Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

pure_hemp_cigarette_papers_-_king_size.jpg

 

Rook je puur, doet het dan echt puur. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag dat ik gestopt ben met tabak is het leven begonnen, ik meen t.

Sigaretten heb ik ook ooit gerookt in een grijs verleden van mijn zevende tot mijn zestiende. Ooit begonnen met Belinda mint, vooral om stoer te doen. Tot ik zo'n last van mijn longen kreeg en mijn pakje Marlboro geleegd heb en er 20 pure joints in gedaan. Toen begon ook mijn leven Poldergrower, daarvoor was ik geestelijk dood.

 

pure_hemp_cigarette_papers_-_king_size.jpg

 

Rook je puur, doet het dan echt puur. :spliff:

Nee, puur roken doe je zonder papier, je snapt er niks van konopi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, puur roken doe je zonder papier, je snapt er niks van konopi. ;)

 

O jawel hoor maar dan in een rasechte bamboe bong & niet in fake glazen pijp made in China

 

https://www.weedhorn.com/can-smoking-out-of-chinese-made-glass-pipes-make-you-sick-or-worse-1850017920.html

 

Deze is anders ook niet verkeerd

 

cobbit_wizard_corn_cob_pipe.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fake glazen bongs? Laat er maar eens een op de grond stukvallen. :D

 

Edit: ah dat noem ik geen bong. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook met een sNob bong gemaakt door Hans Meijer...echt een aanrader.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar die neem je niet mee als je een rondje door het park loopt

 

en lichte tabak en tabak blijft tabak? nee absoluut niet, het gaat om wat in die tabak zit of niet zit

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak zit er in lichte tabak juist nog meer troep, weet wat je eet! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabak blijft tabak, het is super verslavend en altijd als het ter sprake komt voelen de rokers zich nog aangevallen ook...nico trigger?

 

Ze gaan dan maar meteen een sjaggie of peuk opsteken want tja nico roept he....

 

Grappig dat er een hele groep om me heen gestopt is en degene die nog de gele en blauwe indiaan gezelschap houden zie je niet meer.

 

Het is niet meer dan jezelf voor de gek houden want ook je marijuana werkt verre van optimaal, nooit zal je de high bereiken door een blokkade.

 

Try it and you know it.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik heb nog nooit een sigaret gerookt dus ik zou het niet weten, het schijnt echt geweldig te zijn, maar dat moeten mensen zelf weten, een joint met een snufje tabak bevalt mij gewoon veel beter dan zonder, ben dan ik toch gek als ik dat niet doe, voor die paar euro per maand? voor de gezondheid, die ik sinds ik geen 'normale tabak' rook niet mis?

 

 

vrijheid blijheid yo

 

Jesus.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is de verslaving die de illusie wekt zodat je denkt dat het lekker is ofzo en waardoor je daarna braaf weer een pakje haalt voor een paar euro.....daar hoef je geen sigaretten voor te roken, tabak in je joint voedt de verslaving genoeg..;-)

 

En "normale" tabak bestaat niet?? In alles zit dezelfde troep, ook de indiaan...kijk maar naar het mentale gedeelte, zodra je stopt gaat de verslaving vanzelf opspelen.

 

Grappig hoe iemand die een toefje tabak rookt zich toch geroepen voelt om zich vrij te pleite. Lol

 

Maar je bent idd gek als je het niet doet....! Wie ben ik om jou het te ontzeggen nee hoor...je word vanzelf geroepen lol

 

Vrijheid blijheid alleen ben je niet vrij met nicotine in je leven lol

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best lekker hoor een lekkere hashjoint met goeie tabak

 

3243485660_9e7c357b31.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik heb nog nooit een sigaret gerookt dus ik zou het niet weten, het schijnt echt geweldig te zijn, maar dat moeten mensen zelf weten, een joint met een snufje tabak bevalt mij gewoon veel beter dan zonder, ben dan ik toch gek als ik dat niet doe, voor die paar euro per maand? voor de gezondheid, die ik sinds ik geen 'normale tabak' rook niet mis?

 

 

vrijheid blijheid yo

 

Jesus.jpg

Ik moet het toch met PG eens zijn, het zit tussen je oren dat er tabak bij een joint hoort. Als je nog eens in Friesland komt zal ik een jointje voor je draaien en na het roken mag je mij vertellen of er tabak in zat. Ik weet nu al dat je het niet zal proeven en nooit meer sigaretten zal roken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoort? niets hoort, het is hier geen religie, het is mijn keuze, sommigen kunnen het allemaal zelf beslissen en andere moeten dat voor een ander beslissen :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote Boze Wolf, doe je ook zo als iemand je een drankje aanbiedt?

