Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

John007, thanks, en jazeker ze ogen lekker fris ;)

 

Fairbet, sit back, relax, enjoy the show, your snack and your smoke :)

 

Topic:

 

Vandaag de dorstige dames gestokt, ook heb ik de grondzeiltjes verwijderd, daar de meeste al zelf de bodem bedekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfectionist is ook een vak he :D

 

Dat zijn nog eens pracht zaailing zo zie je ze maar zelden maat :)

 

 

dikke stengels korte internode en mooie bladeren als erg netjes man , zie je graag dikkerds halen deze draai ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, thanks maatje, ze gaan erg lekker, ze drinken ook erg goed, gisteren stond de tensio alweer op 150 en 200Mbar, dus ik geef vanaf vanavond 750ml per plant, de thee staat al op.

Vanavond weer een foto update :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plantjes zien er super uit krasi!!

 

dit word een toppertje :lol:

 

 

 

 

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_30844_12649_1781.jpg

gallery_1018_2673_350550.jpg

Vond deze erop lijken haartje rijken naar elkaar.

 

Sorry voor spam.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wietje, thanks, als het aan mij ligt wel, maar dat ligt het niet altijd, zometeen meer daarover :)

 

zODd, we hebben het al eens gehad over dat gespam van jou he,.....altijd welkom ;) , mooie vergelijking :D

 

 

Topic:

 

12/12 dag 7

 

Zo dan eerst kutnieuws, die prachtige Cli-mate frequentieregelaar van me, je weet wel, dat ding dat ik de hemel ingeprijst heb, keer op keer, terwijl hij al eens defect is gegaan.............dat prijzige ding ja, die is dus weer defect :lol:

Toen ik vandaag locatie binnentuin betradt, dacht ik wat te ruiken, en ik ben stront verkouden, maar ik had thee op staan, dus ik dacht...hmmm lekker sterk theetje.

 

Toen richting de Mammoth, de deur van de Mammoth rits je open, rol je op en klik je vast, tijdens dit proces voelde ik dat de binnenkant van van het tentmateriaal vochtig was, dit had ik nog niet eerder gevoeld. ;)

FF foto`s schieten, thee verdunnen, en toen sprongen de lampen aan.

Routine, temperatuur en LV checken, temp max 38C :P LV max 93% :P

 

Dus ik loop naar de Cli-mate om te kijken of hij misschien vergeten was dat ie moest werken, display uit, ik druk op power, niet aan te krijgen.

Met de stroomtoevoer is niks mis, omdat de 2 clipfans wel gewoon draaien.

Hoelang het dus 38C is geweest weet ik niet, het kan 10 minuten zijn geweest maar ook 10 uur.

 

Dit is dus al de 2e cli-mate die sneuvelt, de 1e keer was het een 15ampere, die werd toen vervangen voor een 7 ampere omdat de 15 ampere niet meer voorradig was, toen die sneuvelde bleef de regelaar hangen, dwz aan en uit gaan en ruiken naar brand/kortsluiting.

Verder geen fouten van mijn kant, de fancontroller deelt samen met een 3250m3 softbox en een 2000m3 softbox en 2 clipfans een eigen groep.

De kamer waar hij hangt wordt niet warmer dan 20C.

Morgen maar weer een opnieuw klagen, en een oplossing eisen. ;)

Voorlopig draaien de boxen voluit.

 

Dan het goede nieuws :)

 

De dametjes schijnen er weinig last van gehad te hebben, ze ogen nog steeds fris, geen hele vreemde bladeren.

Mooi uniform in groei nog steeds, allen tegelijk een stukje omhoog gegaan.

Dorst hadden ze natuurlijk wel, de tensio`s gaven waarden van 230, 250 en 300Mbar.

Die dorst werd gelest met 750ml compost thee per plant, dit bracht de tensio`s terug naar 30 en 50Mbar.

Ik hoop dat ze sterk genoeg zijn om deze fout te vergroeien, maar balen doe ik er wel van.

Hopenlijk nu zonder verdere ellende verder.

Het is weer goed afgelopen :(

 

Check de pics, de groeten ;)

 

 

gallery_30844_13485_5045491.jpg

 

gallery_30844_13485_3249399.jpg

 

gallery_30844_13485_1615758.jpg

 

gallery_30844_13485_4319996.jpg

 

gallery_30844_13485_1613393.jpg

 

gallery_30844_13485_1728102.jpg

 

gallery_30844_13485_4328708.jpg

 

gallery_30844_13485_4091827.jpg

 

gallery_30844_13485_4684554.jpg

 

gallery_30844_13485_171321.jpg

 

En de 2 rariteiten

 

gallery_30844_13485_5576973.jpg

 

gallery_30844_13485_4841782.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker lekker lekker.. ;)

 

zoals ik toen ook al in onze discussie adviseerde... :lol: probeer eens een torin aric ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik bijna de Cli-Mate besteld :lol: , dat ze maar snel met een oplossing komen ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnnsell, thanks gast ;)

 

Boosie, bedankt, ik heb ze aangeschreven, helaas is het weekend, gelukkig heb ik nog twee goedkope alternatieven liggen :(

 

Stikkie, ik ga je toch gelijk moeten geven, ik kijk even wat ze te zeggen hebben, misschien geven ze mij wel de schuld, maar 400euro en dan gewoon tot 2x aan toe een nieuw apparaat naar de klote, heel slecht, komen we er niet uit mogen ze me geld terug geven en ga ik alsnog voor de Torin, kan je daar btw 2 boxen op aan sluiten? :lol:

 

Cannaz, bedankt ;)

 

Lion, jij ook bedankt en m`n medeleven, dat je maar een alternatief mag vinden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op die aric kunnen er 3 op..

