Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Kijk en weer een tentje erbij, lijkt me best handig zo een raampje om even te kijken maar als er wat in zou bloeien wil je ook wat ruiken toch. B)

 

op de 2 vreemde vogels na zien de plantjes er goed uit hoor, ik ben ook benieuwd hoe groot ze gaan worden onder dat lichtgeweld van je.

En ook of je wat gaat merken van je EC verhaal.

 

op naar een knalronde, met al dat moois.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje wiet, bedankt gap, ik stond te kijken hoeveel licht er van de t-neons kwam, en die tent is idd leuk :whip:

 

Boosie, thanks, het gaat meer om de luchtverversing, en ik wil hem ook gaan inzetten als extra droogtent ;)

 

DJ, haha ik vondt het ook wel grappig, die vreemde vogels zijn al aan het aanpassen, mooi hoe ze dat vermogen hebben.

Dat EC vindt ik erg boeiend, het is natuurlijk beter toepasbaar wanneer je met voeding werkt die je meet, maar ik zou eigenlijk pas na 3 weken bloei beginnen bij te voeden met thee, we gaan het meemaken, licht heb ik genoeg iig B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker maat :D

 

ze zien er ook goed groen uit beter zo als andersom ;)

 

 

btw hoelang groei ? maandje ? ;)

 

 

heb zelf eergisteren 4 zaden de grond in gedaan op kiem kracht

zijn adh47 x Ndb x ierdbei , en ze zijn er alle 4 door :whip:

 

de mannen pak ik en bestuif ik een s5 stek mee , eens kijken wat voor zaden dat worden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, mooi groen of niet, vanavond gaat de klok om, dus morgen dag 1 bloei, ze hebben dan 9 dagen groei gehad.

Voor de guerilla wil ik een week of 3 voorgroeien en dan naar buiten.

De WWxBB deden er 5 dagen over om te ontkiemen, terwijl m`n KF van de vorige ronde met 2,5 dag naar boven kwamen.

Die kruising van je zal een dikke combo worden, mooi outdoor sootje iig B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha zoals je die lampen ook heb hangen echt perfect

de belichting heb je nu overal erg goed zou je zeggen :whip:

 

 

of die voor outdoor goed word komen we dit jaar misschien nog achter ;)

 

de bedoeling is om een semi auto flower en uit te pikken die hopen erg veel s5 eigenschappen heeft

maar ga er tog mee verder dus uit eindelijk heb ik goede zaden , want wat ik buiten niet doe , doe ik binnen wel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt een klap licht uit die krengen, ik ga nog we de kappen ietjes meer naar buiten buigen, ik wil er 40/50 tegelijk in groeien, kleine potjes, 9x9x10.

Onze hobby loopt een beetje uit de hand B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je een moederselectie doen krasi?

zoja van welk soortje? B)

 

 

ziet er allemaal strak uit !

succes.

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

JESUS ;) Jij laat er geen wiet uhh gras over groeien he krasi? :whip:

 

Ik heb wat weinig tijd maar ik kom zeker effe bij jou buurten als ik online ben B) tering wat een leuke setup :D

Ben zelf vandaag ook aan de gang gegaan met die 18ltr potten en heb gedaan hoe jij het zei.

Ook ik heb plannen om het wat "groter" aan te pakken en zal jou echt om hulp/tips gaan vragen maatje.....

 

 

 

Heel veel Succes Krasi!!

 

 

;)

 

 

Groetjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziek ziek ziek ik ben zo jaloers

het is je wel gegund als je 3/4 van je opbrengst er weer opnieuw in dauwt daan verdien je het

 

dikke groene duim krasi ,,, volg nu weer stilletjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

GENIAAL groei tentje!

 

De T-neon is echt perfect om te voor groeien.

Wij gaan van het weekend ook ons voor groei hokje in elkaar knutselen een maand voor groeien lijkt ons ook het beste B)

 

 

verder staat het in je BIGGIE tent ook goed voor!

 

we blijven volgen!

 

de groete aan je voete!

 

 

-Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zult door gaan tot de ...

De update man slaat weer toe.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi, bedankt hoor, ik ga NOG geen moederplant zetten, maar wil dat ooit wel eens doen, ik wil alle aspecten van de grow meemaken en daar hoort stekken nemen en selecteren ook bij natuurlijk :)

 

CriticalWidow, hey man, long time, we moeten wel vooruit gaan he, en je weet me te vinden, als ik KAN help ik je, dat weet je ;)

 

Bassie Verras Mie, thanks , en idd ik heb gewoon 80% weer geïnvesteerd, dit hok kwam toevallig op m`n pad en was te mooi om af te slaan, daar komt bij dat ik licht verslaafd ben aan nieuwe producten proberen B)

 

Taiga2, OFNIET!!! ;) ik ben ook erg blij met deze kleine space, die T-neons is echt handig ja, ik had misschien ook wel 2x55watt kunnen nemen, maar ik wil er 40 tegelijk gaan voorgroeien steeds dus ik dacht "wat is de sterkste, okee die neem ik" :)

Een groei hokje is rete handig, succes met de bouw, en bedankt weer.

