Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hahaha ja er is altijd wel wat te klagen, maar dit gaat beter dan startblokken bovenop de big blocks zetten! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt eigenlijk nog best wel mee nu de wortels eenmaal goed bigblock aan het bewortelen zijn.

Het van nat naar droog laten trekken vd big blocks bracht onverwacht resultaat, gisteren zelfs her en der geknakt om het veldje wat even te houden, het begint best dicht te groeien nu.

Rekensommetje: nog zoveel in de pot en .. weken te gaan telt ook mee natuurlijk.

 

Beter een halve kilo in de pot dan een kilo in de tent die eraan zit te komen en dan nog 6wk naar een CS moeten :thumbsdown:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dat betreft doe ik het goed, want ik heb sinds ik begonnen ben met kweken drie jaar geleden nog maar een keer lege potten gehad. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dat onderwerp betreft heb ik soms weleens net te weinig,omdat ik me een beetje aan regels wil houden zet ik er niet zoveel.

Maar dat mag de pret niet drukken,het is en blijft leuk deze hobby!

 

 

 

@ dilago : Big up man! :tu voor die drie jaar ga je als een speer!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had de laatste keer ongeveer 30 gram opzij gezet voor eigen gebruik

 

wilde laatst roken maar het was ineens beschimmeld

en het rook naar pis

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd, dat heb ik nog nooit gehad. Bewaar je het wel in een weckpot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's kut Rodja, nadat je het weggelegd hebt moet je het wel dagelijks ff luchten de 1e week en na de 1e week om de dag om het vocht wat er in zit eruit te krijgen. Een weckpot werkt daar het beste voor, doe je het in een strijkzak heb je al heel snel (ik heb ervaring iemand nam mee, ik waarschuwde zsm open en weer luchten en paar uur, ze dachten ach joh, was het dus al 1 schimmel boel en dat was wiet waarvan de takjes al wel knakten maar ik zelf aan de sponsigheid die er nog in zat het niet droog genoeg was en naluchten dringend gewenst.

 

Mijn potten zijn alleen vorig jaar leeg geweest toen ik net verhuist was en een aanloopje had (lees 1st moest al het werk in- om huis af door derden), 6wk CS toen en ik kon dat heel goed merken, ik rende rond als een kip zonder kop en enige wat een beetje te pruimen was was een SSH, 3 tientjes per dag letterlijk in rook op nog afgezien van dat om de 2dgn naar de CS toe moeten door weer en wind wat me zwaar op brak.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je soms hennepzaad gegeten dan rond rennend als een lijpe kip? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannenbroeders vandaag gaan de pakketjes op de post. Ik kwam er maar niet aan toe vanwege griep en drukte, maar ik ben jullie zeker niet vergeten. Voor Oude Rocker leg ik een pakketje klaar die hij meekrijgt als ik na de inspectie mijn kweekvergunning krijg. :D

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al griep?!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je soms hennepzaad gegeten dan rond rennend als een lijpe kip? :P

Pijn, slecht slapen en NAH/whiplash restklachten en een mindere doorbloeding van ruggenmerg nek en minder zuurstof in je hersenpan wanneer meer vraag bloed toevoer gedoe doet vage dingen met je.

Sausje PTSS restant eroverheen wat ik maar niet kwijt raak en ik ben onder de pannen mag je wel zeggen.

 

Ach ik kom de gemiddelde dag wel door met mezelf, houdt me vd straat al moet ik me daar soms wel begeven met alle gevloek en getier en gedoe met mensen die maar niet snappen waarom ik best wel geirriteerd over kom op de koop toe nemend, max 3x id week dat gedoe :wave:

Uitleggen ben ik mee gestopt, na jaren wordt je hetzelfde liedje zelf ook wel aardig zat :jump:

Edited by lostchild
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geintje LC!

 

Verder weet ik dat je whiplash hebt en dat lijkt me absoluut geen pretje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild : Ik ken jou ook wel langer dan vandaag,ik weet hoe je bent en waarom. ;)

is ook wel irritant jezelf telkens moeten verantwoorden aan iedereen hier toch?

 

Naar de CS voor 6 weken zie ik ook niet zitten,maar dat ligt ook aan de shop er zijn er hier maar 2 en alletwee van schamele kwaliteit.

Voorgewogen wiet met gewicht v/h plasticzakje meegewogen in totaalgewicht dus nooit op tare drukken ze daar.

Ongespoelde flash gedroogde minerale gif bespoten rommel verkopen ze :thumbsdown: en er zit zomaar bijna een gram verschil in 2 dezelfde zakjes en dat soort wan praktijken..

 

@ Algemeen :

Ik ben/blijf lekker griepvrij zoals altijd :whistle: inferieur viraal spul.....

