Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

En? Welk merk is het?

 

Ik ben wel benieuwd naar vloeitjes met cognac smaak.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja vergeten te kijken,

 

heb nog een pak andere vloei, als die op is ga ik wel ff die cognac vloeitjes halen (zitten iig in een bruine verpakking+ zijn nie zo lang als king size vloei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je het nu wel? B)

 

(Sorry mensen, dit lijkt waarschijnlijk verdacht veel op spam.. Maar ik wil het gewoon weten :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind slim vloei het fijnst, ik hou niet van die joints waar 3x vloei omheen is gerold. en aangezien ik niet binnenstebuiten kan draaien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders scheur je toch gewoon een stukje van het vloeitje af voordat je 'm begint te draaien.. zelfde principe als binnstebuiten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een superdun vloeitje vind ik niet echt lekker draaien hoor, ik wil wel een beetje ruimte om te "rollen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

die cognac vloeitjes zijn "blunt" achtige blaadjes (dikker steviger stijver bruin)

 

als ik het goed begrijp allesins <_<

 

heb je trouwens in heel veel smaken (aardbei, chocolade, . . . etc en zelfs boon :smoke :verrygood ) LOL :no :blink: :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit met een probleem

 

eerder draaide ik alles met smoking slim/gold. de laatste tijd echter verpest ik steeds vaker de J (eerder verpestte ik hem echt nooit) als ik met die vloei rol. Ben erachter gekomen dat het met brede vloei (blauw/rood) echt een eitje is, dat gaat dan ook wel altijd goed. Ik denk dat dit komt doordat ik nu veel meer troep in m'n J pleur, waardoor de vloei een beetje te smal wordt. Als ik hem nu draai kan ik net iets meer dan 1 keer om alle shit heen komen, dus ik kan hem nog net dicht likken. Probleem is dat meestal wanneer ik hem goed gedraaid heb, en hem wil aanlikken de vloei weer uit zn gerolde positie terug schiet zeg maar, waardoor ik dus weer overnieuw kan beginnen. Dat verpest de vloei nogal en als je pech hebt dondert er een keer wat uit.

 

Maar ik wil geen brede vloei roken :whistling wie helpt mij door deze crisis heen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm goede tip! dat ik daar zelf niet opgekomen ben! Moet zeker wel lukken, heb het idee dat ik dat wel makkelijk kan.

 

Ik was btw in de shop, en ik zag ineens die smoking deluxe (black) liggen. Gelijk gehaald, top :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn mening ook, ik draai de laatste maanden dunne jointjes omdat ik heel veel hash rook (hoeveelheid in een jointje is ongeveer 50/50 hash/shag), ik wordt er wel relaxter van als wiet en ik vind hash veel lekkerder. In het begin draaide ik standaard ommetjes maar met smoking master(zilveren pakje) zijn ommetjes(binenste-buiten) in principe overbodig.

(skmoking master is even breed als korte vloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai met blauw meestal ook op zijn dikst. (Net dicht vooraan)

 

Maar als je niet inside-out draait dan smaakt hij alleen het eerste stuk vind ik. Je rookt immers steeds meer vloei! Op het einde soms zelfs 2-3 lagen.. bahbah

 

Inside-out smaakt hij tot op het einde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je rookt niet meer vloei, alleen in verhouding meer. Je draait om elk stukje evenveel vloei, alleen dicht bij de tip draai je het om minder vulling heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat maakt toch niet uit... Het percentage vloei wordt steeds meer!

 

Normaal draaiend vind ik de laaste 6 cm al niet meer te roken..!

Share this post


Link to post
Share on other sites
je rookt niet meer vloei, alleen in verhouding meer. Je draait om elk stukje evenveel vloei, alleen dicht bij de tip draai je het om minder vulling heen

Correctie, als je een rechte joint zou rollen zou je inderdaad over elk deel evenveel vloei draaien, en zou hij waarschijnlijk al helemaal niet lekker meer zijn :whistling

 

Als je een conische joint draait heb je aan de top minder papieromwentelingen omdat het daar een stuk dikker is, en naarmate je het einde nadert ga je die vloei ook meer en meer rond dat laatste, smallere stukje draaien. Zo neem je meer papier binnen bij elke trek naarmate je het einde nadert (alsof het zo nog niet genoeg verzwaard wordt door al het teer dat er al is doorgejaagd).

 

Bij de inside-out heb je maar 1 overlapping, zijnde aan de lijmrand. Je merkt dan ook pas het verschil na enkele keren, en de stukjes afgescheurde vloei hopen zich al snel op :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja,

 

nu na een tijdje boeit het me nie zoveel welke vloei ik draai,

 

vind het nogal onzin om uberhaupt al na te gaan denken over het percentage vloei en dat soort gedoe,

als ik een joint draai ga ik me daar echt niet druk om maken.

 

 

 

draai nu alleen met jaja vloei v/d plaatselijke dealer en dat is goed te doen (50cent/pakje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij maar De luxe (das toch de gouden)die heb ik meenstal.

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites
mja,

 

nu na een tijdje boeit het me nie zoveel welke vloei ik draai,

 

vind het nogal onzin om uberhaupt al na te gaan denken over het percentage vloei en dat soort gedoe,

als ik een joint draai ga ik me daar echt niet druk om maken.

 

 

 

draai nu alleen met jaja vloei v/d plaatselijke dealer en dat is goed te doen (50cent/pakje)

om hier ff op terug te komen,

 

laatst eens voor de grap binnestebuiten gedraaid.

óf het zat in mn hoofd, óf je merkt er echt wel wat van als je binnestebuiten draaid.

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Smoking Eco vind ik trouwens echt kutpapier, veel te dik en glad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...