Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Go fast Guerilla met Johnny

Recommended Posts

Hoop voor je dat ze je spot niet hebben ontdenkt!

Ben benieuwd of je er nog gaat kweken.

 

Succes iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me ook puur toeval dan.

Anders had hij jullie toch wel staande gehouden met 2 dozen? :)

Gelukkig staat alles er nog.

 

Ik heb het ook wel eens gehad. Alles net uitgezet midden in de nacht en met wegrijden staat

daar een politie auto in de bosjes.

Stik paranoja ik, maar blijk dat er een meer is en met die warme nacht er dus jongeren gaan zwemmen

en dat ze daar voor stonden te posten. Anders had hij mij toch aangehouden als ze meer wisten?

Ik heb daar gewoon kunnen oogsten,

en de route langs het meer voortaan vermeden. :)

 

Succes verder. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We reden vlak langs hem, kan er niet niet teveel over zeggen maar er rijd daar wel meer verkeer maar is ook niet echt een doorlopende weg.

 

Ja dat soort redenen kan ook heel goed, je denkt al snel dat het om je plekje gaat. Misschien wou die wel even pauze nemen in de baas zijn tijd. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen redelijk vroeg toch maar de rest uitgezet op de plek. Zag wederom geen sporen dus die wout zou wel toeval zijn geweest. Helaas is mijn camera na 3 weken al weer kapot dus geen foto's helaas. Hij is retour gegaan dus verwacht volgende week weer foto's te kunnen plaatsen.

 

De plantjes die er al stonden zagen er er goed uit op een enkeling na met wat verbrand blad.

 

Op spot 1 staat:

 

29 Royal dane/ Uk08 x DG waarvan ik niet weet wat wat is

40x Danish gold

31x Royal name

40 x Guerrilla gold x Potchcronic

16 x UK 08 x DG

 

Hopen dat we 60 mooie dames overhouden.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke verzameling man, 60 dames zou heel mooi zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan we voor, het fijne aan zo veel zaailingen is dat er een keer 1 mag uit vallen. Heb voor het overpoten 10% van de zaailingen ook weg gegooid omdat ik ze niet mooi vond gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

he Johnny succes ermee ,het ziet er allemaal goed uit op die wouten na dan ,nu wacht ik op de mooie foto,s van je ,ik hoop op een mooi afloop dit jaar voor je .

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 dames...dat zou echt heel cool zijn, maar moet zeggen dat je het ook heel mooi voorbereid allemaal, je verdient het nu al...

 

Ik denk dat je banger moet zijn voor boswachters enzo dan politie, die zijn volgens mij te lui en dan worden hun schoenen vies...of heb je een spot vlak aan de weg? Zal wel stom toeval geweest zijn, hoop het in ieder geval voor je. Ik had het vorige week ook: plantjes in mijn tas, kom ik 2 agenten op de fiets tegen, maar die waren meer bezig met waar ze gingen lunchen denk ik, maar er gaat toch effe iets door je hee, want dat zijn de enige momenten dat je de lul kan zijn: met plantjes of wiet op zak, late ben je alleen maar toevallige voorbijganger...

 

Succes man, hopen dat je ze af te bloeien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mensen die hun burgerplicht doen.

Er waren hier wel eens van die mannetjes met een pet om wat te controleren naar aanleiding van een oplettende burger.

Was gewoon een zootje brandnetels gelukkig, ik was toen nog een nette jongen en kweekte toen nog niet ;)

 

Moraal van het verhaal: De verrader slaapt niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiet61: Bedankt man! Dat gedoe met de wouten was denk ik gewoon toeval, van het weekend nog naar mijn plek geweest en de planten staan er nog steeds gelukkig. Foto's komen zo snel als ik me camera weer retour heb van reparatie.

 

@NYABINGI: Ik hoop ook dat we hier 60 mooie dames gaan overhouden, de voorbereiding was redelijk goed maar ik had qua grond verbetering er wel wat meer moeiten in moeten stoppen. Ach ja, is het 1e jaar dus gewoon nog een leerjaar.

 

De boswachter komt hier niet. ;) ;)

 

Je bent ook al snel te para, als je iets bij je hebt is ook echt alles verdacht. Je zult ook zien dat je dan net politie tegen komt.

 

@MrMonkey: NSB plicht.

 

Al denk ik wel dat uiterlijk of je verschijning kan zorgen voor een eerdere melding bij de wouten. Als ik niet zou kweken zou ik het toch verdachter vinden als ik bij een bos perceel regelmatig een verlaagd golfje met dikke speakers achter in zag staan met gasten met petjes en tattoo's er in dan een "normale" dude en auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is waar, toen ik mijn laatste lichting plantjes ging wegzetten stond er ook opeens een mafkees vlakbij, en toen zag ik dat hij in een soort opnemer aan het lullen was, ik hoorde 'm iets zeggen van: " ik loop nu naar de westkant blabla", ik denk uiteindelijk dat het een soort hydroloog was met dat hoge water, maar het erge was dat ik langs hem fieste met die plantjes bij me en hij kwam heel langzaam mijn kant op, dus ik kon niet aan de slag. Stond ik daar meer dan een uur te wachten totdat ik mijn werk kon doen , want om de 50 meter stond ie daar weer stom te kijken naar het water en dingen in te spreken....soms moeten mensen gewoon precies daar zijn waar ze niks te zoeken hebben...dat is toc h voor ons bedoeld dat land ;)

