Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

ziet er heel goed uit hoor, :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er nog steeds heel erg mooi uit :P

Denk je dat ze deze keer langer moeten dan 9,5 weken?

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouwe Ketser, dat idee had ik zelf ook, vorige ronde dronken ze ook iets beter, daarentegen had ik toen ook hogere temperaturen, thanks bro :)

 

Jeice, het is idd wel zo dat elke plant veel takken heeft te vullen met bloemen, 16 stuks geeft dikkere buds, nope dit is mostly pleasure :D

 

Pietje Wiet, bedankt, ze hebben idd nog wel 2 weken, daarin kan een hoop gebeuren, de DE`s hebben ze prima vertakt, en elke tak heeft leuke buds, ook onderin gaan ze hangen van gewicht, echt puisten moet nog gebeuren lijkt het :)

 

Gobru, thanks maestro :D

 

Watzeggie, dank je, ik kijk natuurlijk naar de dames, de trichs zijn nog helder, er komen wel steeds meer bruine haren, sommige toppen maken ook weer witte haartjes aan, dit zou een het begin van een 2e bloei kunnen zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

om te :P

 

:D

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nice uit!

lees je verslagen met veel plezier leer er een hoop van.

ff een vraagje krasi.. zuig jij van binnenaf aan?

zit te denken om ook zo een opstelling te maken heel misschien wel in een 240x240..

keep up the good work hopelijk haal je deze ronde er nog meer vanaf!

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
sommige toppen maken ook weer witte haartjes aan, dit zou een het begin van een 2e bloei kunnen zijn :P

 

Wat denk je zelf :D Bij mij gaat het gepaard met nieuw blad in de toppen. Is dat wel ok en wordt dat ook weer compact, of krijg ik nu ploftoppen?

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit krasi!, 2 verschillende netjes? haha (ohnee bovenste is vorige ronde) :P

ik wou deze gaan gebruiken, ook een mooie optie lijkt me

aanhangernet

150039.jpg

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, bedankt weer kerel :)

 

Warsteiner, thanks, blij om dat te horen, 2.40x2.40 is een mooi maatje tent, wil je daar dan 2x1000 of 4x1000watt in hangen, zowiezo een Intense heb je dan nodig, en ik adviseer je zeker een Opticlimate of andere sterke airco te gebruiken, vooral voor de zomer.

Beter hang je er 6x600watt in.

Meer als de vorige keer moet wel lukken, beter is maar de vraag :P

 

Watzeggie, nieuw blad lijkt me niet de bedoeling, al heb ik nooit Bubbles gekweekt, ik weet dat bij m`n WWxBB ronde dat idd ploftoppen gaf, hopelijk bij jouw niet het geval :D

 

Secret Jardin, mooi netje idd, de Intense120 is geen lekkere tent om een netje op te hangen, te weinig bebuizing, met dit formaat planten zijn 2 netjes wel wenselijk, omdat ook de onderste takken door gaan wegen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker kras, die gaan de komende weken nog wel flink groter en harder worden. Zal ook wel lekker ruiken je tentje met die 2 top haze soorten.

 

Je gaat de zomer gewoon doordraaien met je airco of lange vakantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny, dat aandikken is iig van harte welkom :D

De geur?.....ik moet echt erg snel wezen met openen en sluiten van de tent, jezus wat stinken ze :D

Ik ga nog een ronde achter deze aanplakken, ik heb eergisteren reguliere zaden ter ontkieming gezet en heb vandaag al beweging :P geen airco, maar gewoon maar 1 beestachtige lamp aan het plafond :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owja had al gelezen dat je de dame blanche manier van man vrouw selectie gaat toepassen, ff vergeten. :P

 

Heb het zelf ook gedaan op die manier met bierflesjes, vond het maar irritant werken. Gewone stekken pluggen vond ik fijner werken. Als je toch met de bierflesjes gaat werken zet ze dan in een krat. Ik had ze los staan, een keer een flesje per ongeluk omgeschopt. Het zijn dan net bowling kegels. :D

