Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Klaver zodra ik die gordijn gefixed hebt ga ik die rooster eraf halen alleen Had het een beetje uitgesteld omdat ik die kamer nog niet echt gebruikte (opslagruimte) het ging heel tijd goed tot nu

en dat ga ik zo snel mogelijk regelen

 

Wel scherpe comentaar:d

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fancontroller is het probleem niet Jack. Het geluid van luchtverplaating dus geen brom maar zodra je hem op50 zet maakt ie enorm geluid en ik blaas niet in de zelfde kamer als waar me tent staat. Beter lezen Jack en fancontroller heb ik destijds ook een foto geschoten. Zodra je afblaast in een kleine kamer. Met raam open lucht maakt enorm geluid en kan de rooster er niet afhalen omdat je dan een gat te zien is van buiten als je naar binnekijkt

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik kan hem niet 100% draaien omdat ie dan te veel lucht naar de kleine kamer blaast en dat maakt geluid.

 

 

Mvg mapitolover

al eens gehoord van een demper die je op de uitblaas slang zet?? :whistle: hele simpele oplossing en hoor je helemaal niks meer van luchtverplaatsing, en hoe weet je zo zeker dat het brommen niet door de fan controller komt? heb je het getest? Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooi veld!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu

 

ventiltierooster heb ik eraf gehaald... en 2 uur lang op 100% gezet het vochtige lucht (70%) is gedaald naar 52%

 

nu staat de afzuiger op 45%

en luchtinlaat op 25 (airsock)

 

B)

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Machtig om te zien hoe vol je het kan krijgen met 5 planten. Ik denk dat ik mijn volgende ronde ook zoiets ga proberen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Machtig om te zien hoe vol je het kan krijgen met 5 planten. Ik denk dat ik mijn volgende ronde ook zoiets ga proberen.

is idd zeer mooi om te zien alleen ben je 3 weken langer bezig is maar wat je wil, maar het feit is dat een amnesia van veel ruimte houd en meer oplevert met langer voor groei en minder planten per m2 dan met veel, heb er zelf 6 op een m2 en haal daar meer mee dan als ik er 9 zet alleen snappen veel dat niet omdat ze zich altijd laten ompraten door tuincentrums die geld willen verdienen door te zeggen 16 per m2 11 liters hahaha de grootste onzin ooit!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er negen op 150 x 150 en dat ging ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Machtig om te zien hoe vol je het kan krijgen met 5 planten. Ik denk dat ik mijn volgende ronde ook zoiets ga proberen.

is idd zeer mooi om te zien alleen ben je 3 weken langer bezig is maar wat je wil, maar het feit is dat een amnesia van veel ruimte houd en meer oplevert met langer voor groei en minder planten per m2 dan met veel, heb er zelf 6 op een m2 en haal daar meer mee dan als ik er 9 zet alleen snappen veel dat niet omdat ze zich altijd laten ompraten door tuincentrums die geld willen verdienen door te zeggen 16 per m2 11 liters hahaha de grootste onzin ooit!

 

Daarom is een voorgroeitentje ook een mooie uitkomst. Zodra je de amnesia op 12/12 zet begin je alvast met voorgroeien van je volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom is een voorgroeitentje ook een mooie uitkomst. Zodra je de amnesia op 12/12 zet begin je alvast met voorgroeien van je volgende ronde.

 

Dat is wel aardig vroeg hoor..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is idd wel erg vroeg zou eerder 2 weken voor de oogst pakken

waar ga je ze anders de overgebleven 9 weken houden?

vanaf 12/12 2weken voorgroei en dan?? 9 weken in koelkast bewaren ofso :rofl

 

 

ze gaan goed kilo ga je wel halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Machtig om te zien hoe vol je het kan krijgen met 5 planten. Ik denk dat ik mijn volgende ronde ook zoiets ga proberen.

is idd zeer mooi om te zien alleen ben je 3 weken langer bezig is maar wat je wil, maar het feit is dat een amnesia van veel ruimte houd en meer oplevert met langer voor groei en minder planten per m2 dan met veel, heb er zelf 6 op een m2 en haal daar meer mee dan als ik er 9 zet alleen snappen veel dat niet omdat ze zich altijd laten ompraten door tuincentrums die geld willen verdienen door te zeggen 16 per m2 11 liters hahaha de grootste onzin ooit!

