Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

.... geplompt verrijkt met wat extra mineralen ....

 

O, zijn dat geen verboden middelen voor de organische kwekert :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ik zal ze er vanavond met een rietje weer uitzuigen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn mooi groen nog, maar ze moeten nog ruim 3 weken, vorige ronde heeft deze formule goed gewerkt, ik heb het aan de thee toegevoegd, een halve eetlepel op 3ltr water, en dan 10x verdunt, genoeg voor de laatste fase iig :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaat lekker kras,moet zeker wel 2 zijn dacht ik zo. :tu :)

 

of in de winter kweken.

 

Vaag maar waar,ik draai in de zomer beter.....

 

Maar jij draait elke ronde toch minimaal 1,2 gram de watt ongeacht winter of zomer?

 

 

Prettig verwoord het mooi. Als alles klopt, je kent je genetica en eventueel met opti is 1 op 1 draaien goed mogelijk. Maar ik ben toch kritisch naar mensen die hier claimen elke ronde ronde minimaal 1 op 1 te draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik ben toch kritisch naar mensen die hier claimen elke ronde ronde minimaal 1 op 1 te draaien.

 

Er zijn er een paar die het idd erg gemakkelijk roepen, nogmaals ik onthoudt mij van de 1op1 competitie, maar zal het wel warm verwelkomen :)

 

Knakenpoetser, okee, dat kan natuurlijk, iig goed dat je er weer bent :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooruitzichten zijn in ieder geval goed Krasi, maar inderdaad je weet nooit hoe een ronde loopt. Er kan zich altijd om wat voor reden dan ook wat voor doen (rot, defect aan hardware etc).

 

Doe je hierna nog 1 draai of wacht je echt tot na de zomer?

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, gabber, ik ga echt even er tussen uit na deze, na de zomer kom ik terug met dikke genetica :)

Idd zelfs nu is niets nog zeker, al met al ben ik positief hoe het gegaan is, maar ook zoals altijd pessimistisch in de aan te komen oogst :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol heb je die 1 op 1 discussie weer, het is een int120 dames en heren. rits er een zelfde tent aan en je haalt 1.3 gr de watt.

 

het zegt geen kut.

 

 

 

1.8 :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.99.99 met aftrek van voorsnoepjes als er dan toch geraden moet worden (heb laatste foto's niet eens gezien) :tu

 

zomer, gelukkig nergens last van met de T5 dan, niks voor jouw om de zomer door te komen Krasi ? :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi , vergeet niet dat je vrij veel licht per m2 hebt hangen .

dus veel moeilijker om 1 op 1 te halen in vergelijking met 600 watt of minder per m2.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, haha is wel goed voor de druk, laat ze maar lekker gespannen houden, dazz goed voor de scherpte :verrygood

 

Lostchild, dat is een welkom gewicht natuurlijk, t5 is wat wat voor mij, voor boven de stekkies :D nee ik ben weer aan het twijfelen geluld door de bovengenoemde, wie weet ga ik dan toch wel een (juist Watzeggie) een Summertime Banger 2 neerzetten hier :tu

 

Panjaabie, :rofl

 

Knakenpoetser, ik zelf ging en ga daar ook niet van uit, maar m`n medeforummers willen het graag zien gebeuren, zolang het maar A-grade is :rofl

 

Boefje, :) zou het.....

 

Update:

 

12/12 dag 46, zichtbare bloei dag 35.

Max temp 28,5C, min temp 21C.

Max lv 51%, min lv 38%.

Tensio`s tussen de 120 en 170Mbar.

 

De dorst neemt langzamerhand af, 2 tot 3 ltr per dag zijn de giften, enkele drinken soms een dagje niet, de herfst treed in, nu ook wat beter te zien op de foto`s, langzaam maar zeker, en met nog 3 weken precies op tijd, kunnen ze lekker aandikken en rijpen.

