Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

Ja dat las ik al ergens, dat was ook niet goed geweest.

 

 

Pff ik was gister en vanmorgen nog even aan het scouten naar plekken voor volgend jaar. Met elkaar 4 andere guerilla plekken gevonden van andere gasten. Plekken waar ik me heel erg boos over kan maken, warom? Hierom:

 

- Voorgroei potjes 1 meter de bosjes in naast een pad

- Overal afval achter laten

- Een spoor maken zo groot dat er een olifant kan lopen

- Een spoor maken die zo duidelijk is dat het lijkt of het een gewoon loop pad is en ook 10 meter van een weg af met redelijk veel verkeer, dus puur luiheid om ff 50 meter verder te lopen en een punt kiezen waar niemand je ingang ziet, waren genoeg mogelijkheden

- Bescherming tegen dieren door door te stroppen met stropen van ijzerdraad :smoke

 

Hoe hard kun je het verneuken voor jezelf en voor anderen in dat gebied. Door zulke sporen door luiheid te maken, vinden of de politie die velden en gaan dan het gebied uit kamen zodat iedereen die daar 10 kilometer rond om zit ook de lul is. Of rippers vinden de planten en die gaan dan ook nog even verder op zoek naar meer.

 

Het is dat rippen niet in mijn aard zit en dat niet goed voelt maar dit josties zou ik graag eens willen spreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt er natuurlijk gewoon een briefje voor ze achterlaten. Wedden dat ze dan schrikken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha idd, of een bord van Staatsbosbeheer herplaatsen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjorz: Of met een rode spuitbus wat bomen van stippen voorzien, zullen zo ook wel in hun broek schijten.

 

@Krasi: Het klinkt grappig maar er had serieus een bord naast kunnen staan zo groot was het pad.

 

 

Ach ja ik doe gewoon me eigen ding, jammer dat dit soort sukkels het voor anderen verneuken en ik weer naar andere plaatsen moet zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat een eikels daar bij jouw , als ik je was legde ik er een briefje neer ,dan worden ze wel wakker .Dat met die stippen op de bomen spuiten dat is ook mooi .

Als ik naar de spot ga van mijn ,wis ik altijd eventuele sporen uit met een tak die ik mee neem ,ik ben er ook een keer tegen gekomen waarvan ik dacht die pakken ze ,want je kon het vanaf de straat zien als je goed keek ,en een pad er naar toe .

Maar ze hebben de kweek gewoon af kunnen maken en zijn niet gepakt .

Ik kijk nog wel naar het kleinste ding ,alles opruimen ,geen vinger afdrukken achter laten .enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiet: Ga daar denk wel even een briefje neerleggen, volgens mij is het ook die gene ze 1e keer want de planten waren nog kleiner als die van mij. :smoke

 

 

Zo vanmorgen even naar spot 1 geweest, was er 1,5 geleden ook nog geweest om NPK korrels te strooien. Toen vond ik ze er niet fris uitzien. Ik verwachte nu totaal vergeelde en omgewaaide plantjes. Niets was minder waar, de NPK korrels hebben ze duidelijk goed gedaan. Het zijn geen monsters maar ze zagen er wel een stuk beter uit. Een paar waren helaas waren wel omgewaaid, staan nu nog 44 plantjes. Als ik er tussen de 5 en 10 gram per plant af kan halen ben ik al meer dan tevreden. Alles staat nu ook al 2 weken in bloei dus tot zo ver ben ik tevreden over de Denen.

 

De vroegste Royal Dane:

 

gallery_5015_7010_229096.jpg

 

gallery_5015_7010_1121944.jpg

 

Begint al thc aan te maken:

 

gallery_5015_7010_60711.jpg

 

Danish gold ook, heeft ook en mooiere top opbouw:

 

gallery_5015_7010_26119.jpg

 

Japanse Deense genetica:

 

gallery_5015_7010_588011.jpg

 

overzicht:

 

gallery_5015_7010_686533.jpg

 

gallery_5015_7010_648494.jpg

 

gallery_5015_7010_652654.jpg

 

gallery_5015_7010_347176.jpg

 

gallery_5015_7010_107644.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kleine japanner is een Royal Dane die zich niet wil aanpassen. :lol:

Voor volgend jaar weet je nu dat NPK korrels geen overbodige luxe zijn,

planten zien er verder gezond uit en alles staat er nog. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Marokkaan & Durban zijn vroeger aan het bloeien bij mij, dan de planten op de foto.Volgens mij hoorde die Royal Dane vroeger te gaan bloeien. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic: Als ik hier ga oosten dan ga ik in de winter daar alvast aarde en cocos heen brengen, ook pak ik in dat gebied een ander en groter stuk. Eerst maar eens zien of ik kan oosten.

 

@Elmanito: Jij weet het beter dan ik, jij bent de gene die de Deense soorten hier zo populair heeft gemaakt. :smoke

 

Eerste ging rond half Juli bloeien, heeft ook misschien te maken dat ze het heel zwaar hebben gehad.

 

We zien het allemaal wel, guerilla is puur voor de fun. Binnen haal ik mijn echte gram wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Field of green wordt dat, lekker hoor die vlugge bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch een behoorlijk veldje vol :lol:

10gram zou toch wel moeten lukken maar ja altijd afwachten want met het weer weet je het maar nooit

 

ik ga het volgen en wens je succes met de bloei fase :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaii,

 

Ziet er opeens een stuk beter uit!! :smoke

Die hadden duidelijk voeding tekort.

