Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb nooit gescogt dacht dat je al kon, dus beter laat ik de ervaren jongens antwoorden.

 

Ziet er wel echt prachtig uit man!

 

@jack zou je hebt vast wel gelijk vind hem ook niet erg sterk. Maar gebruik hem gwn tussendoor steeds ook tegen de stress. Of werkt pvp daar ook niet tegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja volgens mij is die daar wel goed voor het is meer een blad voeding, maar ik heb hem niet nodig kan niet echt stres zien in mijn planten en bladeren zien er goed uit en zo lang dat zo goed uit ziet ga ik geen 25 euro neer leggen voor overbodige bladvoeding daar drink ik liever een paar biertjes voor met me maten :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef my maar wisky puur met ijsklontjes maar ja ieder z'n ding

 

Jack laat is paar foto's zien van jou veld

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren klok gaat vandaag om gistere gespoten met promanal-r van hornbach gescoord (anti spintmiddel) en derde lamp erbij gedaan laatste groeidag 3x600

 

Vandaag krijgen ze 12 uur rust en de klok is om.

 

Ik geef elke dag per plant 2,5 liter voeding en heb Tot nu toe vanaf dag 1 voeding meegegeven zonder een x over te slaan.

 

Wat ik merk dat de planten met 3 lampen sneller gaan dan 2 lampen en me temp stond vanmiddag op 34.8 en heb de afzuiger iets harder gezet na half uur later 32.0..

 

Foto's:dag 33 groei

 

gallery_38205_18013_758475.jpg

 

gallery_38205_18013_2412216.jpg

 

gallery_38205_18013_2552589.jpg

 

gallery_38205_18013_3190554.jpg

 

gallery_38205_18013_1470335.jpg

 

gallery_38205_18013_1363098.jpg

 

gallery_38205_18013_102902.jpg

 

gallery_38205_18013_2244038.jpg

 

gallery_38205_18013_459430.jpg

 

gallery_38205_18013_2153985.jpg

 

Mvg mapitolover

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan er mooi bij, maar 32 graden vind ik te warm voor ze, zelf streef ik naar 25 graden overdag en 22 in de nacht.

 

Ook denk ik dat je te vroeg de klok hebt omgezet, maar e tijd zal het wel leren.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik net te veel ben gegaan met groei maar dat is ook om max uit te halen ik kan denk ik als ik 1op1 haal 1,8 kan halen uit deze tent...

 

Dilago 75% van me net is vol ik heb vandaag niet gebogen en gescrogd nu staan ze 3/4 vol

 

Het lijkt misschien zo maar dit is echt te lang gegaan 4en half week voorgroei en ze groeien nog 20 dagen door het word zo buigen knakken ( toppen die te hard groeien moet ik knakken en dat word rond dag 10 / 12 en dan herstellen (in die tussen tijd groeien de kleinere toppen de net uit... Komt helemaal GOED IK TEL PER PLANT ROND DE 50 toppen sommige

 

Maar de tijd zal het laten zien ik ben een beginneling maar als ik naar andere verslagen dus komt goed.

 

 

Mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk die klok om, ik heb echt respect voor je engelengeduld.

 

als je wat hoofdstengels naar de zijkanten begeleid komt je net met gemak vol, gok ik zo

succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst 1 klik...

Vandaag net besteld.

Ik zie ook witte stippies..

 

En herstellen van knaken en buigen, moet je niet te veel van voorstellen.

Das een dag, en dan gaan ze weer als een speer..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo rodja thanks... ik had precies dat in mijn hoofd me net is bijna vol ik lijd de toppn zo met een binddraad naar de lege vak

 

en over geduld :D bijna 5 weken .... das puur dat je ma 5 planten mag hebben en niet meer ik durf niet meer ivm gevolgen.

 

@rocker, ik heb me goed ingelezen rocker bedankt voor de link en de goede zorgen.. ik ga nog 1 x spuiten met promonal-r en beestjes wil ik deze x niet.

 

had vorige x slecht ervaring en aangezien ik 2 middele preventief ingezet heb en nog geen witte puntjes gezien heb(trips) of spint wil

 

ik het zo houden.

 

ik lijd de toppen wel zo over de veld met binddraden dus ik heb op andere verslagen gelezen en gezien hoe effectief het is.

 

anders celremmer :D maar daar heb ik geen ervaring mee en moet nog ff zien hoe het het werkt en of het nodig is

 

ik kan nog 20 cm hoger met de lamp dus we gaan het zien.

