Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Juicy, ja toch, beetje laat, maar beter laat dan nooit :lol:

 

Elmo, thee is net op sorry maat :D

 

Stikmeister, no hard feelings bro, misverstandje :)

 

Boosie, ik was wat later man, maar desalniettemin....de thee is echt top voor organische kweekjes :)

 

Ink, who or what gay exactly :P

 

C_Ange, zo is dat, nooit te vroeg juichen :lol:

 

Goedenavond wederom dames en heren,

 

Vandaag deel 2 van "op de thee bij Krasi".

Deze aflevering laat zien hoe de thee wordt gezeefd, en verdund als voedingswater.

 

Nadat de thee 24 uur heeft staan brouwen, haal je de stekker uit het sopcontact.

Je zeeft het brouwsel en vangt dit weer op.

 

gallery_30844_12649_1948181.jpg

 

gallery_30844_12649_458027.jpg

 

Mijn brouwsel is dus goed voor 15liter, die heb ik in twee emmer verdeeld, want het 200liter watervat is nu nog wat te groot.

Gooi het gezeefde brouwsel bij het water en roer dit goed.

Je zelfgebrouwde organische compost thee is nu klaar om als voedingswater aan je planten te geven.

 

gallery_30844_12649_2464964.jpg

 

gallery_30844_12649_602720.jpg

 

Wanneer je klaar bent met alles, maak je alles goed schoon, schoon werken en hygiëne zijn erg belanrijk.

Er zijn vele manieren van thee zetten, en verschillende producten, je kan ook verschillende additieven toevoegen, dit was mijn manier, simpel maar doeltreffend.

Bedankt voor het kijken en veel plezier bij het zetten van uw eigen compost thee. :)

 

 

Topic:

 

12/12 dag 1

Temp max.29C min.19,5

LV max.53% min 35%

Tensio`s 210 en 230Mbar

 

De beloofde nieuwe en verrassende bloeifoto`s, kijk maar eens hoe snel ze gaan en hoe mooi ze eruit zien.

 

gallery_30844_13485_5298735.jpg

 

gallery_30844_13485_2000434.jpg

 

gallery_30844_13485_4492341.jpg

 

gallery_30844_13485_296504.jpg

 

gallery_30844_13485_1775162.jpg

 

gallery_30844_13485_731709.jpg

 

gallery_30844_13485_4215872.jpg

 

gallery_30844_13485_28227.jpg

 

De freaks, ze hebben dus allebei 2 hoofdstammen, ik ben benieuwd wat deze gaan doen

 

gallery_30844_13485_162373.jpg

 

gallery_30844_13485_3408456.jpg

 

De tensio`s stonden redelijk hoog, expres hoor, om de wortelgroei te simuleren.

De aarde was ook redelijk uitgedroogd van boven, na de watergift was dit weer in orde, de tensio`s gingen met 350ml per plant weer naar de 50Mbar, morgen kijk ik wat na 24 uur de tensio waarden zijn en daar pas ik m`n watergift op aan.

Ik begin weer te geven bij 160Mbar, daarna bij 140, daarna 120 en dan moeten ze ronde de 90 en 110 blijven voor zolang dat lukt.

 

Cheers Krasi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

om een lang verhaal kort te maken: WOW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, kort maar krachtig, thanks man :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff. draai zelf ook op 18/6 momenteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik slaap ook niet meer dan 6 a 7 uurtjes, morgen weer werken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zometeen komt het knalmoment Krasi....ze staan er mooi bij die thee zullen ze wel lekker vinden!

 

Denk dat je ook minder hoeft te dieven met 1000 watters straks, wordt knalhard tot bijna onderin, dat is het voordeel ook tevens van redelijk compacte planten. Eb ach, je kan ze altijd even de nek omdraaien om hier en daar de ruimte te vullen, mochten sommige stelten worden ivm phenoverschil, wat zich rond dag 14-18 meer zal gaan openbaren.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, ze komen vrij tevreden over idd :D

 

Cannaz, thanx mate ;)

 

Donnie, de thee het enige wat ze aan voeding erbij krijgen, en een beetje wortelstimu, dus die waarderen ze idd wel.

