Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

....slaat de spijker op de kop.

Dat jij er loopt wiet61, geeft al aan dat er mensen komen. Lees Carpe Diem's berichten

maar eens hoeveel guerilla's hij van anderen tegen kwam.

 

Camera al gemaakt Johnny? :verrygood

 

Nope maar ik ga als het goed vanavond even heen met 1 van iemand anders. Dus.... :D

 

Ik de tuin al een paar mannen verwijderd, voornamelijk royal dane. Die zijn overal het snelst mee, ook met groeien. Ben benieuwd of er ook al wat te zien is op de spot.

 

Ben ook meerdere spots van collega's tegen gekomen 1 op 50 meter van een ander spotje van mij die ik eerst niet gezien had. Maar allemaal niet in gebruik. Waarom weet ik ook niet, sporen zagen er uit of ze gewoon geoost hebben vorig jaar. Wel weer wat ideeen opgedaan door die spots. Al maken sommige gasten het wel heel bond door 100m2 bos om te hakken voor de plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Helemaal gelijk Johnny ,ik had dat met die plank ook nooit moeten doen ,maar het is gebeurd ,ik heb er van geleerd ,want ik had zelf een zere voet ,en terecht vind ik .

Verder vind ik het ook niet normaal wat sommige mensen doen ,ze slopen veelste veel , ik heb liever 5 kleine als een grote .

Gaat het bij jouw naar je zin op de spot .

Mvg wiet 61 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door familie omstandigheden nog niet geweest, als het mee zit vanmiddag.

 

 

Ben er ook achter dat de Guerrilla wereld klein is, de 100m2 spot die ik had gevonden blijkt van een kennis van me te zijn.. Deze gast doet iets wat ik hier nog niemand op redelijk schaal heb zien doen. Namelijk het zetten van binnen soorten zoals PP, Amnees en daar de hele zomer stekken van trekken en die weer verpatsen. En dat op grote schaal.

 

Zo zie je maar weer dat iedereen het anders doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo er eindelijk weer geweest, weinig tijd dus alleen foto's gemaakt. Eind van de week ga ik het onkruid met de hegenschaar bewerken. De planten zagen er wel ok uit, alleen moeten ze de komende weken nog wel de hoogte in.

 

 

 

In de tuin al wat mannen verwijderd:

 

gallery_5015_7010_489553.jpg

 

Ontkiemen in cocos is geen goed idee, zie het verschil:

 

gallery_5015_7010_386512.jpg

 

Guerilla gold x potcronic:

 

gallery_5015_7010_97161.jpg

 

gallery_5015_7010_147376.jpg

 

2 x royal dane:

 

gallery_5015_7010_536214.jpg

 

2 x danish gold

 

gallery_5015_7010_669768.jpg

 

Zoek de wietplanten:

 

gallery_5015_7010_176553.jpg

 

Deze doet het niet:

 

gallery_5015_7010_609951.jpg

 

Overzicht pics:

 

gallery_5015_7010_288797.jpg

 

gallery_5015_7010_568133.jpg

 

gallery_5015_7010_80017.jpg

 

gallery_5015_7010_65047.jpg

 

gallery_5015_7010_637154.jpg

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firts of all, sterkte met de fam probz.

 

Verder zie ik mooie plaatjes, je planten zijn idd ook lekker beschut.

Ze hebben een mooie kleur ook, ook die in je tuin.

Al met al is het niet zo slecht als vorig jaar, maar er mag wel meer mooi weer komen van mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekerss gezonde planten.

Alles stagneert met dit weer. :verrygood

spot die ik had gevonden blijkt van een kennis van me te zijn..

en daar de hele zomer stekken van trekken en die weer verpatsen

Hoeven jullie niet bang voor concurrentie te zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Bedankt man, gaat gelukkig weer de goede kant op.

 

Ik ga nog wat onkruid snoeien maar het ook niet zo dat ze nou heel veel zon missen door het onkruid. Ja mooi weer hoop ik ook op, 2 weekjes goed weer en daarna weer 4 weken kut, dat is Nederland helaas.

 

@Limbic: Ze zien er wel gezond uit maar ik vind alles nog wel heel klein eerlijk gezegd. Bij collega's hier op het forum die rond de zelfde tijd hebben zijn ze niet veel groter, maar vraag me af of ze nog wel de hoogte in gaan. Ik moet ook nog wat wegzetten dus vraag me af wat dat nog wordt.

 

We zien het wel, dit jaar is toch een probeer/leer jaar. Volgend jaar een hoop dingen anders, en vooral eerder aan de slag om alles voorbereiden. In April moeten alle plekken klaar zijn inclusief gaas, grond enz. Veel te laat begonnen dit jaar.

