Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Het ziet er weer tiptop uit Krasi. Jammer dat je na deze ronde gaat pauzeren. Het is altijd leuk om je bezig te zien ;)

Jammer dat het zo saai wordt opm deze manier he :P Veel succes en op naar de 2K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar gaan daar. Ziet er verder goed uit allemaal.

Pauzeren? kom op joh, nee gewoon verder. Doe eens een 1 plant kweek en go nuts with it. ;)

 

gr, Zapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, sleep_1.gif

 

Buzz, ja heel raar, gelukkig een enkele keer gebeurt.

Alleen water wordt makkelijker opgenomen en verdampt dan water met voeding.

Het gaat lekker rap in de tent :)

Biochar doet de levensduur van je aarde verlengen, zelfs jaren, na het verhaal van Knutsel ben ik ook van plan deze aarde nog een paar keer te gebruiken, alleen wel na de kweek eerst de Biochar herladen, dus eerst inwateren met voeding, een dag of 2 wachten, weer inwateren met voeding en aanplanten.

De s5 is een beest....thanks goos :)

 

DonBone, bedankt man, ik had een krachtige split unit hangen, de temperatuur was maar net acceptabel, maar de buiten unit maakte een pokke herrie, ik ben blij dat dat goed afgelopen was :)

Ik vindt de OC een geweldig apparaat, alleen ik zit zonder goede wateraansluiting, ook heb ik het niet nodig omdat ik normaal nooit zomers kweek :)

 

Secret Jardin, haha ja joh dat zou toch wat zijn, 3K trekken uit deze tent, eerst maar eens richting die 2K durven dromen :)

 

Don Lorro, dankje, het is af en toe wel eens lekker om te pauzeren, wellicht ga ik nog wel buiten aan de slag, iig ga ik eens lekker zomeren dit jaar :)

 

Zappie, ja toch, ik denk nog 2 theetjes dan is het gedaan met voeden deze ronde, dan laat ik ze weer lekker rijpen.

Haha sorry, ik ga echt de zomer pakken met terrasjes, stranden en chica`s, na de zomer ben ik weer van de partij met m`n 8-tal dames, leuke soortjes ook :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha sorry, ik ga echt de zomer pakken met terrasjes, stranden en chica`s

 

 

het is je vergeven!

 

 

t is weer een mooi egaal veldje geworden :) !!!

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, u bent te goed :wave:

 

 

Topic:

 

Vanochtend weer last met de 1000watter, weer was het dezelfde lamp die uit was bij binnentreden tent, en weer gaat ie gewoon weer branden bij omwisselen contact in schakelkast.

Erg lastig, ik moet nog ruim 4,5 weken, en heb geen reserve liggen.

Doc of Whazzup, misschien jullie een idee waarom dit falen plaatsvind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen flauw idee.

Ik weet wel dat het makkelijk op te lossen is.

Dan hangen we hem aan testapparatuur en kijken of het de ballast of de lamp is.

Is de ballast kapot kunnen we een nieuw pcb bord er in zetten.

Lang leve 3 jaar volledige garantie van Gavita. :wave:

Nog even Whazzup zijn opmerking afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skunkmonster, u bent te goed :wave:

 

 

Topic:

 

Vanochtend weer last met de 1000watter, weer was het dezelfde lamp die uit was bij binnentreden tent, en weer gaat ie gewoon weer branden bij omwisselen contact in schakelkast.

Erg lastig, ik moet nog ruim 4,5 weken, en heb geen reserve liggen.

Doc of Whazzup, misschien jullie een idee waarom dit falen plaatsvind.

 

heb precies hetzelfde gehad, even stekker uit het contact en weer opnieuw erin en toen deed ie het wel..had dat probleem 2/3 keer per week..d8 eerst probleem schakelkast maar die bleek in orde..

nu met een nieuwe geen troubles tot zover..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp aan of niet, metaalmoeheid in de tentstokken, scheurzak in de smartpots?

Krasi weet het toch nog even spannend te maken :wave:

 

Groeten,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, thanks for the reply, het nadeel is alleen dat ik geen reserve heb, dus ik kan hem pas na de ronde langsbrengen, en in die 4,5 weken zal het nog wel vaker gaan gebeuren ben ik bang.

Je ziet dat de kant van de s5, waar die lamp hangt minder dik is als de Amnees kant, stel dat de lamp een halve dag hapert, dan scheelt dat toch behoorlijk wat grammen aan het einde.

Ik wcht iig Whazzup`s expertise nog even af.

 

Secret Jardin, 2 tot 3x per week dus, balen man, dat kost idd grammen, heb je een nieuwe gekocht of laten repareren?

