Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Groen groen groen! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor, jammer dat het niet gelijk loopt dan was het echt een kunststukje geweest. De laatkomers iets later oogsten dus? Tijd zat die Krasi, wie is nu de hobbykweker jij of ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Racker, aan groen geen gebrek :lol:

Ik vergat te vermelden dat ook bij mij sinds gisteren door hogere buitentemperaturen de Evsa`s zijn terug gedimd naar 400watt per lamp, met een dag of 2 a 3 voorspellen ze weer wat minder hoge temps en gaan we weer naar 600watt.

 

Jeice, ook bedankt, als ik vergelijk met de vorige ronde en die horror spint...nachtmerrie gewoon.

Deze ronde is een gelukkigere, de laatkomers worden waarschijnlijk wat later geoogst ja, of als ze ver genoeg zijn tegelijk, ik heb iig tijd zat ja B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mezelf altijd afgevraagd waarom mensen van die buizen uit de grond hebben hangen, waar is dit goed voor?

 

Je ziet het ook bij bomen langs de weg. Zuurstof bij de wortels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, :lol:

 

Cannabusinesss, Racker geeft het antwoord al, dat is bij de bomen buiten ook zo, voor mij is het voor bottom feeding, ipv m`n tent onder water te gooien B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt ... heb er geen woorden voor ...

 

 

Jungle time.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merk ook geen verschil met Auxine...zal de volgende ronde de helft besproeien.....met de Vermicrop thee gaat alles wel harder,die combi pakt goed uit!

Eigenliijk is de thee een super booster,alles zit erin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, dank je wel man ;)

 

Prettig Gestoord, thanks, geen achter-blij-vers maar laat-kom-ers B)

 

Art, de thee is een blijver idd, de Auxine zal je idd op die manier moeten uittesten, door het zuinige gebruik er van gaat ie iig nog een paar rondes mee :)

 

Osmose, haha een week is te lang man, thanks, gaat vrij lekker ja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, heb je misschien een linkje voor die drainslagen? vind dat wel eeg interessant..ik was eigenlijk van plan om de volgende ronde met schalen water te geven maar dit houd de lv wat meer omlaag denk ik zo?

 

 

Bless :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien der allemaal mooi uit...

 

mocht je de volgende x weer dezelfde opstelling doen, zorg dan dat je je s5 ook op tijd klaar hebt als stek... die amnees had een weekje kort vergatief mogen hebben, dan scheeld toch weer.. maar dat tentje komt mooi vol.

 

ik zit nu in einde week 6... loop dus wat voor.. maar ook mijn hokkie is mooi vol met "maar" 12 stuks..

het zou mooi zijn als je het zo kan buigen dat je hoofdbuds op zelfde hoogte zitten als je zijtakken als ze strax echt in de bloei zitten..

 

keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt mooi groen uit zeg die thee

is een zeer mooi materie om te gaan bestuderen :lol:

Dat water geven via een slang is dat omdat het anders niet bij de wortels komt?

Gaat lekker man succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, schotels werken ook goed, afwasteiltjes heb ik ook mee gewerkt ging ook prima, deze buizen zitten in de pot en dat maakt het werken voor mij gemakkelijker.

In m`n WWxBB ronde in de i240 gooide ik gewoon emmers water op de vloer, op een gegeven moment kreeg ik schimmel aan de buitenkant van de Smartpot`s en op de toplaag van de aarde, ook had ik een hoge lv in de tent maar dit kwam ook door de locatie zelf :lol:

 

Hier een linkje http://www.pvcvoordeel.nl/drainagebuis/?gc...CFe_MtAodgCgANg

 

MRT, thanks, ja ik had de s5 steks nog niet, en een aparte ruimte om de s5 even groot als de Amnezen op te kweken had ik ook niet, dus eerder op 12/12 ging niet.

De volgende ronde begin ik met alle stekken tegelijk. B)

Ik zal kijken wat ik met alle takken kan doen maar wil natuurlijk zoveel mogelijk budz :)

Drop ff een pica van je kweekie, ik ben razend nieuwschierig ;)

 

Buzz, bedankt, de thee is een prachtige manier van kweken en bevat echt hele mooie en complete voedingsstoffen.

De planten vinden het heerlijk, die slangen zorgen er iig voor dat het water ook helemaal onder in de pot komt.

 

Topic, ik heb net minimaal gediefd, alleen het kansloze heb ik verwijderd, ook zitten de Flowertabs in de grond, vanaf nu eens per week thee en de rest water, over twee weken nr 3 afharder van Woma.

De laatkomers zijn positief door hun eerste knaksessie heen gekomen, ze staan weer fier overeind en pakken al heel voorzichtig wat breedte, zij krijgen nog 2 weken wortelstimulator als extra en dan gaan ook daar de Flowertabs de grond in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga voor de volgende ronde 25ltr smartpots bestellen dus dan lijkt dit me de meest ideale oplossing, thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een mooi hulpmiddel idd, 50mm is de smalste maat, 30mm was mooier geweest voor de 25ltr Smartpot maar die kan ik niet vinden, met deze maat red je het ook wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Krasi..

zo staan ze bij mij... 12x s5

gallery_25470_13861_2376505.jpg

 

gallery_25470_13861_3781412.jpg

 

keep it up bro :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou die laat komers staan samen voor aan is dit zo dat je ze er makkelijker uit kan pakken?omdat als dat niet nodig had ik er 1 naar achter gezet en een grotere naar voren

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, marvelous man :) , dat is de bedoeling, een paar plantjes heel veel toppen, dikke s5 kwali en met 3 weken te gaan een mooi vooruitzicht, nice dude ;)

 

Masterstoner, okee dat bedoel je B) ik denk dat ze zo goed staan, omdat wanneer ik er 1 naar achter zet deze in de schaduw van de grotere planten komen te staan ook omdat de lampen natuurlijk ver van ze af hangen, de grote planten zijn zeer dominant op zoek naar licht, ze hebben hun eigen ruimte helemaal gevuld, de kleintjes staan nu vol in de "zon" en dat is de bedoeling, zij moeten nog flink groeien, ook is het wel lekker wateren zo :D

 

Pietje, :lol:

 

Moneytree, thanks, vanavond krijgen de meiden weer 2 extra toevoegingen in de thee, Azomite (gesteentemeel met a t/m z mineralen) en Sea-90 (zeezout met unieke zee mineralen en spoorelementen), dit wordt nog eenmaal herhaald in week 5 bloei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het verslagje nog eens helemaal van het begin terug doorgelezen en de plaatjes bezien.

Als je vergelijkt hoe iel ze in het begin waren en wat voor struiken het nu al geworden zijn.

Echt super mooi Krasi.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Tune, wat je zegt, it`s the power of canabis, van iele struikjes naar stevige struiken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...