Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

Guest wiet61

mooieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plant wow . ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt inderdaad dat de Danish gold wat gestrekt is terwijl de RD's een mooie internode hebben. De gaten hebben allemaal de zelfde samenstelling, dus vraag me af het niet gewoon in deze pheno zit.

 

Zal eens kijken naar de producten die jij opnoemt, bedankt voor de tip.

 

Wat zie ik op die pic, 1 man 1 vrouw er achter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk allemaal man, hoop voor je dat het veel gaat opleveren, je hebt altijd nog die tuinplanten achter de hand die er ZEER gezond uitzien...ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Wat zie ik op die pic, 1 man 1 vrouw er achter?

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer mooie tuinplanten ! heb je nog last gehad van de wouten op die ene spot of hoor je er niets meer van ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :P :jump: :jump: :jump: :hug: :j :P :D

 

 

 

 

Er gaat hier net een storm over, kan me niet herinneren zo heftig. Keiharde windstoten, dacht dat mijn dak er af zou vliegen. M'n vriendin was heel erg bang. Als ik nu door het raam kijk naar mijn buiten planten dan kan ik wel huilen. :D :) :D :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen paniek, heb planten gruwelijk gemarteld en de volgende dag stonden ze weer overeind.

 

morgen ff kijken wat daadwerkelijk is afgebroken ;) hopelijk valt het mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de storm ook net overgetrokken. Ik had alleen wel het geluk dat ik m'n planten binnen kon zetten.

Ik hoop alleen wel dat de planten op de spots zich een beetje hard hebben kunnen maken ;)

Hopelijk heeft Jeice gelijk en valt het nog wel mee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertel eens, wat is er met je planten gebeurt dan? ;)

Ze leken mij stevig genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See for yourself. Met stokken en al uit de grond getrokken, had elke zijtak ondersteund. De 2 RD vallen mee qua schade maar de danish gold is exit. ;)

 

 

gallery_5015_7010_743163.jpg

 

gallery_5015_7010_302103.jpg

 

gallery_5015_7010_49328.jpg

 

gallery_5015_7010_483948.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt jammer man, ;) Had al iets gelezen in het Nightcrawler topic.

 

Ik heb hier gisteren ook aan de tent gehangen, anders was bij mij ook tent met alles erin van mijn dakterras gewaaid.

 

Heftig windje was het.

 

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is balen man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is echt zonde, maar dat is ook een nadeel van stokken, als je ze te goed vastzet, worden ze als het ware van die stokken afgeript bij heftige rukwonden, ze moeten heen en weer kunnen bliojven swiepen, net tot het punt dat ze af zouden breken zonder stokken, is altijd moelijk, ik prefereer daarom altijd half-los

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zonde! ;) Ik had ze persoonlijk ook niet met stokken ondersteund,net wat NYABINGHI zegt ze moet heen en weer kunnen blijven zwiepen dan hebben ze het minst te lijden,de stammen hebben dan als het ware een "verende" werking waardoor ze minder snel knakken.

 

Ik zou er volgende x een stuk gaas omheen zetten,dat zal beter werken. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke storm dus, balen man. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

nonde ju wat een pech ,ik zat ook met dicht geknepen billen op de bank ,ik dacht al wat zal het weer worden ,maar gelukkig was er geen storm geweest bij mijn spots .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een andere manier stokken had denk ik niets geholpen als ik kijk daar de storm schade in de natuur. Overal omgewaaide bomen en takken die afgescheurd zijn.

 

Danish gold inmiddels verwijderd, ga nog wat auto's in het gat zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zuur man, zeker om dat je er niet aan kan doen.

het weer is het enigste wat we niet in de hand hebben. :P

 

hopen dat we verder gespaard blijven van zoon fratsen van moeder natuur.

 

grtz, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shhhhit!

Ik heb nog wel DG's staan waar ik niks mee mee doe. Moet je wel snel zijn want deze week

gooi ik ze weg ;) ,

soms zit het mee en soms tegen. Nu je RD maar extra vertroetelen :P . Autoflowers ben ik nu ook nog aan het zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Animals: In die zin zijn we inderdaad net zo afhankelijk van het weer als gewone boeren. Eind van de week wordt het weer warm dus zal ook wel weer gaan onweren. ;)

 

@Limbic: Bedankt voor je aanbod maar vind het al wat laat en heb hier nog wat auto haze zaden liggen die ik op het forum geruild heb. Was er al benieuwd naar en heb nu de plaats er voor. Heb nu 2 gaten leeg en daar komen de auto haze in en nog een zooi lowrider 2 want daar heb ik nog heel veel van liggen. :P

 

Update van de tuin omdat het kan:

 

Kleine storm proof RD 1, zeeeeeer mooie plant. Ben blij dat deze het overleeft heeft:

 

gallery_5015_7010_82190.jpg

 

Ze zit nu in de 2e week bloei denk ik:

 

gallery_5015_7010_509924.jpg

 

gallery_5015_7010_197609.jpg

 

RD 2 maar even ondersteund met mijn kas stokken:

 

gallery_5015_7010_949840.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze moet ik nog even posten.

 

Dikke stam jonge:

 

gallery_5015_7010_361485.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke stam idd ;)

Ga je de uitvallers nog vervangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijke selectie heeft iig 2 sterke strijders gespaard, moge deze dan rijkelijk afbloeien. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien maar beter ook , DG zijn verschrikkelijke stinkerts voor in je tuin ;) .

Ik had er ooit 1 achter in de tuin staan en kon de geur niet uit het huis houden. Het hele blok rook naar wiet, niet echt handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...