Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Ach kon anders nog skydiven als de paniek te erg werd (Zie het al voor me uit het raampje van de boeiing) gaf vroeger wel een mega adrenaline kick.

En je ben snel geland lol

Of zal ik daar nu te oud voor zijn.

Ben zelf ook erg blij dat ik terug ben heb WF toch erg gemist.

En dampen gaat goed hoor al weer aardig wat in damp op gegaan een vos verliest nooit zijn streken.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, skydiven he, wil ik ook nog eens doen, en te oud is maar relatief :spliff:

 

Vandaag weer even op locatie geweest, de kleintjes maken het goed, ze genieten volop van het plasma licht.

Ik heb de tensio`s al te weken gelegd, afdekzeiltjes geknipt en morgen ga ik kuiltjes graven en myco`s loslaten.

Dus jullie raden het al....woensdag gaan ze de smartpots in

Inwateren met 2ltr per pot, water, GL Roots en Bacto.

Naast de 2 plasma`s gaan de 4 1000watters ook aan, op 600watt teruggedimd, en deze zullen ongeveer om de 2 dagen een stapje hoger gedraaid worden.

De show gaat bijna ECHT beginnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal is woensdag toch gehaktdag?? ;)

 

bij krasi niet...

hij heeft hem omgedoopt tot plantjesdag ;)

 

laat die lampen maar knallen!! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk Pietje, woensdag is gewoon gehaktdag.....dus vandaag was overpotten, inwateren en laat de lampen maar knallen dag ;)

 

Dag 1 groei

 

Temp.max:26,8

Temp.min:19.6

Lv.Max:81

Lv.min:68

 

Vandaag dus bij de 19ltr smartpots een gat gemaakt en gevuld met myco`s, daarna ingewaterd met per pot 2ltr water, 0,5ml/ltr GL Rootsen Bacto 0,5 gr/ltr.

De kiempjes erin en afdek zeiltjes erop.

De gavita pro`s aan op 600watt en op 60cm, ook de LEP`s op 60cm, deze zullen geleidelijk met de pro`s mee omhoog gaan.

Foto`s van het hele gebeuren.

 

gallery_30844_13485_3712134.jpg

 

gallery_30844_13485_926865.jpg

 

gallery_30844_13485_628884.jpg

 

gallery_30844_13485_3458200.jpg

 

gallery_30844_13485_3038364.jpg

 

gallery_30844_13485_5356191.jpg

 

gallery_30844_13485_1313954.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heel gelikt uit allemaal..!! ;)

 

wel jammer dat de plasma's echt alleen het midden belichten.. :spliff: ( te zien aan de lichte spot in het midden)

je kan wel weer mooi het eindproduct met elkaar vergelijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofniet Stikkie, het oppervlakte bereik wodt groter naarmate de lampen omhoog gaan, perfect belichten zullen ze op dit oppervlakte niet, uiteindelijk komen de plasma`s in m`n i120 te hangen daar hebben ze het perfecte belichtings oppervlak. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

 

Nou gaat het leuk worden, ik neem ook plaats ;) .

 

Succes deze ronde.

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beaker, thanks man, nu MOET het idd gaan gebeuren, gaat het ook gebeuren??, wie weet :spliff:

 

Stikkie, haha, ik ook, maar dat gaat helaas niet gebeuren, na de zomer gaan ze m`n i120, daar gaan ze magie leveren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi IkDoeHetToch, ja man jetzt geht loss ;)

Ik stond vandaag voor de tent met de deur open zoals op de laatste foto, en ik zag de boompjes al staan in m`n beleving, en wat waren ze mooi, ik vindt de bezetting echt perfect met de 19ltrs ;)

Er kan natuurlijk van alles gebeuren, bijna niet op te noemen zoveel, maar als het aan mij ligt wordt het gewoon een leuke ronde :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi mooi mooi ik ga me er ook bij zetten met ;) een en :spliff:

kzit op de 2de rij de eerste was uit verkocht :P ;)

