Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Goed gezien he meester? :rofl

Ik wou dat ik hier thuis ook altijd zo scherp was :P :rofl

Nu heb ik juist bladeren die omhoog krullen en dat zal wel hetzelfde zijn denk ik...

De clipfan heb ik ook maar uitgezet want het waait volgens mij veels te hard in mijn kleine tentje.

Ook ik heb mijn lamp gelijk maar wat hoger gezet....

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beetje teveel racker :P

 

 

ja ik denk ook dat racker te veel blowed hehehehe

 

 

(sry vooor offtopic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, haha bedankt, en mocht je wat opvallen, toch maar gewoon roepen hoor :D

 

Art, dat denk ik eigenlijk ook, het zijn ook ir lampen, deze kunnen op 600watt zo op 45cm van het gewas gezet worden :rofl

 

Osmose, lol, jep die thee lusten ze wel, door m`n geknak de afgelopen dagen worden de dames steeds breder en voller, overal komen nieuwe groeischeuten tevoorschijn, zuipen gaat ook beter, sommigen 2ltr per dag die ik vanavond ga opvoeren naar 2,5ltr :P

 

Critical Widow, scherp scherp, Racker zei het laatst mooi, eigenlijk zijn we allemaal amateurs, ik leer iedere ronde weer, en van andermans ronde`s :)

Ik heb zelf ook een grote fan in tent hangen, ik heb deze nog niet draaiende gehad, Osmose zei me eens dat de planten lichtjes moeten dansen met de bladeren, niet schudden, en lichtjes dansen doen ze :rofl

 

Digi, lengte 43cm, breedte 15cm en hoogte 16cm, dit is met de kap meegerekend :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook de amnezen iets meer ruimte geven de knop lekker omdraaien krasi.

 

Straks heb je enorme struiken van de amnesia, totaal oerwoud en de s5 kant zal maar matig bezet zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoeld 2 Amnezen aan de andere buitenkant zetten en in het midden de s5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een te overwegen optie ja.

 

Op de huidige weg krijg je echt een raar oerwoud wat gewoon niet lekker kweekt.

 

Maar, das mijn bescheiden mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Digi, lengte 43cm, breedte 15cm en hoogte 16cm, dit is met de kap meegerekend :P

 

tnx !

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klok staat toch al om toch en nog 2x s5 erbij :P

 

Komt denk ik wel goed zo. Die amnees kan best een tikje wilder en nogsteeds een vrij open structuur behouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, ik zat zelf laatst al in die richting te denken, al ben ik de baas in mijn huis, dus die Amnees meiden hebben gewoon te luisteren, of anders...... :P

 

Osmose, eens, ik ga het vanavond even toepassen :rofl

 

Digi, ur welcome :rofl

 

Jeice, klopt, ik weet zeker dat het goed komt, toch is het geenm slecht idee, in een vollere set-up zette ik de grotere planten ook altijd aan de buitenkant, ik heb de planning van bijzetten ergens begin volgende week :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen daar, de s5 zal eerder verder de lucht ingaan dan in de breedte vullen denk ik.

 

Ik heb de grootste Amnees ook aan de zijkant staan maar dat maakt niet zoveel uit, strekt daardoor misschien nog wel wat meer (geen strekstrek) en de s5 blijft duidelijk achter bij mij, eergister een WebIt opgehangen (die 120/150 is dus echt niet passend voor een 150 omdat er geen middenstok inzit om net aan te haken) en de Amnees is zwaar geknakt op die Webit om haar een beetje af te remmen en de s5 wat inhaal kans te geven, die raken het net nu bijna her en der bijna 2wk op 12/12 nu. De Amnees heb ik nu dus 1x getopt en al 3x zwaar lopen knakken maar ze is niet te houden, stekken van deze dame hebben wortels in 2wk zonder er verder wat aan te doen dus ik zit goed voor strakkies mixen met de s5 enzo :rofl

 

Amnees (heb nog 1 grote, heel laat mannetje gehad :P ) slurpt hier per dag 2.5ltr inmiddels en dan nog schiet de tensio flink omhoog na een paar uur en ik heb eindelijk (ook jouw voortgang checkende) nu door wat mijn s5'jes zo geel doet strepen in het blad: ik geef te weinig water :rofl bang om de boel te verzuipen wat ik eerder altijd wel deed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, bedankt, de kleur is prima, de combinatie thee en buffertabs is een winnende tot dusver, met een week of 3 gaan bij de al staande dames de Flowertabs er in.