 

In mijn kelder hokje gelukkig geen last van de zomer. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, haha ik zal het onthouden, eerst laten wortelen en dan wachten op geslacht duurt weer langer, het gaat me nu al een week of 5 kosten, intussen wel hebben ze wel voorgroei natuurlijk, hopelijk houdt ik ze in toom. :D

 

Secret jardin, jij hebt compacte plantjes, deze hebben vrijwel geen net nodig, eentje voor de zekerheid misschien, maar bij mij gaan ze echt doorhangen, ook omdat ik al veel zijwaarts knak, dus bij zijn 2 netjes wenselijker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk een verbetering t.o.v. de vorige draai.

Heerlijk saaie ronde weer Krasi, maar dat zijn juist de beste. Wellicht niet voor de ramptoeristen maar voor jou wel!

 

Planten staan er kek bij en ze mogen nog even dus denk dat er wel een mooi eindproduct, zowel kwalitatief als kwantatief, vanaf gaat komen.

 

Groetjes,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, ik lees nog meer hoor.. maar heb niks toe te voegen... keep em up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jou topics lees ik altijd aandachtig door in stilte hahaha!!

 

je bent weer lekker bezig en niet te stoppen krasi, altijd lekker leesvoer.

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, thanks bro, ik heb mag eigenlijk klagen, maar dan heb ik helemaal niks meer te doen, Amnees is altijd goed voor de weegschaal, ik ben benieuwd wat de s5 gaat doen, kwalitatief zien ze er allebei super uit, diamonds :)

 

Markie, okee, dan is het goed....en pas op hè, ik hou je in de gaten :D :D

 

Pablo, yo gozer, thanks man, ik kan mezelf niet stoppen, ik wou een kleine pauze inlassen........dus nog even niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

....pfffff wat valt er te zeggen.......

Zelfs NASA staat verbijsterd.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny_Sack, haha ik zal het onthouden, eerst laten wortelen en dan wachten op geslacht duurt weer langer, het gaat me nu al een week of 5 kosten, intussen wel hebben ze wel voorgroei natuurlijk, hopelijk houdt ik ze in toom. :D

 

Secret jardin, jij hebt compacte plantjes, deze hebben vrijwel geen net nodig, eentje voor de zekerheid misschien, maar bij mij gaan ze echt doorhangen, ook omdat ik al veel zijwaarts knak, dus bij zijn 2 netjes wenselijker :P

 

Je kunt ze ook gewoon direct op 12/12 zetten als je met stekkenpluggen werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, astronomisch en supersonisch :P

 

Johnny_Sack, okee, maar gaat de plant zich dan niet eerst op wortelen focussen ipv bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zODd, astronomisch en supersonisch :P

 

Johnny_Sack, okee, maar gaat de plant zich dan niet eerst op wortelen focussen ipv bloei ?

 

 

Ik had na 2 weken wortels en zichtbare bloei, kan prima samen. Het is gewoon het zelfde als in de flesjes, maar ik vond de pluggen handiger om mee te werken omdat je die niet zo makkelijk omgooit en je geen water hoeft te ver verzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees-Gekkie, dank je, over 2 weken weten we het :P

 

Johnny_Sack, okee thanks, heb jij, of anybody, wel eens stekken direct in de zaai en stekgrond gezet, bv in transparante plastic bekers gaatjes onderin, inwateren met Spa blauw en bacto?

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

verslavende hobby heh :P

Pauzes nie aan beginnen joh mits het echt niet anders kan.. haha

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny_Sack, okee thanks, heb jij, of anybody, wel eens stekken direct in de zaai en stekgrond gezet, bv in transparante plastic bekers gaatjes onderin, inwateren met Spa blauw en bacto?

Zo stek ik altijd :D

 

Heerlijke toppen, mooie vergelijking voor mij, gelijktijdig qua bloei, alleen ik PLL jij beetje meer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...