Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Vind het toch raar was nooit fan van tabak maar een jointje zonder marlboro bestond er niet voor mij(misschien door gebrek aan wiet ? )

 

Maar zoals ik al zij geen fan en sinds we niet meer naar de CS moeten dacht ik . Ik moet mezelf eruit roken van dat tabak dus alleen maar puur gerookt. Poehh het is wel altijd een aanslag zon pure joint. Smaak moet ik nog aan wennen maar toen ik van morgen de eerste hijs nam van een jointje met marlboro erin vroeg ik me af waarom ik dit vieze spul in me joint en lichaam gooi :s.

 

Misschien zo aangeleerd ? Nou dan is het ook zo weer afgeleerd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vape het liefst en anders puur in de bong, alleen is daardoor mijn gebruik flink toegenomen. En ik moet al zuinig aan gaan doen wil ik het einde van mijn volgende oogst halen. Pure joints zijn een aanslag op mijn voorraad(je) dus helaas zondig ik me nog steeds aan tabak zo nu en dan. Buiten dat rook ik enkel nog een e-sigaret en af en toe een heerlijke sigaar. Ik zit dan ook al een tijdje te twijfelen om allemaal wat groter te gaan kweken en zo genoeg te kweken om de tabak helemaal af te schaffen. Behalve mijn sigaartje dan...................

 

gallery_46643_19190_1678932.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilt stoppen met tabak zou ik adviseren te beginnen met wiet of hasj in een pijpje te roken elke keer zodra je zin in een sigaret of joint hebt. Zo ben ik een vijftiental jaar geleden in een keer van mijn zeer hardnekkige tabaksverslaving afgekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met andere woorden, je hebt de ene verslaving voor de andere ingeruild :likken:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

hard rijden is ook verslavend ieder zn ding :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met andere woorden, je hebt de ene verslaving voor de andere ingeruild :likken:

Een verslaving is het niet, want ik heb genoeg te roken doordat ik kweek voor eigen gebruik.

 

Ik heb een slecht gebruik ingeruild voor een minder slecht gebruik. In een onderzoek uit 1997 door Sydney S. e.a., alsmede in een epidemiologische analyse van de relatie tussen cannabisrook en kanker die werd uitgevoerd door Hashibe e.a.(2005), geen oorzakelijk verband gevonden tussen cannabisrook en aan tabaksrook gerelateerde kankersoorten zoals long-, darm- en rectale kanker. -bron-

 

Nog een voordeel is dat je van pure cannabis nooit zoveel rookt als van tabak en doordat ik zelf kweek weet ik wat ik rook, hetgeen nog een verschil is met sigaretten. Maar ik zal nooit iemand zijn pakje tabak afpakken, neen, straks krijg ik nog tmv aan mijn planten door er mee in aanraking te zijn geweest. :thumbsdown:

 

hard rijden is ook verslavend ieder zn ding :whistle:

Opvallend dat je je aangesproken voelt, voor mij is cannabis geen verslaving, want ik heb er zat van en ook laat ik het rustig drie weken staan wanneer ik op vakantie ben bijvoorbeeld. En er zijn genoeg dagen waarop ik niet in de gelegenheid ben om een waterpijp te roken, zie je me al staan op het station? Neen, zo verslavend als tabak werkt waardoor je in de gietende regen moet gaan om te roken, is dat bij cannabis geheel anders. Ik rook 's avonds wel weer een waterpijp als ik thuis kom scheuren! ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel degelijk een verslaving natuurlijk alleen zijn de ontwenningsverschijnselen een stuk minder. Het feit dat je 3 weken zonder kunt op het moment dat je op vakantie gaat is dat de prikkel van het op vakantie zijn en veranderde omgeving voldoende om dit te onderdrukken. Maar zodra je thuis bent is het toch het eerste wat je doet. Het zal een stuk lastiger zijn als je gewoon 3 weken thuis gaat zitten en je weet dat je nog een potje hebt staan. Tenminste.......... zo gaat dat bij mij...... Ik kan makkelijk 3 weken zonder maar dan moet er wel iets tegenover staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hard rijden mag ik niet meer van de rechtbank... heb mn laatste waarschuwing (+aanzienlijke boete) al jaren terug gehad.

Wiet roken/kweken hebben ze (nog) niks over gezegd :D

Stoppen met roken is voor mij n eitje, mis ik na een paar dagen al totaal niet meer. Blowen idem.