 

Daarom is een voorgroeitentje ook een mooie uitkomst. Zodra je de amnesia op 12/12 zet begin je alvast met voorgroeien van je volgende ronde.

ja maar dan ben je met 10 planten bezig in plaats van 5 en dat is nu juist wat veel mensen niet willen omdat ze binnen het gedoogbeleid willen blijven van 5 planten ,omdat ze niet vervolgt willen worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervolgd word je toch wel als ze je pakken, of je nou 5 of 50 planten hebt staan.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

onzin ik ken iemand die ze gepakt hebben begin dit jaar met 5 planten onder 1x 600 watt hebben de planten afzuiger en lamp meegenomen voeding hebben ze uitgegoten in de goot :lol: en hij kreeg het verzoek het meteen op te ruimen hij zou dag erna controlle krijgen (wat ze niet zijn na gekomen), en ze hebben hem duidelijk gemaakt dat die niet vervolgt zal worden hij heeft ook niks meer gehoord, en daarbij heb ik het ook meerdere keren gehoord en gelezen mede hier ook op het forum als ze je pakken met 5 planten verzoeken ze je er afstand van te doen meer niet, denk alleen niet dat ze in de kunst van Mapitolover trappen politie is ook niet gek, denk dat de rechter en de politie dit toch echt als bedrijfsmatig zien mede door de omvang en het aantal lampen, maar je kan natuurlijk ook geluk hebben ligt er denk ik een beetje aan wat voor type politie binnen komt denk ik sommige houden denk ik nog wel een hand voor de ogen ;)

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke plant binnen onder een lamp met klimaat regeling is er 1 teveel

het verschilt per gemeente hier word bijv ook buiten niets geaccepteerd

je kan er net zo goed 100 hebben staan

ze kijken ernaar hoe alles is aangesloten en of je de stroom betaald en of het brand veilig is etc

door de vingers kijken doet geen 1 agent want agentje heeft niks te zeggen die werkt ook maar voor een baas...

alles moet worden aangegeven bij een ontdekking

dat je er mee weg kan komen is een ander verhaal en ligt aan jezelf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik hier maar 5 planten heb en zelf rook kan ik dat makkelijk veklaren met meer niet ;)

 

en wat de gevolgen zijn weten we helaas niet omdat de wet krom is

 

even terug te gaan wat jack zegt dat je de beste zogenaamd 6 op een meter zet......... 6 of 16 maakt niet uit of je nu 1te veel hebt of 11 of 100 na 5 ben je tog al verkeerd bezig dan zou ik voor de max gaan (een kamer? nee hele huis)

 

zodra je meer dan 5 kweekt zou ik gewoon echt vol gooien zonder gekloot 2 a 3 dagen voorgroeien en knallen en

 

elk 10 weken oogsten

 

maar natuurlijk Mijn mening

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

onzin ik ken iemand die ze gepakt hebben begin dit jaar met 5 planten onder 1x 600 watt hebben de planten afzuiger en lamp meegenomen voeding hebben ze uitgegoten in de goot :lol: en hij kreeg het verzoek het meteen op te ruimen hij zou dag erna controlle krijgen (wat ze niet zijn na gekomen), en ze hebben hem duidelijk gemaakt dat die niet vervolgt zal worden hij heeft ook niks meer gehoord, en daarbij heb ik het ook meerdere keren gehoord en gelezen mede hier ook op het forum als ze je pakken met 5 planten verzoeken ze je er afstand van te doen meer niet

Dan heb je het over 1 x 600 watt, dat verandert de zaak. Als ik er 50 in 1 literpotten onder 600 watt zet zal ik ook niet vervolgd worden, want de opbrengst zal niet veel mee zijn dan als je er vijf onder 600 watt zet.

denk alleen niet dat ze in de kunst van Mapitolover trappen politie is ook niet gek, denk dat de rechter en de politie dit toch echt als bedrijfsmatig zien mede door de omvang en het aantal lampen, maar je kan natuurlijk ook geluk hebben ligt er denk ik een beetje aan wat voor type politie binnen komt denk ik sommige houden denk ik nog wel een hand voor de ogen ;)

Dat is net wat ik zeg, als je je megatent met 50 planten vol krijgt of 5 maakt voor de agenten echt niet uit. Niks geen onzin. Bij binnenkomst zien ze een ruimte gevuld met hennep en denk je nou echt dat ze zodra ze de potten waarnemen zullen zeggen: 'oooow, dit valt mee, het zijn maar vijf'? Als Mapitolover geluk heeft en die ene agent met humor treft, die er om kan lachen dat het vijf kolossale potten van elk 65 liter per stuk zijn is het mooi meegenomen dat er maar vijf staan. Die kans is in de praktijk erg klein en daarom ben ik en om vele andere redenen de mening toegedaan dat veel planten zetten veel beter is. Hoe meer planten des te sneller je kan oogsten. De pakkans is korter, de planten hebben grotere buffers (relatief) minder tijd voor ziekten etc. Er zijn eigenlijk alleen maar voordelen voor het zetten van meer planten als je met meer dan twee lampen kweekt.

