Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Heb de Marley's ookal eens gehad, rol normaal met rizla silver, zie je hier toch nog het meeste hoor delasoeur, of met smoking gold. Maar natuurlijk liefst met een lekker bluntblaadje ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger werd er hier in de buurt meestal met Smoking Red gedraaid. Later werden dat de Smoking Slim en de Rizla+ Slim en tegenwoordig zie ik de Smoking Bleu ook in opmars komen.

 

ach, welke vloei er gebruikt wordt hangt af van het aanbod, de regio en de mensen.

 

Zelf rook ik het liefst de oude vertrouwde Kulu. ;)

 

't rolt goed, en de verpakking vind ik ook nog erg leuk om te zien. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zweer bij de zilveren Rizla's, perfecte breedte en dikte

 

Gouden smoking's zijn anders ook niet slecht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rol met wat ik heb.

hebben ze rizzla in de nacht winkel neemik die (voorkeur voor black)

hebben ze bob marley nemik die

die smoking vloeitjes zijn ook goede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rizla+ zilver, of zwart soms al zijn die +/- hetzelfde.

Of rolletjes, echt handig kan je zelf de lengte bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rizla zilver

smoking goud

en soms zo'n roll van top da is zo 1 lang blad opgerold in een doosje en ge kunt da afscheuren waar ge wilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking Blue, gewoon uit gewoonte. En ik kan gewoon níet binnenstebuiten of met smallere vloei draaien, die hoop heb ik lang geleden (na onnoemelijk veel vruchteloze pogingen) opgegeven. Ik ken de theorie maar ook mijn grenzen, so to speak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet dat et al is gvraagd is eerder in dit topic ma das jaren geleden dus nog ma een keer

weet iemand plek waar je je dozen vloei voor een goede prijs ken halen?

ik ken wel me dozen blunts al goedkoop krijgen (wie wil moe ma pb of mailtje sturen) maja meestal rook tog wel met vloetjes dus.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn verschillende smoking king size slims ;)

as ge nu is gwn de kleur van uw pakske bladjes vermeld eh :specool

 

kutvogel heeft nog steeds ontwenningsverschijnselen. :verrygood :huh: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of rizzla silver uit de handel is? de laatste 5/6 x dat ik een pakje wou halen hadden ze ze niet,, en dat is bij verschillende winkels zo.. (tankstation tot sigarenboer).

 

zit nu elke keer blauwe flutjes te scheuren voordat ik ermee kan draaien :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking king size meestal blue, soms red of zilver voor wat kleinere jointjes. En laatst ook pakje doorzichtige vloei gehaald, is opzich ook wel lachen, en smaak vond ik best wel lekker. Alleen lijkt het zo op plastic, iedereen die het ziet gelijk dat is plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nu Zilvere rizla gekocht (king size SLIM) omdat ze geen goude smokings hadden.

Ze zijn ook goed :wOOt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook meestal met snoking deluxe, of eco, elements (ook lekkere vloei) en Rollies (aparte structuur vloei wel lekker t draaien overigens.

 

Als je goed kijk zie je trouwens (tot nu toe voor mij) alleen made in spain op staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb nu Zilvere rizla gekocht (king size SLIM) omdat ze geen goude smokings hadden.

Ze zijn ook goed :).

 

Gebruik ik ook meestal.

Alleen was ik zo stom geweest om mijn raam open te laten waar de hele doos vloeitjes lagen.

Bovenste pakjes zeiknat.

(p.s. typen gaat zwaar kut en jullie begrijpen ckr wel waarom :welcome: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook meestal Rizla king size slim (de grijze verpakking), terwijl het liefst rol met Smoking deluxe.

Dit komt omdat hier in België, als er in een winkel lange blaadjes verkrijgbaar zijn, is het meestal 1 soort (behalve in bookshops etc.) en dat zijn die king size slims.

 

nr 1 gaat naar smoking deluxe, lijkt goed op rizla king size slim (waar ik mee begonnen ben en zoals al gezegd, meest verkrijgbaar in belgie).

 

nr 2 dus king size slim van Rizla

 

nr3 Smoking Gold

 

nr4 grijze smoking, die heel dunne. Is handig want weinig papier, maar joints zijn wel niet vet dan gebruik ik minder tabak.

 

nr5 bob marley, enkel wegens de mooie verpakking, als ik met deze rol, is het meestal uit nood en dan altijd hollandaise.

 

nr 6 in het buitenland is er meestal alleen OCB verkrijgbaar, niet slecht.. (duistland, frankrijk,..)

 

ik rol sigaretten met grijze korte rizla, en als ik geen lange blaadjes heb, plak ik er twee aan mekaar. Zijn net hezelfde als king size maar gewoon korter.

 

en omgekeerd rollen doe ik nooit, vind ik raar. Wel doe ik om de zoveel tijd eens mijn tip aan de andere kant (normaal links) om te zien hoe goed ik die joint kan toeleggen.

 

en het rollen gebeurt meestal door mijn vloeitje los in mijn pakje te steken, waardoor die in V vorm gaat staan.

dan leg ik de tip (links), dan een kleine onderlaag tabak (van roltabak liefst, soms van sigaretten), daarop de heerlijke ganja en/of shit, dan nog een kleine bovenlaag tabak en lekken maar :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking deluxe, bevalt mij het best, zeer dun, weinig smaak, goed om te rollen

 

vroeger toen ik nog frietzakken bolde was het Mascotte, zelfde voordelen als hierboven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik weer normaal draai gebruik ik zwarte smoking vloei, omdat ik elke hoeveelheid wel in een zwart vloeitje weet te krijgen eigenlijk :smoke en soms blauw..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij enkel:

 

Rizla zilver

Smoking slim

toch wel content mee ;)

typen gaat ook zwaar hier :D

voor men rookverslagje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mij ook maar Smoking Gold.

Gister gedraaid met Mascotte long flu, was ook wel goed te doen vond ik zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij gewoon "die zwarte daar" ;)

 

weet iemand btw waar ik doorzichtige vloeitjes kan kopen?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...