Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Art, dank je, als ze allemaal zo rond de 80cm worden hebben ze mijn zegen :verrygood

 

Secret Jardin, :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je dat halen dan met die kleinere plantjes?

zijn wel erg klein maar wel MOOI hoor :verrygood

 

aan het licht zal het niet liggen...in ieder geval!

 

 

oh ja doe maar een magnum ipv dat vieze aardbeien ijs :D

 

hahahha

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

BC, licht genoeg ja :verrygood die kleintjes moeten nog gaan spurten, om ze daar wat voller doorheen te loodsen heb ik ze vandaag nog eens tactisch geknakt, die komen er wel hoor, en als zij 65cm worden vergeef ik het ze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles aan dit verslag is verbazingwekkend. Heb het nog even opnieuw doorgebladerd.

Belachelijk hoe snel ze groeien op die bio-tjes en bak licht die erboven hangt.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker niet slecht uit maar wat is er gebeurd op de laatste foto met je plantjes die zijn nogal geel van onder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, thanks man, organic is the way :) de planten voelen zich lekker, goede genetica in combi met mooie voeding en hardware :D

 

Osmose, dank u zeer :verrygood

 

Lion, laatste foto zeg je, ik zie gele drainagebuizen, en een enkel geel blaadje, die er al vanaf het begin zitten, die houden het lang uit :lol:

Tot nu toe maken ze een zeer gezonde indruk, bij m`n KF ronde begon nu ineens een vergeling van onderaf, dat is nu gelukkig niet het geval, m`n gezondste planten tot nu toe :D

De laatkomertjes hebben 2 gele blaadjes onderin, die zaten er al bij binnenkomst van de stekken, het nieuwe blad is heerlijk groen, aankomende update zal ik een een foto van onder schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste foto :verrygood ik bedoel de tweede foto, ik denk dat ik niet helemaal wakker was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker :)

hier niet, veel te laat bij gaan voedden, ook de Amnees wil vreten waar ik dat niet had verwacht (je leest eens wat her en der) :verrygood

ca/mg op en te weinig N eerder, komt nooit helemaal goed want flink voedden wil ook niet, verbrandt alles.

gelukkig heb ik tent vol dus wel genoeg uiteindelijk maar beetje zonde vd wattjes

 

Jou s5'jes hebben nergens last van, niet eens een verbrand bladpuntje te bekennen en die gele blaadjes.. eraf?

of laat je die hangen om aan te tonen dat toch echt niet alles perfect is gegaan deze ronde :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lion, 2e dus :) dat zijn de nakomers, die hebben een ruige rit via post.nl gehad, en die waren best geel bij aankomst, ze zien er nu stukken beter uit iig, die gaan aankomende week flink groeien, ik heb ze gister nog maar eens geknakt om breedte te winnen, van de week maar eens zien hoe dat uitgepakt heeft :D

 

Lostchild, thanks, toen ik nog mineraal Amnees kweekte was het idd zo dat Amnezen erg gevoelig waren wat betreft hoge EC, ik hield aan het begin zelfs 1/4 van aanbevolen aan, opbouwend naar respectievelijk 1/2, 3/4 en bij 100% kreeg ik weer verbranding van m`n blad :D

Nu vindt ik dat dit bij organisch goed gereguleerd wordt door de plant en het bodemleven zelf, geen gekke dingen uithalen natuurlijk, ik hou van uitproberen en goodies wat soms wel eens tot problemen leidt, maar ik schijn nu (op verbehoudt) een leuke combi gevonden te hebben.

M`n 1e s5 meiden gaan gewoon meeknallen met de iets oudere Amnezen, de laatkomertjes en hun enkele gele blaadjes gaan denk ik ook nog wel voor verrassingen zorgen, en de blaadjes blijven net zolang hangen tot de plant er zelf vanaf wil, wanneer ze verdorren haal ik ze weg :lol:

Heb je btw al pics gedropped in je album, ik ben toch wel benieuwd, en ik ben wel wat gewend hoor, ik heb ook wel horror foto`s geplaatst op WF :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit word/is een mooie ronde voor je kerel :huh:

Planten zien er super uit,wat een struiken zijn me dat geworden :D

 

Succes verder

 

Grtjs BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gupsel, thanks :huh:

 

Blowke, thanks goos, elke ronde heeft z`n charmes, dit is een gecompliceerde ronde door leeftijdsveschillen, maar super gezond tot dusver, en de ontwikkelingen zijn ook positief, deze strains hebben van zichzelf explosieve groeipotentie, een beetje knakken en toppen doet de rest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

 

Ziet er al lekker vol uit bij jou kerel.

