Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

het verschil is duidelijk te zien, mooi vlak veldje :wave: dat gaat bij het eindgewicht ook zo zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc, thanks for the reply, het nadeel is alleen dat ik geen reserve heb, dus ik kan hem pas na de ronde langsbrengen, en in die 4,5 weken zal het nog wel vaker gaan gebeuren ben ik bang.

Je ziet dat de kant van de s5, waar die lamp hangt minder dik is als de Amnees kant, stel dat de lamp een halve dag hapert, dan scheelt dat toch behoorlijk wat grammen aan het einde.

Ik wcht iig Whazzup`s expertise nog even af.

 

Secret Jardin, 2 tot 3x per week dus, balen man, dat kost idd grammen, heb je een nieuwe gekocht of laten repareren?

 

Watzeggie, haha het wordt iig geen probleemloze ronde, het saaie gedeelte is voorbij :)

 

even een mailtje naar puk en kreeg gwn een nieuwe:),no problemo :wave:

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan er overduidelijk beter op dan je vorige rondje

 

ik loop gelijk met je mee met 20 amneesjes op 11 ltr pot 1x400 1x600 watt

 

Blijf je volgen krasi :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gysmo, dank je, het is wel zo dat de voorste 2 in het midden later bijgezette s5 dames zijn, die liepen een stukkie achter :)

 

Secret Jardin, okee, ik ben met Doc tot een oplossing gekomen :)

 

Willie, thanks, klinkt goed, mooie strain die Amnees :)

 

The_Predator, laten we het hopen, ik zal dan moeten bijspringen met stokken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
..... ben ik een ltr pp meer gaan geven dan ik eerder zou doen per plantbehoefte....

 

Dan krijg je een punt dat ze verzadigen en het lang duurt voor ze alles weg hebben geslurpt.

Kan schijnbaar geen kwaad in dit stadium. Wat een slagveld in die tent :wave:

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met sommige planten hier op 3.5 liter per dag.

 

Ook 1 die maar 1.5 en heel soms 2 liter vraagt.

 

Ik voel gewoon aan de smartpots wat ze willen kwa hoeveelheden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, ik geef ze, na je tip, een dagje geen water, laat ze maar eens dorst krijgen.

Eigenlijk is er niets aan de hand qua watergiften hoor, ik heb gewoon tensiowaarden van 100 tot 150Mbar, alleen ik was ze hoger gewend, maar door de hogere giften liggen ze dus lager, tis niet dat ze teveel krijgen ofzo :wave:

 

The_Predator, ieder z`n methode, ik heb ook verschillen in drinkers, de hele ronde al, zo zie je dat zelfs met stekken de planten verschillende behoeften hebben, en met maar 4 of 8 is dat beter te bewerken dan bv met z`n 20/40/80 of meer, ik ben dol op m`n tensio`s, maar kijk ook naar de plant, en til zelfs geregeld de potten :)

 

Edit: maar morgen krijgen ze hoe dan ook 3ltr thee pp...

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat ook steeds verschil in drinkers zowel met stek als met zaad.

Die thee vinden ze lekker valt mij ook op dat na een keer thee geven drinken ze eventjes minder hart.

staat er monster bij ben benieuwd straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker dat jij overal bij kunt om het water te checken.

Ik moet het raden :wave: Moet ik toch eens wat op verzinnen met remote tensio's of zo.

Of zijn die er al?

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz, thanks, zo gezegd zo gedaan, ik heb ze dagje geen water gegeven, als stimulans, vanavond is het thee tijd, ik plomp er gewoon 3,5ltr pp in...... :wave:

 

Watzeggie, haha ik schuif 1 dame op in het midden en heb dan toegankelijkheid tot 4 dames, aan de andere zijde het zelfde verhaal, dat was vroegah wel eens anders, remote tensio`s opteer ik ook voor btw :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi,

 

Jammer dat je er ff tussenuit gaat, altijd leerzaam die topics van je.