 

En als het de agenten daadwerkelijk uitmaakt hoeveel potten ze onder je sea of green opmerken, kan je ze altijd nog zeggen dat alles wat ze zien in slechts vijf past. :D

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nix met de agenten die hun werk doen :D

 

als ik gepakt word kan ik erom lachen ;) wat ik bedoel is ik kan altijd verklaren aan de rechter dat ik maar 5 planten had.

 

Mega tent ? 1,5 x 3 nog geen medium tent (small) ;)

 

 

en 1 liter potten moet je niet doen als je het doet moet je het goed doen dilago ;)

 

ik zou op z'n minst 11 liter nemen of bakken

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke plant binnen onder een lamp met klimaat regeling is er 1 teveel

het verschilt per gemeente hier word bijv ook buiten niets geaccepteerd

je kan er net zo goed 100 hebben staan

Zo denk ik er ook over en dus is meer zetten waar ik de eerstvolgende kweek voor ga.

 

ik heb nix met de agenten die hun werk doen :D

 

als ik gepakt word kan ik erom lachen ;) wat ik bedoel is ik kan altijd verklaren aan de rechter dat ik maar 5 planten had.

 

Mega tent ? 1,5 x 3 nog geen medium tent (small) ;)

 

 

en 1 liter potten moet je niet doen als je het doet moet je het goed doen dilago ;)

 

ik zou op z'n minst 11 liter nemen of bakken

 

mvg mapitolover

Beter maar niet gepakt worden want ik vrees dat je de wet te rooskleurig opvat. Ze kijken ook naar het aantal lampen wat er boven hangt en als dat meer dan twee zijn kan je voor het gerecht gedaagd worden als je pech hebt, Derhalve zet ik er meer de komende kweek en het idee is om dat in 18literpotten te doen, ik noemde de minipotten slechts even voor de beeldvorming. Zoveel stekken heb ik helaas niet.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rodja, ik heb het filmpje even bekeken.

 

De agent zegt meerdere keren dat her verhaal van dat je er vijf mag hebben helemaal niet zo is (vanaf 1:44) en de enige reden waarom de arme man niet vervolgt wordt is omdat de rechercheurs zijn verhaal geloofden dat het voor eigen gebruik was en hij vrijwillig afstand van zijn planten deed. Kortom, aangezien het niet uitmaakt hoeveel je er zet zoals de agent zei, zet ik er liever meer.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik hier maar 5 planten heb en zelf rook kan ik dat makkelijk veklaren met meer niet ;)

 

en wat de gevolgen zijn weten we helaas niet omdat de wet krom is

 

even terug te gaan wat jack zegt dat je de beste zogenaamd 6 op een meter zet......... 6 of 16 maakt niet uit of je nu 1te veel hebt of 11 of 100 na 5 ben je tog al verkeerd bezig dan zou ik voor de max gaan (een kamer? nee hele huis)

 

zodra je meer dan 5 kweekt zou ik gewoon echt vol gooien zonder gekloot 2 a 3 dagen voorgroeien en knallen en

 

elk 10 weken oogsten

 

maar natuurlijk Mijn mening

 

mvg mapitolover

als je nou eens goed leest zie je dat ik het niet over de wet heb met die 6 planten maar de opbrengst is gewoon beter met minder op een m2 met amnesia omdat ze van ruimte houden heb het allemaal al getest 6 planten leverde mij het meeste op in tegenstelling tot 16 per m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien ik hier maar 5 planten heb en zelf rook kan ik dat makkelijk veklaren met meer niet ;)

 

en wat de gevolgen zijn weten we helaas niet omdat de wet krom is

 

even terug te gaan wat jack zegt dat je de beste zogenaamd 6 op een meter zet......... 6 of 16 maakt niet uit of je nu 1te veel hebt of 11 of 100 na 5 ben je tog al verkeerd bezig dan zou ik voor de max gaan (een kamer? nee hele huis)

 

zodra je meer dan 5 kweekt zou ik gewoon echt vol gooien zonder gekloot 2 a 3 dagen voorgroeien en knallen en

 

elk 10 weken oogsten

 

maar natuurlijk Mijn mening

 

mvg mapitolover

als je nou eens goed leest zie je dat ik het niet over de wet heb met die 6 planten maar de opbrengst is gewoon beter met minder op een m2 met amnesia omdat ze van ruimte houden heb het allemaal al getest 6 planten leverde mij het meeste op in tegenstelling tot 16 per m2.

 

en dilago geld voor jou ook het heeft geen zin om amnesia op elkaar te proppen gaat je alleen maar grammen kosten ;) je krijgt dan van die lelijke gestrekte stelten :thumbsdown: andere soortjes is natuurlijk een ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...