Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

gaat nog steeds prima daar zo te zien :jump:

 

een te warme omgevingstemperatuur is volgens mij alleen nadelig in de bloei weken dat je plantje groeit dat word flink strekken dan. daarna is dat niet zon probleem.

 

als je maar niet te grote schommelingen heb in je aarde maar dat is te voorkomen zeker met zo'n dicht begroeit veld als die van jouw zal er wel een enorm verschil zitten tussen bovenste bladerdek en grond temperatuur.

 

is die laatste tussen de 23 tot 27 graden hoef je je helemaal geen zorgen te maken naar mijn idee.

 

grootst belang nu is dat die lv onder controlle blijft. het is mijn GVD al wat keren overkomen in 1 nacht voor het knippen dat me mooiste hoofdtop ineens toprot had :P dan baal je :jump:

 

maar die zit voorlopig nog wel goed tog ?

 

peace hempy

 

ps AMG? ik ken het soortje van vrolijke gaper en de dampkring. staat voor amnesia gold ?? klopt dat ??? heb je er wat meer info over krasi? zal wel clone only zijn cka ;) net als S5 :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hempy, zonder airco of opti is het lastig kweken nu, m`n ruimte waar de tent staat is ook nog op het zuiden.

Nu gaat het gelukkig weer wat beter.

Onder het bladerdek heb ik een passieve inblaas, deze blaast verse (warme) lucht tussen de potten door, en door m`n bladplukken komt zelfs de lampwarmte wel tot door het bladerdek.

Al met al was het maar een paar dagen lichte problematiek, lang leve de boost en dimfunctie. ;)

De lv is onder controle, en door het ontbreken van hoofdtoppen ben ik niet echt bang voor rot.

 

AMG is niet de Amnesia Gold, het is origineel een kruising van Eskobar, (elite clone only cup winner) Amnesia x G13.

Aka Gamnesia, AMG is een wat commerciëlere naam voor haar.

 

Edit:

 

Deze komt uit regulier zaad, die ik had gekregen.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even op Seedsman.com gaan surfen en daar de geschiedenis van dit soortje gelezen.

Die G13 zijn precies wel veel gekruist geweest en leuke strains eruit gekomen.

En al direct zin om zelf één van de kruisingen in mn tentje te zetten ;)

Man man man zoveel lekkerheden op de wereld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

k had pas een keer een AMG'tje te pakken bij de mellow yellow amsterdam :jump:

 

zo knetter als een aap kan ik je vertellen, en t was lang geleden dat ik zo'n lekker zoetig/fruitig achtig wietje heb geroken

hij smaakte ook prima!!

 

ik weet niet of dit dan ook precies de zelfde is, maar t is ook een amnesia x G13:

 

http://www.dampkring.nl/19696/dampkring-cl...nesia-haze.html

 

voor iemand die opzoek is naar regulier? k ben al een keertje aan het googlen geweest

 

 

geen idee of het dezelfde of een ripp-off is hoor!!

 

misschien maar eens bestellen, enigste manier om erachter t komen denk ik ;)

 

als het t zelfde wietje is als ik had gekocht bij de mellow dan kan ik je vertellen dat ze de moeite waard is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De g13 is een raadsel 2 me. Te veel saga...geen duidelijkheid.

Ist nou een man of vrouw? Ist indica, sativa of hybride?

Ik denk zelf dat het als bij zoveel in onze hobby is: commercieel handig.

Just my couple of thoughts tho.

 

Gruss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog niet eerder zo nieuwsgierig geweest naar de eindstand van een verslag. Zo mooi, ziet er zo lekker uit, de enige vraag is of ze ook veel inhoud heeft - is wel vaker zo dat mooie en lekker dames dat niet zo hebben ;) Het lijkt sowieso een winnaar.

 

Wanneer gaan ze om? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

f*cking hell lijkt wel meeldauw zo wit ;) Gaat het naar he testlab als je klaar bent?Ik hoop dat de thc-meter niet klapt :P mischien ook nog verdwaald wat cbd zou ook niet verkeerd zijn.

