Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Kan wel als je gewoon geduld hebt!

 

Komt wel goed man ziet er allemaal gezond uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man leuk zo'n 5 planten project

ik zou zeggen nog meer toppen en voorgroeien zodat je mooie struiken krijgt

ben benieuwd

succes

 

grtz dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste x gistere avond getopt. (zeker 4x getopt tot nu toe in die 26 dagen groei) geknakt gebogen..

 

maandag of dinsdag is het zo ver en gaat de tijd ook om.

 

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zo'n haast met die klok om? Laat dat hok nou eerst maar voor 80 procent vol groeien want anders komt die tent nooit vol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago

 

Zodra de klok om is groeit ie nog 20 tot 22 dagen door nogmaals ik denk zelf dat het maandag word.

 

Me planten groeien hard elke dag kijk ik me ogenuit hoe mooi ze groeien ik gebruik binddraad om zo de net vol te krijgen

 

 

Ik maak zowieso een foto voordat ik de klok omzet..

 

 

Mvg mapitolover

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gistere voor het laatst gespoten met antispint middel ik wil de spint geen kans geven deze x.

 

Dag 28 groei

 

gallery_38205_18013_1553164.jpg

 

gallery_38205_18013_1536733.jpg

 

gallery_38205_18013_1815145.jpg

 

gallery_38205_18013_369502.jpg

 

gallery_38205_18013_892426.jpg

 

Mvg mapitolover

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je spint geen kans wil geven zou ik nog 1x voor de toppen eraan komen spuiten.

 

Ziet er allemaal netjes uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

teachme@

 

ik heb 3 x gespote tot nu toe en me antispintmiddel is op.

 

heb je een goeie aanrader welke spintmiddel goed is en verkrijgbaar is bij de tuincentrum?

 

 

me plante had ik 2 dage geen water gegeven .. vandaag weer van onderen gegeven ong 2.5liter perplant

 

vanavond ga ik weer water geven en eerlijk gezegd ik wou morgen de klok om zetten naar 12/12 maar ik wil ook naar de adviezen van forumleden

 

uitvoeren. 2 dagen extra kan geen kwaad.

 

ik geef ze nog 2 dagen vandaag en morgen.

 

dinsdag/woensdag

 

update dag 29

gallery_38205_18013_1489780.jpg

 

gallery_38205_18013_1807052.jpg

 

gallery_38205_18013_1718225.jpg

 

gallery_38205_18013_501457.jpg

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuincentrum weet ik eerlijk gezegd niet, maar als je het te pakken kan krijgen. Dislike van aptus en dan het liefst nog een paar dagen later pvp van bac. En als je nog zekerder wil zijn knal je ook nog rogis in je voedings vat. Zit iets met knoflook en soja in. Weet trouwens niet zeker of dat rogis heet. Maar het moet iig wel in je vat.

 

Ik had echt stekjes onder de stipjes vol spint. Heb ze uit eindelijk toch goed weten uit te roeien. 4x gespoten om en om dislike,pvp. Daarna knoflook spul in me vat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pvp van bac helpt echt niet meer heb ik ook al vaker aangegeven en ben niet de enigste pvp verdoof je ze een tijdje mee meer niet en is meer een blad voeding, wil je echt na 1 keer spuiten van de spint af koop dan gewoon op marktplaats vertimec en nissorun is niet duur krijg er een goeie gebruiksaanwijzing bij en binnen 1 dag heb je het binnen ik heb zo veel middeltjes gebruikt van de growshop maar werken allemaal niet tot dat ik dit gebruikte alles meteen dood nooit meer spint gezien!

klok zal ik nog even mee wachten zal ze nog een dag of 5 geven, je moet ze eigenlijk proberen te scroggen om zo een breede plant te krijgen anders gaan ze echt te veel de hoogte in.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het proces duurt hartstikke lang en durf er niet aan te beginne ouwe niet de 2de x

 

Misschien volgende ronde maar deze x wil ik gewoon makkelijk doen.

 

Mvg mapito

 

Hoi, zelf ben ik na jaren te hebben gewerkt met stekken overgestapt op kweken vanuit zaad.

Ik heb mezelf heel goed kunnen inlezen op dit forum.

Heb veel gehad aan posts van Atmosphere (thanks buddy!)

Ik ben inmiddels helemaal om.

Dit had ik al heel veel eerder moeten doen.

Mijn advies; kwaliteitszaad!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zo'n haast met die klok om? Laat dat hok nou eerst maar voor 80 procent vol groeien want anders komt die tent nooit vol.

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mapitolover; "heb je een goeie aanrader welke spintmiddel goed is en verkrijgbaar is bij de tuincentrum?"

 

Misschien niet verkrijgbaar bij tuincentrum maar ik werk persoonlijk met een combinatie van biologische anti spint middelen om resistentie te voorkomen. Eerste dagen, eerste twee weken spuit ik elke drie dagen afwisselend met CannaCure, Aptus Dislike en B.A.C. Plant Vitaly Plus. Daarna 1 x per week.

Verder goede klimatoligische omstandigheden. Dus niet te idioot lage LV en goed ventileren.