 

Watzeggie, haha het wordt iig geen probleemloze ronde, het saaie gedeelte is voorbij :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi over je lamp, ik las ergens dat de klipjes waarmee de DE lamp vastzit weleens los willen gaan. misschien zit daar je startprobleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, thanks voor je feedback, de clipjes, bedoel je die die de bulb op z`n plaats houden?

 

Topic:

 

De meiden zijn op 1 of andere manier minder dorstig, ipv 4,5ltr als de max, heb ik nu 2,5ltr als de max.

Maybe door de koudere dagen door het falen van de lamp, het is dan 24C, of is er iets anders loos, iig iets wat opvalt, en zo krijg ik wellicht toch nog wat te doen, de kweek is niet voorbij voordat de planten geoogst zijn :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp anders maar zo snel mogelijk ruilen voor een nieuwe.

 

Ben je van de sores af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je vrijdag géén vervangende lamp krijgen en maandag de andere laten testen electric-smiley.gif

Een weekend stressen of je lamp het al dan niet doet lijkt me niet echt bevorderlijk voor je nachtrust count-sheep-smiley.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

The_Predator, inruilen voor een nieuwe lijkt me niet een mogelijkheid, eerder een reparatie, en ik heb geen vervanging :)

 

Running Water, klinkt als een mooie oplossing, alleen ben ik bang dat er ook geen leensetjes beschikbaar zijn, anders hoor ik dit graag :wave:

Leuke emoticons btw :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het nog zijn dat die lamp te warm wordt en daardoor uitschakelt?

Als er een luchtstroom van onderen op staat kan het aardig oplopen.

Fannetje (of lucht afzuigen) van opzij is het beste om deze dingen wat te koelen.

 

Je moet het wel even regelen. Met Gavita is dat niet al te moeilijk toch? PUK al gebeld?

Deze monsterkweek laat je toch geen gevaar lopen door een knipperlicht?

 

Ook gezien dat de LV gisteravond dramatisch hoog was buiten? Verklaard misschien een deel van het mindere drinken.

Als het drinkgedrag even van slag is door lagere temperatuur, duurt het dagen voor het weer 100% op gang is.

Dat weet ik tamelijk zeker door ervaringen met mijn rare hok. Je aarde zal ook wat afgekoeld zijn...

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi is VIP bij Gavita :wave:

vip_dtservice.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geregeld dus :wave: Ik gebruik dit verslag om snel in slaap te vallen. Ook namens mij bedankt Doc!

 

Grts,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed bedrijf gaat niet over producten maar over afhandeling. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aftersales, een woord waar vele in de growshop wereld de betekenis niet van weten.

 

Gelukkig is dat bij jullie wel goed geregeld, geeft me altijd een heel goed gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, die clipjes bedoel ik ja, tis een evsa dus die zal wel een simpele diagnotische test doen voor de opstart...tis maar een brainwave van me...back to the cheeseberry :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, kan allemaal goed kloppen wat je zegt, ook ben ik een ltr pp meer gaan geven dan ik eerder zou doen per plantbehoefte, ook dat zou ermee temaken kunnen hebben.

Ik kom er wel uit met Doc, we Always do :)

Thanks mate :)

 

Doc, en zo voel ik mij ook steeds :)

 

Watzeggie, haha slaapverwekker nr1 :)

 

zODd :wave:

 

The_Predator, ik had niet anders verwacht :)

 

Doc, ik heb nooit klachten gehad over de service, en betwijfel dat in de toekomst ooit te hebben :)

 

The_Predator, daar sluit ik me bij aan :)

 

DonBone, ik heb ze even gechecked, no probz aldaar, hij start ook altijd op, alleen ergens tijdens de plantendag stopt hij ermee, enjoy ur CBH :)

 

Mitsz van der Kamp, yes they do :)

 

 

Update

 

12/12 dag 35, zichtbare bloei dag 24.

Max temp 29C, min temp 22C.

Max lv 52%, min lv 37%.

Tensio`s tussen de 100 en 130Mbar.

 

Dus op een klein technisch probleempje na gaat alles gesmeerd.

Ze gaan door conform tijdsgeest, geen stilstand te zien vooralsnog.

Ze hebben nog niet bijster veel dorst, watergiften blijven tussen 2 en 3ltr pp per dag.

Als ik de toppen aanraak voel ik al dat ze compact zijn, lekker plakken en natuurlijk heerlijk ruiken.

Ik heb weer wat preps gedaan voor de thee van zondag.

 

Pica`s....

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_4365067.jpg

 

gallery_30844_15162_5226388.jpg

 

gallery_30844_15162_275754.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_482895.jpg

 

gallery_30844_15162_6360508.jpg

 

gallery_30844_15162_5419171.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergelijkingsfoto....voor de leuk.

 

12/12 dag 35 de vorige ronde.

 

gallery_30844_14668_3020353.jpg

 

12/12 dag 35 deze ronde.

 

gallery_30844_15162_482895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...