Het ziet er op zeker niet onverdienstelijk uit met de riemen waarmee je aanht roeien bnt momenteel. een aircootje zou geen overbodige luxe zijn met deze hittegolf!

 

success met de laatste loodjes m8!

 

Grts O-K

 

Edit:

Ik denk wel dat Jeice een belangrijke tip geeft.

De volle bloei komt/blijft in stand door meerdere factoren waarvan het lichtregime de belangrijkste is.

Maar om ze echt zo maximal mogelijk te laten bloeien/produceren moet je met alle factoren rekening houden. en niet alleen in de omslag tussen de groei en de bloei maar tijdens de gehele bloeicyclus. Reveggen zal nooit gebeuren met 12 donkere uren. maar de bloei wordt denk ik wel min of meer gestremt doordat niet alle bloeifactoren optimaal zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, zoals Hupla al aangeeft is de G13 een mysterieuze strain.

Een urban legend zegt dat deze in de 60ger en 70ger jaren door de Amerikaanse regering, FBI en CIA werd gecreëerd vanuit s`werelds meest potente strains door deze met elkaar te kruisen.

Dit gebeurde in de universiteit van Mississippi.

Een van de laboranten maakte een keuze uit de super hybriden om deze voor de massa te kweken, het was de strain met nr13, de meest potente Afghaanse die ze ooit hadden gezien.

Of het waar is??? :jump:

 

Skunkmonster, deze is origineel een cross van Eskobar, een prachtbreeder.

Zoals ik zei, de zaden zijn me cadeau gedaan, of er nog meer zijn weet ik niet precies. :jump:

 

Hupla, wat ik er van gelezen heb is dat er 2 pheno`s zijn, een indica dominante en een sativa dominante.

Omdat het om een Afghaan zou gaan zou je eerder neigen naar een indica, omdat de meeste Afghaanse landrassen indica`s zijn, maar zoals wij reeds weten, niet allemaal. :hug:

Gekruist met de enige echt mooie Amnesia Haze lijkt het me iig een mooie om te zetten.

 

Sativied, ik ben ook reuze benieuwd, tast volledig in het duister maar ben positief.

De toppen zijn veelvuldig, de toppen zijn hard.....bovenin.

Omdat het bladerdek zo dicht was is het onderin nooit hard geworden......dus het blijft nog even spannend. :P

Qua kwaliteit en schoonheid is ze iig een topper.

Nog 8 reguliere dagen.

 

Ouwe Ketser, yes man!! she`s white!! ;)

Ik ga er niet mee naar het testlab nee, ik heb al eens een blad ingeleverd, ze zeiden direct dat het een pure strain was, maar cbd konden ze niet vinden.

Ik vindt het ook prima gaan zo zonder airco, al hadden omstandigheden natuurlijk beter gekund.

Alleen is de locatie niet geschikt voor een airco, noch Opticlimate, anders was deze er allang geweest. :jump:

 

 

Update:

 

12/12 dag 48, zichtbare bloei dag 37.

Max temp 31,5C, min temp 26C.

Max lv 63%, min lv 41%.

Tensiowaarden tussen de 140 en 300Mbar.

 

Terug op 1150w met al wat acceptabelere waarden.

Nog 8 dagen te gaan en al een enkele amber trich te zien, waar ik trouwens hard naar moest zoeken, de meesten zijn nog clear, een paar milky en dus een enkele amber.

 

Verder zijn nu 4 van de 8 planten wat lichter aan het worden, zie ik dat somige budz nog steeds wat bouwen en wordt de geur intenser.

Ook hebben ze flinke dorst deze laatste dagen, de tensiowaarden lopen op.

 

In principe wil ik ze aankomende donderdag omhalen, omdat ik dan vrij ben, ze worden dan natuurlijk geplukt en ondersteboven opgehangen.

Maar ik wil ze wel rijp oogsten, 50% amber minimaal.

 

Foto`s.

 

Linkerzijde.

 

gallery_30844_15662_2308782.jpg

 

Rechterzijde.