Maareh... kom je straks terug als Moderator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi zal eerst nog een knipklusje moeten klaren waar de Elfstedentocht van 1963 bij verbleekt.

We spreken voortaan van de hel van 2013 ipv die van 1963! Krasi gaat de geschiedenisboeken in :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krasi zal eerst nog een knipklusje moeten klaren waar de Elfstedentocht van 1963 bij verbleekt.

We spreken voortaan van de hel van 2013 ipv die van 1963! Krasi gaat de geschiedenisboeken in

 

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenstein, dankjewel, iedereen heeft wel eens een vakantie nodig :) zoals mensen wat van mij opsteken, doe ik dat ook van anderen, geweldig forum dit, moderator? we hebben net een lichting verse en vooral kundige mods erbij, wellicht iets voor in de toekomst :)

 

Watzeggie, :wave: haha je kan het mooi vertellen, knippen gaat weer in 2 etappes, eerst plukken we het grote blad, dan hangen we de dames aan de voeten, later wanneer ze gedroogd zijn even fine-tunen :)

Ow en houdt die druk erop hè :)

 

 

Topic:

 

Vandaag na een dagje geen water weer tensio`s van 150 en 230Mbar, vanavond 3,5ltr thee voor iedereen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi om te zien, die verglijkings foto,s nu en voorheen.

ze zien er echt toppie uit.

durf het bijna niet te vragen. heb je het al opgelost met lamp.

 

gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie onderstaand bericht :)

 

Gysmo, dank je, het is wel zo dat de voorste 2 in het midden later bijgezette s5 dames zijn, die liepen een stukkie achter :)

 

Secret Jardin, okee, ik ben met Doc tot een oplossing gekomen :)

 

Willie, thanks, klinkt goed, mooie strain die Amnees :)

 

The_Predator, laten we het hopen, ik zal dan moeten bijspringen met stokken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tensiometers kun je remote maken met een goedkope uitbreiding.... hoe heet dat ding ook al weer, ah ja,... een webcam. Werkt ook goed samen met thermo en hygro meters. :wave:

 

Veel succes en plezier de laatste veertjes krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tensiometers kun je remote maken met een goedkope uitbreiding.... hoe heet dat ding ook al weer, ah ja,... een webcam. Werkt ook goed samen met thermo en hygro meters. :wave:

 

Veel succes en plezier de laatste veertjes krasi.

 

zit daar ook een remote robotvingertje bij om het knopje van de tensio mee in te drukken om de waardes af te lezen? :)

 

looking good krasi!, Baas!

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prettig gestoord, thanks, andere lampen erboven maar voor de vergelijking is het leuk, zoals Running Water quote heb ik met Doc de situatie opgelost, Gavita service rules!!!! :)

 

Sativied, thanks kerel, alleen heeft Secret Jardin daar een punt :)

 

Secter Jardin, nog een ruime 4 weken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi uit Krasi :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@secret jardin en krasi: Ken je dat, dat je zo'n supergeweldig idee 's avonds na een paar heerlijke zelfgekweekte joints, maar er de volgende dag een paar grote haken en ogen aan blijken te zitten? :wave: Kweek 2 weken hydro en ben al weer vergeten hoe een tensiometer werkt...

 

Misschien LEGO Mindstorm dan, robot armpjes + cam :) Is helaas dan niet meer een goedkope uitbreiding. Weer zo'n stonede suggestie maar gezien je allergie misschien niet eens zo'n gekke voor jou Krasi. :) En anders deze in de kast al arbeider:

:) Zie 'm al lopen met een gieterje thee van Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zo stom was het niet hoor, min max of andere meter is erg makkelijk om te kijken..alleen zit op de tensio helaas een knopje..je kan ook gewoon een datalogger pakken, ben ik ook van plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gobru, thanks man, ik ben ook best tevreden :D

 

Sativied, wat een klungelige robot :lol: stoned een idee bedenken is wel leuk, allen nuchter werken ze nooit :lol:

 

Secret Jardin, een datalogger is idd mooi speelgoed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...