Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Van koud water, ijs, medium daalt je worteldruk. Niet moeilijker maken dan het al is. De plant zuipt dan minder/moeilijker en gaat bij een gelijk klimaat zijn prakje elders halen. (waarschijnlijk uit het blad, dat wordt dan geel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rackert en 3,0 zijn ´the plantwhisperers´.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is een beetje een vreemd verhaal dat van die tijdklok verschuiven. Toch heeft het mij geleerd welke mensen daadwerkelijk een plant kunnen lezen dus ook eerder zou vertrouwen op een gegeven advies of mening. Iedereen heeft alles op de ortothoxe manier al geprobeerd. Ik ben onortodox. Ik ben een extreme kwekert..

 

Oh jah. Ik ga vanavond bij 1 pot een bak ijs in de pot gooien. Kijken wat er gebeurt. Of had ik dat een paar dagen eerder moeten doen?

 

Als iemand zegt dat het goed is om over je planten te pissen doe je dat dan ook?

 

Blijf eens een keer je eigen lijn volgen man, wat ben jij beïnvloedt baar zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polletje, ten eerste welcome back..(lang geen post van je meer gezien op dit topic na..)

 

 

ten derde... de freebee's momenteel verkrijgbaar bij sannie: casey jones x Green manalishi van jou???????

 

http://www.wietforum...post__p__960232

 

viel me toevallig van de week op en linkte de 2 aan elkaar...

 

kan je wat meer vertellen wat ik kan verwachten van deze strain? ik heb 5pitjes liggen en ben er eigenljik te zuinig op om te proberen :P

 

thx en ja die heb ik gemaakt, was eigenlijk voor in de winkel maar door wat negatieve priveomstandigheden en tijdgebrek heb ik ze als freebee aan kunnen bieden voor de liefhebber.

 

het is imo een erg mooi soortje met erg mooie mama (mijn casey)

wanneer jij er een paar extra zou willen kun je me pmen,

 

dan ontopic.

 

wanneer de plant onder de 16gr komt gaat ze stil staan, geen verdere uitleg nodig hoop ik.

 

of je nou koud water, ijswater warm water met of zonder zuur gebruikt in de laatste fase maakt niet uit, alleen voeding is niet nodig want er zit nog voor ruim 2 weken in de aarde...

 

hou er rekening mee dat de plant in de laatste fase al veel minder drinkt.

 

de trichromenproductie is afhankelijk van veel omstandigheden, oa licht, voeding etc.

ik heb dezelfde planten op veel manieren gekweekt en heb nog nooit extra thc/trichromen oid gezien bij alleen koudere temp in de laatste week. de gedachte is wel logisch want de plant zou zich kunnen beschermen tegen vorst. alleen de plant komt normaal niet voor in vorstige gebieden dus zal er weinig herinnering van vorst in t dna zitten met dit als doel.

wat de plant wel altijd wil is voortplanten, ze vangt de pollen op via de lucht, nou zijn de trichromen van ons plantje nogal plakkerig en pollen met plaksel blijven nou eenmaal beter zitten..........

 

als de plant een probleem aan je laat zien zijn er al veel oplossingen en weten we best aardig wat te doen, soms geeft de plant iets aan en helpt t tegenovergestelde wat je denkt te weten t beste.

 

dan is er ook nog heel veel verschil in welke genetica je gebruikt etc etc.

Edited by polletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil juist geel blad net voor het eind

en een lage worteldruk is precies wat ik beoog als hulp JUIST OMDAT soms de aarde hinderlijk vol voeding zit op het eind

 

uit die ervaring deelde ik mijn mening

 

 

zonder laveren komen schepen nergens

koerswijzigingen an sich zijn niet perse nadelig

anders kan je met experimenten zelfs harder onderuitgaan naar mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje, Hij komt volgend binnenseizoen in het kastje. Ik heb het over die casey jones x green manalashi. Klonk als een heerlijk soortje.

 

@meneerjansen, Ik ga het zeker proberen. Het is een hele kleine moeite die niet in de portemonnee te voelen is. Ik wilde dit toe passen voor verbetering van smaak. Helaas ben ik deze kweek niet in staat om het echt goed te testen aangezien ik met zaden kweek en elke dame toch een net andere smaak heeft.

 

@city, gewoon proberen en laten weten of er merkbaar verschil tussen zat. Of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hebben racker en 3.0 "gelezen" dan ?

 

Hele maal niks. Zogenaamd het geklooi met tijd. Wat een kut smoes.

Planten stonden gewoon stil. Pff word er bijna slecht van. Wat een onzin hier geschreven word.

Edited by prettig gestoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevindingen: Ik heb niets gemerkt aan de pot met ijs. Zou misschien invloed kunnen hebben als ik het eerder had gedaan maar ik heb er nu niets van gemerkt. Misschien probeer ik nog een keer in de toekomst. Ben wel benieuwd wat dan het resultaat is.