Nooit geen spint! Afkloppen.....

 

P.S. Mijn resultaten waren vroeger (20 jaar geleden) wel eens anders. Luchtproblemen en te laat reageren op spint. Dus van ellende gif spuiten. Een enkele keer, terwijl de dosering gif in orde was, mijn planten kompleet kapot gespoten. Aai......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mapitolover31, ik vind het alsnog te vroeg en schakel liever te laat dan te vroeg naar 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mapitolover; "heb je een goeie aanrader welke spintmiddel goed is en verkrijgbaar is bij de tuincentrum?"

 

Misschien niet verkrijgbaar bij tuincentrum maar ik werk persoonlijk met een combinatie van biologische anti spint middelen om resistentie te voorkomen. Eerste dagen, eerste twee weken spuit ik elke drie dagen afwisselend met CannaCure, Aptus Dislike en B.A.C. Plant Vitaly Plus. Daarna 1 x per week.

Verder goede klimatoligische omstandigheden. Dus niet te idioot lage LV en goed ventileren.

Nooit geen spint! Afkloppen.....

 

P.S. Mijn resultaten waren vroeger (20 jaar geleden) wel eens anders. Luchtproblemen en te laat reageren op spint. Dus van ellende gif spuiten. Een enkele keer, terwijl de dosering gif in orde was, mijn planten kompleet kapot gespoten. Aai......

ja logies dat je geen spint hebt je kweekt nu uit zaad :whistling alles wat uit het tuin centrum komt is kut en te duur dat is mijn ervaring! en wat is nu echt het voordeel van zaad? buiten het spint gebeuren waar ik zelf geen last meer van heb, en nogmaals heb geen zin in weer een discussie dus neem me niet kwalijk de amnesia kwaliteit die de meeste willen hebben is niet te krijgen uit fem zaad. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack white; als het gaat over het kweken vanuit zaad ben ik nog een groentje.

Is het voor mij dan misschien bijna overbodig om te investeren in al die biologische anti spint middelen?

Of kan ik dit maar beter blijven doen?

BTW ik kweek op aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook geen spint meer na pvp dislike pvp dislike. Dislike ik wel sterker ruikt ook super sterk. En geloof me Jack ik kreeg de stekken vol met stipjes op het blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook geen spint meer na pvp dislike pvp dislike. Dislike ik wel sterker ruikt ook super sterk. En geloof me Jack ik kreeg de stekken vol met stipjes op het blad.

ja maar geloof mij nu maar dat de pvp geen werking heeft gehad dat zou bij jou dan wel de Dislike zijn geweest, waar ik zelf geen ervaring mee heb, ik heb mijn stekken ook in het verleden zeker 2 gedompeld en ik weet niet hoe vaak gespoten met dat spul van onder en boven de bladeren alle hoeken ect ect en in week 4 bloei kwamen ze al weer kijken webjes in de oksels stipjes op het blad vol op weer erin, ik ga daar echt niet over zitten liegen zou niet weten waarom ik dat zal moeten doen maar dit is gewoon mijn ervaring heb nu nergens meer last van sins ik over gestapt ben op echt tuinbouw gif.

@ Lo_PRO, ik zou niet weten waarom je dat idd nog zou moeten doen als je toch uit zaad kweekt krijg je geen beestjes mee van de stekken boer want daar ligt meestal het probleem, of je moet in jou ruimte al eens flink spint erin hebben gehad dan zou ik er eerst een gifbom er in flikkeren en daarna gewoon niks meer doen is weggegooid geld, heb in het verleden ook uit zaad gekweekt nooit spint gehad altijd alles schoon en trok de lucht ook gewoon van buiten zonder gaas of iets voor de inblaas. zaad kweken is leuk maar had op een gegeven moment te veel nadelen in mijn ogen en ben toen terug gegaan op stekken met angst voor spint waar ik nu eindelijk een wonder middel voor heb gevonden zo dat de spint angst voor mij er ook niet meer is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook liever stekken en heb al in geen tijden meer last van spint. Als je je eigen moeder hebt waar je stekken van snijdt en die is schoon, dan hoef je je stekken niet eens te behandelen om schoon en zonder spint te kweken.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack scog ben ik dag 22 groei begonne is ook te zien aan me plaatjes

 

Ik had eigenlijk achteraf gezien beter scrog net moeten gebruiken ik heb nu steunnet waar ik de binddraad voor gebruik.

 

Ik laat ze vandaag nog staan en morge woensdag ga ik de klok op 12/12 doen 75% van me netten zijn gevuld.

 

Ik ga nog eendag extra doen voor de ervaren growers.

 

En spint heb ik nog niet gezien en vind het wel ok zo

 

Mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

update groeidag 32.

 

de klok staat nog op 18/6

 

ik geef elke dag 12 liter verdeeld aan 5 planten.. handmatig van onderen

 

ik denk dat dit overkill word.

 

gallery_38205_18013_2182263.jpg

 

gallery_38205_18013_2487769.jpg

 

gallery_38205_18013_2609585.jpg

 

klok mag om?

 

 

Mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...