 

Ook al rook je geen tabak, de hoeveelheid fijnstof die je dagelijks inademt, staat gelijk aan een hoeveelheid sigaretten, afhankelijk waar je woont..

 

https://milieudefensie.nl/publicaties/factsheets/meerookhoofdstad

Klopt, ik woon gunstig.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoort? niets hoort, het is hier geen religie, het is mijn keuze, sommigen kunnen het allemaal zelf beslissen en andere moeten dat voor een ander beslissen :whistle:

Dit is overigens de eerste keer dat ik je op een onvriendelijk gebaar kan betrappen, daardoor ben ik ook zo geschokt.

 

Dit is niet jouw manier van doen maar het zijn Nico en Tine.

 

Ze gaan dan maar meteen een sjaggie of peuk opsteken want tja nico roept he....

Tine roept ook! Ze roepen in koor en met je goedbedoelde advies wordt je weggezet als een soort satan die anderen hun vrijheid wil inperken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nee gelijk heb je, en zo op het internet kan alles wat anders overkomen, niets slecht bedoeld

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet meer dan jezelf voor de gek houden want ook je marijuana werkt verre van optimaal, nooit zal je de high bereiken door een blokkade.

 

Jouw insteek misschien om cannabis te consumeren, je 'optimale high' bereikend maar daarmee wel heel super kort door de bocht want jouw high wil ik helemaal niet

 

we roken om zoveel verschillende redenen...

 

Enne verschil tussen tabak onderling is enorm, check eens de amper versneden tabak (sigaren).

 

Tabak is slecht daar zijn we het allemaal wel over eens maar om nu het roken van joints met een beetje tabak en daarnaast geen tabak consumptie gelijk te gaan stellen aan al het slechte van normaal tabak consumeren slaat de plank wel beetje mis .

 

Het gaat om het gevoel wat je krijgt en dat komt alleen door de synergie van de 2 middelen niet de factor tabak die er nu voor zorgt omdat je nicotine monster in het brein getriggerd wordt.

 

Zo nu maar weer een 80/20% s5-indiaan fabriceren, heb de blauwe deze keer want de gele me niet Belinda genoeg ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gevoel wat je krijgt is gewoon de verslaving die de illusie creeert zodat het lijkt of jij je goed voelt of uberhaubt denkt dat het zo hoort.

 

Feit is dat de verslaving weer enige tijd gevoed is en je weer op naar de volgende gaat. Daar is geen speld tussen te krijgen.

 

Wiet en tabak horen helemaal niet bij elkaar, dat hebben wij mensen en de commercie/propaganda bedacht.

 

 

En inderdaad zoals gister al aangegeven gooi het er lekker in je bent gek als je het niet doet....haha. Hand in hand met de indiaan.

 

gallery_23812_9701_32979.jpg

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nee gelijk heb je, en zo op het internet kan alles wat anders overkomen, niets slecht bedoeld

Is al goed, ik schreef dat er geen tabak in een joint hoort maar dat is niet om iemand een wet voor te schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gevoel wat je krijgt is gewoon de verslaving die de illusie creeert zodat het lijkt of jij je goed voelt of uberhaubt denkt dat het zo hoort.

 

Feit is dat de verslaving weer enige tijd gevoed is en je weer op naar de volgende gaat. Daar is geen speld tussen te krijgen.

 

Wiet en tabak horen helemaal niet bij elkaar, dat hebben wij mensen en de commercie/propaganda bedacht.

 

 

En inderdaad zoals gister al aangegeven gooi het er lekker in je bent gek als je het niet doet....haha. Hand in hand met de indiaan.

 

gallery_23812_9701_32979.jpg

 

Poldergrower

 

Die doden door tabaksgebruik ligt aan de genen.Mijn overgrootvader is 104 geworden ondanks dat die volop pijp & sigaren rookte.Radioactief kunstmest is de grote veroorzaker dat men longkanker krijgt door het roken van sigaretten.Andere rotzooi toevoegingen zoals suiker, formaldehyde etc dragen eraan bij.

Dat men verslaafd raakt komt ook door de toevoegingen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, doordat je niet weet wat ze allemaal in de tabak proppen is het gevaarlijker om te roken dan wiet die je zelf kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom nou maar gewoon eens naar Friesland, je moet echt een keer een jointje roken wat ik gedraaid heb! :D

 

En nee, je hoeft niks maar dit MOET gewoon! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij dan hele lekkere Amnees met zo wierookgeur, organisch geteeld & aantal maanden gecured?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...