Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

blauwe dikke mascotte word gewoon in de c1000 verkocht hier :verrygood for the blowers

is zelfde als die dikke blauwe van smoking welbekende vloei

 

voor de rest lieft hasj binnenstebuiten smale joint met hele peuk erin :wave:

 

 

get's me high like hell

Share this post


Link to post
Share on other sites

alway's gouden vloei van smoking

anders gouden JAJA vloei

zwarte papers van smoking is ook wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 1.5 jaar niets anders dan smoking goud te hebben aangeraakt was het toch even een verrassing met blauw, of van die doorzichtige cellulosevloeitjes. Ik grijp toch meestal terug naar goud. Al ga ik binnenkort wel is een pakje RAW kopen, eens zien waar de commotie om is <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net twee pakjes RAW gekocht, zo maar even uitproberen.

I'll keep you updated. <_<

 

Klopt het dat het kleine boekje vloei van smokingpapers geen lik randje heeft? Kreeg hem gratis bij 2 pakjes RAW en een grinder.

Edited by Smokerrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjonge wat een gedoe over vloei.

Ik vraag altijd gewoon een pakkie vloei maakt niet uit welke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier altijd smoking silver.

Zelfde dikte als de zwarte, maar iets minder breed.

Perfect geschikt voor minder dikke joints, of als je geen lap papier wil roken met die zwarte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier altijd smoking silver.

Juist, en zelfs die frutselen we binnenstebuiten in elkaar als het moet <_<

 

Ik haal goud altijd per doos, de zilveren kan ik nergen per doos vinden dus daarvoor ga ik naar de shop, is ook best lache want elke maand kom ik 1x in de shop voor 10 euro 10 pakjes smoking zilver halen :rofl

 

Goud is bij mij voor wiet en zilver voor hash, kweetniet waarom maar een gewoonte denk ik, hash maak ik iets dunnere joints mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik gewoon buiten zit rol ik ze altijd gewoon, of als een maat van me zo'n plankje heeft gaat doe ik het wel.

Inside-out rol ik meestal als ik binnen zit en als ik wat meer tijd heb <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger altijd smoking blue... totdat je verstand van blowen kreeg. Minder vloei = betere smaak.

Sindsdien standaard smoking gold. Gewoon normaal draaien en alleen als je een kleintje draait, gaat 't binnenste buiten.

Hasj is altijd inside out, maar dat rook ik bijna (red. helaas) niet.

Laatste tijd wel meer de vloei die je gratis bij de shop erbij krijgt bij 2.5+gr. Te lui om om de gold te vragen en zoveel smaak vershil merk ik niet. Party in House heet die vloei. Enig idee welke vloei nou gezonder is?

Maar eens zo'n doosje bestellen via internet. Binnenkort ga ik zelf growen dus jah, dan ga ik niet naar de shop toe om vloei te halen.

 

quake

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vroeger altijd smoking blue... totdat je verstand van blowen kreeg. Minder vloei = betere smaak.

Sindsdien standaard smoking gold. Gewoon normaal draaien en alleen als je een kleintje draait, gaat 't binnenste buiten.

Hasj is altijd inside out, maar dat rook ik bijna (red. helaas) niet.

Laatste tijd wel meer de vloei die je gratis bij de shop erbij krijgt bij 2.5+gr. Te lui om om de gold te vragen en zoveel smaak vershil merk ik niet. Party in House heet die vloei. Enig idee welke vloei nou gezonder is?

Maar eens zo'n doosje bestellen via internet. Binnenkort ga ik zelf growen dus jah, dan ga ik niet naar de shop toe om vloei te halen.

 

quake

Zie je wel...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking King-Size Gold. Simpel, maar ze blijven de beste. Then again: in België hebben we heus niet zo veel keuze uit allerlei soorten vloeitjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik tranparante vloeitjes: Zero papers.

Deze smaken minder scherp naar papier en de wietsmaak komt dus meer tot zijn recht :D

 

Zero papers,32 premium leaves to roll your own clear cigarettes,just roll and seal like any other paper.