 

De Amnezen pakken hun ruimtes, al moet ik zeggen dat de s5 ook d`r best doen nu, zo breed als de Amnezen zullen ze niet gaan worden, daarom ga ik toch de Amnezen aan beide buitenkanten zetten en ietsje verder van de tenthoek, zodat de s5 dames wat dichter op elkaar komen te staan, zo kan ik toch goed m`n tentruimtes vullen.

 

De lichtverdeling in de zijkanten van de tent is vrijwel net zo goed als in het midden, waar natuurlijk een betere overlap is, dus echt meer strekken zullen ze volgens mij niet echt gaan doen.

De Amnezen hebben 2 weken meer groei gehad en zijn daarom veel beter ontwikkeld, vorige ronde was het andersom, ik moet toch maar eens gelijkop gaan starten :P

 

Je hebt gelijk wat betreft zuipen van de Amnezen, gister 2ltr gegeven en vandaag alweer tensiowaarden van 200 and above, dus ik ga over op 2,5ltr per dag, vorige ronde dronken de s5 zo`n 4,5ltr pp per dag, dat zie ik straks de Amnezen ook wel weer doen.

Daarom heb ik nu alle potten voorzien van een tensio, dan kan ik ze allen individueel wateren.

 

Heb je alweer foto`s in je album gedropped, ik ben natuurlijk weer reuze benieuwd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sneakpeek naar de potentiële bijzet s5 dames :P

 

gallery_30844_12649_4174715.jpg

 

gallery_30844_12649_1129537.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi

 

 

ziet er weer allemaal mooi uit hoor !!

 

en 2.5 lit water das te gek zuipen dames ,,,,,en groeien maar :P

 

ik blijf alvast volgen hoe ze blijven verder gaan ,,,,, ik ben zeer benieuwd

 

 

succes !!!!!!

 

 

 

ps : nog even een vraagje in verband met het scrog hoe hoog zet ik nu best mijn lamp voor ze goed laten integroien ???

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

..... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vraagje

 

3x Gavita Digistar 600watt icm 600watt ir lampen.

 

Waarom deze & geen 400 watt???

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOi krasji

 

 

 

Mooi groot blad heb je man,je dames worden nu wel voller gaat nu ergens op lijken :P

Zo te zien hebben ze er allemaal zin..

Ben je nou al begonnen met auxine>?Ga je dit bij allemaal doen?of bij een paar om te kijken wat de verschillen zijn...

 

Ik las van de week nog een interessant stuk erover,in een boek over kassenteelt enzo.

Stonden ook goede prestaties tussen van bepaalde gewassen..

 

Anyway keep up going the good work.!

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homegroweman, thanks, 2,5ltr gegeven gisteren, en vandaag alweer waarden van 200 en erboven, ze gaan nu echt drinken, dat moet ook van de aankomende 3 weken gaan ze 2x zo groot worden.

Van scroggen weet ik weinig, wel dat je lampen gewoon volgens de maatstaven boven de planten kan houden, dwz 600watt op 60cm en 400watt op 40cm, de planten laten zelf wel zien wat ze ervan vinden, dus houdt je blad in de gaten :rofl

 

MRT, :P

 

Elmanito, zowiezo had ik die liggen, en ik kan gewoonlijk op 600watt draaien, de afgelopen 2 dagen ook gedaan, maar het kunnen dimmen naar 400watt heeft ook z`n charmes, de ronde hierna gaan al die lampen plaats maken voor 2x1000watt DE :rofl

 

Bubble Cheese, thanks dude, het zijn mooie dames ja, de Auxine behandeling zit erop, die hebben ze allemaal gehad, ik las zelf ook een mooi stukje in de laatste editie van Essensie, veelbelovend product, we gaan het meemaken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, dat is nou scrog idd, leesvoer HGM :rofl

 

Update:

 

12/12 dag 5

Max temp. 29,8C, min temp 19,4C

Max lv 38%, min lv 31%

Tensio`s tussen de 50 en 260Mbar.