Zelfs Norro overgeslagen,terwijl iedereen om mij heen de pot mooi bruin volspoot :thumbsdown:

 

@ Dilago : Ach pest die oude rocker toch niet zo :lol: hij wil zo graag proeven van je wiet....

Iedereen is helemaal lekker gemaakt met dat mooie topic van je denk ik :icecream:

Can't really blame em,can ya?

 

 

@ Rodja : Ja, curen is een actieve passieve activiteit,als je het wilt weten. :huh:

Vergeet een keer je pot te openen voor een week,en je kan zomaar een potje met dons overhouden.

Dus actief onthouden dat je passief moet je pot moet openen en wachten op drogen :lol: elke 2 dagen.

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem met LC is dat hij aan de tabak zit waardoor zijn lichaam altijd een beetje blijft kwakkelen.....

 

Nu snap ik wel dat hij zegt dat specifiek hij het nodig heeft maar grappige is dat hij de enigste is waar ik dat van hoor..., nog nooit heb ik van iemand gehoord dat het een noodzakelijk iets is.

 

Gelukkig is het maatschappelijk volledig verantwoord dus waar praten we over lol.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Poldergrower : Haha dan ben ik ook een tabak kwakkelaar :rofl lol.

 

Tabak maakt meer stuk dan me lief is denk ik,moet er maar eens mee kappen maar Ms.Collie wil niet zo graag puur roken en houd niet van vapen :thumbsdown:

Als ik alleen ben rook ik puur of vape ik wel.

 

Maar tabak NODIG hebben,nee niet echt......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van ms Collie kan ik ook goed inkomen... ga eens op zoek naar een soortje dat echt superzacht op de keel is... dat maakt de stap wat makkelijker.

Als je een tijdje tabakvrij bent mis je t ook niet meer, nouja ik totaal niet iig.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet me nu echt denken aan een witte jas mannetje PG, daar werken ze ook met van die protocollen en wee de gebeente als je daar buiten valt.

Ik wordt nu ook een beetje zo weggezet door je met je maar tabak aan blijven stippen als weetikveelwatjijernudenktvantemakenwatvoorbelangrijkeralsdanietmeerspeeltmaarjijnogweldenkt

 

Niet in mijn schoenen staan maar wel denken te weten hoe dat is gebaseerd op vooroordelen/aannames waarmee mij dus niet serieus nemend, eigenlijk glashard ontkennen.

 

Witte jas tactieken zonder dat je er zelf erg in hebt :search:

 

Hierbij je niet in je persoontje aanvallend maar is wel hoe je op mij overkomt met je het grappige is en de conclusies die je allemaal trekt :doctor:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude Rocker krijgt ook een pakketje Collie Weed, no worries! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet een keer je pot te openen voor een week,en je kan zomaar een potje met dons overhouden.

Dus actief onthouden dat je passief moet je pot moet openen en wachten op drogen :lol: elke 2 dagen.

 

Je kan het toch ook echt te vroeg in je potten willen stoppen.

Dan loop je geheid meer risico op dons. (zelf gelukkieg nog nooit gehad)

Maar ik doe de eerste 2 weken, mijn potten toch zeker ook dagelijks ff open en dicht.

Even boeren wordt dat wel genoemd.

 

ga eens op zoek naar een soortje dat echt superzacht op de keel is... dat maakt de stap wat makkelijker.

 

Dat vind ik dus 1 van de belangrijke voordelen aan bio kweek of dan toch heel matig gevoed (en goed gespoeld).

Dan heb je die scherpte niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago hoelang laat je die hazen staan ? Ik zit in week 7 en wou ze een beetje ripen geven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat ze zo lang mogelijk staan, minimaal 9,5 week bloei.

 

@ Poldergrower : Haha dan ben ik ook een tabak kwakkelaar :rofl lol.

 

Tabak maakt meer stuk dan me lief is denk ik,moet er maar eens mee kappen maar Ms.Collie wil niet zo graag puur roken en houd niet van vapen :thumbsdown:

Als ik alleen ben rook ik puur of vape ik wel.

 

Maar tabak NODIG hebben,nee niet echt......

Ik rook al tientallen jaren geen tabak meer, vaak denk ik er niet eens meer aan dat je wiet ergens mee kan mengen. Een echte rasta rookt ook geen tabak rasta, tijd om miss Collie een heerlijke pure te laten roken bro! Dan zal ze zelf het pakje tabak symbolisch verbranden om er nooit meer naar om te kijken! :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hoopte ik ook altijd maat,maar dan hoest ze haar mooie ogen uit haar koppie.

Zelfs vapen word em niet......

 

Ik ga op den duur wel stoppen met die vieze bruine troep,moet alleen nog iemand zwaar overtuigen..... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik ook Collie, ik blaf me helemaal scheel als ik het puur rook :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...