 

Geen topic van jou dit jaar?

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel.

Ben net gestart met zaaien en mijn ervaring is dat ze de 2m+ nog makkelijk halen.

Zomer is net begonnen....toch? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Johnny Sack,

je planten zien er mooi vitaal uit, die zullen echt nog wel anderhalf tot 2 meter worden :verrygood

ik had nog wel een klein vraagje, maak jij je kopertape tussendoor wel eens schoon?

 

gallery_5015_7010_669768.jpg

je wilt het liefste glimmend schone tape hebben zodat ze optimaal tegen de slakken werkt.

als er door de regen erg veel grond tegenaan is gespat kunnen de slakken zo over je tape heen banjeren :D

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk, dat is zeker een aandacht punt. Ga ik ook even doen als ik op de spot aan het werk ga. Je zou het eigenlijk na elke regenbui moeten doen, want 1 bui en ze zijn weer vies.

 

Toch heb ik op geen enkele plant vraat schade gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de tuin weer een Royal Dane kerel er uit (gadverdamme) getrokken. In de tuin heb ik ze begin vorige week ook allemaal, getopt omdat ze laag moeten blijven.

 

 

gallery_5015_7010_769213.jpg

 

Duidelijk een bal:

 

gallery_5015_7010_183362.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi topic :verrygood met mooie planten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Duidelijk een bal:

Dat is dan alle ballen verzamelen :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat mooi dit

 

tjah ik dacht dat ik een man het blijkt een vrouw tezijn haha

 

maar ze gaan super bij jou succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo: Bedankt man! :specool

 

@Wiet61: yep, ze laten ook eerder hun geslacht zien hier in de tuin dan op mijn spot.

 

@Thijsplantje: Altijd wachten tot het echt goed te zien zien is.

 

 

Gister naar de spot geweest, waren wel wat gegroeid maar vond ze er niet heel fris uitzien. Ook lopen ze flink achter als ik ze vergelijk met de planten in de tuin. Terwijl ze op mijn spot meer zon krijgen. Op een andere spot waarvan ik hier geen foto's post zijn er helemaal slecht aan toe. Groeien niet en vergelen helemaal. De conclusie die ik daar uit kan trekken is dat ik met een heel belangrijk punt te laks ben geweest, namelijk bodem verbetering. Leuk en aardig als je met een klap schepje een paar gaatjes graaft en daar wat kippekorrels in gooit, maar voor serieuze resultaten zal ik denk ik toch grotere gaten moeten graven en goede aarde moeten aanvoeren. En doet die je niet nu nog even zo laat in jaar. Belangrijke les voor volgend jaar, beter voorbereiden en eerder beginnen.

 

Heb nog 2 serieus mooie plekken waar ik nog moet inplanten, ik ga kijken of daar toch nog wat aarde kan aanvoeren en grotere gaten graven. Ook bied de buurt van de plek op de foto's nog wel mogelijkheden om nog een veldje laatbloeiers neer te zetten.

 

Heb ook nog 2 plekken van collega's ondekt, vermoed dat het plekken zijn van die kennis van me. Stonden namelijk moederplanten en was ook een logische plek gezien de vorige plek die al ontdekt had. Hij zal het vast niet erg vinden als ik er wat stekjes van af haal, stonden meer als zat moederplanten. Serieuze handel als je kijkt hoeveel stekken er van af gaan komen. Voor de rest laat ik ze uiteraard gewoon met rust en hou ik me mond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt toch kuilen gemaakt en opgewardeerd? Wat denk je dat er mis

is dan? Kippenmestkorrels vinden wortels niet fijn, is mijn ervaring. Maar wanneer die opgaan

met het bio leven en het regent nog flink kan het bijtrekken.

Als ze voedings tekorten tonen, kan je NPK korrels strooien.

 

Ik hoop voor je dat het goed komt. De laatste foto's zagen er niet slecht uit,

ondanks de trage groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel kuilen gegraven maar niet al te groot, heb ze als ik me het goed herinner half april de gaten gegraven. De kippekorels zijn wel helemaal opgelost in de aarde. Heb verder geen potgrond of cocos toegevoegd, dit heb ik wel gedaan in de tuin. Daar lag ook al een hoop oude binnen aarde van een jaar geleden dat nu waarschijnlijk vol met bodem leven zit.

 

Ik heb meer het idee dat de wortels nu door de gaten gegroeid zijn in de wat schraler aarde. Aan de andere kant het is voormalig landbouw grond, dus zo arm kan de grond niet zijn toch? 1 kant van de spot doet het ook beter als de andere, zie je ook terug in de onkruid die er groeit.

