Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

voor mij gewoon "die zwarte daar" ;)

 

weet iemand btw waar ik doorzichtige vloeitjes kan kopen?

 

Greetz

 

dsc00850li0.jpg

 

Deze bedoel je?

 

hehe heb ze inderdaad al een tijdje. 2,50 bij Koffie en Dromen in Den Haag.

 

te koop bij trefpunt rotterdam (naam vloei : Aleda) doorzichtig, 100 % cellulose -> geen plastic dus.

40 vloeitjes per pakje voor 3,50 geloof ik.

 

De vloei plakt overal waar je likt.

 

Effe de zoekfunctie gebruiken:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=20140

 

Aub :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
de verschillen van de smoking vloetjes

 

 

Smoking King Size blue

Smoking KS blue was het eerste lange vloeitje dat op de markt verscheen en is lange tijd de standaard voor lange vloei geweest. Smoking blauw, zoals het in NL wordt genoemd, wordt gemaakt van dun rijstpapier en is het op een na best verkochte king size vloeitje in Nederland.

 

Smoking King Size red

Smoking KS red is gemaakt van hetzelfde papier als Smoking blauw. Het enige verschil is de porositeit van het papier. Zoals alle soorten sigarettenpapier is ook lange vloei geperforeerd. Het aantal gaatjes in het papier bepalen de porositeit. Bij Smoking rood is het aantal gaatjes hoger dan bij Smoking blauw (en dus is Smoking rood poreuzer). Dit betekent dat er meer ‘valse’ lucht naar binnen wordt gezogen bij het inhaleren. Het resultaat is dat er meer lucht met rook wordt vermengd waardoor de smaak van de rookwaar lichter is. Bovendien geldt dat een poreuzer vloeitje sneller brandt.

 

Smoking King Size Slim

Smoking King Size Slim is het meest populaire king size vloeitje op de markt en een uitvinding van Smoking. Slim staat voor een lang vloeitje dat iets smaller is dan de ‘gewone’ lange vloeitjes. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat de roker van een joint vaak niet de volle breedte van het vloeitje nodig heeft om de inhoud op te rollen. Hij houdt dus papier ‘over’. En omdat een roker van een joint geen papier wil roken sneed hij het overtollige papier vaak weg. Met de Slim versie is dit probleem opgelost. Bovendien is dit rijstpapier ook nog eens dunner dan de gewone lange vloei. Smoking KS slim komt in een goud pakje (ook wel boekje genoemd) en wordt daarom vaak Smoking goud genoemd.

 

Smoking King Size de Luxe

Deze variant is verleden jaar geïntroduceerd en is dus de jongste telg uit de Smoking familie. Voortbordurend op het succes van Smoking goud is ook dit vloeitje van een slim formaat. Het rijstpapier is echter nog dunner dan Smoking goud. In korte tijd is dit vloeitje populair geworden en is nu de nr 3 van Smoking.

 

Smoking King Size Green

Een lang vloeitje dat gemaakt is van hennep papier. Hennep papier wordt gemaakt van de fijnste hennep vezels en heeft duidelijk een andere smaak dan rijstpapier. Elk vloeitje is voorzien van het ‘pure hemp’ watermerk.

 

Smoking King Size Eco

Dit vloeitje is identiek aan Smoking King Size Green. Er zijn echter twee verschillen met Smoking groen: de Eco is gemaakt in het ‘slim’ formaat en de boekjes worden gemaakt van gerecycled papier.

 

is iedereen weer iets wijzer geworden :wink:

 

Dankjewel :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de Rizla black ook wel een aanrader trouwens;

 

110.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik vaak Kulu vloei.. en als dat op is gewoon vloei wat je kan pakken bij de shop..

Zit vaak gewoon in zo'n bakje..

Momenteel heb ik Smoking Black..

Draait lekkerder maar een beetje dikker (dikte van papier) dan Smoking Gold.

 

Sizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind de Rizla black ook wel een aanrader trouwens;

 

110.jpg

 

Rizla Zwart? Nog nooit gezien.

 

Hier hebben Gewone oranje rizla's, gewone blauwe, gewone grijze, lange grijze, blaadjes van Drum, en lange blaadjes in een rastakleurig pakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de goude vloei toch het beste, de blauwe zijn veel te groot, of je moet al binnenste buiten draaien.

 

Doorzichtige vloei is wel leuk soms, is hier gewoon verkrijgbaar.

 

Mocht goud op zijn dan liever rood of zwart =) blauw is niks vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laatst in Spanje heb ik ODC gerookt, vloei uit Frankrijk, in een zwart pakje.. Erg dun, erg relaxed om mee te draaien. het pakje dat we hadden, hadden we gevonden, dus geen idee of er nog andere varianten van zijn. Deze vloeitjes zaten ongeveer tussen lange en korte in...precies goed voor stickies, maar te kort voor een echte joint...

