Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

dat weet ik :D maar blijf het controleren in deze omstandigheden als je er een paar over het oog hebt gezien zetten ze zich nu in een rap tempo voort met deze temperaturen, ik denk overigens niet dat ze je lastig zullen vallen aangezien je gespoten hebt met het wonder spul wat vele niet willen geloven of niet durven te spuiten :lol: :lol: :lol:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wonder spul wat vele niet willen geloven of niet durven te spuiten :lol: :lol: :lol:

 

Heb je toevallig ook een linkje waar ik dat spul kan krijgen in kleinere hoeveelheden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt slim dat je dit erop zet Mapito :thumbsdown: zet zo'n dingen toch gewoon in pb!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je lekker bezig bent, het ziet er allemaal erg piekfijn uit! :)

 

Misschien kan je elders een moeder neerzetten voor je eigen stekken zodat je door kan gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ook een een update mapito? zo als de voeding die je nu gebruikt ec waarde ph waarde temp lamp aan lamp uit lv??

 

vind het hele mooie foto's maar alleen foto's plaatsen leren niet veel mensen wat van vertel eens wat :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grow4funn & klaver90 thanks ik doe me best

 

@dilago ik zeg je eerlijk het duurt wel beetje lang zo met 5stuks 1maand voorgroeien en dan nog is 9half week afbloeien ...... maar ja alles heeft een reden :D

 

@jack with ik maak een vat van 50 liter daarna gooi ik me voeding erin ik meet de ec niet ik gebruik de aptus extreme schema (behalve regulator) ik vond dat te duur en daarnaast biogreen voedingsline blooming calgel pk etc. etc. daarna een dopje ph - .... 5.8 na het meten van me vat

 

ik vul mijn jerrycan's van 5 liter x5 en die gaat direct naar de plant (dan hou ik 25 liter in mijn vat over.. en dan vul ik weer mijn jerrycan's en de volgende dag geef ik weer 5 liter per plant 1 dag nix soms 2dagen nix en dan weer 2x 5 liter dus ik geef ong. 100tot 150liter per week

 

meestal temp 33/36 vandaag 35.7 luchtvochtigheid 43 die zakt lamp uit verschilt.. 20/23 meestal rond de 20grade

 

ik heb nu 20 vochtvreters in me tent dat is voor om de luchtvochtigheid en gaat lekker

 

airsock staat op z'n plek lucht geef ik van onderen... dat vind de plant heel erg fijn verse lucht gaat langs de stam lang de toppen en word van boven afgezogen ;)

 

voorderest van foute adviezen heb ik heel veel geleerd hier op het forum zoals knakken want anders kom je in de problemen met je lamp.. (als ik terugkijk naar de foto waar ik advies krijg ..me toppen waren onder het net en ik kreeg het advies om nog een x te knakken terwijl ik al aangaf dat ik dat gedaan had en niet dieven alles is mooi meegenomen of liever 2 kleine toppen dan 1 grote :D en tempratuur velen geven hiero adviezen over ik zeg tot 36 geen prob. als je de luchtvochtigheid maar onder controle hebt.

 

ik denk dat er meer haalbaar is met 5 in mijn tent.

 

ik heb de meeste tips van het kweken hier afgekeken van guesswho

als je echt wat wil leren jack lees deze verslag

http://www.wietforum.nl/topic/64072-test-mammoth-tent-5-planten-kweek/page__hl__guesswho__st__520

 

 

 

 

 

 

 

mvg mapitolover

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten geven wel aan dat ze het wat te warm vinden, hoe ver hangen je lampen nu van de planten af?

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeste staan op 55 cm sommige op 50 de rest op 60... dit is de 2de draai met deze lampen ik kan hellaas niet dimmen ik gebruik ball600watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

net wezen kijken... het was 37.3 grade :D... toch maar een lamp uit gezet :wave:

 

correctie na een uur gekeke 33graden weer aan gedaan :book:

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat verlag al lang gelezen mapito hij heeft er volgens mij ook nog ergens 1 met co2 geloof ik ;) maar even over jou is een goed schema mapito, maar dan gebruik jij ook p-boost als het goed is dat zuurt normaal je water goed af naar 5,6/ 5,7 dat dopje ph- is dan eigenlijk niet nodig, weet je zeker dat je ph meter goed is?en die Regulator is ook niet echt nodig maar in de zomer is het wel degelijk aan te raden omdat die zorgt dat je plant beter tegen de stres van de warmte kan, maar wat betreft de warmte Amnesia kan tegen hoge temperaturen je moet alleen oppassen met stralings warmte dat kan namelijk zorgen voor plof toppen(foxtails) dat houd die Regulator goed tegen en zorgt dat het mooi compact blijft,maar als ik na jou foto's kijkt vind ik ze er mooi compact bij staan ondanks je een behoorlijke hoge temp in je tent hebt :tu

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten geven wel aan dat ze het wat te warm vinden, hoe ver hangen je lampen nu van de planten af?

waar zie jij dat aan dan?? dat de randjes van de bladeren iets omhoog gekruld zijn of wat? dat boeit namelijk helemaal niks zijn toppen zijn nog altijd behoorlijk compact en ik zie nog altijd geen bladeren omhoog staan Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

nacht 47

gallery_38205_18013_1299425.jpg

 

@jack white

pboost gebruik ik 50ml op 100 liter (25ml op 50 liter) en dat zuurt niet tot 5.7 ;) dat hangt van jou ph kraanwater waarde.. mijn kraanwater waarde's 7,9/8,2

dopje ph-.... na het meten van me vat waar ik me voeding aanmaak 6.5/6,3 dopje ph-(3/4 volle dopje) met minder kom je uit op 5.9/6.0

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ph van mijn kraanwater is 8.1

 

p-boost ook 50ml per 100l: ph 6.1

aanvullen met basisvoeding tot ec 1.7: ph 5.5

daarna 12 uur vat met rust laten: ph 5.8

 

met p-boost volgens schema kon ik ook de fles ph- laten staan

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren gaat slecht :D

 

1 lamp staat uit ik krijg de temp. niet onder controle

tot 37 grade heb ik 3 lampe aan gehad daarna 1 uitgezet

 

dit heb ik 3x gedaan .. 3x (3dagen gedraaid met 2 lampen ipv 3 lampen)

 

nou vraag ik me af hoe erg dat is ....

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een airco geen idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer heb jij je nacht periode??

Toch wel overdag mag ik hopen??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...