Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

zo in zijn sas met zijn gewas :lol:

 

het is weer een mooie volle tent maat!!

je ziet toch wel degenlijk verschil tussen die 600watters

en die dikke 1000watt knallers!!

 

op naar dikke knuppels!!

 

hou ze groen maat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, gaat lekker zeg. mooi die vergelijk foto`s.. keep them up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, haha jazeker, thanks gab, die 1000watt DE zijn beesten ;)

 

Hupla, dank je, uiteindelijk kwam het toch vol :lol:

 

Markie, thanks, ik vond het zelf ook wel cool, precies hetzelfde gewas, alleen een krachtigere lamp, morgen weer nieuwe foto`s :D

 

 

Topic:

 

Het trucje heeft gewerkt :lol:

Zaterdag een dagje droog laten staan, gisteren 3,5ltr pp, vandaag weer tensio waarden van 160 en 240Mbar :oeps

Dus d`r gaat weer geplompt worden, ook neemt de geur flink toe, evenals de witheid, sommige topjes onderin de plant gaan al wat door hangen, de toppen zijn iig lekker compact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

ik wens jouw heel veel knip-plezier! :lol:

Deze keer heb je meer te doen.

 

Het ziet er prima uit! :lol:

 

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsten, :lol: ja iets meer knipwerk idd, bedankt ;)

 

Topic:

 

Gisteren 28ltr water met z`n 8en, vandaag gewoon weer 27,5ltr......cheers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een straf weer dat knippen he :lol:

 

Gaat lekker hier iig, nog beter dan de vorige ronde????!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een saai topic zeg....

 

Ik kan niets anders bedenken om te posten elke keer dan dat het er lekker uit ziet! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny , +1

 

liefde is ......................................

al je tijd stoppen in een mooie vrouw om daarna rijkelijk beloond te worden :D

 

:lol: :lol:

 

grtn erazer ;)

Edited by erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

F**king hell Krasi ik moet ook maar eens een keertje Amnees gaan planten, ziet er letterlijk heavy uit, nu al. :lol:

 

Duidelijke verbetering ten opzichte van de laatste ronde, ze staan er prachtig bij.

 

Ik kom af en toe even spieken - druk op het moment.

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doorkweker, knippen is nooit leuk, ook niet erg goed voor je lichaamshouding :lol: thanks, gaat best lekker ja, of het beter gaat dan de vorige ronde?....het zijn andere lampen, en geen echte achterblijvers deze keer, ook de kwaliteit gaat anders worden, er hangt deze keer geen plasma boven, ze zijn iig lekker wit aan het worden, wanneer het gedroogd is zal ik een expert die ook de vorige heeft getest het uiteindelijke oordeel laten vellen :oeps

 

Johnny_Sack, haha sorry man....en natuurlijk bedankt ;)

 

Erazer, zo is het maar net, je krijgt het aan het einde allemaal terug, thanks :lol:

 

Donnie, howdy, weer terug van weggeweest....of in dit geval....druk geweest :lol:

Deze Amnees is een killer, lekker vlot ook qua bloeitijd.

Door de lampen gaat alles sneller, see u soon man :D

 

Topic:

 

Vandaag ben ik in Aalsmeer geweest, bij Gavita, het was er volop in bedrijf, ik werd gelijk geholpen, ik stond erbij hoe er getest werd op de drukke werkplaats, even wat inside info gewonnen, de aard van m`n beestje, en de test wees uit op een defecte bulb, ik heb een nieuwe bulb en een nieuwe reflector gekregen, deze reflector kaatst iets minder warmte terug naar de bulb zelf, schijnt ietsje minder breed en dus ietsje dieper, wel een verwaarloosbare 10 micromol minder lichtsterkte.

Ik kan weer verder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer netjes man ;)

 

komt helemaal goed hier :lol:

 

hou ze nog ff groen

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, tot in de puntjes verzorgt :D

 

Sensi Life, thanks, ze mogen nog 2 weken groen blijven :oeps

 

Update:

 

12/12 dag 39, zichtbare bloei dag 30.

Max temp 29C, min temp 21C.

Max lv 46%, min lv 34%.

Tensio`s tussen de 130 en 260Mbar.

