Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik draai van 22:50 tot 10:50ouwe overdag is moeilijker dan nacht regelen.

 

Snachts is ht Cooler

 

 

Ik zocht het net ff op. idd

 

Maar, je hebt dus met deze koude nachten, nog steeds dat het te warm wordt??

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodra de lamp aan gaat loopt het op tot 36grade. 22.00 / 0.500 .zodra het 5uur is is het 36.4 en dan loopt het op zon komt op 6 uur zat ik gistere nacht op 37.3 gelijk 1 lamp uitgezet.. ( me ruimte is dubbel geisolleerd met wandmuren :D

 

in de winter is het mooi rond de 30 grade als alle 3 de lampen aan zijn dan is binnehuis temp. 15 en nu 20/25

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjeemig..

 

Hoelang moet je nog??

 

Ik zou dan van de zomer ff niet draaien als ik je was.

Ik bedoel, nu hebben we nog een schijt zomer, maar stel dat het nog echt zomer wil gaan worden, dan blijf je dus nergens!!

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of investeren in een airco, dat zijn stroomvreters maar het kan altijd uit en met die zomers hier valt het in de praktijk toch tegen. Als het al boven de dertig graden wordt duurt dat nooit lang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom, voorlopig voor mij nog geen airco.

 

En, ik ben ook bij warm weer redelijk goed in staat, de temperatuur te handhaven.

Tuurlijk, als het 30 graden of meer is, zou ik wensen dat mijn nachttemperatuur lager is.

Maar in de nacht, als mijn zonnetje schijnt, dan kan ik toch redelijk goed de temperatuur onder controle houden.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop voor de volgende run zo'n lynx kp 14 airco, precies goed voor jouw setup en lang niet zo duur als OC

(1200 bij sommige sites)

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dilago airco is wel fijn maar ik heb daar geen zin in en ik moet nog 11 dagen ... ze krijgen morge laatste voedingbeurt vandaag 5 liter per plant gegeven morgen ook ik heb flink gediefd van onderen gele bruine bladeren verwijderd paar toppen gebogen die dichtbij de lamp stond en me 3 lamp heb ik aan 35graden 31%luchtvochtigheid en binnehuis 19

 

ik denk dat het niet meer word dan 1100 gram

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop voor de volgende run zo'n lynx kp 14 airco, precies goed voor jouw setup en lang niet zo duur als OC

(1200 bij sommige sites)

 

ik heb ff gekeken naar die lynx kp 14 je kan hem buiten hangen watergekoelde airco 2200 watt

De Lynx Ducted Airconditioning werkt op basis van een gesloten freon systeem. De warmte afvoer vindt plaats via de aanvoer en afvoer van water. De lucht wordt toegevoerd via een van de aanvoer-aansluitingen (keuze bovenop of aan de zijkant), en wordt afgevoerd via de uitvoer-aansluiting (bovenop).

 

De warme lucht wordt opgenomen en geloosd via het water dat naar de afvoer gaat. Bij de waterairco zit een afstandbediening. Hier kunt u de gewenste temperatuur instellen.

... 1599,-

 

:D

 

ik dacht eerder aan een airco van de gamma voor 89 eurootjes

 

ik heb nu besloten om niets meer aanteschaffen... laatste 9 dagen

 

vandaag laatste voeding meegegeven (me voeding is ook op :D) morgen ga ik niets geven en de dag daarop

 

spoelen met alleen water

 

me temp. 35.5 / 36.0

 

alle 3de lampen staan aan het ruikt heerlijk trouwens

 

 

mvg mapitolover

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer eerst maar eens hoe je een afzuiging aan moet legge mapito voor dat je aan een airco begint :lol: , wat je daar namelijk hebt hangen klopt geen kut van heb ik je ook al eerder aangeven, als jij 37 graden hebt en je hebt de lampen aan in de nacht terwijl het buiten 12 graden is doe je toch echt iets goeds fout!! in het begin van je vorige topic hebben we daar al een discussie over gehad wat betreft je afzuiging en volgens mij snap je er nog steeds geen ene kut van wat ik je uitgelegd heb <_< ik durf er ook bijna om te wedden dat je een overdruk hebt in je hok! ;) of ben ik nu de negatieve jack die je topic aan het vervuilen is??zo ja als vast sorry -_-

 

Ps: hoe bedoel je de laatste 9 dagen?? je gaat me nu toch niet vertellen dat je denkt dat je plantjes klaar zijn bij dag 61 bloei?? :head_hurts_kr: je bent met Amnees bezig niet met een wit soort! amnees moet je minimaal 67 dagen bloei geven beste 70

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je schrijft het scherp, maar je hebt wel gelijk.

 

Al kan ik mij geen discussie herinneren over je luchthuis houding..

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je schrijft het scherp, maar je hebt wel gelijk.

 

Al kan ik mij geen discussie herinneren over je luchthuis houding..

ow ja wel in z'n eerste kweekverslag helemaal in het begin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met Jack eens, als het buiten 16 graden is heb je geen airco nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack volgens mij zie jij geen verandering in mijn opstelling maar dat is er wel... vorige ronde blaazde ik op het planten 80% en 40% afzuiging wegens geluid overlast.

 

nu heb ik sonoconnect beneden de planten verplaatst en nu staat ie op 25% ik heb ook een directe lucht van buiten aangesloten net zo als de vorige ronde.

