Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Voor een doosje blunt´s ( 25 st) € 11,50

 

dat is wel echt goedkoop..... als je die royal blunt wraps bedoeld tenminste.... ik koop ze voor 1 euro per stuk en in sommige winkels zelf 1,50...!!!

 

 

dusse.... waar koop je dat daN...?!?!?! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
GSM= Gramms per square meter :roll:

 

Gr :wink:

:)

thnx dude.

 

Maar dan rijst nu opnieuw de vraag, waarom die vloei allemaal hetzelfde weegt, terwijl bijvoorbeeld zwart dunner zou zijn dan blauw :?: :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst in Spanje heb ik ODC gerookt, vloei uit Frankrijk, in een zwart pakje.. Erg dun, erg relaxed om mee te draaien. het pakje dat we hadden, hadden we gevonden, dus geen idee of er nog andere varianten van zijn. Deze vloeitjes zaten ongeveer tussen lange en korte in...precies goed voor stickies, maar te kort voor een echte joint...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kent niemand JaJa vloei.??

Das ook goede vloei, super dun,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik meestal Slim maar Gele Mascotte is ook erg relax hij is alleen breed maar rolt lekker omdat de vloei een beetje ruwig lijkt te zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

ik ben dus nieuw hier, ik blow wellis met paar vrienden maar meestal nemen hun mee, nu ga ik paar dagen weg en heb ik dus wiet gekocht maar vraagje waar koop ik die vloei en tip, want hun zijn de deze week op vakantie en zie ze niet meer en was vergeten te vragen, iemand anders met wie ik ga kan wel draaien.

zijn die lange vloei gewoon te koop bij sigarettenwinkel?

verder nog tips voor een n00b zoals mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn ook wel sigarettenwinkelss die die verkopen, maar ik denk dat je het meeste kans hebt in een grow/smartshop.

 

Er zijn hier zelfs benzinestations die die verkopen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm, zal wel ff bij sigarette winkel kijken, en anders morgen ff in utrecht,

welke kan ik beste nemen?

en wat is de prijs ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een los pakje, rond de 1,50/2 euro.

Ik pak altijd meteen een hele doos :D

Ik pak zelf het liefste Mascotte Kingsize, maar begin eens vanaf boven te lezen, dan zie je de verschillende keuze's die je kunt maken.

Het is toch voor iedereen anders.

 

:lol:

 

Oni

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor hulp, bij de primera in de buurt hadden ze rizla en mascotte kingsize, ik heb mascotte dus genomen, was maar 79 cent per pakje, tenminste ze wist het niet en ging het aan haar baas vragen, vond wel erg goedkoop. waar kan ik trouwens tip kopen

 

kingsize.jpg

 

die heb ik

Edited by Vroem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop altijd smoking green (henneppapier en breed ;) ) in Turnhout (Belgie :lol: ) voor maar 70 cent per pakje. Lijkt mij in vergelijking met de andere reacties wel heel goedkoop hoe da da komt ? zou ik nie wete :D Maar tis zo goe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip? gewoon pakken bij de shop, daar liggen er altijd wel wat of ff vragen.

Anders kan je bij de souvenirshop pakjes tipjes kopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

JaJa vloei.. ook erg fijn om te roken.

Smoking Blue en JaJa vloei zijn voor mij de beste. Ik draai dan wel altijd binnenste buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking Red en Blue is geen standaardvloei, maar vlagvloei (voor de hollandaise / inside-out)

Share this post


Link to post
Share on other sites

standaart binneste buiten met smoking blue of af en toe red, maakt me niet egt veel uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind die smoking ks master (zilver) wel relaxed, extra dun, maar draai nog steeds binnenstebuiten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoking blue/red draait het fijnste binneste buiten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk merk niet zoveel verschil tussen alle vloeitjes.. Maar van het kleine beetje verschil dat ik wel merk, merk ik dat ik smoking black wel het chillste vind B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had laast van iemand lange vloei met congnac smaak (bruine vloeitje, merk weet ik niet).

 

Draaide echt vet relaxt (is wat stijver papier), en rookt dus echt chille.

mn maten vonden het maar niets, maar ik vind het dus echt wel relaxt B)

 

Morgen maar eens kijken wat voor merk het is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...