 

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeer nice uit weer aan jou kant :spliff:

 

straks gaan ze kei hard groeien , met die klappers van lampen erboven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pat123, tuurlijk kom erbij, ik zet wat extra loungebanken neer, coctailtje?? ;)

 

Juicy, supercroppen is ook voor mij een pleziertje, ik zal echter eerst met een dag of 10/12 even fimmen/toppen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben altijd zo zuinig mogelijk met mn stroom, dat jij minder dan 1% van je licht momenteel nuttig gebruikt doet me wel een beetje zeer ;) Wel stuk minder werk zo :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben altijd zo zuinig mogelijk met mn stroom, dat jij minder dan 1% van je licht momenteel nuttig gebruikt doet me wel een beetje zeer ;) Wel stuk minder werk zo :spliff:

 

 

Leg eens uit wat je precies bedoeld

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er heel gelikt uit allemaal..!! ;)

 

wel jammer dat de plasma's echt alleen het midden belichten.. :spliff: ( te zien aan de lichte spot in het midden)

je kan wel weer mooi het eindproduct met elkaar vergelijken...

 

 

Ofniet Stikkie, het oppervlakte bereik wodt groter naarmate de lampen omhoog gaan, perfect belichten zullen ze op dit oppervlakte niet, uiteindelijk komen de plasma`s in m`n i120 te hangen daar hebben ze het perfecte belichtings oppervlak. ;)

 

 

Klop als een bus.

Als de lampen hoog hangen zal het licht alle planten bereiken.

Omdat de hps lampen nu aanstaan zou ik de plasma's al hoger gaan hangen zonder dat de hps armaturen in de weg hangen.

Hoe hoger hoe beter de uniformiteit zal zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, Doc, ga ik vanavond even doen, ik dacht dat ik dan 4 blindspots zou krijgen door de HPS lampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ook opletten op de blindspots maar je moet ze zo hoog mogelijk hangen zonder dat je hps lampen er voor hangen.

Je kan het ook oplossen door al je lampen hoger te hangen en dan minder te dimmen.

Met het extra blauw wat de greenpowerEL heeft en de plasma ben ik niet echt bang voor strekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben altijd zo zuinig mogelijk met mn stroom, dat jij minder dan 1% van je licht momenteel nuttig gebruikt doet me wel een beetje zeer ;) Wel stuk minder werk zo :spliff:

 

 

Leg eens uit wat je precies bedoeld

 

Dat het licht wat je er op los gooit maar door minder dan 1% van het oppervlak van de ruimte wordt benut? Met andere woorden: Je kan net zo goed alles in kleinere potjes voorgroeien onder slechts 1 lamp, kost je wel een keer extra verpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, ik ga vanavond wat aanpassingen doen, thanks voor de info dude :spliff:

 

Juicy, me too gabber, me too ;)

 

Tw!tchy, je hebt helemaal gelijk man, ik dacht dat je misschien een betere manier wist van het ophangen van de lampen in de ruimte ;)

Ik heb nu je het zegt, via via een voorgroei tent geregeld, compleet met alles erbij, dit was al het plan, maar deze ronde heeft me compleet leeggetrokken qua middelen, next round wordt er elders voorgegroeid, dat scheelt me ook weer 2 weken op een ronde :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgroeien vanuit zaad blijft in mijn ogen toch merkwaardig...

Anyways.. Me love it 2 man!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speak your tongue mate, and see it answered, wat vindt je merkwaardig aan voorgroeien, hoe meer meningen hoe meer discussie, hoe meer info ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad groeit altijd 3_5 weken alvorens de de bloei inschiet...

Misschien is het een spraak verwarring..

ik bedoel met voorgroeien.. Iets laten doorgroeien ondanks dat die de bloei in kan.. Bv een stek, die kan al genetisch bloeien, maar wij

Groeien door door het licht regime aan te passen..

Voorgroeien van iets wat toch alleen kan groeien...is geen voorgroei, maar gewone groei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...