Maar wat lees ik nu :D stekkies over laten komen via de post? :huh:

Is dat niet een beetje riskant kerel?

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, haha nee hoor, goed verpakt ruik je er niks van.....is niet de eerste keer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

klonen over de post gebeurt veel in buitenland ...ze vliegen letterlijk de hele wereld over... :D

3 dagen je planten in donker zetten overleven ze toch ook :D ...

ook ongewortelde klonen wortelen na 3 dagen donker onderweg nog als een malle........ :huh:

its weed :) ..tuurlijk hebben ze wel een klein tikkie...

 

 

in bv USA heeft bijna elke breeder zijn eigen moedertjes en er wordt dus ook op die sites veel geruild om dat de afstanden niet te doen is....

alleen Nederland heeft een stekkeboer infrastruktuur...voor zover nog aanwezig...want er wordt op gejaagd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie uitleg van het bio-idee hierboven. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?

Met mineraal voeden is dat wel anders. Eén keer overvoeden in de kritieke bloeifase en je hebt scheurwiet.

Volgende keer ga je dan ondervoeden tot het langzaam goed komt en dan later toch weer een fout maken omdat je wat gemakkelijker wordt.

Tenminste, dat is wat ik tot nu toe ondervonden heb.

 

Groeten,

 

Watzeggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheurwiet? Die term ken ik nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpie, precies, die Americano`s doen dat idd veel, en post.nl is stekvriendelijk :D

 

Watzeggie, tis maar net wat jouw ding is, de 1 mineraal de ander bio, en weer een ander hydro, ik heb ze allen nu gedaan (nog niet alle variaties) en organisch bio is toch wel m`n ding :D

 

Jeice, nee ik ook niet :) is waarschijnlijk inheemse taal, ieder provincie heeft dat :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio-mineraal kan je ook kweken.

Dan gebruik je organische basis en daar doe je een lage level minerale voeding bij. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

Dus Doc,

 

 

Als ik het goed begrijp kan ik dus een paar toevoegingen gebruiken uit deze 2 voedingslijnen, terwijl ik de produkten van sannie gebruikt?

 

gallery_27271_14691_305431.jpg

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou het niet kunnen?? :D

Zolang je maar lage levels aanhoudt.

Je kweekt dan niet meer organisch.

Ik ken een hoop kwekers die mineraal voeden op de GoldLabel SpecialMix (zwaar organisch bemeste potgrond).

Dat levert geen problemen op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat Doc zegt, ik heb ook een tijdje bio-mineraal gekweekt, bio, met het snelle corrigeren van mineraal, maar ik ben overgestapt op organisch, voor mij het meest eerlijke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah mn meester krasi aan t werk. ik volg m!

 

ziet er weer heerlijk uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke want het gaat er bij mij om dat ik een topbooster wil testen/gebruiken puur omdat ik het toch heb staan.

Maar Tw!tchy raadde het mij toen af omdat hij beweerde dat organisch en mineraal niet samen konden :huh:

Dus ik stons voor de keus mineraal of organisch..... vandaar dat ik dit eigenlijk wilde weten...

Maar welke afmetingen (ml) moet ik dan aanhouden als ik dit wil toevoegen?

Er staat op het flesje 5ml op 10ltr.....

 

N.b. ik heb 2 flesjes waarop staat k-boost en 1 met CaMg-boost :D wat is dat eigenlijk als ik vragen mag?

Ik kan het wel opzoeken natuurlijk maar ik wil weten wanneer en waarom ik het moet toevoegen :)

 

Ik zie nu een aantal lichtgroene bladeren en vroeg me af wat ik hieraan kon doen.

Misschien zit het antwoord wel in 1 van de 2 flesjes :D

 

Doc & Krasi thanks anyway :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...