 

zODd, ....dood volgd...Dramatisch :whip:

De volgende update qua vernieuwing is pas na deze ronde, eerder een aanpassing eigenlijk :D

 

Topic:

 

Ik was zonet weer bij ground zero en heb de klok geflipt, morgen is bloeidag 1, dan nog 7 a 8 weekjes te gaan, de dames gaan snel nu, dit is vooral goed te zien aan de 2 fabrieksfouten tussen hen, de ene ging al beter, de ander is goed gevolgd, ook zij heeft 2 nieuwe groeischeuten aangemaakt.

Verder heb ik de slimme thermostaat aangepast aan het 12/12 regime.

De tensio`s tikken de 180 en 190Mbar aan, morgen zet ik de thee op en zaterdag kan die dan gegeven worden.

Ik zal morgen wat pics maken van m`n gemakszuchtige manier van thee zetten, en zaterdag weer een bloei-update ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond dames en heren,

 

en welkom bij de 2-delige miniserie "op de thee bij Krasi".

Vandaag deel 1 laten we zien hoe gemakkelijk een lekkere, nuttige en gezonde compost-thee te brouwen.

Wat hebben we nodig:

 

-Humboldt Mayan Microzyme

-Humboldt Honey Es

-Goldlabel zwarte wormenmest

-water

-een litermaat

-een doseerspuit

-een theelepel

-een aquarium luchtpompje met bruissteen

 

gallery_30844_12649_16128.jpg

 

gallery_30844_12649_1784420.jpg

 

gallery_30844_12649_304630.jpg

 

gallery_30844_12649_1252897.jpg

 

gallery_30844_12649_609976.jpg

 

Alleerst ga je kijken hoeveel thee je wilt gaan maken, ik wil zo`n 15ltr voedingswater hebben, dus ik gebruik 500/600ml.

De dosering van de mayan microzyme producten staan op de site van Sannie`s Shop bij Mayan Microzyme.

Voor de mijn 600ml gebruik ik 7ml Mayan Microzyme (zeer geconcentreerd) en 3 theelepels Honey Es.

Van de wormenmest gebruik ik 5 goed volle theelepels.

Water in de litermaat, ingredienten er in en even roeren.

 

gallery_30844_12649_1236752.jpg

 

gallery_30844_12649_2723518.jpg

 

gallery_30844_12649_539483.jpg

 

Dan alleen nog het bruissteentje van het aquariumpompje in de litermaat, stekker in de stopcontact en lekker brouwen maar.

Zorg dat het pompje hoger staat dan het bruissteentje, anders wordt het pomje te warm met alle gevolgen van dien.

Zorg ook dat wanneer je grotere hoeveelheden maakt, je een grotere litermaat/emmer/specikuip gebruikt met voldoende ovecapaciteit, de thee wil nogal schuimen en voor je het weet kan je gaan dweilen.

 

gallery_30844_12649_711314.jpg

 

gallery_30844_12649_1322866.jpg

 

Deze thee laat ik 24 uur brouwen, korter kan ook, minimaal 12 uur, langer kan ook, ik zou max 48 uur doen, hoe langer je brouwt hoe krachtiger de thee, alleen gaat de thee na een bepaalde tijd bederven, door anaerobe bacteriën.

Dus max 48 uur is aan te bevelen.

 

Tot de morgen, bij het 2e deel van "op de thee bij Krasi" waarin we verder gaan waar we zijn gebleven, de thee gaan zeven en verdunnen tot het te geven voedings water.

Goedenavond B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.... een bakkie ..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal weer keurig uit!

 

Enige waar ik over blijf zeiken zijn de airsocks.

Hangen nu toch recht onder je filters waardoor je de verse lucht gelijk weer afzuigt.

 

Smartpots wat naar elkaar toe schuiven en socks naar beneden! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, het is m`n favo smaak ;)

 

Elmo, suiker of zoetjes? :whip:

 

Cannaz, thanks man, vergeet niet dat de socks 360 graden inblazen, en zo snel zuig je al die lucht niet weg hoor ;)

Er zit btw zo`n 40cm tussen socks en filter, volgende ronde LVS`en die kan je richten :D

 

Stikkie, dat hangen ze toch, als het goed is worden de planten ook nog groter :)

 

Casa, ik lees net op teletext dat vanavond tussen 23:00uur en 00:00uur deel twee wordt uitgezonden :)

 

 

Vanavond tevens ook bloei-update met verse verrassende foto`s B)

 

Edit: ik heb trouwens voor de volgende ronden een prachtig mooi product voor thee gevonden, kant en klaar en makkelijk in gebruik, voor iedereen die eens thee wil proberen, check it out

 

http://xtreme-gardening.mybigcommerce.com/...-Tea-Brews.html

 

Deze thee hoef je niet te verdunnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 suiker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het tegen cannaz..!!

 

neem ik het voor je op is het nog niet goed... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond tevens ook bloei-update met verse verrassende foto`s

 

We zijn weer benieuwd wat het zal worden :)

 

de thee beschrijving ziet er top uit ga t ook eens een xtje uit probere

Share this post


Link to post
Share on other sites

gay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed georganiseerd uit! Heb nog een lange weg te gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...