 

Daar is straks wel wat moois van af te halen!

 

Jawszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen! :smoke

 

 

 

Update van de tuin:

 

RD1, mooie plant. De bloei mag wel iets sneller gaan, ook nog geen thc aanmaak.

gallery_5015_7010_1468629.jpg

 

gallery_5015_7010_1650614.jpg

 

gallery_5015_7010_189522.jpg

 

gallery_5015_7010_1212780.jpg

 

RD1, zins een paar dagen aan het bloeien:

 

gallery_5015_7010_3278483.jpg

 

gallery_5015_7010_533020.jpg

 

gallery_5015_7010_2154316.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker daar, die npk korrels heeft ze goed gedaan blijkbaar.

 

je planten in de tuin doen het ook goed, heb zelf ook een paar denen die juist zijn beginnen bloeien.

zit percies veel verschil op die soort planten.

 

grtz, animal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn zeer mooie planten geworden, zo vol en al lekker bloeiende, smile on my face. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja in de tuin gaan ze lekker, als er ook maar potente toppen aan komen. :smoke

 

 

Vandaag nog even op pad opzoek naar nieuwe plekken, was al weer 1 plek bezet met een kweekje van vorig jaar. Weer van die josties die niet even de moeite nemen om de spullen even op te ruimen.

Ook nog op een andere plek betrapt door een Amazone met nog iemand anders die mij hoorden, toen heel stil gaan liggen. Hoor ik ach zal wel een réé zijn geweest. :lol:

 

Zie hier collega's die er een tyfus bende van maken:

 

gallery_5015_7010_75509.jpg

 

gallery_5015_7010_1248503.jpg

 

gallery_5015_7010_940454.jpg

 

Legaal hennep veldje waar ik langs kwam:

 

gallery_5015_7010_781991.jpg

 

gallery_5015_7010_705333.jpg

 

gallery_5015_7010_1850486.jpg

 

gallery_5015_7010_506866.jpg

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

legaal hennep veldje waar je langskwam > whut... leg eens uit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is vezel hennep, wordt gebruikt voor veel toepassingen.

 

Het zit zelfs in bepaalde type Mercedes. :smoke

 

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen even naar mijn laat ingezaaide plek geweest. Verwachte dat ik al mannen kon trekken maar deze planten hebben nog geen zin in bloeien, zal wel liggen aan dat ze nog te klein zijn. We zien wel wat het nog wordt, in iedergeval een mooie plek voor volgend jaar alvast. Misschien laat ik de mooiste man wel staan voor wat zaden.

 

Ook nog naar nieuwe spots opzoek geweest. Zeer leuke plekken gevonden en voor de verandering eens een keer géén plekken van anderen tegen gekomen.

 

Pics:

 

gallery_5015_7010_1063624.jpg

 

gallery_5015_7010_595018.jpg

 

gallery_5015_7010_823216.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerder deze week naar de spot geweest. Tot nu ben ik het meest tevreden over de Danish Gold en de Guerrilla gold kruising als ik kijk naar de top opbouw. De UK08 kruising is als laatste gaan bloeien, met als voordeel dat deze allemaal nu tussen een de 1 mtr en 1.50 lang zijn en ook wat breder als de rest. De Royal dane is wel snel maar top opbouw vindt ik toch aardig fluffy. Ik hoop dat ze in mijn tuin nog gaan verassen.

 

 

Royal Dane:

 

gallery_5015_7010_492909.jpg

 

Van Alles:

 

gallery_5015_7010_44488.jpg

 

Uk 08 kruising:

 

gallery_5015_7010_666561.jpg

 

Guerilla gold top opbouw:

 

gallery_5015_7010_278662.jpg

 

Kleine Danish Gold:

 

gallery_5015_7010_349834.jpg

 

Weer val alles:

 

gallery_5015_7010_682184.jpg

 

Danish gold:

 

gallery_5015_7010_612092.jpg

 

Uk08 kruisingen:

 

gallery_5015_7010_155323.jpg

 

gallery_5015_7010_316421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat legale hennepveld, staat dat toevallig in brabant? Zou trouwens wel een mooie camouflage zijn om je eigen planten tussen te zetten ;)

Ik denk dat je ze zonder hulp zelf niet eens terug zou kunnen vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet in Brabant maar in het noorden van het land.

 

Lijkt me niet echt handig omdat er ook mannen tussen staan. ;)

 

Ik heb elk jaar wel enkele zaden in mijn buitenplanten omdat het stuifmeel van vezel planten komt aangewaaid.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ja dat is niet best nee ik heb km van mij af een legaal hennep veld zitten echt met toppen alleen de mannen zitten er tussen

 

dus ik moet ook nog oppassen ik weet niet hoe ver stuifmeel kan komen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het zou zo maar kunnen Thijs dat je wat zaad krijgt ,maar niet veel ben maar niet bang .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat valt wel mee denk ik. Had vorig jaar rond de 10 zaadjes in 2 ons dus dat valt wel mee. Ik zit er ook minder dan 10 kilometer van af schat ik en veel meer veldjes in de omgeving. Is al jaren zo en nooit echt problemen van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...