Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

Eerst maar eens die debiele voorbereidings wet afwachten. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet die voorbereidings handelingen voor de hennep teelt strafbaar stelt die er bijna door is...

 

Hoe moeilijk zou het zijn om achter mensen van een forum aan te gaan? Niemand maakt ook geen verslag van zijn xtc lap. In die hoek worden we straks gedrukt, vieze drugs criminelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kunnen ze bewijzen dat de voorbereidingen die dan gedaan zouden zijn voor de teelt van hennep als doel zouden hebben gedient?

 

Ik wilde aardbeien kweken..

 

Fuck de wet, als het niet had gelegen aan de jongens die er schijt aan hadden, stonden we nu met onze rechterhand schuid omhoog.

Lang leve het verzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Als je je eigen overal aan houd mag je niks ,ik heb er schijt aan ,ze moeten eerst maar eens bewijzen dat het van mijn is . :rtfm: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck de wet, als het niet had gelegen aan de jongens die er schijt aan hadden, stonden we nu met onze rechterhand schuid omhoog.

Lang leve het verzet.

 

Het voormalig verzet heeft amper een rol gespeeld bij het verdrijven van de bezetter, en het ten val brengen van het foute regiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was vanmorgen vroeg op pad en weet voor 90% zeker dat ik een wolf heb gezien. Zeer afgelegen gebied waar letterlijk geen hond komt en weet dat er niemand met een hond was omdat ik altijd eerst in de buurt ga mmountainbiken. Schrok me de tering maar dat beest ging er meteen vandoor. Zoals wolfen in bijvoorbeeld in Duitsland ook op mensen reageren. Hij of zij zal ook wel uit Duitsland komen.

 

Hopelijk gaat mijn wolf vriend de reeën stand naar benedenbrengen.

 

Hou het lekker voor mezelf gezien onze hobby. Zal vanzelf wel een keer gezien worden door iemand anders of hij loopt weet naar Duitsland.

 

Mensen die weten waar ik ongeveer zit snappen me wel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalig!

Zijn inderdaad dingen die 'wij' eerder zien dan andere mensen die niet dezelfde hobby hebben :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist je ziet van alles ,ik kan ook niet alles op het forum zetten ,dan word het af en toe heel makkelijk voor de gene waarvan het niet mag ,dus mondjes dicht en snaveltjes toe . :jump: :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een nieuw verslag zal wel leuk zijn ja Jonny-sack

Maar maak er dan gelijk een nieuw topic van zo als iedereen doet in het nieuwe jaar :)

En je slaat gewoon je voorbereiding over en je start gewoon B)

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ daily: ja we komen toch op plekken waar niemand komt en op tijdstippen wanneer de dieren actief zien. Zoals de vroege morgen of tegen het schemer.

 

@ Wiet 61: ja je ziet van alles, zul je net zien dat je spot midden in een homo ontmoetings gebied ligt. Dan ga je dingen zien die je niet meer van jnetvlies af krijgt. :D

 

@ knutsel: komt goed, was ik ook van plan. Zodra er ook wat in de grond staat open ik een nieuw topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
:jump:<p>Ja johnny dat met die homo,s dat kan ik bevestigen ,wat zijn die lastig ,ik wilde spullen weg gaan brengen naar een plek ,ongeveer 2 kilometer van zo,n plek af ,ik had de auto neergezet uit het zicht en wat denk je komt er een aangereden .Je ziet het meteen aan de koppen ,hij stopt op 3 meter van mijn auto ,en blijft me aan zitten kijken ,dat duurde even ,ik draaide de raam open ik zei tegen hem als je iemand zoekt om mee te naaien zou ik gvd maar vlug weg wezen ,wat je moet niet bij mijn wezen ,ik zal je even helpen zei ik .Ik stap uit ,maar voor ik naast de auto stond stoof hij weg met zijn auto.Wat een smerige mannekes zijn dat baba Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha mooi verhaal!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jump:<p>Ja johnny dat met die homo,s dat kan ik bevestigen ,wat zijn die lastig ,ik wilde spullen weg gaan brengen naar een plek ,ongeveer 2 kilometer van zo,n plek af ,ik had de auto neergezet uit het zicht en wat denk je komt er een aangereden .Je ziet het meteen aan de koppen ,hij stopt op 3 meter van mijn auto ,en blijft me aan zitten kijken ,dat duurde even ,ik draaide de raam open ik zei tegen hem als je iemand zoekt om mee te naaien zou ik gvd maar vlug weg wezen ,wat je moet niet bij mijn wezen ,ik zal je even helpen zei ik .Ik stap uit ,maar voor ik naast de auto stond stoof hij weg met zijn auto.Wat een smerige mannekes zijn dat baba

 

 

Haha inderdaad mooi verhaal.

Pas maar op als je gebukt aan het werk bent Op die plek. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Daarom heb ik er een glazen oog in laten zetten hahahaha :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...