Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik rol voor al met RAW blaadjes. Tipjes en blaadjes in 1 pakje en handig rekkertje er rond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb greengo tabaksvervanger geprobeert maar ben geen fan.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar smaakt het na Ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

gouden smoking gebruikte ik ook altijd, maar die zijn ook gebleekt...ach ja wat is wel goed :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja ik rook ook shag met gewone mascotte vloei, al zal ik met dat soort vloei nooit een jointje roken want dat is gewoon smerig, een joint moet met zogenaamde blauwe vloei en gouden smoking is dan simpel en doeltreffend en daar hou ik van. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gouden smoking is te breed, dus rook je meer papier, hier word alleen maar zilveren gebruikt!

 

gallery_31516_12732_161957.jpg

 

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons thuis ook alleen nog maar Greengo of Raw vloei.

Na 1 pakje proef je zo'n verschil met die witte vloei.

Voor het probleem van te veel papier draaien wij ook alleen binnenste buiten :j

 

 

Greetz Tippie

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilveren Smoking is uiteraard ook goed maar hier niet overal verkrijgbaar, je hoeft natuurlijk niet teveel vloei te roken met de gouden smoking want je kunt er altijd een stukje afscheuren. :o

 

Maar idd. misschien maar is een doosje Zilveren Smoking bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of greengo

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnenste buiten draaien heb je nooit teveel vloei en tsja dat doe k dan wel met blauwe smoking :o

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back1 cellulose vloei. (En smoking zwart.)

Het krijgt een hoop slechte reviews over dat ie vaak uitgaat maar dan moet je meer zuigen en niet praten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig... al die "binnenste-buiten-draaiers" doen zo veel moeite (tot wel tien keer per dag) om zo min mogelijk vloei te roken.

 

hahaha

 

Stop de zooi in een pijp of verdamper zou ik zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu Smoking Brown die zijn wel chloor vrij, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden :o , ze zijn vrij dik, het rolt wel erg makkelijk, ik twijffel nog of ik het lekkerder vind dan normale gouden Smoking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking Brown is met loog behandeld :o :j :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet gauw goed hè! :o :j , denk ik de oplossing te hebben met Smoking Brown, zit er weer loog in, ik geef t op. :j

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smoking Brown is met loog behandeld :) :) :)

 

bron?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nog steeds Smoking Blue, vind ik toch de meest fijne om mee te draaien, net iets breder haha :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smoking Brown is met loog behandeld :P :huh: :huh:

 

bron?

 

betrouwbare bron :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOOG

1) Alkali 2) Alkalisch bijtend vocht 3) Afbijtmiddel 4) Bijtende stof 5) Bijtende vloeistof 6) Base 7) Begrip uit scheikunde 8) Bijtende soda 9) Bijtende oplossing 10) Chemische oplossing 11) Grieks achtervoegsel 12) Grondstof voor zeepbereiding 13) Loogzout 14) Natriumhydroxyde 15) Natriumhydroxide...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is ook niet gauw goed hè! :P :huh: , denk ik de oplossing te hebben met Smoking Brown, zit er weer loog in, ik geef t op. :huh:

Dat iets met loog behandeld is betekent nog niet dat er ook loog in het eindprodukt zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar ga jij het risico aan ?

 

als je kan kiezen tussen iets met, of zonder loog behandeling, dan is voor mij de keus heel makkelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is loog een heel algemene term, voor basische stoffen. dus hoeft helemaal geen risico te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het (als laborant zijnde) met zookaba eens. Gebruik van een stof in een productieproces hoeft helemaal geen risico in te houden.

 

@gobru: Was jij je handen nooit met zeep? Bij de productie daarvan worden hoge concentraties loog gebruikt. Of als we het over etenswaren hebben. Loog(oplossingen) worden heel veel gebruikt in de (voedingsmiddelen)industrie. Nooit mandarijnpartjes uit blik gegeten? De velletjes daarvan worden letterlijk afgewassen met loog! Een ander voorbeeld: Met loog worden flessen schoongemaakt die daarna gevuld worden met (bijvoorbeeld) bier. Nog een voorbeeld: Jouw kleding wordt in je wasmachine gewassen met behulp van een loogoplossing. Enz. Enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...