 

gallery_30844_15662_2230042.jpg

 

Midden.

 

gallery_30844_15662_6217609.jpg

 

Random.

 

gallery_30844_15662_2334434.jpg

 

gallery_30844_15662_220904.jpg

 

gallery_30844_15662_4825619.jpg

 

gallery_30844_15662_3021780.jpg

 

gallery_30844_15662_2205340.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg al een vreetkik van het kijken naar die fotos.

 

Maar ik wil ze wel rijp oogsten, 50% amber minimaal.

Hey, 50% amber, dat maakt het wel jammer dat je niet gaat laten testen, samen met een eerder geoogst topje, met minimaal amber ;) Herinner je nog dat ik het verschil tussen vroeg en late oogst wilde testen? Ik vond de LH niet test-waardig en duurde al zo lang. Er zijn bronnen (onderzoek, en artikelen) die zeggen dat amber gedegradeerde THC is (stond ook op de FB pagina van TLA, in een link naar een artikel van een andere site oid) en het THC gehalte dan gepiekt is (overrijp), een process dat nog even doorgaat na knippen. Daarom wilde ik die test graag doen, als in meten is weten. Misschien deze ronde, als mijn kush plantjes toch eerder klaar zijn dan de sativas. Maar 50%, dat was een leuke en waarschijnlijk duidelijke vergelijking geweest met 5-10% ongeacht de uitkomst. Jij hebt al contact met ze gehad, denk je dat ze dat specifiek al getest hebben en/of al weten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom ik weer: sorry; "wat is de echte amnesia haze??"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi ,

 

lekker wit wietje heb je daar , met of zonder zomer stop goed werk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer lekker uit maat!!

de herfst begint haar intrede te doen!!

 

 

 

veel succes met de laatste warme dagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, my men!! Zo moet dat m8! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativied, ik kan iig de vraagstelling bij ze dumpen.

Zelf vind ik dat vooral sativa`s en dominanten daarvan met een minimaal gehalte aan amber trichs geoogst hoort te worden, de indica`s en dominanten mogen wat meer amber hebben om de high er wat uit te halen en in te ruilen voor wat meer stoned.

Bruine trichs is mijn inziens gedegradeerd en overrijp.

Maar een test is natuurlijk altijd welkom en vaak verhelderend. :hug:

 

Hupla, maestro, dat zei ik niet hè :jump:

enige echt mooie Amnesia Haze
ik vind Soma`s elite cup winner Amnees clone de mooiste. :jump:

 

Boosie, thanks, achteraf heb ik geen spijt gehad, desalniettemin ga ik volgend jaar wel gewoon een stop inlassen, ik heb het ineens weer eg druk. :P

 

Pietje, bedankt gab, ik ben ook erg gecharmeerd van haar, vanaf maandag iig 5C koeler, dat is evengoed een mooie temperatuur om buiten te zijn en acceptabel voor binnen en een beter slaaptemperatuur. ;)

 

Leonator, exactly :jump: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 8 dagen theoretisch dan. aftellen dan maar ;)

 

hier ging het ook erg hard met de ambere trichjes de laatste dagen dus hopelijk komt alles op tijd voor je. En ook onderin werden de meeste topjes nog redelijk compact. even afwachten dus.

 

 

En even OFFTOPIC,

 

Hey, 50% amber, dat maakt het wel jammer dat je niet gaat laten testen, samen met een eerder geoogst topje, met minimaal amber :P Herinner je nog dat ik het verschil tussen vroeg en late oogst wilde testen? Ik vond de LH niet test-waardig en duurde al zo lang. Er zijn bronnen (onderzoek, en artikelen) die zeggen dat amber gedegradeerde THC is (stond ook op de FB pagina van TLA, in een link naar een artikel van een andere site oid) en het THC gehalte dan gepiekt is (overrijp), een process dat nog even doorgaat na knippen. Daarom wilde ik die test graag doen, als in meten is weten. Misschien deze ronde, als mijn kush plantjes toch eerder klaar zijn dan de sativas. Maar 50%, dat was een leuke en waarschijnlijk duidelijke vergelijking geweest met 5-10% ongeacht de uitkomst. Jij hebt al contact met ze gehad, denk je dat ze dat specifiek al getest hebben en/of al weten?

