Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@ Johnny_Sack : yo gast,ook weer ff op WF? :tu never forget to keep on farmin' Johnny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nooit weggeweest hoor. :whistle:

 

Genoeg buiten gefarmed dit jaar voor een mooie voorraad met lekker spul, Dilago vond het igg goed. :likken:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild: ja hallo...... moet ik straks nog vet rennen om de lampen hoger te hangen :lol: nee dat mag jij doen L.C...... wel supergoed maar dat gaat mij te hard man... :tu

 

Niks mooiers (voor mij dan) om voor God te spelen in een klein tentje, echt een + (of als je het fout doet een hele dikke min maar je leert nogal snel op hydro)

Dat hoger hangen valt best mee, elke dag moet ik toch al water geven en ik knak heel wat af zo links en rechts :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste stekken zijn nu na twee weken geworteld.

 

gallery_6495_16810_71846.jpg

 

gallery_6495_16810_122973.jpg

Bij deze stekken zie nog een lichte vergeling, wat ik wijt aan de hogere temperatuur van 25 graden.

 

gallery_6495_16810_104910.jpg

 

gallery_6495_16810_93002.jpg

 

Ik hoop een stuk of zestig gezonde stekken over te houden welke ik zal laten afbloeien op bigblocks onder 2 x 600watt. Het voedingswater kiep ik in de lekbak, want met zo'n aantal wordt handmatig bewateren ondoenlijk. De klok gaat meteen op 12/12, waardoor de kweek binnen 10 weken klaar zou moeten zijn.

 

Het idee is om de stekken te laten gaan zonder ze te toppen of te dieven, zodat er een top aan iedere plant groeit. Om 1 op 1 te draaien hoeven ze elk maar 20 gram op te brengen. Eens zien of die rekensom ook opgaat in de praktijk, maar daarover later meer. Zodra ze allemaal geworteld zijn begin ik aan die kweek.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooooi man! :dribble:

 

Delicious & nutricious !

 

Ik vind dat gele wel meevallen,meerendeel(leeuwendeel) is groen.

En ik denk met die al zichtbare worteltjes.........dat degenen die geel zijn wel weer groen worden als de tijd daar is...

Je bent weer lekker bezig maat!

 

Ga je deze ronde PK 13/14 meegeven van het voedingsmerk wat je nu gebruikt?

Of heb je daar geen vertrouwen in?

Ik ben van mening dat iemand met jouw skill dat spul juist WEL moet gebruiken,dat gaat je namelijk veel extra grammen opleveren.

 

Die amnees van jou ruikt iedere keer wel weer goddelijk,dus die extra grammen van diezelfde kwaliteit is altijd mooi meegenomen d8 ik zo :icecream:

Want als iemand de gunfactor heeft ben jij het wel maatje....

 

 

* knetter,knetter.........*bubble,bubble........ :vape:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook over de Explode niets te klagen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK rammen kan je toch ook met je goede basisvoeding ipv boosters?

Je wietje stinkt misschien wat meer en je wint wat grammen maar je proeft meteen terug wat die PK voor negatiefs met je wietje doet :search:

Soms zou je er gewoon koppijn van krijgen :icecream:

 

@dilago

25C lucht of bodemtemperatuur?

Vergeling heeft weinig met temperatuur te maken, je moet heet verwarmingsmatje onder stekken leggen maar dan hangen ze ook allemaal slap

of zeg 15C met lamp uit en 19C met lamp aan, dan wordt het wel een issue.

 

Ze staan op blokjes met: niks en een ph van 7 omdat de buffer niet gebroken is door het kraanwater

Zodra worteltjes doorkomen willen ze vreten, is niks dus ze vreten zichzelf op, wel mooie indicator dat vergelen: wortels!

 

Ff dippen in laag EC water en terugzetten, zijn ze zo weer groen en slaan ze nog beter aan in de bigblocks :showoff:

 

2e 80 tentje duurde mij te lang dus sinds gisteren een DR90 erbij gescoord.

Die rev 3 met stokken tegen naar binnen trekken tentdoek heeft wel wat moet ik zeggen.

Jammer dat ik 15cm in hoogte tov dat 80 tentje in lever maar veel meer keuze was er niet zonder gek te gaan lopen doen (dik 200 voor een Gorilla) en na bijna 8jr kweken toch ook maar een Variac meegenomen, kerst weejewel :likken:

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zei er iemand Amnesia Haze??

Ja,lekker he? :icecream:

 

Yuuup!

 

gallery_22295_10617_123245.jpg

gallery_22295_10617_169599.jpg

Maar de Amnees zag er dit keer ook extra smakelijk uit...

En zo smaakte die ook...

 

Amnesia Haze S-5.

Breeder: onbekend.

