Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Wauw Krasi, begint er lichtjes indrukwekkend uit te zien! Ze staan er beeldig bij. Ik blijf volgen :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oblomov, dank je, de aankomende 2 weken zullen de toppen zich flink gaan ontwikkelen, iig dat is de bedoeling ;)

 

Jeice, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Ben benieuwd hoe ze verder opblazen met jouw bio-dingen.

Wat mij betreft is dit het moeilijkste stadium van de kweek en voor jou duidelijk niet.

Ik blijf hem in de gaten houden.

 

Succes!

 

Watzeggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smakelijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zepher, thanks, nog even en de jongste s5 meiden liggen op gelijke hoogte, dan is het veldje compleet :wOOt

 

Weslyy, dank je, de web-it netten die erover hangen hebben grote mazen, de toppen lijken hierdoor kleinder dan dat ze zijn, de foto met de hand is dan ook voor het realisme :)

 

Prutsertje, bedankt, de planten zijn heerlijk groen, hopelijk blijft dat nog even zo ;)

 

Watzeggie, thanks, het simpele zit hem voor mij in het organische kweken, als je niet "te" gek doet (heb ik btw wel gedaan in een eerdere ronde :) ) gaat het bijna vanzelf, dan is het zaak om doeltreffend te wateren en het klimaat op peil te houden, goede en vooral tijdige ongedierte bestrijding ,de genetica is iig super :lol:

 

Secret Jardin, hahaha ofnieh!!!!m1mxwctam0ao_sqr256.jpg

 

Art, dankjewel, wanneer maak jij ons weer blij met foto`s :)

 

Buzz, zo ruiken ze iig wel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten blijven mooi groen krasi, en geen spint dat is ook belangrijk.

Leuk om te zien hoe mijn planten over een week eruit zien, je loopt een weekje voor op mij :)

 

Geeft je al iets meer p k in je voeding?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

KRasjiiiii

 

 

Jij gaat lekker......!

Schiet ineens lekker op bij jouw,wat een verandering weer in een weekje..Je aanmaak met toppen zit helemaal goed,mooie korte opbouw.

Dat ze goed groen zijn moet ook wel met al die ditjes en datjes en je theetjes :) nice job.!

 

Misschien is het al gezegd,wat heb je daar voor netje?grappig ding heb ik nog niet eerder gezien ziet er wat robuuster uit dan die witte dingen,van wat voor materiaal is dit?.

 

In ieder geval ga zo door !

 

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, thans, eens, ze blijven idd mooi groen, ik was van stekken afgestapt door, ongedierte en ziektes, na de vorige ronde was ik het al bijna beu, ik dacht ik probeer het eens zoals het al heel lang gedaan wordt door inheemse volkeren, met etherische oliën, en met succes.

De gezondheid heeft meerdere factoren, (plasmalicht, Auxine, goede aarde, Buffer en Flowertabs) maar ik denk dat de thee een zeer zuivere is.

Ik vindt jouw Amnezen ook spectaculair, en wacht weer op de nieuwe foto-update.

Ik geef nu dagelijks 1ml per ltr Woma nr3 afharder mee, een mooie organische bloeistimulator en afharder, zeer sterk spul, daar zitten de nodige extra P en K in :)

 

Bubble Cheese, thanks dude, de ontwikkelingen volgen elkaar prima op ja, het wordt elke week mooie in m`n tuin ;)

De netten zijn Web-it`s van Secret Jardin, mooie elastische netten, speciaal voor de DR en DS tenten, ook andere merken tenten zullen ze goed in werken, ietsje minder geschikt voor de Intense, maar met wat aanpassingen toch inzetbaar gekregen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oliën hebben de behoefte aan roofmijt doen verdwijnen, en de gezamelijke kostprijs, en het feit dat ze zeker nog 10 ronden meegaan is voor mij genoeg om deze methode te blijven hanteren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

begint bijna saai te worden :)

nee kras, dat gaat lekker.

en de rest is hier en daar al gezegt, dus ff geen pluim in je bips van mij ;) :) :lol: :)

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik loop een paar dagen voor rasi, maar zo te zien zijn jouw toppen al een stukje beter, vanaf volgende week gaat er hier topbooster bij.

Als ik op 75% kom van jouw ben ik al blij denk ik :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, dank je, haha tot nu toe zeer positief, maar als het misgaat alsnog schroom ik ook negative vibez niet ;)

 

Prutser, ik zag jouw topic al, zoveel loop je niet achter volgens mij, m`n planten zijn even iets voller, dat wel, aan het einde van de race gaan we het wel zien, misschien redt ik 75% van jou, alles is mogelijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak weer snel fotos,door de wintertijd is het een beetje een rottijd wanneer het licht uitgaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m`n tijden gewoon aangepast naar de voor mij ideale tijden, ik gaf ze gewoon een uurtje extra donker, en heb toen de klok teruggedraaid :) 2 of 3 uur extra donker zal ze ook niet schaden denk ik, daarna ga je gewoon weer 12/12 verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,dat moet ik op me knieën de klok veranderen................... ;)

Komt ook door mijn buiten-amnees........echt stoned :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten Amnees hè, rukt die nu sterker dan de binnen versie, ik vindt buitenwiet altijd zo lekker sterk ruiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruikt iets fruitiger,ziet erook iets anders uit,donkerder van kleur,het bruist meer in je hoofd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...