Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

Het is niet helemaal goed te zien maar 51 van de 51 royal dane opgekomen, terwijl het niet weer niet super is. Hoop dat het volgende week ook echt beter weer word. De andere buitenplanten ontwikkelen zich zeer langzaam.

 

Maar goed zaad dus. :tu

 

Heb ook nog danish gold en Uk08 x Danish Gold x potchcronic x guerilla gold staan. Die zijn later in de potjes gegaan maar zijn er ook al een hele hoop van boven.

 

gallery_5015_7010_14536.jpg

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mooie potjes die hoge ideaal voor zaailingen voor de pen wortel , ben er lang naar opzoek geweest maar geen resultaat , ja wat vage sites vanuit het buitenland enzo ,

Heb je deze via internet besteld? zoja kun je mij misschien een linkje geven ?

 

Plantjes doen t verders goed bij je heb ik het idee haha , succes met je spots

 

 

 

 

 

 

gallery_5015_7010_652799.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man!

Let op met die Royal Dane's. Die zijn in de bekertjes zo uitgegroeid en moeten snel

worden uitgeplant om zo groot mogelijk te worden.

Blijft mooi dat ze het met slecht weer toch goed doen. Dat is met de bloei ook zo. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm johnny, je bent nog al wat van plan :tu

 

Kijk al uit naar de foto's straks als je ze in het bos heb geplant <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Guerilla1992: Die heb ik ooit bij wietforumshop besteld een paar jaar geleden. Die bestaat niet mee, geen idee of ze nog ergens te krijgen zijn. Wat er wel heel erg op lijkt en nog handiger is zijn roottrainers, Google daar maar eens op. Volgens mij verkrijgbaar bij vrekken. Ik vond ze voor Guerrilla wat te duur.

 

@Limbic: Kijk even hoe ze ontwikkelen maar het is de bedoeling dat ze eind volgende week ergens naar de spot gaan. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. Ga van elke soort die ik met guerrilla gebruik ook een paar mijn tuin zetten, hoop zo een goed idee te krijgen wanneer ik de mannen weg kan halen, wanneer ze gaan bloeien enz.

 

 

@Miami: Ik ga er van uit dat ik tussen de 5 a 10% ga oosten (hopenlijk), dan moet je al wat neerzetten om wat leuks over te houden. Heb meer plekken dan ik hier laat zien, voornamelijk plekken voor een paar plantjes. Vind het leuk om de grote 100+ plekken te laten zien hier, is ook meer een soort van ode aan mijn inspirators hier op wf, namelijk Carpie, mister r, en nog wat lui.

 

Ik ben ook zeer benieuwd wat het gaat worden, is de eerste keer guerrilla, heb nu al veel dingen geleerd wat ik volgend jaar anders zou doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tuin guerrilla is van start. Zo kan ik mooi in de gaten houden wanneer ik mannen kan killen en of een idee kan krijgen wanneer te oogsten.

 

4 gaten gegraven van +- 150 liter per gat met daar in 1/3 cocos, 1/3 nieuwe potgrond 1/3 oude light mix die ik 2 jaar geleden ooit eens in de tuin heb gedumpt. Met als toetje 10 kopjes kippenmest.

 

Soortjes:

 

6x royal dane

3 x danish Gold

3x Uk08 x Danish Gold x potchcronic x guerilla gold

 

Blijft als het goed is 1 vrouwtje per gat over.

 

gallery_5015_7010_1067042.jpg

 

Anti slakken beker met kopertape en vaseline met zout:

 

gallery_5015_7010_442682.jpg

 

 

Maandag staan als het goed is op plek 1 ook planten.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat die omheiming betreft kan je mischien inplaatsvan duur gaas te kopen gewoon ijzerdraad langsde bomen spannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kippengaas heb ik al, daarboven komt inderdaad ijzerdraad. Vanavond neergezet, alleen de ijzerdraad van de action is kut. Die rol loopt vast, 6 rollen verneukt. Kostte ook niets maar dat is te merken, morgen toch ff naar de gamma.

