Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

mooie plaatjes maat!!

dikke witte jetsers!!

ze zien der knetterhard uit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietje ziet er heerlijk uit maatje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal vast lekker ruiken in die droogtent :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand foto's van geknipt droog en nat ( wel zelfde oogst natuurlijk)

 

Wij knipte vroeger altijd droog, klote werk man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oogst Krasi met ditto pics. Ben benieuwd wat de weegschaal je gaat vertellen!

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, thanks man, fucking wit ja, nu hopen dat het enigszins ook wal gewicht mee brengt. ;)

 

3.0, hey gozer, dank je, aparte plant dito geur, allebei positief iig. ;)

 

Elmo, zeker weten, zo lekker. :lol:

 

Boef, ik ga het beiden ff naast elkaar fotograferen wanneer het zover is, morgenavond ga ik alles van de takken knippen, het is zo goed als droog nu, dus morgen helemaal. :(

 

Donnie, me too bro, nog een dagje wachten dus, ik heb eerst avonddienst, daarna ga ik scharen, dus het zal wel nachtwerk worden. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo!!!

De klus zit erop, wat een knipklus weer.

6 uurtjes, van 20.00uur tot 02.30uur.

Eerst maar ff de minpunten.

 

-veel fluf

-een 30-tal zaden gevonden

-magere opbrengst

 

Dan de pluspunten.

 

-heerlijke geur

-dito smaak

-dito uitwerking

-mooi wit wietje

 

Veel fluf dus, wat ik niet eens wou knippen, daar maak ik later ice van.

De fluf is eigenlijk m`n eigen schuld, ik had de boel te dicht geknakt, en omdat de strain nogal wat blad aanmaakt dus funest.

Zaden zijn een verrassend maar indirect gevolg daarvan, al dat geplukte blad, ik denk wet tegen de 1000 geeft stress.

De opbrengst vind ik wel heel jammer, ik heb er in totaal 632gram mooie wiet af kunnen halen.

 

Eergister had ik een eerder geoogst topje verkruimeld en opgerookt, het was net aan vers droog.

Rook heerlijk, smaakte ook lekker welliswaar nog te vers maar lekker.

Ik slaap de laatste tijd slecht met dat warme weer en werk veel, sport erbij en dus heb ik energie nodig.

Dus ik heb een halve J in m`n uppie gerookt, ik rook echt bijna nooit.

Dus ik werd fucking stoned, een mix van body en head, ik ben maar 20 minuten wakker gebleven en heb echt goddelijk geslapen.

 

Al met al was het een aardige ronde, die eigenlijk niet zou plaatsvinden.

Mooie strain om te zien, smaakt goed, ruikt geweldig, maar minder geschikt voor mijn manier van kweken.

Ik wou altijd al eens een kush growen, en de Uruzghani was de mooiste die ik gezien heb.

Op naar het AMG geweld.

 

Thanks for tuning in. :smoke

 

Nog een foto van 2 topjes.

Links nat geknipt, wat meer een verdrukt uiterlijk, ook de geur is minder.

Rechts de stinkende drooggeknipte. :lol:

 

gallery_30844_15662_1032918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woohoo!Net boven de 630gr. Mooi resultaat voor een tussenronde.

 

6+ uur knipplezier.... :smoke

Zou een spinpro niet een goede aanwinst voor je zijn Krasi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, thanks, ik had iets meer verwacht, maar een niet geplande ronde is allemaal winst natuurlijk

Een spinpro heb ik, maar dat ga ik m`n mooie wiet niet aandoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 krasi :lol:

doe mij ook het ouderwetse knipwerk maar !

 

grtn Erazer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de youtube filmpjes ziet het allemaal Ok uit natuurlijk maar gaan je buds daar echt stuk van?

Was van plan dat ergens volgend jaar aan te schaffen maar als jij zegt dat handmatig knippen beter is dan zet ik dat uit mn hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, als jij een comericeel rondje draait haal je er 1,5 uit met die lamp.

 

Dikke vette overkill, met 8 planten en een non comericeel soortje. Your choises :smoke

 

Thanks weer voor het mooie voledige verslag, houdt het leuk op WF dit soort verslagen

 

Op naar de volgende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad goed verschil tussen knipmethodes...

Bedankt voor de moeite.

 

En beter 6 ons dan stilstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit, jammer dat de opbrengst wat tegen valt. Nog ff en je kunt er weer een lamp bijhangen.

 

Je plaatje nat droog zie je niet zo veel verschil vind ik terwijl die er in mijn ogen erg groot is, ligt ook aan hoe je de foto hebt gemaakt.