 

Wel klote heb er net twee besteld, terwijl ik normaal die aric gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, ;)

 

Boefje, okee thanks, idd kut, twee keer kan geen toeval zijn, ik heb hem net gedemonteerd en aan de bovenkant is ie bruinzwart vanuit het ventilatie rooster, hij is dus gewoon doorgebrand, ik heb thuis nog eens geprobeert hem op te starten maar hij is echt overleden, ik heb er nu twee goedkope fancontrollers tussen hangen met thermostaat, ik wacht de reactie van Cli-mate af. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks te klagen maat :lol:

 

groener kan haast niet , en die zelf toppers zijn super geniaal

heb je zwz al twee hoofd toppen op straks haha , ze gaan nu nog veel harder zo te zien

 

als je die lichte vergeling in de koppen bekijkt zie je dat ze nu snel gaan groeien ;)

 

ik zeg niet dat ze geel word , nee dat trekt direct bij zoals je zelf al wel weet, ze groeien gewoon hard man

zoals een zaailing hoort te gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OP de pech van de controllers na ziet het er geweldig uit daar. :lol:

 

gaan bij jouw die tensio's zo vlot naar de nieuwe waardes? bij mij in de smartpot duurt dat altijd een flink aantal uurtjes voor deze gevoelsmatig weer de juiste waarde aangeeft.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een knappe dames :lol:

Mooie bouw hebben ze man ;)

 

Toch wel interesant soortje denk ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, mooi he die vreemdelingen, die hebben gewoon twee stammen, klopt ze gaan lekker groeien nu, gelukkig (nog) met z`n allen tegelijk :(

 

DJ, thanks, ja klote regelaar, de andere controllers werken niet via de thermostaat :lol: , dus ik had een min. waarde van 16,8C en een max van 26,7, ze moeten het er even mee doen,

De tensio waarden zakken redelijk snel, binnen 3 kwartier, maar qua watergift hanteer ik de waarde na 24 uur, vandaag weer 170Mbar, ze zuipen behoorlijk, ik ga vanaf morgen 1ltr per plant hanteren om de dag. ;)

 

Spikey, dank u, ik verdenk de lampencombinatie ervan dat ze zo mooi gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnnsell, thanks gast :P

 

Boosie, bedankt, ik heb ze aangeschreven, helaas is het weekend, gelukkig heb ik nog twee goedkope alternatieven liggen :(

 

Stikkie, ik ga je toch gelijk moeten geven, ik kijk even wat ze te zeggen hebben, misschien geven ze mij wel de schuld, maar 400euro en dan gewoon tot 2x aan toe een nieuw apparaat naar de klote, heel slecht, komen we er niet uit mogen ze me geld terug geven en ga ik alsnog voor de Torin, kan je daar btw 2 boxen op aan sluiten? :lol:

 

Cannaz, bedankt ;)

 

Lion, jij ook bedankt en m`n medeleven, dat je maar een alternatief mag vinden ;)

 

 

hey krasi op de torin kan je 3 boxen aansluiten!

ik heb hem zelf ook hangen!

echt een aanrader!! ;)

 

maarre nu je die stokken erin hebt gezet kan je nu wel dicht genoeg

met je lamp op je plant komen?

ik bedoel met 1000 watt moet je er een meter boven zitten toch?

 

ze hebben het in ieder geval wel flink naar

hun zin in je paleis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op die aric kunnen er 3 op..

 

Wel klote heb er net twee besteld, terwijl ik normaal die aric gebruik.

 

 

Johnnsell, thanks gast ;)

 

Boosie, bedankt, ik heb ze aangeschreven, helaas is het weekend, gelukkig heb ik nog twee goedkope alternatieven liggen :(

 

Stikkie, ik ga je toch gelijk moeten geven, ik kijk even wat ze te zeggen hebben, misschien geven ze mij wel de schuld, maar 400euro en dan gewoon tot 2x aan toe een nieuw apparaat naar de klote, heel slecht, komen we er niet uit mogen ze me geld terug geven en ga ik alsnog voor de Torin, kan je daar btw 2 boxen op aan sluiten? :lol:

 

Cannaz, bedankt ;)

 

Lion, jij ook bedankt en m`n medeleven, dat je maar een alternatief mag vinden ;)

 

 

hey krasi op de torin kan je 3 boxen aansluiten!

ik heb hem zelf ook hangen!

echt een aanrader!! ;)

 

 

 

....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag en flinke setup. Ik ga het volgen

 

gr, Zappi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo krasi! die gaan wel lekker he. ik vind het gedurft zo'n draai vanuit zaad. Uniform is niet echt het juiste woord, maar het veldje is wel mooi egaal voorlopig, ik had ze alleen denk ik un pas op 12/12 gezet en ze getopt om het goed vol te krijgen (en het egaal te houden) als je topt kan je ok cola's kweken hoor :lol:

Succes ik ben benieuwd wat je eraf trekt (ik slechte ervaring met ''grotere'' zaadkweek)

grts. OK

 

je kan ook proberen een snee in de zeikant van de pot te snijden(middenin) en daar die tensio is te steken, dan kan je het midden van de pot meten ipv de zeikant. want daar verdampt het water wat sneller met de smartpots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...