 

@ Boef. Zij zagen als enige dat er niets 'mis' was met de plant maar dat ze er gewoon goed bij stonden en dat het er nog wel aan zat te komen. Prettig dacht daar anders over en daarom is hij nu een beetje 'slecht' :doctor: .

 

@ Sack (je hebt je naam verkeerd geschreven: het hat Johannes ZAK moeten zijn). Ik ben zo beinvloedbaar en toch heb jij geen enkele invloed op mij. Dat zegt wel wat over mijn waardering voor jou. En ja, ik pis ook door mijn voedingswater heen als ik moet pissen tijdens het watergeven. En ik schijt op mensen als J*J! Zoek voor de grap eens een kweekverslag die doet wat ik doe. Zoek voor de grap eens twee kweekverslagen waarin iemand in twee verschillende hokken, twee verschillende kweekstijlen met twee verschillende genetica's goed draait. En dat alleen maar door te kijken, vragen te stellen, na te denken en te luisteren en dan vervolgens van alle informatie die je krijgt en ziet keuzes maken die goed zijn, al is er nog van alles te verbeteren. Moet je ook eens proberen. Ik zei het je de vorige keer al: Observeer, je zult leren als je oplet.

 

@ Prettig. Klopt, ze stonden stil. Daarom draai ik over 1 op 1 deze ronde. En dat zonder Gen200 prettig! Zooooo typisch dit soort reacties :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: .... Als ik had gedaan wat jij zei had ik zeker 1 op 2 gedraaid hahahaha... Toch bedankt voor je inbreng prettig. Ik weet dat je alleen oog hebt voor je eigen verhaal, maar ik neem het je niet kwalijk. Iedere gek zijn gebrek :jump:

 

 

Alle mensen die me wel op een constructieve manier geholpen hebben om tot deze resultaten te komen en alle mensen die iets geleerd hebben van dit kweekverslag. Het was me een genoegen! Zonder jullie was het niet gelukt, want eerlijk is eerlijk; iedereen die hier iets roept draagt een steentje bij. Bij sommige mensen doe ik juist het tegenovergestelde van wat ze zeggen en bij anderen neem ik het direct aan. Dus ook dit resultaat heb ik mede aan jullie te danken, aan iedereen. Ook de zuurpruimen en mensen met zand in de vagina, dank U :verrygood .

 

Op mijn beurt zal ik ook proberen mijn kennis te delen met jullie! De exacte score horen jullie nog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hup die bouwdroger erop... ik ben benieuwd.

 

Heb je nat geknipt, machinaal of met de hand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij is bijna hetzelfde overkomen als city- maar dan in een iets andere vorm

 

ik had een indicaplant die elke keer bij 12/12 een fase leek over te slaan

direct knoppen maken , amper sprake van serieuze oogsten, dus ik ging spelen met de klok en het medium

 

ik nam wormenmest vers van de boer, 50 50 met cocos, 4 kuipen van 60 liter onder een 600 watt

goed voorgegroeide dames en een aangepast schema voeding ( langere periode dat ik in week 2 van voedingschema bleef hangen omwille van toegnomen voedingsbehoefte)

goed de plant trachten te lezen , en dan toch ergens op dag 52 teveel witte meeldraden in plaats van bijna geheel afgerijpte toppen

 

toen ben ik gaan spelen met ijs, en merkte dat ik zeer snel herfst zag- ondanks een zeer gunstig bodemleven en volle kluit.

thats all

 

 

EDIT : stilstaan?? je benadrukt met dit klokken spel(woordgrapje) een fase met extra licht

in dit geval de fase waarin de takken en wortels meeste groei vertonen.

Logisch dat er dan ook prima geoogst wordt

 

wellicht dat er met 1 dag ijs te weinig tijd is de plant bovengronds uit te hongeren

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, mooi gedaan cityboxer. Altijd leuk te volgen die verslagen van jouw. Gebeurt altijd wel wat en ook altijd leuke discussies.

 

Mooi inderdaad ook dat je zoveel adviezen krijgt. Ook al spreken ze elkaar nog wel eens tegen en wordt een enkeling zelfs boos als je niet alles wat hij zegt aanneemt als het heilige woord :)

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat het evengoed een goede ronde word city , die 1 op 1 zegt niet zoveel als ye er uiteindelyk maar wat van geleerd heb :icecream:

 

Zo veel meningen zoveel wegen die naar ............

 

Leuk verslag en ++ 1 voor wietfras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IJs klontjes en sativa's behandelen als Indica's het word tijd eens wat te laten zien jansen ipv praatjes :likken: . Een plant die op zijn eind zit drinkt al minder en maak je zijn wortels nog koud dan zijn ze idd heel snel geel net als planten die te nat zijn en zich zelf niet meer kunnen koelen. Leuk verslag hopelijk een leuke opbrengst. Mocht het tegen vallen dan kan het misschien zo zijn dat planten heel goed kunnen rekenen...http://www.scientias...overleven/88897

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevindingen: Ik heb niets gemerkt aan de pot met ijs. Zou misschien invloed kunnen hebben als ik het eerder had gedaan maar ik heb er nu niets van gemerkt. Misschien probeer ik nog een keer in de toekomst. Ben wel benieuwd wat dan het resultaat is.