Grower : Dilago.

Uiterlijk: 9,dezelfde mooie compactheid als vorige keer,maar met meer trichoompjes in en op de wiet en geen kale trichs te zien.

Ook de kleur is beter,en ik zie geen tumble sporen...... ;) en mooi droog ook.

Geur: 9 ,sterkere geur dan vorige keer,een aangenaam kruidig citrusboeket met meer kruiden dan citrus geur.

Smaak: 9 ,Fijnere en sterkere smaak dan vorige keer,zo in de pijp te gooien en dood te roken zonder scherpte.(goede cure)

High: 8 , Voor het eerst sinds een tijdje weer echt lekker high,duurt ook lang.

 

Over all grading : 9 ! nice high grade haze,good bouquet of taste.

Lekker zuinig met draaien vanwege de goede sterke smaak,ZONDER bitters en bah smaakjes!

Mooi gekweekt wietje Dilago,ik rook er graag van.

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kan je mooi in je zak steken dilago....denk dat er wel een klein blosje op je wangetjes zit nu XD

Edited by Kamihaze
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kan je mooi in je zak steken dilago....denk dat er wel een klein blosje op je wangetjes zit nu XD

Als een rasta het zegt, wie ben ik dan er aan te twijfelen! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond heb ik de Super Skunk planten die nu een week op 12/12 staan gediefd en de ronde plantenhouders aan de bamboestokken bevestigd. Hier heb ik de planten doorheen gevlochten zodat de onderste takken ook in het licht komen (foto's volgen later als de planten zijn bijgetrokken). Van het gediefde materiaal heb ik stekken gemaakt en daar heb ik wel foto's van.

 

gallery_6495_18670_95403.jpg

 

gallery_6495_18670_63934.jpg

 

De moederplanten heb ik genummerd en van elke moeder heb ik 3-4 stekken gesneden, die ik eveneens genummerd heb, corresponderend met dat van de moeders. Het was me teveel werk om ze allemaal te doen dus morgen de rest. Sommige stekken zullen wellicht bloeiverschijnselen gaan vertonen maar daar groeien ze na een tijdje op 24/0 wel overheen.

 

gallery_6495_18670_147981.jpg

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, ben benieuwd naar je skunkjes

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij dan een kiekje van de schone Super Skunk slaapsters. Van alle moeders heb ik nu 3-4 stekken gesneden.

 

gallery_6495_18670_226318.jpg

 

Ik heb gisteren de laatsten door de plantensteunen gevlochten en zo heb ik dan een scrog met meer bewegingsvrijheid.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oldskool skunk, wie is er vroeger niet groot mee geworden.... :yummy:

Mooie moedertjes Dil :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi frisgroen is niet mis.

Die zijn duidelijk aan het genieten.

 

Zijn dit regular zaden ?

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ik heb gisteren de laatsten door de plantensteunen gevlochten en zo heb ik dan een scrog met meer bewegingsvrijheid".

 

Heb jij misschien een interessante link naar plantensteunen in een goeie maatvoering?

THX

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superskunk! :wOOt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een paar foto's van de wakkere Super Skunk dames.

 

gallery_6495_18670_94164.jpg

 

gallery_6495_18670_1651.jpg

 

gallery_6495_18670_79403.jpg

 

gallery_6495_18670_115389.jpg

 

gallery_6495_18670_123786.jpg

Mooi frisgroen is niet mis.

Die zijn duidelijk aan het genieten.

 

Zijn dit regular zaden ?

Dank je! Het zijn female seeds van Sensi.

"Ik heb gisteren de laatsten door de plantensteunen gevlochten en zo heb ik dan een scrog met meer bewegingsvrijheid".

 

Heb jij misschien een interessante link naar plantensteunen in een goeie maatvoering?

THX

Neen helaas niet, ik heb ze bij de Gamma besteld en het waren de laatsten die ze hadden, maar misschien is de voorraad weer aangevuld. Gewoon zoeken met Google en dan kom je ze vanzelf tegen, ik heb die van 30cm.

Superskunk! :wOOt

Skunk with a 's' on her chest!

Edited by dilago
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is it a plane....no! Is it a bird....no! It'sssssssss Superskunk!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is it a plane....no! Is it a bird....no! It'sssssssss Superskunk!

P431Super-Skunk-Posters.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Super Skunk gaat super mannen!

 

gallery_6495_18670_99875.jpg

 

gallery_6495_18670_187936.jpg

 

En met de verdwaalde Chemdawgs ertussen gaat het ook prima.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinky

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lache man,toch leuk zo een vreemde vogel ertussen :P

 

Heb je trouwens wel een zonnebril op?

Dat blad glanst zo hard,bijna slecht voor je ogen :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...