Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Jeice, haha komt goed, ik ga van de week al weg selecteren, ik moet idd eens een normale start gaan maken. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

het blijft een schitterend veld daar. En mooi dat de LV onder controle is, al is dat niet zo heel erg denk ik met wat kleinere toppen.

Worden de toppen al een beetje stevig?

 

En ook een mooi vol stekken tentje, alles nu een beetje vlot gegaan met weinig uitvallers? Zie je wel de aanhouder wint :lol:

Als dat geen vliegende start gaat worden straks. :wOOt

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, yes lv is onder controle, de toppen worden al lekker hard en ik zie aanwijzingen van een 2e bloei, enkele toppen vertonen nieuwe topgroei bovenop de bestaande top.

Hopelijk gaan ze nog wat puisten.

Ik heb het stekken idd wat onder de knie nu, ook jij bedankt voor de adviezen destijds.

Aankomende ronde moet weer eens van gelijk niveau starten. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie boel hoor krasi , maar dat heb ik wel vaker gezegd :lol:

mooie nieuwe aanwinst ook :lol:

 

genietse van de planten en het weer fijne dag ! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt onverstelbaar dat je de temp zo goed onder controle hebt gehad deze zomer :wOOt

staan er wederom mooi bij!

vraagje, moet die lvs niet wat meer naar beneden gedraaid worden? of staat er een airco voor?

 

Grtz;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacman, bedankt, lopendebandwerk. ;)

 

Secret Jardin, thanks, ik had zelf ook van te voren niet gedacht dat het zo goed zou gaan met de temps. :P

De LVS heeft aan de voor, achter en onderkant gaatjes, alleen aan de bovenkant wordt geen lucht doorheen geblazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zonet de lamp terug gedimd naar 850w.

33,5C op 1150w, 31C op 1000w, 29C op 850w.

Het zal maar voor een dagje zijn, het wordt ietsje minder warm de aankomende dagen.

 

Ik heb tevens vandaag een selectie uitgevoerd.

In de ruimte waar de stekken staan heb ik de 10 mooiste AMG`s geselecteerd, hiervan zullen de 8 mooiste worden afgebloeit.

De rest van de AMG`s heb ik kaput gemacht, bij sommigen was het een doodzonde maar ze begonnen lichte strek te vertonen en dat gaat me niet nog eens gebeuren.

Het meest zonde was het van de Uruzghani`s, van hen heb ik slechts de 2 mooiste bewaard, niet omdat de andere lelijk waren, daarom juist zo zonde, maar om ruimte gebrek.

 

Only the strong!!!! ;)

 

Links bovenin de 2 Uruzghani`s, de rest AMG.

 

gallery_30844_15662_318512.jpg

 

Ze hebben nu even ruimte, later ga ik ze kriskras zetten om meer ruimte winnen.

Ik heb ze ook gelijk getopt, om breedte groei te stimuleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah oke dat verklaard een hoop, ga er morgen ook eentje ophalen bij A&T, helaas komt die maar aan 1 kan bij mij

 

mooie vitale stekken zeg, survival of the fittest indeed!

 

grtz;

Share this post


Link to post
Share on other sites

pracht stekken, zal snel genoeg weer volgroeien tho. dont mess it up Krasi, dan word ik link ;)

 

ik heb mn laatste ronde voorgegroeit onder HPI, 0,0 strek terwijl alles bomvol op elkaar stond. zeker een aanrader. maar plasma is natuurlijk ook mooi spul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerngezonde stekken Krasi, en ja die temperatuur is even teveel van het goede om nu vol te draaien.

 

Ik heb ooit een keer stekken voorgegroeid onder LED dat gaat pas echt als kool. Tis jammer dat die lampen zo duur zijn anders wist ik het wel ;)

 

Maar zoals je zegt plasma is ook lekker voor moeders en stekken.

 

Ben benieuwd naar je volgende update!

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf?!

 

THC percentage van 50% of zo? ;) :P

 

Mooie stekken ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, ik heb die van mij via een broekstuk gesplit, van 250mm naar 2x160mm.

De stekken zijn mooi gelukt, en......ze gaan mooi gelijk op. :jump:

 

Jeice, haha ik hoop dat deze keer het gewoon gesmeerd loopt, desnoods moet ik drogen in de DR en dan maar de stekken direct naar de Intense.

HPI en Metal Halide zijn mooi groeilicht, maar volgens mij spant plasma de kroon, er is (nog) geen rijker licht. :P

 

Donnie, thanks dude, zonder lampen aan is het al 29C, ik heb de lamp gedimd naar 750w, ik wil het liefst niet helemaal naar 600w terug maar nood breekt wetten.

LED is idd ook mooi groeilicht, LEP is ook niet goedkoop.

Update is hier!!! :jump:

 

Johnny_Sack, haha 150% jonguh!!!

Ze is mooi wit hè.

Ik ben ook wel trots op m`n stekkies. ;) Een half jaar geleden bakte ik er nog geen reet van. :jump:

 

Update:

 

12/12 dag 45, zichtbare bloei dag 34.

Max temp 32C, min temp 28C.

Max lv 61%, min lv 44%.

Tesio`s tussen de 140 en 300Mbar.