 

Haha!!! de dorst is terug :lol:

Bijna 60ltr in 2 dagen en vandaag ga ik weer plompen.

Verder weinig veranderd, alles nog groen, het aandikken gaat naar mijn mening rustig, ik zie ze dagelijks en ben best pessimistisch, maar volgens mij gaat het best wel okee, en ze stinken....niet normaal....nog 4 weken ;)

 

Fotootjes :lol:

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_4739354.jpg

 

gallery_30844_15162_58053.jpg

 

gallery_30844_15162_7150269.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_1134197.jpg

 

gallery_30844_15162_5665421.jpg

 

gallery_30844_15162_5259303.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn best wat aangedikt in een paar dagen tijd. Er zit al vreselijk veel op met nog 4 weken.

Nu ze weer volop drinken zal het wel weer harder gaan :lol:

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, ik ben blij dat er weer gezopen wordt, vorige ronde namen ze de laatste 2 weken met een 2e bloei nog redelijk wat in omvang toe, ik heb gewoon van nature weinig geduld :lol:

 

Running Water, icon_hyper.gif :lol: crazydance.gif icon_dance.gif yeah....drinks & party ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er perfect uit Krasi.

 

Hoe doe jij het nou eigenlijk met je voeding?

 

Ga je de bladeren leegtrekken de laatste 2/3 weken en hoe ga je dat doen, spoelen/langzaam je ec terugdringen of?

 

Zie wel wat verbrande tips.

 

Grtz

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Watzeggie, ik ben blij dat er weer gezopen wordt, vorige ronde namen ze de laatste 2 weken met een 2e bloei nog redelijk wat in omvang toe, ik heb gewoon van nature weinig geduld

 

Dit is voor mij herkenbaar krasi ben ook niet al te geduldig. Heb wel respect voor mensen die bv een echte haze 13 weken laten staan. Dan houd je echt van je soortje en t effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, lukt het watergeven nog?

zie je al helemaal liggen :lol:

5463393902_cc69321cc6_z.jpg

 

bij mijn kiloknaller locatie doe ik het voortaan anders, gebruik gwn een dompelpomp en sproeistok om van boven te wateren, zou je eventueel ook kunnen doen, gwn de kop eraf halen en je stang in je drainagebuis doen(moet een hoekstuk eraan ofzo)

 

ps. hoe bevallen de LVS slangen?

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, thanks, ik geef ze van de week de laatste thee, daarna nog een weekje alleen nr3 en ik eindig met 2 weken alleen water omdat er idd nog genoeg voeding in de aarde is gebufferd ;)

 

Greenfingers, haha geduld is zeer moeilijk aan te leren :lol: maar wat je zegt vindt ik ook, als ik niet zo`n lange voorgroei had, dan had ik graag eens een echte sativa groot gebracht :lol:

 

Secret Jardin, wateren is idd niet gemakkelijk, ik schuif meestal 1 plant op, zo heb ik toegang tot 4, eerst de ene kant, en dan de andere.

ik heb een gieter met een extra lange steel, daardoor is het iets gemakkelijker wateren, de LVS`en werken bij mij echt geweldig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zo deed ik het eerst ook. vijverpomp, tuinslang en dan een telescope-stok-gieter-ding... nu van onderen is het kwestie van 1 knopje aan en uit..

 

ze zien er lekker uit krasi, nog helemaal groen en mooie buds.. maar ik had ook niks anders verwacht van je!!

 

keep em up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu al benieuwd naar de update van morgen! Week 7 is gewoonlijk dé knalweek waarin het allemaal moet gebeuren.

Ik geef ze ook op de knieën water met een stuk elektrapijp en een trechtertje :lol:

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, mooi uniform.

 

ik denk dat we ongeveer even ver zijn in de kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markie, thanks dude, ik moet vanwege m`n tabs wel minimaal 4x per week van boven wateren, ik gebruik een wat langere gieter, werkt prima ;)

 

Watzeggie, leuk handigheidje, je kunt het zo gek niet bedenken :lol: nog ongeveer 24uur en we gaan weer updaten :D morgen begint week 7 :lol:

 

Panjaabie, dank je, ik heb er 2 tussen zitten die wat kleiner zijn, voor de rest redelijk gelijk idd, we gaan idd ongeveer gelijk op qua tijdlijn :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...