Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Gaat lekker hoor...ik had trouwens met die Amnees ook het idee van kleine toppen de eerste ronde...ze hard en compact en de weegschaal verbaasd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild

Ik wou dat ik een ons had om te knippen maar ben goed op weg.

 

@Art

Aan die amnees van is niks mis mee :P

 

Ontopic

@Krasi

Met al die bodemleven en buffer door buffer tabs die je heb, had ik ook niet verwacht dat het geel zou worden.

Ben benieuwd wie meer in het weegschaaltje neer ligt al is dat niet hellemaal eerlijke vergelijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, ...geniet ze morgen :D

Lopende band werk bij jou haha, d'r in en d'r uit methode :(

Je hebt nogal pech in die DR150 ruimte, was je tijdens de licht uit periode tegen een emmer aan gelopen?

Ik heb trouwens alles al meegemaakt :wacko: eens kwam er zelfs water uit m`n voordeur, liep zo de goot in :P

Goeie ouwe oldskool goedkoop, snel en rammen manier....blij dat die tijd voorbij is.

 

Prutser, ligt het aan ondervoeding bij jou dan, wanneer je dat kunt vaststellen zou ik wat gaan verhogen idd, wel eerst de andere mogelijke oorzaken wegstrepen ;)

 

Art, ik ben te ongeduldig denk ik, is 1 van m`n kweekzonden, klungeligheid is de ander :lol: maar wat je zegt klopt wel, m`n c99 van de vorige ronde had veel dikkere toppen, maar de s5 woog duidelijk meer :D

 

Buzz, Klopt, de Buffertabs zorgen voor gezonde planten in de groei, de Flowertabs zijn net zo geniaal maar dan in de bloei, verder doet het bodemleven van de rijke thee ze erg goed en m`n toegevoegde stimulators en mineralen helpen hier ook aan mee.

Vergelijken gaat idd niet, kijk...ik moet een kilo kunnen trekken, anders is het wel heel sneu (ga ik ook zeker halen :lol: ) maar ik wil gewoon de 2 halen uit deze ruimte met deze opstelling, iig moet de kwaliteit hoog zijn, de smaak en geur inbegrepen. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

just checking in. keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: :P

 

all the best krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil in top volume kan ook te maken hebben met de voeding.

 

Iets meer stikstof en de toppen worden groter maar minder gewichtig naar volume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prutser, ligt het aan ondervoeding bij jou dan, wanneer je dat kunt vaststellen zou ik wat gaan verhogen idd, wel eerst de andere mogelijke oorzaken wegstrepen :P

 

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten, alles is mooi groen, behalve sommige onderste bladeren, die worden wat lichter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het verschil in top volume kan ook te maken hebben met de voeding.

Iets meer stikstof en de toppen worden groter maar minder gewichtig naar volume.

 

Klopt, ga je eind week 6 meer N geven groeien je toppen wel maar niet zoals je wilt (dunne uitlopertjes week 7) is mijn ervaring.

 

Ik ben zelf erg spaarzaam met N in de laatste weken om dat te voorkomen, ook BAC bloei en bio pk volle mep week 6 = kassa wat dat aangaat

eerder op aarde al meegemaakt (minder maar groene flesje Flora GHE--> N en daar gingen ze)

en nu net afgelopen ronde op kokos in klein tentje was het helemaal erg en heb ik 1wk eerder omgehakt, ook goed maar wel grammetje of 20 op 250W verloren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, i`m getting there :wacko:

 

Markie, thanks voor je bezoekje :(

 

Ink, thanks maestro :P

 

Predator & Lostchild, ik gebruik zelf weinig N, en m`n PK ga ik deze week ietsje opschroeven dmv het verhogen van de Woma nr3 afharder/bloeistimulator, ik zie geen tekorten anders had ik misschien wat extra`s gebruikt zoals Topbooster van Aptus.

 

Prutsertje, ik moet altijd als eerste aan water tekort denken wanneer alleen een vergeling onderin ontstaat, anders dan licht tekort ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook 1 x 1 ml de liter water fishmix erbij gooien.

 

Is goed voor het bodemleven en de plant in zn algemeen, dat hele kleine beetje extra stikstof kunnen ze wel hebben... doe af en toe ook paar drupjes erbij voor de mooie groene glans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutsertje, die waarden heb ik ook, dus daar kan het niet aan liggen, lichtgebrek misschien?

Anders kan het een N, of Ca of Mg tekort zijn, een foto zou helpen, per PB mag ook :P

 

Predator, is dat advies voor mij of Pruts?

Mijn stikstof komt voornamelijk uit de Buffertabs, en wormenmest, de rest komt uit de thee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

12/12 dag 39, nakomers dag 27.

Max temp 28,5C, min temp 20C.

Max lv 51%, min lv 44%.

Tensio`s van 50 tot 230Mbar.

 

Ik heb weinig te melden, gisteren hebben de dames 3,5 en 4ltr pp heelijke thee gehad, vandaag weer dorstig, dat is gewoon goed, behalve de nakomers, die staan op 50 en 70Mbar.

Sommige toppen beginnen al bruine haartjes te laten zien, anderen zijn nog spier wit, ook aan dezelfde plant.

Nog 4 weken te gaan.

 

Foto`s. :P

 

Amnesia links.

 

gallery_30844_14668_656170.jpg

 

Amnesia rechts.

 

gallery_30844_14668_4536623.jpg

 

S5, vooraan de nakomers.

 

gallery_30844_14668_6123828.jpg

 

s5 topje.

 

gallery_30844_14668_328628.jpg

 

Amnesia topje.

 

gallery_30844_14668_3530130.jpg

 

Nakomers s5.

 

gallery_30844_14668_1955388.jpg

 

Een topje met wat bruine haartjes.

 

gallery_30844_14668_2152447.jpg

 

Een topje die voornamelijk wiite haren heeft.

 

gallery_30844_14668_2097445.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor de mooie groene glans kan je beter wat Bretons zeezout geven, gelijk goed voor de trichs.Toppen zien er al aardig besmeurd uit.Hoe is de aroma in de tent??

 

anjali.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito, ik ga volgende week weer een rijkere thee zetten, dus toegevoegd Sea-90 en Azomite.

De geur in de tent is zoals de naam van de tent, intense...telkens als ik water ruikt het hele huis ernaar, gelukkig water laat :wacko:

 

Bubble cheese, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zeg als die zo blijven zwellen :wacko: ziet er goed uit krasi nice work man :P vind zo een setup altijd prachtig en tis een droom maarja

heb helaas de mogelijkheid hier niet voor dus ik hou het klein ^_^

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

SmellyGreenShit, dank je, plakkerig spul die Amnees :wacko:

 

Shiningsilverhaze, bedankt, ze moeten nog flink doorzwellen de aankomende 4 weken, deze set-up is klein voor mijn doen, groter hoeft van mij ook niet zo nodig ^_^

 

zODd, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog 4 weken te gaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...