 

Vandaag eindelijk weer een nieuwe camera, ging precies zoals ik dacht. Gister was de laatste dag van de reparatie termijn, krijg ik een e mailtje dat de camera niet meer te maken is en ik een nieuwe mag uitzoeken. Jaaaa dat wist ik 3 weken geleden ook al. :specool

 

 

Morgen nieuwe foto's, ook van mijn andere spots. Als de camera binnen is zal ik vandaag foto's maken van mijn eigen tuin ter vergelijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf ook nooit van het grote kuilen graven. Wat ik doe is de aarde omwoelen

en mixen met compost en later NPK korrels er boven op.

Ik denk dat ze nog wel gaan knallen met mooi weer, plantan zien er allemaal mooi groen uit.

Fijn, splinternieuw cameraatje. Nu niet weer uitglijden, hé? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nee, was niet daardoor kapot. :specool

 

Had hem 2 weken, volgens mij nooit goed geweest want ook slechte kwaliteit foto's in vergelijking die ik nu heb. En zelfde hoeveelheid mega pixels.

 

Zie wel hoe het gaat, anders maar NPK korrels gaan strooien.

 

Morgen nieuwe foto's van de spot!

 

Ondertussen in de tuin met de getopte dames(?):

 

Royal Dane 1, blijft laag en bossig is ook de enige die al vrouwelijke voorbloei laat zien:

 

gallery_5015_7010_111759.jpg

 

gallery_5015_7010_751479.jpg

 

Royal Dane 2, strekt wat meer als 1:

 

gallery_5015_7010_603242.jpg

 

Danish Gold:

 

gallery_5015_7010_645968.jpg

 

UK08 x Danish Gold x Guerrila Gold x potcronic:

 

gallery_5015_7010_444673.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Johnny Sack,

Ik heb geen vragen of opmerkingen, maar wil je wel succes wensen met je kweek :specool

 

Greetzzz

Sjorszzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rd is altijd snel met het geslacht te laten zien...we kijken uit naar meer foto's :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjors: Bedankt gozer! :lol:

 

@Gobru, klopt op mijn spot nu ook.

 

 

 

Vanmiddag naar de spot geweest, ging meteen weer wat verkeerd. Had los in mijn guerilla broek zak een briefje van 50 gestopt samen met mijn telefoon. Kreeg ik toen ik vlak bij de spot was telefoon. Wil ik op de terug weg tanken en check me zakken nog ff of ik het geld nog heb. Weg!

 

De komende dagen nog maar even terug om te zoeken, toch een beetje zonde. Ligt niet op plek waar mensen komen dus moet terug te vinden zijn.

 

Pics!

 

Moest nodig met de heggenschaar er door, veel onkruid :specool

 

gallery_5015_7010_359702.jpg

 

Werk gedaan, even bijkomen:

 

gallery_5015_7010_744928.jpg

 

Guerrilla gold x PC, goed de verschillen te zien tussen de gezonde en die het niet goed doen, hoe het kan?

 

gallery_5015_7010_1556485.jpg

 

Royal Dane of UK08 x DG die er ook niet fris uit zien:

 

gallery_5015_7010_454106.jpg

 

Dit zie ik bij veel planten aan de onderkant, misschien ook te nat?

 

gallery_5015_7010_640421.jpg

 

Nog meer UK x DG als ik het goed heb:

 

gallery_5015_7010_1337474.jpg

 

Overzichtje, op de voorgrond DG:

 

gallery_5015_7010_99994.jpg

 

Royal Dane, mooie planten. Royal dane blinkt tot nu toe in alles uit:

 

gallery_5015_7010_1363833.jpg

 

Guerilla gold x potcronic die het wel goed doen:

 

gallery_5015_7010_1050410.jpg

 

Voorgrond GG x PC daar achter de DG:

 

gallery_5015_7010_1157407.jpg

 

brrr 1tje met stamrot:

 

gallery_5015_7010_511680.jpg

 

Radom foto's:

 

gallery_5015_7010_708899.jpg

 

gallery_5015_7010_374211.jpg

 

Mooi plantje....

 

gallery_5015_7010_631782.jpg

 

Helaas was het een man:

 

gallery_5015_7010_892074.jpg

 

Overzicht van achter de omheining, zo zie je ook mooi hoe het licht hier valt:

 

gallery_5015_7010_698787.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk veldje :specool :lol: :lol:

 

dan zul je 50 wel terug vinden met een beetje mazzel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt. :specool

 

 

Ga zo nog even kijken of ik dat briefje van 50 terug kan vinden en jointje roken op de spot.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...