 

Wou morgen eigenlijk planten naar de pot brengen met dat moet dan maar een dag later. Onkruid was ook flink gegroeid dus moet ook nog even met de heggen schaar aan de gang.

 

Gaat om deze plek, van af nu spot 1.

 

gallery_5015_7010_373850.jpg

 

 

Pics volgen als de de planten er staan.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slimme foefje Johnny, mooi spotje ook, waarschijnlijk ga ik ergens volgende week ook wat buiten zetten, tis cliché maar wat een kut-voorjaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu wel een lekker weertje hopen dat dat zo blijft ;)

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf hoor! Succes man! Blijf je volgen..

 

Gr, wallie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Je moet wat tegen die reeën. Er lopen er echt veel in de buurt, toen ik afgelopen weekend het gaas geplaatst heb vond in de gegraven gaten tientalen hoefafdrukken. Het is er niet 1 maar het zijn hele roedels die er in de buurt rondlopen. Zijn ook niet bijzonder schuw, al een paar keer een groepje van 5 a 6 gezien in het open veld in de buurt van mijn spot.

 

Je gaat toch wel een topic bijhouden? Laast je topic van vorig jaar nog even doorgelezen. Ja belabberd weer, nu maar hopen op een mooie zomer en een mooie september.

 

@Bas: De 14 daagse voorspelling worden al beter. Kunnen ze eerst goed wortelen en dan een paar weken 30 graden zodat het monsters worden.

 

@Wallie: Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterende voorbereiding ;) zal wel goedkomen als het weer een beetje mee zit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond de eerste plantjes naar de spot 1 gebracht, ging meteen al lekker. Flikkerde half een sloot in, het gevolg zie je op de foto's. Nog wel 29 van de 50 kunnen redden. Het waren Royal dane en UK08 X DG. Natuurlijk ook alles door elkaar.

 

Ik ga morgen de rest heen brengen en met de heggeschaar zo veel mogelijk onkruid de kop afhakken.

 

Pics:

 

Nog in de kas:

 

gallery_5015_7010_96895.jpg

 

In de doos:

 

gallery_5015_7010_37044.jpg

 

In de camo tas:

 

gallery_5015_7010_126580.jpg

 

Ongelukje.....:

 

gallery_5015_7010_61545.jpg

 

Helemaal op deze manier omheind tot 1.30 tegen reeen en bunny's:

 

gallery_5015_7010_93042.jpg

 

Overzicht van de spot:

 

gallery_5015_7010_23317.jpg

 

Omheining tussen de bomen:

 

gallery_5015_7010_274810.jpg

 

Overzicht spot van andere kant:

 

gallery_5015_7010_469005.jpg

 

Guerilla bekers met plantjes:

 

gallery_5015_7010_282790.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, dat ziet er heel erg strak uit! :lol:

 

Jammer van dat ongelukje maar gelukkig zelf niks gebroken. Dat wordt soortje raden straks. ;)

Volgende keer ook witte bekertjes gebruiken, hou je ze altijd uit elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt man, was wel 70 meter kippengaas verder maar heb het via een groothandel besteld, 300 meter voor minder als 150 euro. Dat is helemaal niets als je ziet dat het bij de gamma 15 euro voor 10 meter kost. Groen bind draad van de gamma gebruikt voor de lijnen er boven.

 

Het was meer een glijertje omdat alles zo nat is, gelukkig bij mij alles nog heel. Zal wel voornamelijk Royal Dane staan omdat ik daarvan het meeste had meegenomen.

 

Slim idee van die bekers, beetje te laat nu. Heb vanavond ook nog even wat nieuwe rode bekers ingezaaid. ;)

 

 

Zal morgen nog wel even wat pics maken als alles er in staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hey Johnny, dat is een vette spot man, ligt ie precies in de zonnebaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx, in de eerste overzicht foto is rechts het zuiden. Doordat de bomen nog niet super groot zijn is er bijna de hele dag zon. De gaten zitten ook vanuit die foto links op het strookje zodat de bomen rechts ze geen zonlicht tegen houden.