 

@ Boef. Zij zagen als enige dat er niets 'mis' was met de plant maar dat ze er gewoon goed bij stonden en dat het er nog wel aan zat te komen. Prettig dacht daar anders over en daarom is hij nu een beetje 'slecht' :doctor: .

 

@ Sack (je hebt je naam verkeerd geschreven: het hat Johannes ZAK moeten zijn). Ik ben zo beinvloedbaar en toch heb jij geen enkele invloed op mij. Dat zegt wel wat over mijn waardering voor jou. En ja, ik pis ook door mijn voedingswater heen als ik moet pissen tijdens het watergeven. En ik schijt op mensen als J*J! Zoek voor de grap eens een kweekverslag die doet wat ik doe. Zoek voor de grap eens twee kweekverslagen waarin iemand in twee verschillende hokken, twee verschillende kweekstijlen met twee verschillende genetica's goed draait. En dat alleen maar door te kijken, vragen te stellen, na te denken en te luisteren en dan vervolgens van alle informatie die je krijgt en ziet keuzes maken die goed zijn, al is er nog van alles te verbeteren. Moet je ook eens proberen. Ik zei het je de vorige keer al: Observeer, je zult leren als je oplet.

 

@ Prettig. Klopt, ze stonden stil. Daarom draai ik over 1 op 1 deze ronde. En dat zonder Gen200 prettig! Zooooo typisch dit soort reacties :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: .... Als ik had gedaan wat jij zei had ik zeker 1 op 2 gedraaid hahahaha... Toch bedankt voor je inbreng prettig. Ik weet dat je alleen oog hebt voor je eigen verhaal, maar ik neem het je niet kwalijk. Iedere gek zijn gebrek :jump:

 

 

Alle mensen die me wel op een constructieve manier geholpen hebben om tot deze resultaten te komen en alle mensen die iets geleerd hebben van dit kweekverslag. Het was me een genoegen! Zonder jullie was het niet gelukt, want eerlijk is eerlijk; iedereen die hier iets roept draagt een steentje bij. Bij sommige mensen doe ik juist het tegenovergestelde van wat ze zeggen en bij anderen neem ik het direct aan. Dus ook dit resultaat heb ik mede aan jullie te danken, aan iedereen. Ook de zuurpruimen en mensen met zand in de vagina, dank U :verrygood .

 

Op mijn beurt zal ik ook proberen mijn kennis te delen met jullie! De exacte score horen jullie nog...

 

Hahaha jij bent echt makkelijk op de kast te krijgen jongen. :D

 

Het beeld van invloedbaarheid en vooral onzekerheid laat je nu wel heel erg doorschijnen. Is dat de hoofd reden dat je topics opend? Dat je door je onzekerheid zo graag wil horen hoe geweldig je wel niet bent.

 

Veel van ons zijn dat station al lang gepasseerd City, wij draaien voor ons zelf en het gewicht op het eind en niet om schouder klopjes te krijgen op een anoniem forum. We hebben niet meer 1000 en 1 meningen nodig om goed te draaien, wij denken zelf na.

 

En jij nadenken? Jij neemt elk advies van iedereen aan, nu ook weer. Wil je ijs in je potten gaan mikken, tja dan ben je in mijn ogen onzeker over wat je doet en beinvloedbaar.

 

Prima, maar dan vind ik je arogantie toch zeker misplaatst.

 

Als je nog wil reageren via PM AUB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij vind het raar dat mensen ijs in hun potten gooien Johnny?

Als je het niet probeert weet je niet wat het doet, als je wat wil leren zul je nieuwe dingen uit moeten proberen, het ene zal werken en het andere niet.

Een mens leert door te doen en door dingen te veranderen, blijf je alles bij het oude houden en of durf je niks aan te nemen van anderen, ben je in mijn optiek bang en onzeker, maar dat is mijn mening.

 

@ cityboxer, mooi en leerzaam verslag is het geworden, al is niet alles me even duidelijk, maar ik ben dan ook maar een beginneling en zal nog vele verslagen en naslagwerken door moeten lezen voor dat alles mij duidelijk zal worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gezeur hier weer zeg, ben alleen benieuwd naar de eindscore :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prettig een gebrek??

 

1op1??

 

lol... teveel fanta gedronken

 

Dat haald i niet eens daar heb je cola flessen voor nodig, niet blikjes.

 

Ha ha ha

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met je 1000 berichten Prettig Gestoord!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen met zand in de vagina, dank U :verrygood ..

 

Kun je dat eens uitleggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prettig een gebrek??

 

1op1??

 

lol... teveel fanta gedronken

 

Dat haald i niet eens daar heb je cola flessen voor nodig, niet blikjes.

 

Ha ha ha

 

jij snapt het :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...