 

Ze zijn enorm dorstig, wie niet eigenlijk?

Betere temps met licht aan kan ik nog een beetje aan schroeven maar de licht uit temps niet.

Ik ga ze iig lekker koud water geven, zonder voeding, dat kunne ze gemakkelijk verdampen.

Verder weinig nieuws, ja nog 1,5 week.

 

Pica`s.

 

Links.

 

gallery_30844_15662_6198423.jpg

 

Rechts.

 

gallery_30844_15662_4630619.jpg

 

Midden.

 

gallery_30844_15662_1349033.jpg

 

Kliekjes.

 

gallery_30844_15662_5445341.jpg

 

gallery_30844_15662_2488833.jpg

 

Trichomepopulatie op het grotere blad is aanzienlijk.

 

gallery_30844_15662_1764004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een drama die temps hè ;) heb er hier net als de rest van NL last van.

Ik moet zeggen dat ze echt super wit eruit zien. Dat komt de kwaliteit zeker ten goede. Ik heb wel de indruk dat je toppen wat aan de slanke kant lijken op de foto's. Hoe is het in werkelijkheid???

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor, en zeker trichomen voldoende.

 

Het lijkt wel of 1 dame verder met de herfst is dan de rest, of lijkt dat maar zo?

En van een zomerstop naar 2 rondjes achter elkaar is ook weer iets anders ;) maar zulke stekken verdienen een mooie bloeiperiode.

 

Nog even te gaan, al gaat het best erg snel.

op naar wat betere temps.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te koud wateren he Krasi anders krijgen ze echt een opdonder. Water zelfde als omgevingstemp ze moeten zelf koelen. ;)

 

Wat een prachtige witte buds, echt om te kwijlen man dat druipt werkelijk van de THC.

 

En die LED lampen btw daar was ik nog vergeten aan toe te voegen alleen leuk in de zomer ivm gebrek aan stralingswarmte.

 

Ik zie je snel gooz.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te groeien is led prima,het blauwe licht daarvoor geeft alleen geen warmte.

Het rode licht daarin tegen wel ;)

Ze zijn lekker wit daar lijkt wel kerstmis :P

ze gaan de s5 voorbij kwa witheid.

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol klagen dat het te warm is.. Is ook nooit goed.

 

Ik heb vaker 35+ gehad en dat waren nooit slechte rondes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don Lorro, ja die temps zijn allen aan de hoge kant, vooral de nachttemps, maar goed het is zomer en aan de andere kant is het ook wel weer lekker.

De toppen zijn slanker asl die van m`n vorige ronde, wel ongeveer evenveel, dus is dat helemaal niet zo gek met de helft aan wattage door maar met 1 lamp te kweken.

Eerlijk, ik durf geen schatting te maken, over de kwaliteit ben ik dik tevreden. :jump:

 

DJ, klopt 2 dames zijn lichter dan de anderen, ze worden natuurlijk nooit allemaal tegelijk even geel. :jump:

Ja ik weet het, maar het is niet mijn schuld, Jeice en Nighthaunter zijn de schuldigen, en idd mooie genetica die al klaar staat om te shinen.

Een week en 1 dag vanaf vandaag............ :P

 

Donnie, ik las dat ze in de warme zomer best wat koeler water mogen hebben, en s'winters juist iets minder koud.

Omgevingstemp is 30C+, dat lijkt me niet de juiste temperatuur om te schenken. :hug:

Ik vraag me af wat het thc gehalte van de wiet is. ;)

Led en Lep hebben idd veel minder stralingswarmte dan hps, metal halide en hpi.

Hasta luego amigo.

 

Buzz, dat is wel weer mooi van Led, je kan dat afzonderlijk instellen.

Christmas time in july, leuk nr voor bv Mariah Carey. :j

Deze is witter dan de s5 ja......zou die ook sterker zijn???

 

Boefje, we blijven kazen hè, we moeten toch zeuren. :jump:

Teveel ir hitte kan idd meer kwaad dan een hoge omgevingstemp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had mezelf iets beter moeten formuleren, kamertemp uiteraard. Je kan best 25C schenken dat zeker, ach ja het blijft onkruid ze kunnen wel wat hebben. ;)

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak me met deze hitte meer druk om de temp verschil tussen dag en nacht in de wetenschap dat dat de bloei stimuleert.

van 29-32 wordt je niet vrolijk. dan heb ik liever 25 36

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, haha dat klinkt beter man. ;)

 

Jeice, dus jij zegt eigenlijk lampen voluit tot 35C (ipv 30C )en dan min temps van 28/29C (en hopelijk snel weer 23C.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

durf ik niet voor jou te zeggen, maar als een bepaald temp verschil de bloei stimuleert en de planten 35 gr makkelijk kunnen handelen lijkt mij dat beter dan dimmen

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk persoonlijk dat te hoge temperaturen de compactheid van je toppen niet ten goede zal komen

Maar ik heb de temps ook het liefst ver uit elkaar, 29-30/19-20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, ik ga hem iig weer wat hoger zetten dan, eerst maar richting 1000w.

 

Secret Jardin, ik ook, alleen ga ik die temps never nooit halen, ik gebruik/heb geen airco meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat al wat beter, ik knal weer op 1150w met een temp van 31C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...