 

Satisvied,

Heb je het idee dat een "overrijp THC gehalte" dan niet veel toevoegt en BV een snellere oogst een net zo goed resultaat geeft dan langer wachten? Of wil je wat anders weten met de test?

Just Curious

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En even OFFTOPIC,

 

Satisvied,

Heb je het idee dat een "overrijp THC gehalte" dan niet veel toevoegt en BV een snellere oogst een net zo goed resultaat geeft dan langer wachten? Of wil je wat anders weten met de test?

Just Curious

 

Hey Dj, en Krasi, ik heb een nieuwe thread gemaakt en daar gereageerd, was een beetje lang geworden om in andermans verslag te posten:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=102681

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna zonde om dat blad zometeen weg te knippen

jezus wat zijn ze wit!

 

zal wel niet zo lang meer duren?

 

succes met de laatste loodjes!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, bij zijn de toppen tot 40cm onder de bovenste toppen compact, gister nog eens de trichs bekeken, nog steeds 90% clear, vanavond krijgen ze voor het laatst de wekelijkse voedingsbeurt. :jump:

 

Prutsertje, het is een mooie dame die Uruzghani. :jump:

 

Skunkmonster, het blad heeft ook een purpose hierzo :P

Nog 4 dagen en dan ga ik kijken wat mogelijk is.

 

Hempzz, dance.gif

 

Een kleine voorgroei-foto-update.

Getopt, ingespoten met neem en al eenmaal organisch poedervoeding compo groei gehad.

 

gallery_30844_15662_4412659.jpg

 

Ik heb ze ook al 1x geplet bovenin om zijwaartse groei te stimuleren.

Met dit voorgoeitempo hebben ze straks in de Intense maar een paar dagen groei nodig. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kleine en grote bitsches zien er goed uit uit man. Onvoorstelbaar wit!

 

 

Wel ice maken van het afval he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P ik wil de boel niet opfokken hoor.....................maar...............less talk: MORE PICS!!! :jump:

:jump: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hupla : ;)

Maar je hebt gelijk kerel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, thanks man, de kleintjes gaan ook goed ja, ik heb vandaag de nieuwe uitlopers bovenin een plet gegeven, door de vorige plet zag ik al de groei in de ondertakken toenemen. :jump:

Dry ice materiaal. :P

 

Hupla & Tune, coming up. ;)

 

Update:

 

12/12 dag 52, zichtbare bloei dag 41.

Max temp 29C, min temp 23C.

Max lv 64%, min lv 44%.

Tensio`s tussen de 120 en 210Mbar.

 

Ik dacht dat dit de laatste update zou zijn, maar dat zit er niet in.

Er beginnen nu pas milky trichs te vormen, dus dat gaat nog wel een weekje duren.

Niet erg natuurlijk, take ur time girls.

 

Ze krijgen ineens weer dorst ook, dagelijkse waterbeurten.

Ik heb ze ook nog een laatste keer gevoed met de late bloei mix.

 

Ik moet toegeven en ik had het al eerder gezegd ik vertrouw al een tijdje m`n tensio`s niet meer, dus ik ben bij sommige dames meer op gevoel afgegaan.

En ik ben bang dat ik ze tekort heb gedaan, vandaar ook dat sommigen meer verkleurd zijn dan anderen.

Hopelijk gaat me dat niet al teveel toegerekend worden.

 

Foto`s, niet teveel omdat ik ineens visite kreeg.

 

Links.

 

gallery_30844_15662_1518280.jpg

 

Rechts.

 

gallery_30844_15662_3899516.jpg

 

Midden.

 

gallery_30844_15662_1901417.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het met de hardheid Krasi?

 

Nog ff dan. Je krijgt nog een paar warme dagen te voortduren, dit keer zou ik wel ff terug dimmen ;)

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...