Lijkt op een velletje plastic van een sigarettenpakje,maar is 100% cellulose(papier dus...)

 

Blowen is meer dan stoned worden alleen,het moet wel smaken! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al vele soorten vloei geprobeerd, maar grotendeels vind ik echt zwaar klote

Ik draai eigenlijk altyd met zwarte smoking, en als ze er niet zijn neem ik de goude.

Deze 2 zijn toch hetzelfde..

 

Tijdje geleden heb ik de RAW-vloei gekocht, maar ik vind dat er er vreemd smaaktje aan zit ;)

 

Achja, met de bong heb je geen vloei nodig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb al vele soorten vloei geprobeerd, maar grotendeels vind ik echt zwaar klote

Ik draai eigenlijk altyd met zwarte smoking, en als ze er niet zijn neem ik de goude.

Deze 2 zijn toch hetzelfde..

Volgens mij was de zwarte wat dunner of had de zwarte wat meer perforatie gaatjes per vierkante cm, de maten zijn gelijk maar er was wel een klein verschil.

Maja, smoking is gewoon het merk dat 90% van de smokers gebruikt denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij was de zwarte wat dunner of had de zwarte wat meer perforatie gaatjes per vierkante cm, de maten zijn gelijk maar er was wel een klein verschil.

Maja, smoking is gewoon het merk dat 90% van de smokers gebruikt denk ik.

K ga het is opzoeken, niet egt belangrijk, maar ben er toch benieuwd naar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand hoe de smaak is met een vloeitje met chocoladesmaak? 'k Heb die eens in een dronke bui gekocht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan draai je toch een joint van die vloei, dan weet je het direct.

 

Ik heb ooit cocos en aardbei vloei kado gehad bij mijn bestelling maar vond het niets. los ruikt het lekker (wel wat chemisch), maar als je het rookt is het 3 keer niets.

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de afgelopen tijd veel RAW-vloei gehad, van die lichtbruine (=ongebleekte) vloei. Die overigens erg prettig rolt, daarnaast had ik laatst een pakje JaJa-vloeitjes (goud) die rollen ook heel aangenaam. Ik heb er een gewoonte van gemaakt mijn vloei te scheuren voor ik ga rollen, dus een vaantje vloei in de lengte eraf, zodat je minder nutteloze vloei rookt en je rond de tip makkelijk strak kunt rollen. (Binnenstebuiten lukt me maar steeds niet, dus vandaar, het bevalt uitstekend).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik sinds kort de kingsize supreme versie van raw

Zonder vouwrandje!

 

gallery_19024_7390_1721201.jpg

 

Rolt nog beter!

En 40 vloeitjes in een pakje :lol:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi quesswho,

 

Waar heb je ze gekocht? de prijzen lopen nogal uit elkaar. zou een doosje willen bestellen. heb je ook de tips? met dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het bij de kj growshop(als ze nog zo heten)in de rijp gekocht

Prijs was iets van 22 euro

Bij growshop noord kost een doosje 25 zag ik...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bepaald soort kulu zijn ook van die enorme vellen papier.Heb zoveel vloei gezien al maar het liefst toch blauwe smoking,stuk erafscheuren en gouden natuurlijk.Welke mischien nog net wat dunner zijn dan gouden smoking zijn die pakjes met che guavara erop.Ja dat zijn wel de beste die ik gehad heb.Trouwens wat ben ik soms blij dat ik nog ergens een pakje ouderwetse blauwe rizlatjes heb :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking gold

Ik heb deze graag omdat er een blaadje tussen zit wanneer je je laatste 5 blaadjes hebt bereikt, ik zit niet graag opeens zonder vloei => vind ik zeer irritant!

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

de "gouden" Smoking bij voorkeur en bij gebrek daaraan Rizla Silver.

heb ooit eens blaadjes op rol gekregen als cadeau en die plakten bijna niet. Hoogst irritant, een joint die los komt bij het roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...