Dus wellicht toch een zomerkweekje........wel/niet/wel/niet :wacko:

 

Eerst maar even foto`s.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_6038935.jpg

 

gallery_30844_15162_1936837.jpg

 

gallery_30844_15162_3703424.jpg

 

gallery_30844_15162_2911293.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_5030104.jpg

 

gallery_30844_15162_1083868.jpg

 

gallery_30844_15162_990199.jpg

 

gallery_30844_15162_3949165.jpg

 

Ik heb geprobeerd on de rokjes van de meiden te fotograferen, ging wat moeizaam omdat ze echt tot bijna op de pot begroeid zijn, dikke stammen, ik heb laatst wat paddo`s geoogst die daar groeiden :rofl

 

gallery_30844_15162_348332.jpg

 

gallery_30844_15162_3957199.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet weggeweest hoor , gewoon geen zin om te posten .

mvg

 

stiekem plaatjes kijken. en niks zeggen. :) :wacko: :verrygood

 

krasie

 

mooi die foto,s van onder het rokje. zijn flinke stelen geworden.

 

voor de rest, ziet er gewoon top uit.

 

zou zeggen ga zo door. :tu

 

gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien kunnen ze ieder moment beginnen aan een explosieve eindsprint. Is hier ook nog maar net begonnen :tu

Nog heel even voordat ze doorhebben dat hun einde nadert.

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Running Water, u vraagt, wij draaien :) de 1000watt DE heeft ze laag en gedrongen gehouden, het knakken heeft hier ook aan bijgedragen :verrygood

 

Prettig Gestoord, thanks, ik mis alleen volume in de toppen, (ongeduldig ik?) die stammen zijn net zo dik als de knop van de tensio :wacko: zagen zagen wiedewiedewagen :D

 

Secret Jardin, iets minder dan 3 weken :tu

 

Watzeggie, dat is nu precies wat er moet gebeuren, en het liefst binnen een week impatient2.gifhaha!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak :tu

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowieso een zomerkweekje :)

 

ziet er netjes uit, lekker wit!

 

de laatste loodjes...

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, true that is :tu

 

Sensi Life, ik ben om, er komt nog een kweekje na deze, eerst deze afronden, ze zijn idd lekker wit en plakkerig, thanks :wacko:

 

 

Duzz.....na deze ronde knal ik er nog eentje achter aan, vanavond ga ik zaden ter ontkieming zetten, regulier zaad, dikke genetica, het plan is 4x Lady Cane f3 (SSHxG13) en 4x Gamnesia (Soma`s elite clone Amnesia Haze x G13).

Ik ga de seks-bepalings-methode van Dame Blanche gebruiken, om het geslacht te herkennen, en dan de zaailingen afbloeien, ik zal maar 1 1000watt DE laten branden omdat 2 onmogelijk is in de zomer in mijn ruimte, ook 2x750watt dimmen zal te warm worden.

 

Verder ga ik m`n aarde natuurlijk hergebruiken, de 4e draai, en stap ik van m`n geloof, ik ga wat nieuws organisch testen waar ik weinig over los ga laten, het zijn 4 componenten (2 componenten is er ook), geen thee maar water oplosbaar poeder, bestaande uit verschillende organische producten, allemaal afgestemd op die fase van de grow, ik ben er iig lyrisch over, let`s put it to the test.

 

Geen Buffertabs of Flowertabs meer, geen wortel of bloei stimulator, het product zou dit allemaal bevatten, slechts 1xper week 1 theelepel per ltr water zou genoeg zijn.

 

Van de week maar m`n 2 andere tentjes opbouwen, 1 voor de voorgroei met m`n prachtige plasma lamp , en 1 voor de seks-bepaling met 2x18watt t8.

 

M`n eerste keer vanuit regulier zaad indoor, weer een ervaring rijker :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt een leuke ronde om te volgen met die ene lamp, ben ook heel benieuwd naar het verschil in rendement :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...