Die lampen houden ze mooi gedrongen,en wanneer ze toch strek neigingen krijgen ff een knaksessie er op los zolas je zegt.

Ik hoop tegen het einde van deze week de grondzeiltjes te kunnen verwijderen, op di en za worden de damens behandeld met afgewisseld cannacure en Plant Vitality Plus.

Ik heb btw via een USA forum een zootje mooie organische voedingen/aarde toevoegingen gevonden echt topspul, ik wil hier op locatie beta na de zomer mee aan de slag, die Americano`s hebben echt interessante spullen en kweekmanieren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plantjes zien er super uit krasi :)

 

ziet er allemaal goed uit!! ;)

heb je al wat in je kleine tentje staan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, bedankt kerel, de kleine tent is helemaal leeg, die is echt om voor te groeien voor de i240 en i120, en natuurlijk guerilla, maar dat is nog eventjes weg.

Elmo is al wel buiten gaan spelen volgens mij, die vroege vogel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wordt een toppic van 100 pagina's denk ik ;)

 

het duurt nog wel ff voordat je de eerste echte bloei ziet en je zit nu al op ... pagina's.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, zo is dat :D

 

MRT, tja wat zal ik daar eens op zeggen, guilty as charged :) , mijn topics zijn net als m`n hobby, het loopt allemaal een beetje uit de hand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is hier weer leerrijk en interessant, zo gaat dat dus met die beruchte theetjes... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

John007, het is allemaal simpeler als gedacht en met de link van laatst kan het nog veel simpeler, bedankt man :)

 

Topic:

 

Ik kom net uit the grey zone om de tensio waarden te controleren, de dames hadden echt dorst, ze zijn vanaf 50 weer naar 150Mbar geklommen, goed drinkgedrag, morgen een halve liter per plant.

 

Ze zien er ook prima uit, mooi groen, bladeren omhoog gericht richting dat rijke licht.

Wat ik tot nu toe aan de bladeren zie door de invloed van de plasma`s is dus dat satelietgedrag, bladeren die volop genieten, en dikke stevige bladeren met een wat leerachtige structuur, supersterk.

 

Verder is het mooi om de uiterlijk indica kenmerken te zien in de strain, mooie brede vingers, korter ook.

Het is wachten op de geur, deze is er al wel maar zeer licht.

 

Ook heb ik de airsocks 10cm lager gehangen, net boven de clipfan`s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer uit als een ze van groen kerel :D

 

en en en vooral die freaks geven tog mijn voor keur hahah

wel makkelijk bij deze 2 hoef jij het niet te doen :)

 

 

keep them green ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach.. iedereen maakt fouten

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach.. iedereen maakt fouten

 

:)

 

Juicy, Is erg makkelijk ja die freaks, die toppen zichzelf, ik zal een close-uppen morgen :D

 

Taiga, thanx, ik ben zelf meer van de shooters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MagicStrain, Ofniet!!!!, het wordt steeds mooier :D

 

Topic:

 

De dames hebben vandaag weer te drinken gehad, omdat de tensio`s geklommen waren naar 220 en 250Mbar, ik heb ze 500ml per plant gegeven, gewoon water met Yucca, dit omdat de potten aan de bovenkant erg droog waren de afgelopen keer, de Yucca is hier een wonder product voor.

 

De planten zelf zien er echt goed uit, nergens achterstand, verkleuring of vreemde bladeren.

Zelfs de gehandicapte dames zijn mooi aan het worden.

 

De batterij van de tensio die leeg was is probleemloos omgewisseld, thanks voor de tips zODd en Lostchild. :)

Wat ook wel positief is, is dat de max temp is gezakt naar 28C, dit mede dankzij het 10/15cm laten zakken van de airsock, dus ook Cannaz bedankt dat je me liet twijfelen ;)

 

Morgen ochtend ga ik ze voor het eerst sprayen met Cannacure, zaterdag met PVP, en dit 2xper week afgewisseld tot we bloemen zien.

 

Greetzz Krasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie gedrongen planten.

Daar heeft het soort licht wat je gebruikt zeker aan mee geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...