 

6 uur knippen maar? Damn dan ga je als de AMG zeg. Droog doe ik je dat zeker niet na.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook wel meer opbrengst verwacht, maar zoals je zelf al zegt, het was een tussenronde en je hebt een zeer lekker rokertje.

vele kunnen leren van jouw verslagen, dat is ook al erg belangrijk..zodra boefje de respectpunten erdoorheen heeft gekregen gooi ik er meteen een paar ertegenaan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwalitatief een zeer mooi wietje Krasi ook zeker een heerlijk bag appeal - je leert weer van deze ronde dus ik zie aankomende ronde wel een kilootje verschijnen als eindresultaat.

 

Toch mooi gedaan man ondanks het ietwat teleurstellende gewicht.

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, :P

 

Jeice, thanks man, ik zit eraan te denken de ronde hierna eens 12 neer te zetten in 18ltrs, verse aarde, iets minder voorgroei, 1x toppen en proberen zo mijn mogelijk te knakken, alleen om het verschil te zien, en weer ff wat anders.

Thanks voor je woorden gab. ;)

 

Boefje, idd en er komt nog een ongeplande ronde achteraan, daarna gaan we weer dubbellamps knallen. ;)

 

The-Predator, vind ik ook, 8x AMG, verslag is er al, alleen weinig tijd voor updates, ik wil er toch de mooie hps-loze pics bij, za of zo gooi ik ze op 12/12, eens kijken hoe ze zich ontwikkelen met wat minder voorgroei. :smoke

 

Johnny_Sack, thanks, nog een lamp, het kan mij niet gauw genoeg, desnoods halverwege de ronde al. :D

Je ziet wanneer je goed kijkt dat de natgeknipte top iets verdrukter is, wanneer je nat knipt gaan bladern nu eenmaal een beetje aanelkaar plakken, droog knippen geeft ze een wat meet crispy uiterlijk. :P

 

Secret Jardin, haha thanks dude, lekker is ze zeer zeker, en iemand op een ander forum zei iets moois wat wel een kleine waarheidsfactor heeft, connoisseurtjes hebben vaker een iets magere oogst. :(

 

Donnie, juist, nieuwe ronde, nieuwe kennis, knallen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook op wat meer voor je gehoopt, jammer inderdaad, maar voor een relatief korte kweek denk ik dat het verschil tussen 632 en 1000 niet zo belangrijk is. En dan nog is het glas bijna 2/3 vol :smoke

 

Zaden zijn een verrassend maar indirect gevolg daarvan, al dat geplukte blad, ik denk wel tegen de 1000 geeft stress.
Ik zag in de foto waar ze hangen te drogen pas hoeveel individuele takken er waren en waar al die bladeren gezeten hebben, ik kan me voorstellen dat je op een punt hebt besloten om te gaan plukken. Ben na jouw theorie eerder in dit verslag 's verder gaan kijken en denk ook dat het juist de hoeveelheid verwijderde bladeren is wat de voornaamste oorzaak is voor de lagere opbrengst. Er zitten veel meer nadelige gevolgen aan blad verwijderen dan stress alleen, zowel indirecte en direct.

 

Anyway, weer 1 van de mooiere verslagen, blijft inspirerend, ook die fotos van desondanks een heel mooi soortje.

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeice, thanks man, ik zit eraan te denken de ronde hierna eens 12 neer te zetten in 18ltrs, verse aarde, iets minder voorgroei, 1x toppen en proberen zo mijn mogelijk te knakken, alleen om het verschil te zien, en weer ff wat anders.

Thanks voor je woorden gab. :smoke

 

denk dat dat echt te weinig is 18 ltr..zou minimaal voor 26ltr smartpot gaan anders krijg je het niet dicht denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de ten eens mooi dicht gekregen met 10x18ltrs KF.

 

gallery_30844_12863_1717280.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh Krasi,

 

Het zal kwalitatief een mooi resultaat zijn, zonde dat de kwantiteit wat tegen valt.

Het is in elk geval een mooi leermoment geweest. Volgende ronde zal het vast helemaal goed komen :lol:

Het is toch een prachtig verslag geworden.

Je hebt goede plannen voor de toekomst dus moet helemaal goed komen :smoke je zal door kortere voorgroei meer diepte krijgen wat de fluf zal reduceren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een iets minder gewicht na toch weer een mooie ronde. Hier in verhouding ongeveer hetzelfde resultaat en met de relatief korte bloeiperiode toch helemaal niet verkeerd dacht ik zo. :smoke

 

Nou vol gas met de andere lady's, weer een hele nieuwe ervaring rijker straks.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes hoor hoor kerel

 

dat het geen vet pot zou worden was wel bekend zeker

 

ik ben in je eind oordeel weinig tegen gekomen wat betreft jou mening over de poeder voeding

 

 

ookal deel ik je mening als "sativa man" dat het een hele andere styl van kweken is

maar de poedertjes is qua style voor jou ook nieuw toch?

 

succes met de AMG

 

almighty god :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ronde kerel!!

beetje jammer van het gewicht maar ja van 630G kan je wel ff roken :smoke

 

volgende ronde is alweer in alle hevigheid losgebarsten!!

op naar de 1kg onder deze lamp vandaan!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...