 

 

omdat de zomer en de winter anders is kwa buitentempr en binneshuis temp.

 

zomer snachtbuiten 12/15 binnehuis temp 20 25 (dit komt omdat ik me ruimte extra geisoleerd hebt dubbellewand muren heb dubbel geisoleerd )

mijn kleine kamer 1.55x310 (met wandmuur) mijn tent 1.50x3.00. (ik heb speciaal me kamer in tweeen opgsplits voor mijn tent)

 

winter buiten temp 5 binnehuis 15 alle 3lampen aan 30 graden

 

 

dit is de laatste uitleg ik kan me temp onder contole houden als ik harder afzuig bijvoorbeeld 80% komt ie uit op 30 31 grade maar dan heb ik te veel geluid

en dat wil ik niet

 

voor de volgende ronde ga ik afzuig veranderen, ik ga afzuigen in een geisoleerdekast me filter heb ik 2 x gebruikt dus die kan ik ook gebruiken als een geluidsdemper en paar gaten in de kast waar ik een slang naar buiten ga doen zodat ik me raam nietmeer open hoefte houden. en dan kan ik ook harder afzuigen maar nu is het even niet anders

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een goeie fancontroller gebruikt in combinatie met een geluidsdemper heb je nergens last van! en heb ook nog geen antwoordt gekregen op mijn vraag wat betreft oogsten bij 61 dagen bloei??? en ik zie nu toch ook duidelijk foxtails komen voor al achterin duidelijk warmte stres heel jammer.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al een aantal xtjes proberen uit te leggen hoe me situatie is en dat het niet aan de fancontroller lag en dat ik op dit moment niets ga veranderen.

 

 

reden.

 

 

ik kan op dit moment niets ook geen demper ? NEE!

 

om een demper te installeren moet ik me planten uit de tent halen en dat gaat niet meer in deze stadium ik kan niet boven de tent komen.

 

gallery_38205_18013_198843.jpg

 

als je goedkijkt naar de foto is er ook geen ruimte voor de demper en ik moet dus me plafond weer boren en de afzuiger verplaatsen

 

en dat kan dus niet

 

geluid: https://www.youtube.com/watch?v=ANUgeVaGg4I

NU heb ik een video gemaakt waar je de afzuiger op 50% draait

 

 

 

Als je het nog niet snapt ... (ik ga in iedergeval niet meer uitleggen)

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed mapito, en hoe zit dat met die 61 dagen bloei wat je in gedachten had? en als je nou de volgende keer zo iets gaat maken informeer eerst eens goed op het forum er zijn namelijk ook inline geïsoleerde afzuigers en demper in een die hoef je niet buiten je tent te hangen dan pas alles in 1 tent en heb je alleen 1 slang die naar buiten loopt voor de afvoer van lucht en 1 voor de inblaas meer niet, zoek maar eens op iso max van can ideaal voor zon tent als die jij hebt en het scheelt je behoorlijk wat ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat isomax gebeuren had ik al in gedachte en had het ook hier op het forum ergens opgeschreven maar aangezien ik eerder een mdf gesioleerde afzuigkist had aageschaft/gekocht heb ik het even zo gelaten.. bij deze mij heb je nooit 61 dagen lopen roepen.. en dat ik in mijn ruimte afblaas waar me tent is staat .... net zo'n opmerking...

 

 

als je wilt weten wanneer ik klaar ben dan zie je dat wel ik ga er vanuit 9weken ivm snelboeien de amnesia stekjes... eventueel kan ik nog overwegen om paar daagjes extra te geven maar dat is dat ligt altijd aan me planten.

 

ik ben serieus moe geworden om die domme/stomme vragen sorry straight to the point

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier moe van wordt waarom begin je dan een topic op wietforum??????? als je hier een topic start kan je vragen krijgen en opmerkingen, en wat betreft je afzuiging doe nu niet als of je in eens alles weet na een beetje lezen in je vorige ronde wis je nog niet eens het verschil tussen onderdruk en overdruk en volgens mij weet je het nog niet anders had je het wel aangepast begin deze ronde er hebben je meerde advies gegeven over je afzuiging wat ook al een ramp was vorige ronde en waar geen kut van klopte en nu ben je weer onzin eruit het slaan waar geen kut van klopt en maar niet gesproken over je fancontroller die ik duidelijk op je foto's zie hangen en wat echt de grootste rotzooi is wat er ooit op de markt is uitgebracht en wil jij even beweren dat het niet aan je fan controller ligt terwijl je nog nooit een ander in de hand hebt gehad :lol: meen je nu echt dat ik die problemen van jou niet herken en dat ik onzin uit sla en in mijn eigen wereld leeft is goed kerel voor mij is het duidelijk jij zit hier meer om te kicken op complimentjes dan commentaar nou van mij krijg je ze niet meer eigenwijs stuk stront!!

 

ps: ow ja 1500m3 afzuiging op 3 x 600 watt en jij hebt nog 37 graden in je hok met 12 graden buiten :tu :lol:

ow ja sorry je trekt de lucht van binnen he midden in de zomer :head_hurts_kr:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van die temperaturen want je planten zie er super uit!!

die foxtails vindt ik persoonlijk wel mooi altijd

 

hoe lang ga je ze nog geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...