er weer lekker uit in de sm studio :D

blad blijft mooi donker groen

ze groeien fijn door en er schieten flinke scheutjes alle kanten op

niet te lang blijven voorgroeien anders heb je straks nog ruimte tekort :wub:

 

was weer even leuk zoveel plaatjes kijken ;)

tot de volgende voorstelling maar weer ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...