Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Markie, you`re far too kind, maar bedankt voor je woorden :D

 

CW, ik zou gewoon de voorgeschreven aantal ml aanhouden, Doc bedoeld denk ik, niet teveel poespas er naast gebruiken.

Een aantal van de spullen van Aptus zijn organisch, dus die kan je zowiezo inzetten.

Ca-Mg is calcium magnesium, deze kan je voor je geel wordende bladeren inzetten, mits dat ook het probleem is.

K-Boost is Kalium, lekker voor in de volle bloei.

Naast topbooster volgens mij too much.

Zelf houdt ik het bij puur organisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus met andere woorden, gewoon lekker doorgaan zo dus zonder toevoegingen .....

 

 

Thanks krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig dat jouw tensio-waarden totaal niet met die van mij overeenkomen. Boven de 200 zullen ze waarschijnlijk al dood zijn.

Rond de 140 geven ze aan dat ze willen drinken....

 

@Jeice, Scheurwiet komt van scheurgras van v Kooten en de Bie als Jacobsen en van Es (zie mijn verslagje), maar scheur wordt in deze ook gebruikt als synoniem.

Luister maar naar Brood en Deelder, als dit mag in jouw verslag, anders haal ik hem weg.

 

 

Groeten,

 

Watzeggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, je moet natuurlijk lekker doen wat je zelf wil, ik heb ook nog veel restanten van andere voeding liggen, binnenkort pleur ik diegene die ik niet meer zal gebruiken gewoon weg, `t blijft zonde, maar ze nemen onnodig ruimte in beslag :D

 

Watzeggie, lol, die gasten waren/zijn echt baas, wat betreft de tensio waarden, ik plens ze iedere dag goed nat hoor, tensio zakt naar 50/60, de dag erna weer boven de 200Mbar, ze zuipen echt goed.

Ik heb wel eens tensiowaarden van boven de 500 gehad, gaan ze niet zomaar dood van hoor, je moet ze natuurlijk wel wel dagelijks water geven bij zulke waarden :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders iets grotere smartpots kras, heb hier nu 120 liter smartpots en hoef gelukkig niet meer iedere dag te wateren.

 

Ze drinken gemiddeld 3.5 liter per dag hier.

Leuke aan de smartpots is dat je kan voelen of ze water nodig hebben.

Gewoon je hand plat op de smartpot leggen en dan voel je of de grond is uitgezet of niet (waterdruk)

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, dat kan natuurlijk ook, maar ik vindt het niet erg om dagelijks te wateren :D

 

Update:

 

12/12 dag 25, nakomers dag 13

Max tenp, 29,5C, min temp 19,5C

Max lv 38%, min lv 30%

Tensio`s tussen de 110 en de 240Mbar

 

Morgen staan de laatkomers 2 weken op 12/12, zaterdag zal ik ook hen voorzien van Flowertabs 5 per pot.

Ze hebben na hun laatste knakbeurt gedaan wat ik hoopte, breedte gepakt en de takken zitten dicht bijelkaar, nog even wat lengte pakken en ze kunnen ermee door :huh:

 

De anderen staan nu 3,5 week op 12/12 en zijn zo goed als uitgegroeid, die gaan nu dus de volle bloei in.

Alles staat er nog mooi groen bij, hier en daar wat blad weggedrukt om topjes bloot te leggen.

De toppen lijken zich goed volgens de tijdlijn te ontwikkelen, er wordt lekker gedronken ook.

 

Ik heb 2 Web-it`s van Secret Jardin besteld, dat bespaart me het stokken deze ronde.

 

Foto`s. :D

 

De linkerkant van de tent, met in het midden de s5

 

gallery_30844_14668_2633590.jpg

 

De rechterkant van de tent, in het midden weer de s5

 

gallery_30844_14668_5083003.jpg

 

Amnesia rechts

 

gallery_30844_14668_1226112.jpg

 

Amnesia links

 

gallery_30844_14668_4166533.jpg

 

s5

 

gallery_30844_14668_3184521.jpg

 

s5 laatkomers

 

gallery_30844_14668_1842574.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijke pics

 

een vlekkeloze ronde is jou extra gegund

 

wat zijn dat die webits?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je blijft me inspireren :D ff een bestellinkje doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wilde dezelfde vraag gaan stellen. klinkt wel handig. maar zijn die mazen niet heel groot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, is mooi spul, iig makkelijk :D

 

Markie, het gaat er alleen om dat de toppen niet omvallen, volgens mij voldoet het wel :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit man, mooi egaal veldje met de toppen echt mooi uit elkaar getrokken :D

Bloei ziet er ook al goed uit, ben benieuwd naar de toppen over een paar weken.