 

dat zijn blaadjes om lange sigaretten mee te rollen met nog een tipje in ...

 

mijn favo blaadjes zijn OCB (voor dikke joints) en Top blaadjes & tipjes voor de gewone joint

 

en van tippen als ik kan neem ik de books (iemand ervaring mee?) zijn gewone tipjes (witte)

ik scheur gewoon een stukje af nadat ik tipje heb gerolt van blaadje (hangt ook af van hoe dik je joint is)

 

 

Grtzzzz :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

OCB? Ouai tu m'connaaaaiiiis !

 

Kent iemand die reclame? xD

 

ikzelf rol met alles wat te grijpen valt.. momenteel heb ik Smoking Reds uit de coffeeshop, maar zijn nogal lang dus ik lik steeds een stukje eraf..

 

Mja nu ff Hollandaise dan maar.. !

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet iemand btw waar ik doorzichtige vloeitjes kan kopen?

 

Greetz

 

Ik zie het hier dikwijls in nachtwinkels liggen (Belgie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik sinds kort rizzla slim king size. Omdat ik toch altijd redelijk dun draai. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rol maar met twee soorten

rizla zilver

smoking zwart

en de laatste krijgt nog altyd de voorkeur

 

idd, zijn ook mijn 2 meest favoriete blaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind de goude vloei toch het beste, de blauwe zijn veel te groot, of je moet al binnenste buiten draaien.

 

Doorzichtige vloei is wel leuk soms, is hier gewoon verkrijgbaar.

 

Mocht goud op zijn dan liever rood of zwart =) blauw is niks vind ik.

Rood is bijna even dik als smoking blue hoor mja..

Zelf haal ik altijd smoking blue voor binnestebuite als ze die niet hebbe maak het me niet zoveel uit welke ik dan neem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rolde eerst altijd goud, maar ben nu overgestapt op eco. Het bevalt me wel moet ik zeggen! Niet veel verschil met goud, maar het rolt iets makkelijker.

 

Brede vloei gebruik ik eigenlijk nooit. Ik rol met weinig tabak, dus ook geen dikke boomstammen van joints. Als het eindje niet helemaal dicht zit niet erg toch? Da's toch als eerste op! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Like my mother always says....GO FOR GOLD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zwarte,

nog nooit andere geprobeed zal de goude is proberen,

hoor hier toch veel goeie commentaar over

pz fza

Edited by fza

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Zwart is iets dunner, 't maakt eigenlijk ook geen zak uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh oke, maar ik rol dus nog ni zo lang en heb prcies vind ik van me eigen wat problemen met strak rollen, welke blaadjes maken dit makkelijker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm...tja dat komt gewoon met de jaren :smoke. Je kan van elke joint wel een strakke maken door 'm goed aan te tikken en nog ff met een peuk de joint van boven aandrukken. Dan ff goed de luchtplekjes eruithalen door beetje te draaien met je duimen over de joint, en daarna nog maals aantikken en aanstampen. Dan komt 't altijd goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzelf draai met Smoking Slim

Smoking Deluxe komt ook nog wel eens voorbij maar Mascotte vind ik troep.

 

En ik weet niet of hij al eerder is genoemd maar er is ook nog Smoking Master (Zilvere Pakje) de smalste van allemaal.

Groets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking Black

Futerola oranje

JAJA black

 

dat zijn de vloeitjes die ik gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd zwarte vloeitjes van smoking

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn doosje raw vloei,

en het bevalt best goed.Maar het mooiste is....

Elena.

 

Elena was een bloedmooie spaanse,

uit Alcoy.

En daar wordt het RAW vloei gemaakt.

 

Lange benen, prachtig zwart lang haar,

een eigenwijze zonnebril op haar neus.

2 keer per dag zweefde zij het strand op,

met een losse doek om de heupen geslagen....

my god, wat een verschijning......

Ik begreep niet dat zij dit punkmannetje verkoos,

boven alle surfboys....

 

En alle surfboys begrepen daar helemaal geen pest van....

 

Dat was nou echt een zwoele pubervakantie.......

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh, ik rol mijn jointje knaster met RAW binnenstebuiten/holandijs.

 

echt lekker <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Rol altijd met smoking blue, maar die hebben ze vaak niet meer en dan neem ik de rooie. Maar ik kan echt geen verschil tussen die rode en de blauwe vinden, ik heb ze naast elkaar gelegt en uitgebreid geïnspecteerd en geen verschil gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik smoke met 1 1/4 vloei, net iets groter dan een normaal klein vloeitje en een heel klein beetje tabak.

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...