 

 

Ben er helaas niet meer geweest door omstandigheden. Begin volgende week even afmaken allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdomme deze plek lijkt al ten einde voordat het goed wel wel begonnen was.

 

Wou vanmiddag de rest gaan planten, wat zie ik in de buurt van mijn spot? Een nieuw net golfje die verdekt opgesteld met daar in 1 wout er in. Op een plek waar ik het heeeel toevallig vind dat er in de middle of nowwhere een agent staat te posten. Kan zijn dat vorige week iemand mij toch gezien heeft toen ik de eerste tas er heen ging brengen.

 

Of deze dude moest even pissen of een broodje eten, maar het is allemaal net iets te toevallig. Rare plek ook....

 

Neem aan dat ze een plek niet een paar weken observeren, ga er over 1,5 week op een raar tijdstip heen om te kijken of het gaas weg is en of ik voetafdrukken zie.

 

Ik vrees het ergste.............

 

 

m'n maat en ik lagen wel in een deuk, 1 spot guerrilla ooit en dan al binnen een halve week is het ook al weer voorbij. Gelukkig hebben we er meer. Part of the game zullen we maar zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde man, was een mooie spot, maar zo gaat dat in de guerilla, vorig jaar 3 spots verloren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan gebeuren, gelukkig kunnen jullie er om lachen.

Ze halen het meteen weg, of ze hebben het niet gezien. Kijk ook eens in de locale krant want

een 'plantage' is natuurlijk groot nieuws.

 

Had je plantjes bij toen die wout er stond? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neem aan dat ze een plek niet een paar weken observeren,

 

Neem van mij aan dat ze,als ze denken te weten wat jij daar doet ze het serieus nemen!

Ken verhalen uit de eerste hand,waar ze camera's op hadden gehangen.

 

Negeer je onderbuik niet is mijn tip. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zeggen kijk over drie weken die plantjes vinden dat geen probleem om tewachten,

en als je dan rond 3 uur gaat niemand die daar an staat te posten en wel goed bedekt voor het geval van cameras .

Als iets is veandert gelijk wegwezen daar .

Dit is wat ik zou doen in jouw situatie :)

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig van die KL**TEWOUT , hopelijk is het allemaal toeval ...

ik volg je zeker !

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn net nog even in de buurt geweest, geen auto meer dus kon het niet laten om even te gaan kijken of ik op cruciale plekken om er te komen sporen zag. Waren er niet. Toen toch maar even snel naar de spot gelopen en gekeken of ik daar of op de toegang weg sporen zag, waren er ook niet. Ik heb wel even een petje en zonnebril opgedaan omdat ik inderdaad dat verhaal van camera's wel gelezen had.

 

Weet eigenlijk 99% zeker dat er niemand er is geweest. Wat die wout daar dan deed? Misschien heeft toch iemand me gezien in me camouflage kleren en dachten ze aan stropers. Misschien ook wel puur toeval dat ie daar stond. Who knows....

 

Ga volgende week nog even een paar keer kijken in de buurt zonder kweek attributen, als ik weer niets zie dan ga ik de rest ook uitzetten.

 

@Krasi: Was 1 van mijn meest veelbelovende plekken, we zien wel even hoe het loopt en of ik er nog iets mee kan.

 

@Limbic: Het hoort er bij, wist ik ook wel voordat ik hier aan begon. Maar dan na een halve week is wel snel. Yep hadden 2 dozen vol bij ons, ook aardig link.

 

@Ph_Donner: Dat geloof ik graag, daarom ben ik ook voorzichtig. Had dat camera verhaal volgens mij al een keer van jou of Carpie gelezen, daarom ook met vermomming er heen geweest.

 

@Bas22: Wacht het even af, misschien is het wel 1 groot toeval.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...