Hoop voor je dat de web-it's het niet houden.... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks MarkZ, het knakken heeft goed uitgepakt, er zit zelfs diepgang in.

De laatkomers hebben vandaag ook duidelijk zichtbare bloei vertoond, dus ik verwacht van hen een groeispurt de aankomende week, de rest is idd lekker in de bloei.

De Amnezen ruiken heerlijk :D de s5 ruiken nog weer lekkerder :D

Dat is mooi doordacht gezegd, dat de web-it`s het mogen begeven :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed.

Hier van onder nu naar overvoeding zoals verwacht in de DR150 :D

 

DR60 1x s5 gaat perfect, begin week 8 opknopen die takken/toppen, foxtail op foxtail die mooi afbloeien nu ze alleen nog water gaat krijgen komende 2wk, alles is aan het omvallen :huh:

 

Een WebIt?

Ben wel verbaasd over haakjes van dat ding, schuift totaal niet eenmaal aangelegd. Wel ff lastig om van ene naar andere kant van tent te krijgen met grotere planten, trekt nogal.

 

De s5 heeft de nodes mooi dicht op elkaar, beter dan dat ze de hoogte in gaan, die zijn ook met dat goedje (te lui om ff terug te bladeren) behandeld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Lost, thanks, lastige planten in je DR150?

Je dame in de DR60 klinkt beter, omvallen moeten ze :huh:

Ik heb de Web-it`s nog nooit eerder gezien/gebruikt, ga het proberen, 7 eurie is geen grote investering, maar ik zal rekening houden met je comment.

Ook de s5 nakomers zijn behandeld met de Auxine ja,....m`n moeders ook :D

Ik ben blij verrast over de onwikkelingen van de 2 laatkomers, ze moeten nog zo`n 35 a 40cm groeien om op gelijke hoogte met de rest te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eerder aan mij/ bad room syndroom denk ik want ik heb al sinds de start in die kamer nog geen enkele perfecte ronde gedraaid onder hogere wattage HPS/ kweektent.

TL/ 250W wel ook beneden in de DR60 altijd goed dus ik doe eigenlijk maar wat boven want blijf bezig, als ik maar genoeg heb tot volgende oogst is het omdat ik gewoonweg het niet op kan brengen al dat ik weet goed toe te passen omdat ik tegen mezelf aanloop vaak totaal onverwacht.

Fuck maar is niet anders en ik denk dat zelfs een gesloten systeem van AT&T geen garantie is in mijn geval :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei zit er al lekker in gab - mooie zo op het oog zeer gezonde planten dat gaat nog wat worden sinds ik die gangbang bij Art heb gezien :D

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die laatkomertjes trekken wel bij...

Voor de rest ziet er goed uit toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, het zit niet altijd mee, vooral als je lichaam beschadigd is, hopelijk krijg je de probleemkamer onder de knie, je bent iig lekker bezig, als in bezig zijn :)

 

Donnie, idd volle bloei in de big girls en in goede algehele conditie, Art blijft m`n voorbeeld, en hij rocked deze ronde weer heerlijk :)

 

Mrt, ja hoor die mini`s komen er wel, ik heb iig niks te klagen :D

 

zzzJansen, thanks, dit is een 9,5 weken Amnees :D

 

Secret Jarding, yippiekayee & cowabunga :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Barbaarsje, dat ga jij redden, thanks :D

 

Even een grappig/onnagedacht puntje, de Web-it`s zijn niet gemaakt voor de intense reeks :D

Ik heb ze er met wat behulp van tie rips toch nog als bruikbaar ingehangen.

Jeice, als je nog niet gekocht hebt......denk er nog een keer over na :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha zat me al te bedenken dat je een buis in het midden mist. had ze nog niet besteld. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 'diepgang' van de bloei is inderdaad erg opvallend in zo'n woud van takken.

Amsterdammertjes in de maak?

 

Groeten,

 

Watzeggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...