Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Lion, ja wat een hels karwei :)

 

Boefje, okee doe maar stiekem dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
foto 1 lijken er 2 zaden naast elkaar te groeien in zo een potje zie ik dat verkeerd krass ??

 

John de man van Beton, scherpe blik ouwe, zal ik jou eens wat vertellen, ik heb gewoon twee 1eïege tweelingen, ik las er laats al wat over in een topic, geinig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog even foto`s gemaakt van de tweelingen, de deksel is trouwens van de propagator, sinds vanmiddag.

Een clipfan voorziet het kunstmatige klimaat van een licht briesje.

Ook heb heb ik de 2e plasma aangezet omdat ik vondt dat somige plantjes wat gingen strekken, ze hangen zo`n 50cm van de kiempjes af, temperatuur van het medium is 20/21C.

 

gallery_30844_13485_3100670.jpg

 

gallery_30844_13485_1783473.jpg

 

gallery_30844_13485_485891.jpg

 

600watt plasma geweld

 

gallery_30844_13485_1014052.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd weer mooi om dat jonge grut te zien :D

 

dat het maar gauw grote meiden mogen worden.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikkie, ik ook niet maat, ik ook niet :)

 

Pietje, thanks gap, iets minder strek en ik ben tevreden, dat gaat nu wel lukken met al dat licht, ik graaf ze wel wat dieper in :D

 

DJ, vindt ik ook, alle fases in de grow hebben hun leuke factoren, dikke toppen zijn wel de leukste, dan wel in goede gezondheid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is zover ik weet geen informatie over het optrekken van cannabis zaad onder hps.

Ik leer hier. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het nou ook echt daadwerkelijk bewezen wat plasma met je planten doet?

ik weet dat je er goed onder kan groeien, de bloei onder plasma laat wat te wensen over...

maar thc etc. word er echt veel beter van??

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje wiet, aan licht en spectrum geen tekort :D

 

Doc, het strekken kwam ook doordat de deksel van de propagator bedekt was met druppels, dus er kwam geen volledig licht doorheen, nu is de deksel eraf, en een 2e plasma brand, ik verwacht zeer snel progressie :)

 

Lemonhaze, Ik heb verbluffende resultaten gezien op buitenlandse fora, een topje wiet met wat leek schimmel, witte pluis, echter waren dit trichomen, echt verbluffend.

 

gavflowerday66_28_.JPG

 

We hebben het er al eens meer over gehad, de voordelen van plasma licht, en ja het komt in de bloei wat te kort, maar naast HPS komen alle voordelen weer naar voren met de tot op heden dominant bloeilicht van de HPS en zijn voordelen.

Ik zou zeggen volg de show, ik ga m`n best doen om het tot een mooi resultaat te brengen. :D

 

Taiga, thanks man, we beginnen net, hopelijk wordt het nog stukken mooier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Krasi , ene je tentje gevuld krijgen met zulke toppen ben nu al benieuwd naar het eind resultaat

 

maarja zullen toch wel een tijdje moeten w8ten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we niet meer de eindstand gaan raden maar het aantal pagina's dat dit topic in beslag zal nemen:P

Gaat mooi zo krasi hopelijk gaat de hele oogst zo lekker :D

 

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha daddy Krasi,

 

Proficiat met je kleine kroost :)

Verwen ze maar goed,dat zal vast wel goed komen :)

 

Succes mate :D

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
foto 1 lijken er 2 zaden naast elkaar te groeien in zo een potje zie ik dat verkeerd krass ??

 

John de man van Beton, scherpe blik ouwe, zal ik jou eens wat vertellen, ik heb gewoon twee 1eïege tweelingen, ik las er laats al wat over in een topic, geinig :)

 

 

nou zou oud ben ik nu ook weer niet :)

maar ik heb wel een scherpe blik als dat uit 1 zaadje komt kan je ze proberen te scheiden die wortels maken ze wel weer aan hoor als ze zo klein zijn vooral omdat het een pen wortel is .

 

 

witte pluis ???

zo zag dat toprot op me sugar punch er ook uit witte pluis maar niet zoals op de foto was egt een plek inn het midde van de top

heb ik mooi weg geknipopt anders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, als m`n tentje vol komt met half zulke potente toppen teken ik nu alvast....waar kan ik tekenen? :)

 

Pacman, thanks man, ik heb daar een beetje een handje van, uit de kluiten geschoten topics :D

 

Zeebodem, thanks dude, dat ze maar net zo dik mogen worden als bij jou het geval was....iets minder groot mag wel :)

 

John Beton, haha, ouwe is een beetje ingeburgerd hier, ik vergeet wel eens dat niet iedereen uit mijn provincie komt, maar het betekend zoiets als makker :D

 

Wat betrefd de tweelingen, ik ga de dominante behouden, en dus de omega wegknippen als de tijd rijp is, ik heb wat extra kiempjes, ook heb ik dat ene verloren zaadje teruggevonden, tussen de hydrokorrels, en.....ze leeft en was zelfs ontkiemt, wortel eraan, dus maar gepot in een vrije roottrainer :D

 

De witte pluis die ik bedoel is geen toprot, je hebt toprot en schimmel, toprot is bruin/grijs en schimmel is witte pluis :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan had ik gewoon schimmel dus

vond het al jammer om het mee te maken dus had er maar geen foto's van gemaakt .

 

ow zo ik dacht echt dat ze er ouwe knar mee wilde bedoelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het nou ook echt daadwerkelijk bewezen wat plasma met je planten doet?

ik weet dat je er goed onder kan groeien, de bloei onder plasma laat wat te wensen over...

maar thc etc. word er echt veel beter van??

 

lemon

 

Voordat we de plasma gingen verkopen hebben we meer als een jaar getest.

Sommige tests hebben jullie gezien op het forum maar de meeste zijn met vrienden en bekenden gedaan.

Sinds de tests hebben we veel geleerd en ontwikkelt aan de plasma.

De vraag of het er echt veel beter van wordt kan ik positief beantwoorden.

Ik ben ook blij dat er een paar pioniers zijn die het nu gaan laten zien.

In dit geval.......the proof of the pudding is in the eating!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je je smartpots niet ff afdekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

John Beton, ik zou jou toch nooit een ouwe knar noemen, ouwe :D

 

Doc, we gaan het weldra meemaken :)

 

Amnees, waarom afdekken eigenlijk??

 

Ink, cheerzz blood :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht eerst dat ik te stoned was en alles dubbel zag maar is echt 4x 1000 watt wat erstaat.

 

Bij mijn heet je ook voortaan Krasi de hyper update growruimte man.

Volgende update opti?

 

Groetjes, /zODd die zeker weer gaat volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, dat zou zomaar kunnen, m`n maat wil een stulpje kopen met een 3/4 jaar, dan bouwen we gewoon een hok, en dan wordt het zeker een opti hok, alles automatisch :D

Blij dat je er weer bent, ik las het van je paniekaanval op grote hoogte, bizar man, gelukkig sta je weer met beide benen op de grond :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...