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloeidag 2 vandaag 2x 12 liter gegeven ... bijna 5 liter per plant

 

gallery_38205_18013_2228488.jpg

 

rechterhoek

gallery_38205_18013_2268316.jpg

 

gallery_38205_18013_1368125.jpg

 

linker rij leeg net

gallery_38205_18013_2246231.jpg

 

rechter rij leeg net

gallery_38205_18013_2335423.jpg

 

bovenaanzicht

gallery_38205_18013_709171.jpg

 

gallery_38205_18013_86639.jpg

 

mvg mapitolover

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig mooi! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks dilago :)

 

update: bloeidag 5.

 

dag 3 en 4 geen water gegeven.. (had het druk KINGS day)

 

dag 5 dubbele dosis voeding en 5liter per plant

 

zo geef ik water van onderen (50cm schotel)

gallery_38205_18013_187920.jpg

 

gallery_38205_18013_12697.jpg

 

wortels

gallery_38205_18013_390903.jpg

 

gallery_38205_18013_1948548.jpg

 

gallery_38205_18013_490281.jpg

 

gallery_38205_18013_377812.jpg

 

gallery_38205_18013_1584718.jpg

 

gallery_38205_18013_2451875.jpg

 

welke dag raden jullie mij aan om te dieven?

gallery_38205_18013_1578438.jpg

 

gallery_38205_18013_1677726.jpg

 

en een andere vraag aan de ervaren growers...

ph- min (groei) geven in de bloei? of gelijk ph- min bloei gebruiken?

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi!

De amnees zal vanaf deze dagen haar stengels als vuurpijlen de lucht inschieten. Ik ben absoluut geen ervaren grower maar volgens mij maakt het geen hol uit of je salpeter of fosforzuur gebruikt...misschien hooguit als je kraanwater ph 9 is ofzo. En met grote potten zal de switch van salpeter naar fosfor weinig impact hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je met de ph beginnen te klooien? Je kweekt op aarde en vanwege de buffer is het niet nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft een leuk gezicht die wortels bij een smartpot. Succes en kijk vanaf hier ook mee..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph donner zuurt ook gwn af naar 5.8 geloof ik. Het zal vast wel beter zijn om af te zuren, aan ph zijn verslag te zien.

 

Ziet er goed uit man!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zijn de meningen er over verdeeld blijkbaar want ik heb menigmaal gelezen dat aanzuren op aarde niet nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

begint al goed dicht te groeien :verrygood ik gebruik de aptus lijn met als basis voeding canna terra flores en na dat ik ben gestopt na 1 week bloei met startbooster hoef ik niet meer af te zuren omdat de voeding al zorgt voor een stabiele ph waarde, miss een idee voor jou scheelt je veel gekut met het meten van je ph en het bijstellen+ je haalt er met die lijn ook nog eens wonderbaarlijke resultaten mee!! :dribble:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago klopt wel wat je zegt, dat zonder ph minnen het ook goed gaat. Maar ik denk wel dat er meer waarde is. Denk dat ph donner anders niet zou insturen met 5.8 toch?

Hij heeft een van de betere amnesia op aarde verslag.

Je kan zeker zonder, maar dat zegt nog niet dat als je wel de juiste ph aanhoud er geen meerwaarde is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1+ teacher

 

Dilago vorige ronde deed ik zonder ph meten... Nu moet er ruimte zijn in verbetering... Ik zie aan me planten dat ze het fijner vinden en lekker drinken... Vorige ronde was het me eerste x en kutten met ph is het niet... Meeste kwekers (prof) doen ph meten en afzuren naar 5.8 zo weet je dat het goed is iedergeval me vraag is nog niet beantwoord ... ? maakt het uit om door te gaan met ph-groei of overschakelen naar ph-bloei

 

 

Mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH sturen, doe je omdat bekend is, dat bepaalde voedingstoffen wel/niet/ beter/slechter worden opgenomen bij een X zuurgraad.

Tussen 5.8 en 6.2 heb je het meeste succes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf dag 1 gebruik ik ph-groei ik hou het vanaf begin op 5.8 en mijn vraag is nog niet beantwoord.

 

Wel leuke reacties bedankt trouwens rocker juiste informatie even te tikken.

 

Moet ik nu doorgaan in de bloei met pHmin groei OF overschakelen naar ph-bloei?

 

Of maakt dat niet uit?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, het zal vast beter zijn, om in de bloei PH- bloei te gebruiken, maar of het zoveel uitmaakt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha ja beter naar mijn ervaring... Het ziet er beter uit als de vorige ronde ...

 

Als ik naar verslagen lees bijvoorbeeld meeste 1op1 verslagen worden afgezuurd naar 5.8

 

Maar ja ieder zijn eigen mening en ervaring

 

 

Mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...