 

Grond kan altijd beter, maar ja, dat komt ook met de tijd, als je ieder jaar weer omspit en opnieuw bemest wordt de grond steeds geiler en beter, zelfs zware kleigronden merk ik nu met het dered jaar dat het wat kwalitatiever wordt....werken wordt altijd beloond! Succes man!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hee johnny weet je wat ook goed helpt ,wat spijker planken leggen ,wat plankjes met spijkers erin on dat goed ingraven met de spijkers boven de grond uit ,of waar het luchtig is gelijk ,dan hebben ze geen zin meer om de weg te vervolgen ,zorg ervoor dat het roestige zijn ,dan zoeken ze er niks achter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) en kleine kinderen die er spelen of iemands lieve hond?

Denkt toch eens na, soms geloof ik niet wat ik lees!!!

 

Camera al gemaakt Johnny? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
;) en kleine kinderen die er spelen of iemands lieve hond?

Denkt toch eens na, soms geloof ik niet wat ik lees!!!

 

Camera al gemaakt Johnny? :)

Die zijn daar niet aan het spelen ,zeker niet in het bos ,daar mogen ze niet spelen ,en de honden niet los lopen .

Bij mijn hielp het goed ,ik zag niemand meer ,tot k er zelf n ging staan . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen zijn niet goed, een plank met spijkers ingraven. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar je niet mag spelen, is het toch juist leuker. Ik speelde altijd in het bos, ook al mag ik er volgens jou niet komen. Dat je er nog een paar keer in mag staan wiet61 en het afleerd om ze te plaatsen. Los van kinderen zijn er ook nog allemaal dieren die er ook last van kunnen hebben, of mogen dier er soms ook niet komen of zulen we die in het vervolg aanlijnen, zodat ze niet bij jou spot in de buurt komen? idioot

 

Los daarvan denk ik dat mensen die de omgeving onderzoeken zich juist zullen afvragen wat er aan de hand is als er dat soort dingen liggen. Eerder de ondergang van je spot.

 

edit:

 

Johnny veel succes man, hoop dat het volgende bezoek beter gaat ;) sorry voor de topic vervuiling, maar mensen die dat soort dingen doen....

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee johnny weet je wat ook goed helpt ,wat spijker planken leggen ,wat plankjes met spijkers erin on dat goed ingraven met de spijkers boven de grond uit ,of waar het luchtig is gelijk ,dan hebben ze geen zin meer om de weg te vervolgen ,zorg ervoor dat het roestige zijn ,dan zoeken ze er niks achter .

 

 

hier wat dorpen verder hebben ze ook ijzeren pinnen in de grond gevonden ;) ;) :) ik moet zo iemand iig niet betrappen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

bij mijn hielp het perfect ,ze waren allemaal met die drie wielige motoren aan het scheuren ,daar was ik in een klap vanaf ,toen alles opgeruimd ,natuurlijk wil ik niet dat er honden inlopen ,maar soms zijn mensen hard leers ,vinden jullie het rippen dan zo mooi .

Share this post


Link to post
Share on other sites
vinden jullie het rippen dan zo mooi .

 

nee, maar onschuldige slachtoffers nog minder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiet61: Ik ben het met de rest hier eens, vind ik echt niet kunnen. Je kweekt in het openbaar dus dat soort maatregelingen slaan nergens op. Als er een ripper komt dan is dat kut maar part off the game.

 

Stel de boswachter stapt in zo'n plank bij je plek, reken maar dat ze er 10 keer meer werk van gaan maken. Dus ook nog gewoon dom.

 

@Limbic: Precies. Nee nog steeds geen camera, eer gister achter aan gebeld en toen kon het nog 10 werkdagen duren. Slaat nergens op, net of ze een camera van 8 tientjes gaan repareren. Kijk wel even of ik deze week van iemand even camera kan lenen.

 

@Monti: Geen probleem, bedankt. ;)

 

@Gobru: Kan ik me nog wel herinneren, dan ben je echt niet helemaal lekker in je boven kamer. Zeker niet als volwassene. Zo'n figuur moeten ze vanuit een boom head first in zo'n kuil gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die met die kuilen in Helden was nog erger, hier staken ze gewoon zo in de grond ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ach jongens het is een keer gebeurd ,ik zal dat ook niet meer doen ,en zeker niet omdat ik er zelf in ging staan ,ik kan jullie niet meer dan gelijk geven .Ik zoek ook plaatsen op ver van de bewoonde wereld .

Share this post


Link to post
Share on other sites

....slaat de spijker op de kop.

Dat jij er loopt wiet61, geeft al aan dat er mensen komen. Lees Carpe Diem's berichten

maar eens hoeveel guerilla's hij van anderen tegen kwam.

 

Camera al gemaakt Johnny? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Wie een plank neerlegt voor een ander..... :verrygood

Helemaal gelijk ,ik was ook meteen genezen ,ik doe het ook niet meer .

Het voelde niet zo fijn dat plankje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...