 

Deze keer begin ik met de s5, stoere meiden, of doen zich stoer voor, iig doen ze aardig met de Amnezen mee.

Ze gaan beter drinken, en zijn erachter gekomen dat ze ruimte hebben, en dus kunnen groeien.

Ik heb de s5 dames in het midden gezet, aan beide zijkanten staan de Amnezen, zij vullen hun zijde van de tent al.

En drinken als een tierelier, ze zitten net als de s5 meiden goed in de kleur.

Watergiften van 2,5ltr per dag worden voor sommigen al karig, dus ga ik eind van de week voor hen 3ltr per dag "PLOMPEN" :rofl

Morgen ga ik weer sproeien met Tea-tree olie, ik ben btw nog steed ongedierte vrij :P ook ga ik twee compo`s van de 3 compo thee bijeen voegen en laten fermenteren, zodat de thee die ik zondag op zet een vliegende start krijgt.

 

Foto`s van m`n vrouwtjes.

 

Amnesia.

 

Links in de tent

 

gallery_30844_14668_354018.jpg

 

Rechts in de tent

 

gallery_30844_14668_1220326.jpg

 

Links van boven

 

gallery_30844_14668_1442781.jpg

 

Rechts van boven

 

gallery_30844_14668_1199814.jpg

 

En een amnees van opzij

 

gallery_30844_14668_2788234.jpg

 

s5

 

gallery_30844_14668_2745644.jpg

 

Van boven

 

gallery_30844_14668_695754.jpg

 

En van opzij

 

gallery_30844_14668_4558054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed :rofl

 

De Amnezen duidelijk water te weinig, s5' jes wat minder last van maar ook daar op blijven letten :rofl

Hier drinkt mevrouw sinds een dag of 2 3ltr (dacht dat het even een hickup was maar niet heus) en heb ik pvd nog de tensio hoog staan 45min na lamp aangaan (400 vanaf 100), ze heeft wel een heel andere opbouw dan jouw pheno (als is dat wat lastiger vergelijken want ik top/knak anders).

Ze heeft wel wat weg van een mega Herijuana maar ze ruikt zoals ze moet ruiken inmiddels, kzal later vanavond foto's maken zodat je morgen ff kan kijken hoe het er bij mij uitziet en ook ff (als het me lukt, een foto van de wortels aan de stekken na 2wk niks doen, ja in normaal kraanwater dompelen en onder spaarlamp op verwarmingsmatje na "normaal" zetten op de plugs) :P

 

heb jij nog stekken genomen zodat je strakkies door kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook altijd weer een feest om je bezig te zien maat!!

 

ik zit lekker achterover in me stoel en geniet van mooie schouwspel!!

 

ga zo door!!

 

ow........... me biertje is op ff naar de koelkast :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, thanks, ik blijf het knap vinden hoe jij dat ziet aan het blad, ik kan redelijk plantlezen, maar zonder de tensio`s had ik niet gezien dat bepaalde dames wel 3ltr lusten. :rofl

Ik ben benieuwd naar je foto`s, ook naar die van je steks, ik heb nog geen stekken gesneden nee, de s5 moeders in spé moeten nog wel een week of 3 voordat er van gesneden kan worden, m`n Amnees moeders zijn er al wel klaar voor, maar het is nog wat vroeg daarvoor, ik denk week 5 bloei dat ik stekken ga nemen, zodat ze 3 weken voorgroei hebben gehad voor ze in deze tent terecht komen :rofl

 

Pietje, thanks dude, het is een genot om te kweken, en eigenlijk posten en lezen/leren op WF ook wel, ik trek er ook 1 open :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het interresant hoe dit allemaal gedaan word. Knakken en buigen heb ik

nog geen verstand van, maar binnenkort ga ik zelf weer een indoor kweekje

beginnen en zie wel wat ik doe en voor elkaar krijg.

Ik vind minder planten maar wel wat groter kweken eigenlijk fijner om te doen.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je een fles ofzo volgende x bij de planten zetten.. dan kan ik makkelijker zien hoe groot ze zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...