 

Niet zoveel wiet kunnen roken als tabak? Dan ken jij de NAW crew nog niet... lol

 

Cannabis is juist een kanker medicijn, tabak veroorzaakt alleen kanker...(en nog bergen andere lichamelijke en geestelijke ellende)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de gemiddelde tabaksroker vraagt of hij op vakantie wil zonder zijn rokertje denk ik dat de reactie anders zal zijn dan de mijne, maar soit. Het is verder een zeer boeiende discussie maar dit fototopic is niet de plaats om die te voeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een week lang op standje half wil ik wel eens wat doorknallen ja, ja dat geeft rust maar ik let wel op voor politie :innocent:

 

verder met dit FOTOtopic :jump:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn A3 knalt altijd door, ook al wil ik het niet :innocent: :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rodja : tabak flikkeren ze heel wat meer troep in dan dat er in je eigen teeltje zit,dus theoretisch gezien ruil je niet de ene verslaving met de ander.

Wiet is niet lichamelijk verslavend, en tabak zeker wel dus gaat dat niet op.

Het gaat om de repetitieve handeling,verruilen met een andere handeling.

Het werkt dus wel gewoon.

 

 

@ Dilago : Hoe gaat het met het mooie veldje van jou kerel?

 

Zijn er alweer veranderingen zichtbaar??

Hoe goed gaan ze?

 

:o

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

100x liever kokkie dan peppie

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Hoe gaat het met het mooie veldje van jou kerel?

Er komt eindelijk wat beweging in de Super Skunk na een zeer trage en moeizame start. Dit is te wijten aan het feit dat ik de startblokken bovenop de bigblocks plaatste en er geen rekening mee had gehouden dat de bovenste blokken hierdoor droog trekken. Daar eenmaal achtergekomen heb ik de blokken in rfx gezet waardoor de planten overnieuw moesten aanslaan.

Zijn er alweer veranderingen zichtbaar??

Hoe goed gaan ze?

 

:o

Ik zal vandaag weer even kijken hoe ze er bijstaan en of ze al waardig zijn om in mijn fototopic te verschijnen. Zo nee, dan is dit een ideale plaats om een ellenlange discussie over verslavingen te voeren. Maar cannabis is geen verslaving maar een verrijking. Dat weten jij en ik bro en ik had nooit gedacht dat ik dit hier op wietforum of all places moest verdedigen. Want wat is een wijnboer die niet van zijn oogst snoept? :)

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom maar op met wat willekeurige fotos!

Dan verdwijnen de offtopic discussies vanzelf weer naar de achtergrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt eindelijk wat beweging in de Super Skunk na een zeer trage en moeizame start. Dit is te wijten aan het feit dat ik de startblokken bovenop de bigblocks plaatste en er geen rekening mee had gehouden dat de bovenste blokken hierdoor droog trekken. Daar eenmaal achtergekomen heb ik de blokken in rfx gezet waardoor de planten overnieuw moesten aanslaan.

 

Ik gaf 2x pdg de startblokkies water, week vertraging ook hier gehad en gedacht aan afkappen of verpotten maar nu gaat het eigenlijk best goed met water in schotels kiepen waar ze op staan, 1 deed het echt niet en die is er eergisteren uit gegaan, plek alweer ingenomen door de rest vd dames, gaat hard op hydro :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago :

Dat zal dan een wijnboer zijn die er antivries bijgooit geloof ik :lol:

 

@ Wiekspiet:

Wat betreft alle andere synthetische mensgemaakte troep blief ik niet,geloof me ik heb er genoeg ervaring mee om het te mogen veroordelen :innocent:

Maar aangezien jij gifstoffen blijft verwarren met wiet,weet ik niet waarom je geen baan bij het trimbos hebt haha daar doen ze dat ook altijd! :rofl

Gaan jullie maar lekker potje pissen voor jellinek laboratorium,ik ben al geweest :whistle:

Peace bro.....

 

 

@ Dilago: Ik kan het niet laten je weet hoe ik ben he? :lol:

 

Da's kut van je superskunkjes,maar je weet waar het aan ligt en gelukkig geen doden toch?

Misschien een schrale troost maar mijn ice gingen in het begin ook echt niet mooi,nu al weer wat beter gelukkig.

Maar ik heb er alsnog 4 moeten omknippen v/d 10,just 2 be sure.

 

Een beetje vertraging kan geen kwaad,duurt helaas alleen iets langer.

 

@ Lostchild: ja nog even en ik ga hydro,je weet het goed te brengen kerel. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is je cavia ook weer gelukkig Collie :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild: ja nog even en ik ga hydro,je weet het goed te brengen kerel. :innocent:

 

10-15cm pdg erbij is mogelijk en dan hebben we het niet over strek tussen nodes :icecream:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild: ja hallo...... moet ik straks nog vet rennen om de lampen hoger te hangen :lol: nee dat mag jij doen L.C...... wel supergoed maar dat gaat mij te hard man... :tu

 

@ vakman : Yup, die theetante is al 7 dit jaar en still going strong thanks 2 canna :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft die cavia ook zo'n leuke speeltuin met allerlei klimrekken en zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft alle andere synthetische mensgemaakte troep blief ik niet

Ain't that the truth, rasta, preach on brova!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...