Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Is toch weer een aardige ronde geworden. Mooi veld toppen :lol:

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chassie, haha gele bladeren nemen met de dag in aantallen toe -_-

Ik heb reeds een nieuwe batch ontkiemd, het zijn reguliere zaden, dus naast de voorgroei gaat er een sexbepalings procedure aan vooraf, dit neemt wat tijd in beslag, wanneer het echter interessant begint te worden zal ik een nieuw topic openen met de bijbehorende foto`s en voortgang van m`n test.

De weegschaal zal idd de kwantiteit onthullen, de kwaliteit is mij alweer duidelijk.

Thanks :lol:

 

Hobbykweek, ja absoluut, vooral met de 2000m3 als inblaas, hoeveel m3 ga je daar tegenover zetten en als afzuiger gebruiken?

 

Zappie, dank je, ik ben idd niet ontevreden :D

 

Pablo!!!! :)

 

Hobbybobby, bedankt, so far so good, nog 1 week te gaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een dr 240x 120 liggen en een 2500 k afzuig

Op moment is dit beschikbaar en wou ik toch wel gebruiken , zonde als het stof loopt te happen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zonde, 2500m3 tegenover de 2000m3 inblaas moet lukken, ook omdat de lvs`en een beetje tegendruk geven, dus behoudt je je onderdruk.

Je wil 3x600watt gaan draaien, in principe in een koele ruimte met genoeg ventilatie kan je daar zomers mee wegkomen, ik heb die optie zelf niet, m`n ruimte staat op het zuiden, dus ik genoodzaakt minder wattage te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle tent geworden zeg :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ronde kweek jij daar , echt genieten als die topjes er al zo rijp uitzien :) mooi werk !

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gobru, thanks, het is aan het begin altijd spannend, komt het vol? heb ik genoeg voorgroei? uiteindelijk is het aardig gelukt :lol:

 

The_Makaveli, dank je, de rijpheid, daar is dus verandering in gekomen.

Op het oog ziet alles er rijp uit, de trichomes verhullen de ware rijpheid, door de microscoop zie ik nu 30% clear, 60% milky en ongeveer 10% amber. Ik denk dat de 7 resterende dagen precies genoeg zijn om daarna te oogsten :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker fijn als je bijna kan oogsten :) , mij was verteld dat ze amnezia's of s5 oogsten als ze 30 % amber zijn klopt dit ?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt zelf ook 25% een mooie leidraad, om de high in de sativa`s te houden, vaak verkleuren trichs zelfs nog tijdens het drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

12/12 dag 60, zichtbare bloei dag 51.

Max temp 29C, min temp 22C.

Max lv 40%, min lv 30%.

Tensio`s tussen de 120 en 200Mbar.

 

De laatste 7 dagen volgens de vooraf gestelde bloeitijd van de Amnezen, de s5 heeft ongeveer dezelfde bloeitijd, de 1 zegt 9 weken is genoeg, een ander zegt 9,5, weer een ander zegt nog langer.

Ik houdt 9,5 weken en zal dan volgens trichoomrijpheid gaan oogsten, 25% amber is voor mij genoeg.

Ik heb vandaag de trichs weer bekeken en zie toch dat ze jonger zijn dan aanvankelijk gedacht, 60% clear, 35% milky en 5 procent amber.

Nog niet klaar dus.

 

De herfst zet door, evenals de bloei, veel meer geel blad, maar ook dikker budz, ik merk nu duidelijk hoe belangrijk die laatste 2 weken zijn voor de eindopbrengst, ook ruiken ze en plakken ze heel hevig, ik ging laatst met m'n hand langs een top en m`n hand glom gewoon alsof er olie aan zat.

 

Drinken gaat nog steeds goed, ik ben van plan vanaf morgen weer een halve liter per tensiowaarde te gaan zakken in m`n watergiften, ze krijgen al een paar dagen alleen water.

 

Foto`s dan smiley-wind-autumn-fall.gif

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_4933433.jpg

 

gallery_30844_15162_1736339.jpg

 

gallery_30844_15162_249322.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_1485417.jpg

 

gallery_30844_15162_435027.jpg

 

gallery_30844_15162_67680.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten lijken te weten wat voor weer het buiten is en hoe zich d'r tegen te beschermen. Ze worden steeds witter ...

:)

 

bol-sneeuwman.gif

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt een knaller Krasi :) nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat valt er nog aan toe te voegen :jump:

 

ziet er potverdikkie weer smakelijk uit!

tentje weer goed gevuld, geen verkeerde ronde lijkt me!

ben benieuwd of je gr/w verhouding erg afwijkt ten opzichte van je "oude verlichting"

 

begin stiekum toch ook een beetje verliefd te worden op de famous ph donner amnees

:lol:

 

Greetz Skunkmonster

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit @ krasi

ook de tweede bloei al gespot zag ik wel :)

zit zelf nu op bloeidag 59 en ze gaan echt uitpuilen de laatste dgn die amneezen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Running Water, :lol: je hebt gelijk, ze worden echt steeds witter :smoke

 

Jeice, thanks, i hope so :)

 

Skunkmonster, dank je, deze Amnees is een pracht exemplaar, nog een week of 2,5 dan kan het droog gewogen worden, spannend

nervous.gif

 

Willie72, thanks man, we gaan aardig gelijk op, en je hebt gelijk hoor, die laatste weken zijn cruciaal, te vroeg omhalen is eeuwig zonde :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, hier begint het ook af te korten. gaat weer mooi resultaat worden krasi :) wat denk je kwa opbrengst? wss meer als de vorige?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een witte pasen! naja bijna dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er weer fcking nice uit!

 

Kun je misschien eens een close up foto maken voordat je ze omhakt?

 

Nog ff doorzetten he :) Wat wordt het je volgende ronde? Of begint je zomerstop nu al?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

het ziet er prachtig uit! :)

 

Nog twee weken geduld :lol:

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gysmo, thanks, qua wattage zit ik onder het wattage van de vorige ronde, maar ik heb deze keer alleen geen echte achterblijvers, en ik heb veel vertrouwen in deze lampen, we zullen het gauw weten :lol:

 

Markie, buiten bijna idd, binnen zeker weten :)

 

Miss Mary Jane, ik zal bij de volgende update een close up schieten, next round Amnesia xg13 en Lady Cane f3 (SSHxG13).....top genetica dus :jump:

 

Torsti, dank je, nog 2 weken? de bloeitijd voor deze strains zijn 9,5 weken, wat over 6 dagen is, maar hebben ze er 2 nodig krijgen ze dat natuurlijk :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Krasi , mooie ronde heb je weer neer gezet top topen

 

En voor de volgende Ronde zit ik op de eerste rij , mooie gen.

 

Is het de OG - G13 Amnees van esko ?

En de Lady F3 hebben we inmdls Ook al in huis Lijkt me een supper soortje

 

Geluk met de laatste loodjes

 

Gr. B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...